-
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
Υπάρχει περίπτωση η τοποθέτηση aftermarket Xenon να ακυρώνει την εγγύηση του αυτοκινήτου? Το δικό μου είναι Civic.Το πιθανοτερο ειναι να την ακυρωνη.
-
Σήμερα ρώτησα στην αντιπροσωπεία για την εγγύηση και μου είπαν ότι αν παρουσιαστεί βλάβη και ο ηλεκτρολόγος διαγνώσει ότι φταίνε τα xenon τότε δε θα με καλύψούν. Όμως από ότι γνωρίζω τα κιτ αυτά μπορούν να αφαιρεθούν και το αυτοκίνητο να έρθει ξανά στην προηγούμενη κατάσταση με τα μαμά φώτα αν συμβεί κάτι. Μπορούν να καταλάβουν ότι υπήρχαν τέτοια φώτα?
-
Ο χρήστης gramacar έγραψε:
Σήμερα ρώτησα στην αντιπροσωπεία για την εγγύηση και μου είπαν ότι αν παρουσιαστεί βλάβη και ο ηλεκτρολόγος διαγνώσει ότι φταίνε τα xenon τότε δε θα με καλύψούν. Όμως από ότι γνωρίζω τα κιτ αυτά μπορούν να αφαιρεθούν και το αυτοκίνητο να έρθει ξανά στην προηγούμενη κατάσταση με τα μαμά φώτα αν συμβεί κάτι. Μπορούν να καταλάβουν ότι υπήρχαν τέτοια φώτα?Το βάλε βγάλε θα σου στοιχίσει λιγότερα από το να τα βάλεις σε ένα εξουσιοδοτημένο;
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Σήμερα ρώτησα στην αντιπροσωπεία για την εγγύηση και μου είπαν ότι αν παρουσιαστεί βλάβη και ο ηλεκτρολόγος διαγνώσει ότι φταίνε τα xenon τότε δε θα με καλύψούν. Όμως από ότι γνωρίζω τα κιτ αυτά μπορούν να αφαιρεθούν και το αυτοκίνητο να έρθει ξανά στην προηγούμενη κατάσταση με τα μαμά φώτα αν συμβεί κάτι. Μπορούν να καταλάβουν ότι υπήρχαν τέτοια φώτα?
Το βάλε βγάλε θα σου στοιχίσει λιγότερα από το να τα βάλεις σε ένα εξουσιοδοτημένο;
Το ρώτησα και αυτό αλλά δε παίζει ρόλο το που θα τα βάλεις αλλά το γεγονός ότι δεν είναι γνήσια ανταλλακτικά Honda. Αρα όπου και να τα βάλλω από τη στιγμή που είναι aftermarket ισχύει το ίδιο. Από την άλλη δεν υπάρχουν γνήσια honda Xenon ή τουλάχιστον δε τα φέρνει η αντιπροσωπεία οπότε δεν υπάρχει λύση.
-
η εκδοση executive του νεου 5θυρου civic εχει φωτα ξενον. ρωτησε αν αυτα μπαινουν στο δικο σου...ισως γινεται
-
Νομίζω ότι τα Xenon πάνε με άλλα φανάρια που έχουν διαφορετικά κάτοπτρα με πλυστικά και με αυτόματη ρύθμιση ύψους. Τουλάχιστον τα 2 τελευταία προέρχονται από οδηγία της ΕΕ. Τα φανάρια του 5θυρου είναι εντελώς διαφορετικά από τα δικά μου οπότε δε νομίζω να γίνεται. Επίσης αν κρίνω από τη τιμή που μου ζήτησας στον Παπρά για τα aftermarket 600
-
-
Τα εργοστασιακά xenon δεν τοποθετούνται 'συνήθως' κατόπιν εορτής από την αντιπροσωπεία γιατί πάνε πακέτο με τον εγκέφαλο που τα αυτορυθμίζει, κτλ.
Αν θέλει να βάλει λοιπόν κάποιος εργοστασιακά xenon δεν πρέπει να αλλάξει μόνο τα φανάρια αλλά και τον εγκέφαλο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε κόστος.
Οπότε καταλήγουμε στα aftermarket, χωρίς αυτορυθμίσεις, κτλ. -
Δεν νομίζω ότι τα xenon συνδεόνται με τον εγκέφαλο ούτε αλλάζεις φανάρι αν το πρόβλημα είναι το θέμα της αυτορύθμισης...Από το φανάρι απαιτείς να έχει μοτεράκι για να ανεβοκατεβαίνει.Ο εγκέφαλος δεν συνδεέται με τα xenon.Για να αυτορυθμίζονται σου βάζουν ένα αισθητήρα που 'μετράει' την κλίση του αυτοκινήτου και άρα και επηρεάζει το ύψος των φώτων ανάλογα.
Να βάλεις εργαστασιακά xenon...μπα...εκτός κι αν εννοεί ο φίλος μας το κομμάτι λάμπες-ενιχυτές ρεύματος κτλ χωρίς πλυστικά και φωτιστικά σώματα.@Χρήστο:
Νόμιζα ότι τα xenon έχουν ενισχυτή ρεύματος και όχι τάσης... -
Σε εμένα απευθύνεσαι; Αν ναι, να εξηγήσω ότι είμαι παντελώς άσχετος με ηλεκτρικά, μηχανολογικά κλπ. Απλώς, μια και θίξαμε το θέμα, τράβηξα μια φωτογραφία από το αυτοκίνητο μου επειδή πάντα μου έκανε εντύπωση το προειδοποιητικό αυτοκόλλητο για τα 25,000 V.
-
-
φίλε Κάβουρα έχεις pm
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Καλησπέρα.Ποια είναι η άποψή σας για το παρακάτω??
http://www.autopress.gr/tnews/show.asp?ID=120
Έχει κάποια επιστημονική βάση? Είναι τελικά επικίδυνα τα Xenon?
- Φορέστε προστατευτικά γάντια και προστατευτικές στολές πριν ξεκινήσετε την ενασχόλησή σας με την λάμπα και
Να καλεσουμε και τη NASA να παρει μετρησεις ραδιενεργειας μηπως??
Εγω λεω τα παραλενε λιγο... -
δεν με νοιαζει τοσο η ενταση που εχουν τα xenon οσο το οτι στριβουνε εντονα μεσα στις στροφες. c4 rules
ελπιζω αυτα τα φωτα να γινουν standard οπως ο αεροσακος -
Ο χρήστης george c4 2.0 έγραψε:
οσο το οτι **στριβουνε εντονα **μεσα στις στροφες. c4 rules
ελπιζω αυτα τα φωτα να γινουν standard οπως ο αεροσακοςH Citroen δυστυχώς τα σταμάτησε πριν από 30-35 χρόνια γιατί ο κόσμος δεν τα προτιμούσε στις DS.
-
μου έχει τύχει πάντως να χάσω το δρόμο από τα μάτια μου μετά από απότομη δεξιά ανηφορική φουρκέτα και να αναγκαστώ να πέσω στα φρένα επειδή δε ήξερα που πάει ο δρόμος (φυσικά έπιασα αντίθετο αναγκαστικά). Καλή πατέντα αλλά πιστεύω αν συναντήσεις άλλον πάνω στη στροφή τον τυφλώνεις.
-
Δεν διάβασα όλες τις σελίδες,αλλά με τα λίγα που είδα έχω να πω τα εξής:
Tα διάφορα κιτ κυκλοφορούν είναι όλα παράνομα και παντελώς ΑΧΡΗΣΤΑ.Δεν υπάρχει ούτε μια σοβαρή εταιρία π.χ. VALEO,HELLA που να βγάζει ξένον κιτ για αυτοκίνητα με λάμπες αλογόνου.Το μόνο που καταφέρνετε με τα κιτ είναι να τυφλώνετε τους απέναντι,και να βλέπετε χειρότερα από πριν.Δείτε τι λέει η HELLA:
http://www.hella-press.de/search_detail ... newdir=engΟ μόνος τρόπος για να γίνει σωστή δουλεία είναι να προσαρμοστούν στο ήδη υπάρχον φανάρι τα σωθικά από ένα φανάρι ξένον(RETROFIT).Αυτό έκανα και εγώ και για την ακρίβεια έβαλα τον προβολέα από το ΑUDI RS6(BI-XENON).
Mπορείτε να πάρετε μιά ιδέα για το τι έκανα εδώ:
http://www.rx7club.com/showthread.php?t ... ight=efs.o
Kαι εδώ αλλά θέλει εγγραφή:
http://www.rx7.gr/forum/viewtopic.php?t=609&highlight=
To απόλυτο σάιτ σχετικά με τα xenon:
http://faqlight.carpassion.info/headlamp-faq.htm
Το μόνο που μου λείπει είναι το self-levelling αλλά είναι στο πρόγραμμα μιας και υπάρχει ήδη εγκατεστημένο το μοτέρ από το εργοστάσιο(και το πιτσιλιστίρι).
Σελίδες με προβολείς για retro-fit:
-
....
-
σορυ αλλα δεν ισχυουν αυτα που λες.
οι εταιρειες που αναφερεις, ειναι εξαιρετικα ευχαριστημενες απο το ολιγοπωλειο που εχουν με τις αυτοκινητοβιομηχανιες,
και θα κανουν το παν για να παραμεινει ετσι.
και οι αυτοκινητοβιομηχανιες συμφωνουν, αφου σε καθε νεο εγκεφαλο υπαρχει νεο κολπο ελεγχου του κυκλωματος των φωτων (selfcheck) ωστε να βγαινουν αχρηστα τα kits της ελευθερης αγορας.μοναδικο προβλημα που μπορει να υπαρχει σε εγκατασταση aftermarket kit, ειναι να πας να το εγκαταστησεις σε παλιας τεχνολογιας κελυφος, εκει οπου το μπροστινο γυαλι παραμορφωνει και πεταει το πλουσιο φως προς ολες τις κατευθυνσεις.
αυτο ομως δεν ειναι προβλημα του κιτ, αλλα προβλημα του φαναριου.
απο εκει και περα, οπως σε ΚΑΘΕ καταναλωτικο προϊον, ετσι και στα HID KITS, υπαρχουν ποιοτητες και ποιοτητες... -
εγω τοποθετησα για ενα φιλο μου που εχει c4 ενα κιτ ξενον και η εγκατασταση ειναι γελοια.
το μονο που δυσκολεψε τρομερα ειναι το απαραδεχτο φαναρι της c4 που δεν χωραει το χερι σου να βγαλεις τη λαμπα γιατι εινα πολυ μεσα.
ασε το κολοελατηριο μετα που πρεπει να ασφαλισεις τη λαμπα.πρεπει να κανεις μαγικα.
το αποτελεσμα ειναι αψογο εξαιρετικο και με πολυ μικρο κοστος.
οταν μπηκα μετα στο φαμπια για να φυγω νομιζα οτι δεν ειχα φωτα...
με την πρωτη ευκαιρια 8α βαλω και εγω ειναι πωροση!
Φώτα Xenon...