Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 127
    • 128
    • 129
    • 130
    • 131
    • 315
    • 316
    • 129 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    50555
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      spiros last edited by

      1. . . ηδη κυκλοφορουν προγραμματα που πανε το μοτερ στα 200αλογα.

      2. . . αν ειναι απολυτα σιγουροι οτι το μοτερ δεν εχει προβλημα, γιατι να μην βγαλουν μια ακομη πιο δυνατη εκδοση? Εκει θα πεσει και τρελο γελιο με καποιους που λενε οτι το μοτερ ειναι ηδη πιεσμενο...

      3. . . οι δυναμομετρησεις δειχνουν οτι ο κινητηρας δεν βγαζει 170 αλογα, αλλα περιπου 180-185. Αν αυτο ειναι σωστο, τοτε ανετοτατα μπορει να βγαλει αλλα 15-20 και να παει στα 200 χωρις προβληματα αξιοπιστιας.

      4. . . δεν ειμαι καθολου σιγουρος οτι η ειδηση ειναι εγκυρη...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        Ο χρήστης nickolas έγραψε:
        O κινητήρας αυτός έχει πολλά περιθώρια ακόμη...

        Ενδεικτικά, το GT αν κρατούσε τη μέγιστη ροπή στον κόφτη (7500σαλ.?) θα είχε 250 άλογα!

        250 άλογα χωρίς να αυξηθεί η ροπή ή το στροφάρισμα!

        μετα τις 7000 το μοτερ δειχνει να κοβει το ρυθμο επιταχυνσης μεχρι και τον κοφτη στις 7400 (!!!). Σιγουρα με επαναπρογραμματισμο αυτο μπορει να αλλαξει και να δουμε τα 200 αλογα που λενε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          babbis last edited by

          μακάρι να βγει μπας και ξεστραβωθουν και οι άλλοι κατασκευαστές

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Ο χρήστης Babbis έγραψε:
            μακάρι να βγει μπας και ξεστραβωθουν και οι άλλοι κατασκευαστές

            +1000

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gskarmou last edited by

              Å êáé ôé åßíáé 200 Üëïãá ãéá Ýíá 16 âÜëâéäï êéíçôÞñá ìå ôïýñìðï ......

              Ìüíï êáíá äõï ðåñéöåñåéáêÜ íá áëëá÷ôïýí ,ðïõ Ý÷åé ôóéãêïõíåõôåß ç ÖÜïõ âÝ (üðùò êáé üëïé ïé êáôáóêåõáóôÝò âåâáßùò âåâáßùò ) êáé ç éððïäýíáìç èá ðÜñåé Üíçöüñá

              ðáñåðéðôüíôùò ôï Ôsi ôùí 140 ßððùí ïé Ôñï÷ïß ôï âñÞêáí óôá 150

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
                παρεπιπτόντως το Τsi των 140 ίππων οι Τροχοί το βρήκαν στα 150

                oχι οτι δεν ηταν αναμενομενο...

                αλλα οι τροχοι μετρανε παντα τη δυναμη στους τροχους, πως βρηκαν 150 στο στροφαλο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  technik last edited by

                  Ο χρήστης sonath έγραψε:
                  @ Technik: λες να βγάλουν έκδοση με 200 ίππους και αν ναι για πότε υπολογίζεις;

                  τα πάντα μορεί να δοκιμάζουν, 1.2 , 1.6 (ΤSI)...

                  FOX 1.0TSI

                  άγνωστο ακόμα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    Touareg 1.1 TSI 230hp....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spyros-s last edited by

                      μαγκια τους...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        powergs last edited by

                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                        Γιατί ρε παιδιά έχετε φαγωθεί οτι το μοτέρ είναι πιεσμένο και δεν θα αντέχει?

                        Δύο πρόχειρα παραδείγματα:

                        -Daihatsu Charade GTti: 1000 κυβικά με τούρμπο, ειδική απόδοση 100hp per litre.

                        -Fiat Uno 1300 Turbo: Στην εργοστασιακή τους μορφή έβγαζαν 105 άλογα, όμως γνώριζα παιδιά που τα είχαν φτάσει 170-200 χωρίς κανένα πρόβλημα (εκτός απο τις στούκες ).

                        Εφόσον τέτοιες αποδόσεις ήταν εφικτές με την τεχνολογία υλικών του '80 τότε είναι αστείο να μιλάμε για αναξιοπιστία του TSI.

                        Βάλε και το Punto Gt που έβγαζε κοντά στα 138 άλογα στα 1.400 κυβικά. Όμως η διαφορά σε όλα αυτά τα μοτέρ είναι ότι έχουν έναν υπερσυμπιεστή. Στον TSI υπάρχουν 2 υπερσυμπιεστές και εκεί είναι και η καινοτομία στα 1.400 κυβικά και το στοίχημα της φαβέ με το κατά πόσο θα αποδειχθεί αυτή η καινοτομία αξιόπιστη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Για πόσο λειτουργούν συγχρόνως αυτά τα δύο τούρμπο και θα σπάσουν τον κινητήρα;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            techadmin admin last edited by

                            O twinport της Opel έχει επιπλέον 4 πεταλούδες, μιλάμε για μία **ΑΔΟΚΙΜΑΣΤΗ **και **ΡΙΨΟΚΥΝΔΗΝΗ **τεχνολογία που δεν έχει ΞΑΝΑΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ.

                            Θα ρίσκαρε κανείς να αγοράσει ένα τέτοιο avandguarde μηχάνημα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              gskarmou last edited by

                              Ο χρήστης spiros έγραψε:

                              ðáñåðéðôüíôùò ôï Ôsi ôùí 140 ßððùí ïé Ôñï÷ïß ôï âñÞêáí óôá 150

                              o÷é ïôé äåí çôáí áíáìåíïìåíï...

                              áëëá ïé ôñï÷ïé ìåôñáíå ðáíôá ôç äõíáìç óôïõò ôñï÷ïõò, ðùò âñçêáí 150 óôï óôñïöáëï?

                              óôï íÝï ôåý÷ïò ôï åßäá ...åßôå åßíáé üíôùò ôñï÷ü ôüóá åßôå ìå õðïëïãéóìü áðùëåéþí

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                μα αμα εχει 150 στο τροχο, θα εχει 170 στο στροφαλο!!

                                για κοιτα το παλι τι ακριβως γραφει και πες μας.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gskarmou last edited by

                                  Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                  Ãéá ðüóï ëåéôïõñãïýí óõã÷ñüíùò áõôÜ ôá äýï ôïýñìðï êáé èá óðÜóïõí ôïí êéíçôÞñá;

                                  Ìéá áéùíéüôçôá êáé ìéá ìÝñá ...ôçí ÷áñôïãñÜöçóç ôçí Ýêáíå ï Áããåëüðïõëïò

                                  Ðñïò üëïõò üóïõò ðéèáíþí ôï áãíïïýí
                                  Ãéá íá óïâáñåõüìáóôå ðëÝïí ....Ï êïñìüò ôïõ êéíçôÞñá åßíáé áðï êñÜìáôá ìåôÜëëùí áíôßóôïé÷á ôïõñìðïíôÞæåë êáé åßíáé ó÷åäéáóìÝíïò íá áíôÝ÷åé óå áíôßóôïé÷åò ðéÝóåéò .
                                  Èá âñþ ôï ðëÞñåò Üñèñï ..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spyros-s last edited by

                                    Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                    μα αμα εχει 150 στο τροχο, θα εχει 170 στο στροφαλο!!

                                    για κοιτα το παλι τι ακριβως γραφει και πες μας.

                                    συνονοματε γραφει οτι υποθετικα θα περναει τους 150 ιππους αφου στον τροχο εβγαλε 133,5 ιππους στις 5700!!! Σου γραφω απλα οτι απο 2500-4500 στροφες εχει ροπη πανω απο 20χλγμ( ) με απλα ενα σκαλοπατακι στις 3100 που βγαινει ο κομπρεσσορας για να μπει το τουρμπο...πραγματι φοβερη ροπη. (θυμιζω οτι το πουντο gt εβγαζε στα χαρτια μεγιστη ροπη 20,4 χλγμ και το tsi 22,4). Αριστες προδιαγραφες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      επιδόσεις TSI είδε κανείς; ρεπρίζ κυρίως

                                      Στις -όχι πλήρεις- μετρήσεις που αναφέρονται, είναι σε όλες πιο γρήγορο από τα Alfa 147 2.0, Civic 1.8 και Leon 2.0 FSI του τεύχους 428 Μόνο σε 1-2 κάνει ίδιο χρόνο με Leon 2.0 FSI

                                      Φυσικά είναι και πιο οικονομικό από τα τρία ΚΑΙ από το Civic

                                      Ενδεικτικά, σε σχέση με το Civic

                                      3η 50-80 2,9 έναντι... 5,9 (ε καλά, εκεί δουλεύουν και τα δύο τούρμπο μαζί )

                                      4η 80-110 5,8 έναντι... 7,6

                                      5η/6η 120-140 5,5/7,7 έναντι... 8,7/12,4

                                      μέση κατανάλωση 9,5/10,1

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dog80 last edited by

                                        Το μόνο που μένει να δούμε είναι TSI με turbocompound. Θα το αγόραζα αμέσως

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          Από τους άλλους κινητήρες με τούρμπο (1.8Τ, TFSI) τί ξέρουμε για το κόστος και τη συχνότητα συντήρησης της τουρμπίνας; Για τυχόν ειδική συμπεριφορά του οδηγού;

                                          (σοβαρά ρωτάω, δεν υπάρχει παγίδα )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spyros-s last edited by

                                            Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                            επιδόσεις TSI είδε κανείς; ρεπρίζ κυρίως

                                            Στις -όχι πλήρεις- μετρήσεις που αναφέρονται, είναι σε όλες πιο γρήγορο από τα Alfa 147 2.0, Civic 1.8 και Leon 2.0 FSI του τεύχους 428 Μόνο σε 1-2 κάνει ίδιο χρόνο με Leon 2.0 FSI

                                            Φυσικά είναι και πιο οικονομικό από τα τρία ΚΑΙ από το Civic

                                            Ενδεικτικά, σε σχέση με το Civic

                                            3η 50-80 2,9 έναντι... 5,9 (ε καλά, εκεί δουλεύουν και τα δύο τούρμπο μαζί )

                                            4η 80-110 5,8 έναντι... 7,6

                                            5η/6η 120-140 5,5/7,7 έναντι... 8,7/12,4

                                            μέση κατανάλωση 9,5/10,1

                                            εχεις δικιο στα αλλα αλλα κανεις λαθος στην μεση καταναλωση. (9,5 to civic...στους 4τ). Το tsi εχει πολυ καλες επιδοσεις...ομως παλι δεν μας εδωσαν μεγιστη και ελαχιστη καταναλωση αλλα και συνθηκες στις οποιες εγιναν οι μετρησεις. (ελλειπη στοιχεια οπως ανεφερες...)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 129
                                            • 130
                                            • 131
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 129 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr