-
Περίεργο το 6 -κιβώτιο- Δεν θα πρέπε να το κάνει Λογικά δεν είναι πρόβλημα κιβωτίου, αλλά συμπλέκτη.
Για το τιμόνι μην ανησυχείς, απλό είναι, αλλάζει χωρίς αερόσακους
-
Επιτελους εγκαθετες αποψεις.
Οταν λες προβλημα συμπλεκτη αυτο μπορει να λύνεται με μια απλη ρυθμιση ή εννοεις αστοχια υλικού?
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
- Η γκαντεμια μου στα λαστιχα: Hankook Ventus Prime - δεν ειχα ξαναδει Golf με Hankook εκτος απο τη στιγμη που ...παρελαβα το δικο μου )
από κάπου πρέπει να κόψουν...
καλά για το τιμόνι...συμβαίνουν βλέπω και στις καλύτερες οικογένειες...
Και το κιβωτιο λογικα, μαλλον δεν εχεις οδηγησει Γαλλικο ε?
γιατί τι έχουν τα γαλλικά κιβώτια? Χωρίς πλάκα δεν ξέρω. 7,5 χρόνια χρήστης τους δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα. Τα 6 μάλιστα ήταν σκληρά για αυτό στο Saxo VTS.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
γιατί τι έχουν τα γαλλικά κιβώτια? Χωρίς πλάκα δεν ξέρω. 7,5 χρόνια χρήστης τους δεν αντιμετώπισα ποτέ πρόβλημα. Τα 6 μάλιστα ήταν σκληρά για αυτό στο Saxo VTS.
ειναι πολυ χαλαρα και ασαφη Σαββα... Τουλαχιστον αυτα που εχω οδηγησει εγω (για να μην χαρακτηρισθω εγκαθετος ).
-
koralli
Αν κάνεις μια βόλτα απο vwclub ή audi-club κάτω απο θεματα με τιτλους
1.-Τριξιμο Συμπλέκτη
2.-Δισκος - Πλατώ
θα βρεις τις απαντήσεις
προσωπικά γνωρίζω αλλους 2 με gt με ομοια προβλήματα σε συμπλέκτη - κιβώτιο με 1200 χλμ στο κοντερ αλλά και της αφεντιάς μου με 24.000 χλμ..
Ψαξτο λίγο και pm me μονον.. -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Επιτελους εγκαθετες αποψεις.Οταν λες προβλημα συμπλεκτη αυτο μπορει να λύνεται με μια απλη ρυθμιση ή εννοεις αστοχια υλικού?
Ή αντικατάσταση
@elteo το τι λάστιχα θα έχει το οποιοδήποτε καινούριο αυτοκίνητο είναι θέμα... joker
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Επιτελους εγκαθετες αποψεις.
Οταν λες προβλημα συμπλεκτη αυτο μπορει να λύνεται με μια απλη ρυθμιση ή εννοεις αστοχια υλικού?
Ή αντικατάσταση
@elteo το τι λάστιχα θα έχει το οποιοδήποτε καινούριο αυτοκίνητο είναι θέμα... joker
Τα λάστιχα τοποθετούντα στο εργοστάσιο, σωστά;
Νομιζα πως κάθε αυτοκινητοβιομηχανία έχει τις συνεργασίες της και βάζει στάνταρ μάρκα σε κάθε μοντέλο... Π.χ. η Renault βάζει είτε Michelin είτε Continental...
-
παιδια δεχτηκα πολλά pm και δε μπορώ να απαντήσω σε ολους μαζί λογω έλλειψης χρονου ,παρακαλώ ριξτε μια ματια στα club που ανεφερα και την ΛΥΣΗ επίσης και θα προσπαθήσω να απαντησω το βραδακι σε ολους τους φιλους μια και α3 2.0FSI - Gt ΦΟΡΟΥΝ ΑΚΡΙΒΩς ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΑΣΜΑΝ ΚΤΛ.
Υ.Γ οι Λύσεις ειναι με χρονική σειρα ,αν και 1&2 πάνε μαζί ...και το 3 συμβαινει μετα..
1.τρομπάκι συμπλέκτη
2.λιπανση διχαλου
3.αλλαγη δισκου-πλατω -
Το TSi/140 φοραει το σασμαν του GT ή του 1.6 Fsi?
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Επιτελους εγκαθετες αποψεις.
Οταν λες προβλημα συμπλεκτη αυτο μπορει να λύνεται με μια απλη ρυθμιση ή εννοεις αστοχια υλικού?
Ή αντικατάσταση
@elteo το τι λάστιχα θα έχει το οποιοδήποτε καινούριο αυτοκίνητο είναι θέμα... joker
Τα λάστιχα τοποθετούντα στο εργοστάσιο, σωστά;
Νομιζα πως κάθε αυτοκινητοβιομηχανία έχει τις συνεργασίες της και βάζει στάνταρ μάρκα σε κάθε μοντέλο... Π.χ. η Renault βάζει είτε Michelin είτε Continental...
Τα λάστιχα τοποθετούνται στο εργοστάσιο. Αν όμως είναι καλή μάρκα, τα αλλάζουν με φθηνότερα εδώ στην Ελλάδα και κρατάνε τα καλά.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Το TSi/140 φοραει το σασμαν του GT ή του 1.6 Fsi?Το 140 σε σύγκριση με το 170 έχει ίδιες σχέσεις 1ης και 2ας αλλά πιο μακριές τις υπόλοιπες. Η σχέση διαφορικού είναι ίδια.
Συγκεκριμένα:
140: 3,780/ 2,270/ 1,520/ 1,190/ 0,970/ 0,810 και 3,650 δεν ξέρω λάστιχα.
170: 3,780/ 2,270/ 1,650/ 1,270/ 1,030/ 0,870 και 3,650 με 225/45-17 -
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Καλοτάξιδο και από μένα..
Ετοιμοπαράδοτο? Χρωματάκι? Συνολικό κόστος?
Ευχαριστω!
Ναι υπηρχε ετοιμοπαραδοτο - 15 μερες περιπου για τα διαδικαστικα.
Χρωμα μαυρο μεταλλικο- του παει παρα πολυ κατα τη γνωμη μου, δυστυχως βεβαια οταν ειναι καθαρο μονο...
Συνολο 21600 (περιπου) + 806 ηλιοροφη + 179 υποβραχιονιο.Σπυρο ναι δυστυχως το θορυβο τον κανει και στη νεκρα. Ξεχασα να πω οτι τον κανει ΜΟΝΟ οταν ειναι αναμμενη η μηχανη.
Περιμενω κι εγω να ακουσω 'εγκαθετες' αποψεις επι του θεματος.Κάπως έτσι έκανε πριν 2 χρόνια το 1ος μηνός 1,6 του καλυτερου φίλου μου και η δεύτερη ζημιά που του έβγαλε ήταν ραισμένο κιβώτιο. Μετά την αλλαγή και αυτού μετά την μηχανή που ήταν και το πρώτο πρόβλημα το αυτοκίνητο μεταμορφώθηκε και δεν ακούγετε τίποτα. Πήγαινε κοίταξε το γιατί με 140 άλογα θα είναι και ποιο επικίνδυνο.
-
2πλο ποστ
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Επιτελους εγκαθετες αποψεις.
Οταν λες προβλημα συμπλεκτη αυτο μπορει να λύνεται με μια απλη ρυθμιση ή εννοεις αστοχια υλικού?
Ή αντικατάσταση
@elteo το τι λάστιχα θα έχει το οποιοδήποτε καινούριο αυτοκίνητο είναι θέμα... joker
Τα λάστιχα τοποθετούντα στο εργοστάσιο, σωστά;
Νομιζα πως κάθε αυτοκινητοβιομηχανία έχει τις συνεργασίες της και βάζει στάνταρ μάρκα σε κάθε μοντέλο... Π.χ. η Renault βάζει είτε Michelin είτε Continental...
Τα λάστιχα τοποθετούνται στο εργοστάσιο. Αν όμως είναι καλή μάρκα, τα αλλάζουν με φθηνότερα εδώ στην Ελλάδα και κρατάνε τα καλά.
Αυτό δεν ισχύει, οι αυτοκινητοβιομηχανίες παίρνουν Χ ποσότητα απο την κάθε εταιρία στην Χ διάσταση, το τι λάστιχο θα σου πέσει δεν είναι σίγουρο, μόνο ότι θα είναι και τα 4 ίδια μάρκα
Εκτός απο τα αμάξια επιδόσεων που 99% έχουν στάνταρ μάρκα και τύπο ελαστικού
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Επιτελους εγκαθετες αποψεις.
Οταν λες προβλημα συμπλεκτη αυτο μπορει να λύνεται με μια απλη ρυθμιση ή εννοεις αστοχια υλικού?
Ή αντικατάσταση
@elteo το τι λάστιχα θα έχει το οποιοδήποτε καινούριο αυτοκίνητο είναι θέμα... joker
Τα λάστιχα τοποθετούντα στο εργοστάσιο, σωστά;
Νομιζα πως κάθε αυτοκινητοβιομηχανία έχει τις συνεργασίες της και βάζει στάνταρ μάρκα σε κάθε μοντέλο... Π.χ. η Renault βάζει είτε Michelin είτε Continental...
Τα λάστιχα τοποθετούνται στο εργοστάσιο. Αν όμως είναι καλή μάρκα, τα αλλάζουν με φθηνότερα εδώ στην Ελλάδα και κρατάνε τα καλά.
Αυτό δεν ισχύει, οι αυτοκινητοβιομηχανίες παίρνουν Χ ποσότητα απο την κάθε εταιρία στην Χ διάσταση, το τι λάστιχο θα σου πέσει δεν είναι σίγουρο, μόνο ότι θα είναι και τα 4 ίδια μάρκα
Εκτός απο τα αμάξια επιδόσεων που 99% έχουν στάνταρ μάρκα και τύπο ελαστικού
οπως το TYPE_R που είχε πάντα briz potenza!!!!
-
παιδια μου φαινεται αδιανοητο να αλλαζουν λαστιχα στην ελλαδα και να κρατανε τα παλια...δεν ξερω αν ισχυει αλλα τουλαχιστον οσα αυτοκινητα αγορασαμε στην οικογενεια μου ειχαν παντα καλα λαστιχα απο την εταιρεια...τωρα οποιος ξερει κατι αλλο ας μας ενημερωσει.[/img]
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
@elteo το τι λάστιχα θα έχει το οποιοδήποτε καινούριο αυτοκίνητο είναι θέμα... joker
στην VW μπορεί να είναι....στην Citroen μπαίνουν όμως Michelin.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Αυτό δεν ισχύει, οι αυτοκινητοβιομηχανίες παίρνουν Χ ποσότητα απο την κάθε εταιρία στην Χ διάσταση, το τι λάστιχο θα σου πέσει δεν είναι σίγουρο, μόνο ότι θα είναι και τα 4 ίδια μάρκα
Εκτός απο τα αμάξια επιδόσεων που 99% έχουν στάνταρ μάρκα και τύπο ελαστικού
Ούτε αυτό, τα GTI έρχονται με Bridgestone RE 050A, Continental SportContact 2 και τώρα 3, Dunlop SP 'κάτι' κλπ.
'ότι κάτσει κοινώς'
Απλώς στα πιο γρήγορα θα ναι από τα καλύτερα λάστιχα της μάρκας που θα μπει.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ούτε αυτό, τα GTI έρχονται με Bridgestone RE 050A, Continental SportContact 2 και τώρα 3, Dunlop SP 'κάτι' κλπ.
'ότι κάτσει κοινώς'
Απλώς στα πιο γρήγορα θα ναι από τα καλύτερα λάστιχα της μάρκας που θα μπει.
αυτη την εποχη ξερουμε τι βαζουν?
-
Ο χρήστης tm έγραψε:
Ούτε αυτό, τα GTI έρχονται με Bridgestone RE 050A, Continental SportContact 2 και τώρα 3, Dunlop SP 'κάτι' κλπ.
'ότι κάτσει κοινώς'
Απλώς στα πιο γρήγορα θα ναι από τα καλύτερα λάστιχα της μάρκας που θα μπει.
αυτη την εποχη ξερουμε τι βαζουν?
αν είναι η σελήνη στην Αφροδίτη, Bridge, με ανάδρομο Ερμή Conti
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)