-
Ο χρήστης greo έγραψε:
17. Κατασχεση και στα ψοφια παπια που ερχονται πρακα-πρακα μπροστα σου στο φαναρι και ξεκιναν στη μεση της λωριδας με 20 τελικη (23 στις κατηφορες)- Στους οδηγούς που τάχα 'έχασαν' τη λωρίδα στα διόδια και χώνονται μπροστά, αλλά και στις μηχανές που θεωρούν οτι δεν πρέπει να περιμένουν στην ουρά των διοδίων, να επιβληθεί αναγκαστική αναμονή στην ουρά για καρδιολόγο στο ΙΚΑ επι τριήμερον τον Αύγουστο !!!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αν σου έλεγαν να ολοκληρώσεις το γύρο μιας πίστας (οποιαδήποτε, όσο μικρή και να ήταν) σε ένα λογικό χρόνο, δεν θα ήταν ένα καλό μέτρο; Χωρίς φυσικά να χρειάζεται να φτάσεις σε κανένα όριο, απλά να απαλλαγούμε από αυτό το 'πάω αργά, για να προσέχω περισσότερο'...νομίζω ότι πολύς κόσμος θα αναγκαζόταν να μάθει πέντε πράγματα παραπάνω πριν πάει να δώσει για δίπλωμα.Καλό θα ήταν! Πολύ καλό μάλιστα! Απλά δεν θα άλλαζε κάτι σοβαρό. Και ο λόγος; Όσοι πάνε σαν τις χελώνες στη μέση του δρόμου, δεν πρόκειται να αρχίσουν να πηγαίνουν σωστά, ΕΚΤΟΣ αν ο γύρος στην πίστα τους κάνει να ενδιαφερθούν λίγο για την αυτοκίνηση, κάτι που θα έπρεπε να κάνουν και οι σχολές από μόνες τους!
Όσοι πάνε με 20-30 στα αριστερά, δεν είναι ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ να πάνε με 80 και δεξιά, απλά ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ, όπως δεν απασχολεί και τη φίλη του Ταύρου να μάθει για την πλαγιολίσθηση.Και πάμε παρακάτω... Έλεγχος πλαγιολίσθησης, υποστροφής, υπερστροφής κτλ, δεν πρόκειται να επιτευχθεί από κανέναν, όσο και να διαβάσει το βιβλίο των σημάτων, όσες φορές και αν δει να το κάνουν. Πείτε μου αν διαφωνείτε στο παρακάτω:
Για να μάθεις να ελέγχεις το αυτοκίνητο, είναι πολύ σημαντική η θεωρία (σε στοιχειώδες επίπεδο έστω) της Φυσικής του αυτοκινήτου. Δηλαδή, μεταφορές φορτίων, κεντρομόλος, κτλ. Αν ο οδηγός δεν έχει θεωρητικά κατανοήσει το τι επίδραση έχει το φρενάρισμα μέσα στη στροφή, πάντα θα υπάρξει κάποια κατάσταση που δεν θα έχει διδαχτεί ακόμα και σε ένα κορυφαίο σχολείο ασφαλούς οδήγησης.Όταν μάθαινα να οδηγώ, ο πατέρας μου μου έλεγε με έμφαση: ΠΟΤΕ ΦΡΕΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ... Τώρα πια, λέω: Και γιατί όχι; Αν είναι απαραίτητο; Το φρένο μέσα στη στροφή δεν είναι 100% καταστροφή αν περιμένεις την αντίδραση του αυτοκινήτου και επίσης είναι 1000% σίγουρο ότι κάπου, κάποτε, θα μας χρειαστεί!
Φλυαρώ πάλι και κουράζω. Τι θέλω να πω:
Δεν είναι δυνατόν να μάθουμε σ' όλους τους οδηγούς όλα όσα θα έπρεπε να ξέρουν για να κινούνται σωστά στους δρόμους. Επίσης, ακόμα και αν τους τα μάθουμε, δεν είναι δυνατόν να τους κάνουμε να τα εφαρμόζουν (π.χ. ζώον με το κινητό στην αριστερή λωρίδα της Ε.Ο. πριν καμμία ώρα, με 40 χιλιόμετρα και πέεεεερα βρέχει - ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ αυτός ότι δεν οδηγούμε έτσι;;; Απλά στα @@ του!!!).
Άρα, δεν γίνεται να απαγορεύσεις σε όσους δεν γνωρίζουν αυτά που εμείς θεωρούμε -και σωστά- απαραίτητα, να κυκλοφορούν!
ΓΙΝΕΤΑΙ όμως να καλλιεργήσεις το κλίμα ότι η οδήγηση είναι ΕΥΘΥΝΗ και όχι ΔΙΚΑΙΑΙΑΙΑΙΩΜΑΑΑΑΑ, πήρα την αμαξάρα μου και βγαίνω στο δρόμο και άντε μαμηθείτε, είναι δικαίαιαιαιαιωμά μου να το κάνω! Γίνεται να ΑΡΧΙΣΕΙΣ επιτέλους ως κράτος να εισαγάγεις αυτοκινητιστική ΠΑΙΔΕΙΑ στα σχολεία, ώστε οι νέοι άνθρωποι να καταλάβουν πως όταν έρθει η ώρα να πιάσουν τιμόνι, κάνουν κάτι ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ απ' το να πιάνουν τη φραπεδιάαααα τους στην καφετέρια!
Και τώρα θα skullone-ιάσω λίγο, αλλά θα το πω... Θρησκευτικά ξέρουν να μας μαθαίνουν! Τρόπο συμπεριφοράς στο δρόμο, δεν έχει σκεφτεί κανείς ότι πρέπει να διδαχθούμε.
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Αλλά ο καθένας από εμάς θέλει σοβαρή αστυνόμευση για τους υπόλοιπους, και όχι για τον εαυτό του.
Γιατι εγω εχω αυτοκινηταρα και ειμαι οδηγαρα.
Οι τροχαιοι να πανε να πιασουν αυτους που πουλανε ναρκωτικα,να πιασουν πρωτα ολους τους αλλους παραβατες,και μετα να ασχοληθουν με εμένα,και οταν αποφασισουν να ασχοληθουν με εμενα, να λαβουν υποψιν τους την πρωτη προταση που εγραψα. -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ήθελα να σε δω αν τη λίστα αυτή την έγραφε ο Loeb, θα συνέχιζες άραγε κι εσύ ο ίδιος να έχεις δικαίωμα οδήγησης μετά;
Λες και οι περισσότεροι οδηγοί θα αντιμετωπίσουν έστω και μία φορά στη ζωή τους τέτοια κατάσταση...
Μήπως όταν τα βλέπουμε όλα αφ' υψηλού, είναι τα πράγματα πολύ ιδανικά;
Ή να βγω κι εγώ να προτείνω πως όσοι δεν οδηγούν στο ring 340 και να τη γυρίζουν σε κάτω από 7' (λέμε τώρα, δεν ξέρω τι χρόνο έχει η 340 στο Nurburgring), είναι υποχρεωμένοι να κυκλοφορούν μόνο με ΜΜΜ και να έχουν και κολλημένο αυτοκόλλητο που θα γράφει 'ΚΟΥΛΟΣ' στην πλάτη τους;
Αν σου έλεγαν να ολοκληρώσεις το γύρο μιας πίστας (οποιαδήποτε, όσο μικρή και να ήταν) σε ένα λογικό χρόνο, δεν θα ήταν ένα καλό μέτρο; Χωρίς φυσικά να χρειάζεται να φτάσεις σε κανένα όριο, απλά να απαλλαγούμε από αυτό το 'πάω αργά, για να προσέχω περισσότερο'...νομίζω ότι πολύς κόσμος θα αναγκαζόταν να μάθει πέντε πράγματα παραπάνω πριν πάει να δώσει για δίπλωμα.
Ο λογικός χρόνος είναι, ας πούμε, ο χρόνος που θα έκανε ένας μέτριος οδηγός αν δεν πίεζε το αυτοκίνητο, αλλά πήγαινε αναγνωριστική βόλτα σε μια πίστα. Καθόλου πίεση, αλλά όχι και σταματημένος...να δει λίγο ο υποψήφιος οδηγός πώς είναι οι στροφές, πώς φρενάρεις φυσιολογικά-και όχι 3 χιλιόμετρα πιο πριν ούτε οριακά με ABS, πώς να κρατάς μια γραμμή την ώρα που στρίβεις, και όχι αυτές τις κλασσικές γωνίες 90 μοιρών με στοπ, όπου σε όσα εσάκια ή τσακίσεις του δρόμου κανείς δεν κρατάει γραμμή και μπαίνουν σε άλλες λωρίδες κλπ.
Ωραίο μέτρο αυτό!!! Θυμίζει το 107% της F1
-
Ο χρήστης stubos έγραψε:
19. Στους οδηγούς που τάχα 'έχασαν' τη λωρίδα στα διόδια και χώνονται μπροστά, αλλά και στις μηχανές που θεωρούν οτι δεν πρέπει να περιμένουν στην ουρά των διοδίων, να επιβληθεί αναγκαστική αναμονή στην ουρά για καρδιολόγο στο ΙΚΑ επι τριήμερον τον Αύγουστο !!!Αυτό ξαναπέστο. Τι κακή συνήθεια ! ! !
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Και τώρα θα skullone-ιάσω λίγο, αλλά θα το πω... Θρησκευτικά ξέρουν να μας μαθαίνουν! Τρόπο συμπεριφοράς στο δρόμο, δεν έχει σκεφτεί κανείς ότι πρέπει να διδαχθούμε.
-
Να πω ότι το ιδανικό θα ήταν το αυτοκίνητο να το 'αισθάνεσαι' σαν προέκταση του εαυτού σου.
Δεν μπορώ να εκφράσω ακριβώς τι εννοώ. Όταν για παράδειγμα πρωτοοδηγάς ένα αυτοκίνητο, δεν το 'κατέχεις'. Σιγά σιγά, αρχίζεις να μαντεύεις πως θα αντιδράσει και τελικά (με την απαραίτητη πολλές φορές πρακτική) το ξέρεις πλήρως.
Ή βλέπεις νερά που πατά μόνο η μία πλευρά του αυτοκινήτου. Πρέπει να μπορείς να φανταστείς τι θα γίνει αν πατήσεις φρένο ή επιταχύνεις απότομα. Όπως όταν περπατάς σε γλυστερό πεζοδρόμιο. Ασυναίσθητα, αλλάζεις τις γωνίες επαφής, τον τρόπο που στηρίζεσαι κλπ. Αυτό εννοώ!
νασο, στα σχόλιά σου +1 από μένα!
//οφφτόπικ//
Αυτά τα ασύρματα πληκτρολόγια καλά ρε παιδί μου αλλά όταν τελειώνουν οι μπαταρίες άλλα πατάς, άλλα γράφουν. Δεν υπάρχει ένα ποστ που να μην έχω κάνει edit με τα ορθογραφικά. Τα βλέπω μετά τι έχω γράψει και μου βγαίνουν τα μάτια!// -
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
Καθιερωση ελευθερων σκοπευτων σε καιρια σημεια οι οποιο θα εκτελους τους παρανομουντεςκορυφαιο!
λεω επίσης να προσλάβουμε απόστρατους Viet Kong και να τους τοποθετησουμε στις οροφές των ψηλών κτιρίων της Λ.Βουλιαγμένης.
-
Ο χρήστης stubos έγραψε:
στις μηχανές που θεωρούν οτι δεν πρέπει να περιμένουν στην ουρά των διοδίων, να επιβληθεί αναγκαστική αναμονή στην ουρά για καρδιολόγο στο ΙΚΑ επι τριήμερον τον Αύγουστο !!!τώρα εσένα τι σε ενόχλησαν οι μηχανές? δε θα τα πάμε καθόλου καλά μου φαίνεται
Τις μηχανές να τις αφήσεις ήσυχες. Ή έστω το μέτρο σου να ισχύσει για δίκυκλα με κυβισμό μεγαλύτερο των 200 κ.εκ.
Ακούς εκεί...
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
στις μηχανές που θεωρούν οτι δεν πρέπει να περιμένουν στην ουρά των διοδίων, να επιβληθεί αναγκαστική αναμονή στην ουρά για καρδιολόγο στο ΙΚΑ επι τριήμερον τον Αύγουστο !!!
τώρα εσένα τι σε ενόχλησαν οι μηχανές? δε θα τα πάμε καθόλου καλά μου φαίνεται
Τις μηχανές να τις αφήσεις ήσυχες. Ή έστω το μέτρο σου να ισχύσει για δίκυκλα με κυβισμό μεγαλύτερο των 200 κ.εκ.
Ακούς εκεί...
Να το κάνουμε 600+; Μη μου τη χαλάσετε, ακόμα δεν την πήρα την κούκλα μου!!! Ή τέλος πάντων, κάντε ό,τι θέλετε μέχρι Απρίλιο-Μάιο! Μετά όμως, θα ξανασυζητήσουμε!!!
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Ωραίο μέτρο αυτό!!! Θυμίζει το 107% της F1Κι εγώ πιστέυω ότι οι ΗΠΑ πρέπει να σταματήσουν τις δαπάνες για τα εξοπλιστικά προγράμματα και να δαπανήσουν αυτά και άλλα τόσα για να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα ανάδοχων της Actionaid
Επίσης να μπορεί να ταξινομηθεί ένα μονοθέσιο της F1 με κανονικές πινακίδες κυκλοφορίας ώστε να έχω το δικαίωμα να αγοράσω ένα για να πηγαίνω στη δουλειά μου κάθε πρωί με μεγαλύτερη ασφάλεια!
Ακόμη, να στείλουμε τον πατέρα μου που είναι 62 χρόνων στην πίστα του Sylvestron επί 2 εβδομάδες για σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης...
Εεεεε, μαααα.....
Αν σκεφτώ κι άλλα... θα επανέλθω...
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
στις μηχανές που θεωρούν οτι δεν πρέπει να περιμένουν στην ουρά των διοδίων, να επιβληθεί αναγκαστική αναμονή στην ουρά για καρδιολόγο στο ΙΚΑ επι τριήμερον τον Αύγουστο !!!
τώρα εσένα τι σε ενόχλησαν οι μηχανές? δε θα τα πάμε καθόλου καλά μου φαίνεται
Τις μηχανές να τις αφήσεις ήσυχες. Ή έστω το μέτρο σου να ισχύσει για δίκυκλα με κυβισμό μεγαλύτερο των 200 κ.εκ.
Ακούς εκεί...
Να το κάνουμε 600+; Μη μου τη χαλάσετε, ακόμα δεν την πήρα την κούκλα μου!!! Ή τέλος πάντων, κάντε ό,τι θέλετε μέχρι Απρίλιο-Μάιο! Μετά όμως, θα ξανασυζητήσουμε!!!
Τί λέτε ρέ! Κάντε το όριο 2300+ γιατι θέλω να αγοράσω Triumph Rocket. Παρτε τα παπάκια σας και να πάτε σε άλλη παραλία
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
στις μηχανές που θεωρούν οτι δεν πρέπει να περιμένουν στην ουρά των διοδίων, να επιβληθεί αναγκαστική αναμονή στην ουρά για καρδιολόγο στο ΙΚΑ επι τριήμερον τον Αύγουστο !!!
τώρα εσένα τι σε ενόχλησαν οι μηχανές? δε θα τα πάμε καθόλου καλά μου φαίνεται
Τις μηχανές να τις αφήσεις ήσυχες. Ή έστω το μέτρο σου να ισχύσει για δίκυκλα με κυβισμό μεγαλύτερο των 200 κ.εκ.
Ακούς εκεί...
Να το κάνουμε 600+; Μη μου τη χαλάσετε, ακόμα δεν την πήρα την κούκλα μου!!! Ή τέλος πάντων, κάντε ό,τι θέλετε μέχρι Απρίλιο-Μάιο! Μετά όμως, θα ξανασυζητήσουμε!!!
Τί λέτε ρέ! Κάντε το όριο 2300+ γιατι θέλω να αγοράσω Triumph Rocket. Παρτε τα παπάκια σας και να πάτε σε άλλη παραλία
Εντάξει παιδιά, μην εκνευρίζεστε, τις 'άλλες' μηχανές εννοούσα..... του γκαζόν, του καφέ, τις φωτογραφικές κλπ. Αν παρεμπιπτόντως δείτε να σας τρώει τη σειρά καμμιά μηχανή του γκαζόν κάντε της μήνυση !!!!
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Ωραίο μέτρο αυτό!!! Θυμίζει το 107% της F1
Κι εγώ πιστέυω ότι οι ΗΠΑ πρέπει να σταματήσουν τις δαπάνες για τα εξοπλιστικά προγράμματα και να δαπανήσουν αυτά και άλλα τόσα για να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα ανάδοχων της Actionaid
Επίσης να μπορεί να ταξινομηθεί ένα μονοθέσιο της F1 με κανονικές πινακίδες κυκλοφορίας ώστε να έχω το δικαίωμα να αγοράσω ένα για να πηγαίνω στη δουλειά μου κάθε πρωί με μεγαλύτερη ασφάλεια!
Ακόμη, να στείλουμε τον πατέρα μου που είναι 62 χρόνων στην πίστα του Sylvestron επί 2 εβδομάδες για σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης...
Εεεεε, μαααα.....
Αν σκεφτώ κι άλλα... θα επανέλθω...
E, δεν είναι και τόσο ανεδαφικό! Υπάρχουν μικροπίστες που χρησιμοποιούν οι σχολές οδηγών (π.χ. στη Θεσσαλονίκη γνωρίζω 3) οι οποίες θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για αυτό το σκοπό. Ουσιαστικά θα ήταν μια πρόσθετη εξέταση που θα έλεγε στον εξεταστή αν ο υποψήφιος μπορεί να χειριστεί το αυτοκίνητο με κάποια σχετική άνεση και όχι με 1η στο καθιερωμένο τετράγωνο-οπισθογωνία-παρκάρισμα-γεια σας. Για το ότι θα βοηθούσε τον υποψήφιο να καταλάβει μια ώρα αρχύτερα τον 'αέρα' του αυτοκινήτου και μάλιστα σε συνθήκες πιο κοντινές στου πραγματικού δρόμου, δεν το συζητάμε.
Βέβαια, όταν σκέφτεσαι τι σημαίνει δίπλωμα στην Ελλάδα, αυτομάτως καταλαβαίνεις ότι ακόμα και αυτή η πρόσθετη εξέταση θα γίνει μπ@@@@λο. Εκεί γίνεται ανεδαφικό μάλλον σε μια άλλη χώρα όμως;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Βέβαια, όταν σκέφτεσαι τι σημαίνει δίπλωμα στην Ελλάδα, αυτομάτως καταλαβαίνεις ότι ακόμα και αυτή η πρόσθετη εξέταση θα γίνει μπ@@@@λο. Εκεί γίνεται ανεδαφικό μάλλον σε μια άλλη χώρα όμως;Έεεεεετσι....
Αν δεν αλλαξουμε νοοτροπια φιλε funky, δεν προκειται ποτε να πετυχουμε κατι σαν λαος. Ουτε να βελτιωθουμε στο θεμα για το οποιο συζηταμε, ούτε τίποτα άλλο. Ζώα θα παραμείνουμε.
Ναι ρε! ΖΩΑ ΕΙΣΤΕ!!! Γιατί μόνο ένα ζώο θα έβαζε το 3χρονο γιο του πάνω στο παπί και ειδικά χωρίς κράνος
Αλλά μάλλον δεν είστε ούτε ζώα! Γιατί εκείνα τουλάχιστον προσπαθούν να προστατέυουν τα 'παιδιά' τους, όσο αυτά τα έχουν ανάγκη...
ΦΙλε funky, πιστεύω ότι οι περισσότεροι σκοτώνονται και σκοτώνουν από μαλ@κία και ανευθυνότητα! Τι να σου κάνει να μπορείς να οδηγήσεις το S2000 στο όριο, άμα είσαι μαλ@ακας και περνας τα STOP αέρα-πατέρα...
Τί να σου κάνει να μπορείς να στρίβεις με γόνατο τη Ducati σουμ άμα είσαι κόπανος και τη καβαλήσεις έξω από το μπαρ στις 4 το πρωί αφού έχεις κατεβάσει 2 υποβρύχια, 3 Johnnie και 7 σφηνάκια τεκίλα? -
Και γιατί να κάνουμε όλα αυτά και δεν αποσύρουμε κατευθείαν όλα τα διπλώματα που έχουν εκδοθεί με δικαίωμα μίας δωρεάν εξέτασης και δωρεάν επανέκδοση τους μετά από εξετάσεις. Αφού, εννοείται αλλάξει η 'ύλη' και το ύφος τον εξετάσεων.
Το ίδιο αποτέλεσμα θα έχει αλλά μου ακούγετε πιο δημοκρατικό
(και ας ισχύει μια ποινή ακρωτηριασμού για τους εξεταστές που τα παίρνουν)
-
Η υποχρεωτική εξέταση των υποψηφίων οδηγών σε πίστα είναι υπερβολή κατά την γνώμη μου. Το μεγαλύτερο ποσοστό των οδηγών δεν θα χρειαστεί ποτέ τέτοιες ικανότητες γιατί δεν πιέζει αρκετά το αυτοκίνητο του ώστε να το φέρει σε καταστάσεις που χρειάζονται γνώσεις πλαγιολίσθησης.
Αν πρέπει να κάνουμε κάτι στις εξετάσεις, είναι να προσομοιάσουμε τις συνθήκες που σίγουρα θα αντιμετωπίσει ο νέος οδηγός στην ζωή του. Πιο συγκεκριμένα, πιστεύω ότι πρέπει να αλλάξει η πρακτική εξέταση και να συμπεριλαμβάνει μια μέρα κατά την οποία ο υποψήφιος θα πρέπει να διανύσει 40 χιλιόμετρα μέσα στην Αθήνα σε ώρες αιχμής (εκτός Αττικής οδού, και ποταμιού) και μία άλλη μέρα στην οποία θα πρέπει να διανύσει μια απόσταση 300 χιλιομέτρων στο επαρχιακό δίκτυο και σε αυτοκινητόδρομους.
Επίσης, πολύ θα ήθελα να δω κάποιον εξεταστή να πάει φυλακή επειδή έστειλε το δίπλωμα στο σπίτι κάποιου. Κατά προτίμηση στο ίδιο κελί με αυτόν που πλήρωσε για να παραλάβει το δίπλωμα του με αυτόν τον τρόπο.
-
Aφαίρεση διπλώματος από Χ. Λάππα & manosk
-
-
αφαιρεση διπλωματος σε οσους πανε με λιγοτερα απο 140 στο ποταμι και με καθυστερουν να παω στη δουλεια!
απο την αλλη, παρακαλειτε ο κυριος με το Α3 tfsi που μου εριξε 4 κολωνες χθες, να μην βαζει πανω απο 3η...
ΚΟΚ ΑΠΟ ΕΜΑΣ