-
-
. . ηδη κυκλοφορουν προγραμματα που πανε το μοτερ στα 200αλογα.
-
. . αν ειναι απολυτα σιγουροι οτι το μοτερ δεν εχει προβλημα, γιατι να μην βγαλουν μια ακομη πιο δυνατη εκδοση? Εκει θα πεσει και τρελο γελιο με καποιους που λενε οτι το μοτερ ειναι ηδη πιεσμενο...
-
. . οι δυναμομετρησεις δειχνουν οτι ο κινητηρας δεν βγαζει 170 αλογα, αλλα περιπου 180-185. Αν αυτο ειναι σωστο, τοτε ανετοτατα μπορει να βγαλει αλλα 15-20 και να παει στα 200 χωρις προβληματα αξιοπιστιας.
-
. . δεν ειμαι καθολου σιγουρος οτι η ειδηση ειναι εγκυρη...
-
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
O κινητήρας αυτός έχει πολλά περιθώρια ακόμη...Ενδεικτικά, το GT αν κρατούσε τη μέγιστη ροπή στον κόφτη (7500σαλ.?) θα είχε 250 άλογα!
250 άλογα χωρίς να αυξηθεί η ροπή ή το στροφάρισμα!
μετα τις 7000 το μοτερ δειχνει να κοβει το ρυθμο επιταχυνσης μεχρι και τον κοφτη στις 7400 (!!!). Σιγουρα με επαναπρογραμματισμο αυτο μπορει να αλλαξει και να δουμε τα 200 αλογα που λενε.
-
μακάρι να βγει μπας και ξεστραβωθουν και οι άλλοι κατασκευαστές
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
μακάρι να βγει μπας και ξεστραβωθουν και οι άλλοι κατασκευαστές+1000
-
Å êáé ôé åßíáé 200 Üëïãá ãéá Ýíá 16 âÜëâéäï êéíçôÞñá ìå ôïýñìðï ......
Ìüíï êáíá äõï ðåñéöåñåéáêÜ íá áëëá÷ôïýí ,ðïõ Ý÷åé ôóéãêïõíåõôåß ç ÖÜïõ âÝ (üðùò êáé üëïé ïé êáôáóêåõáóôÝò âåâáßùò âåâáßùò ) êáé ç éððïäýíáìç èá ðÜñåé Üíçöüñá
ðáñåðéðôüíôùò ôï Ôsi ôùí 140 ßððùí ïé Ôñï÷ïß ôï âñÞêáí óôá 150
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
παρεπιπτόντως το Τsi των 140 ίππων οι Τροχοί το βρήκαν στα 150oχι οτι δεν ηταν αναμενομενο...
αλλα οι τροχοι μετρανε παντα τη δυναμη στους τροχους, πως βρηκαν 150 στο στροφαλο?
-
Ο χρήστης sonath έγραψε:
@ Technik: λες να βγάλουν έκδοση με 200 ίππους και αν ναι για πότε υπολογίζεις;τα πάντα μορεί να δοκιμάζουν, 1.2 , 1.6 (ΤSI)...
FOX 1.0TSI
άγνωστο ακόμα
-
Touareg 1.1 TSI 230hp....
-
μαγκια τους...
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Γιατί ρε παιδιά έχετε φαγωθεί οτι το μοτέρ είναι πιεσμένο και δεν θα αντέχει?Δύο πρόχειρα παραδείγματα:
-Daihatsu Charade GTti: 1000 κυβικά με τούρμπο, ειδική απόδοση 100hp per litre.
-Fiat Uno 1300 Turbo: Στην εργοστασιακή τους μορφή έβγαζαν 105 άλογα, όμως γνώριζα παιδιά που τα είχαν φτάσει 170-200 χωρίς κανένα πρόβλημα (εκτός απο τις στούκες ).
Εφόσον τέτοιες αποδόσεις ήταν εφικτές με την τεχνολογία υλικών του '80 τότε είναι αστείο να μιλάμε για αναξιοπιστία του TSI.
Βάλε και το Punto Gt που έβγαζε κοντά στα 138 άλογα στα 1.400 κυβικά. Όμως η διαφορά σε όλα αυτά τα μοτέρ είναι ότι έχουν έναν υπερσυμπιεστή. Στον TSI υπάρχουν 2 υπερσυμπιεστές και εκεί είναι και η καινοτομία στα 1.400 κυβικά και το στοίχημα της φαβέ με το κατά πόσο θα αποδειχθεί αυτή η καινοτομία αξιόπιστη.
-
Για πόσο λειτουργούν συγχρόνως αυτά τα δύο τούρμπο και θα σπάσουν τον κινητήρα;
-
O twinport της Opel έχει επιπλέον 4 πεταλούδες, μιλάμε για μία **ΑΔΟΚΙΜΑΣΤΗ **και **ΡΙΨΟΚΥΝΔΗΝΗ **τεχνολογία που δεν έχει ΞΑΝΑΔΟΚΙΜΑΣΤΕΙ.
Θα ρίσκαρε κανείς να αγοράσει ένα τέτοιο avandguarde μηχάνημα?
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ðáñåðéðôüíôùò ôï Ôsi ôùí 140 ßððùí ïé Ôñï÷ïß ôï âñÞêáí óôá 150
o÷é ïôé äåí çôáí áíáìåíïìåíï...
áëëá ïé ôñï÷ïé ìåôñáíå ðáíôá ôç äõíáìç óôïõò ôñï÷ïõò, ðùò âñçêáí 150 óôï óôñïöáëï?
óôï íÝï ôåý÷ïò ôï åßäá ...åßôå åßíáé üíôùò ôñï÷ü ôüóá åßôå ìå õðïëïãéóìü áðùëåéþí
-
μα αμα εχει 150 στο τροχο, θα εχει 170 στο στροφαλο!!
για κοιτα το παλι τι ακριβως γραφει και πες μας.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Ãéá ðüóï ëåéôïõñãïýí óõã÷ñüíùò áõôÜ ôá äýï ôïýñìðï êáé èá óðÜóïõí ôïí êéíçôÞñá;Ìéá áéùíéüôçôá êáé ìéá ìÝñá ...ôçí ÷áñôïãñÜöçóç ôçí Ýêáíå ï Áããåëüðïõëïò
Ðñïò üëïõò üóïõò ðéèáíþí ôï áãíïïýí
Ãéá íá óïâáñåõüìáóôå ðëÝïí ....Ï êïñìüò ôïõ êéíçôÞñá åßíáé áðï êñÜìáôá ìåôÜëëùí áíôßóôïé÷á ôïõñìðïíôÞæåë êáé åßíáé ó÷åäéáóìÝíïò íá áíôÝ÷åé óå áíôßóôïé÷åò ðéÝóåéò .
Èá âñþ ôï ðëÞñåò Üñèñï .. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
μα αμα εχει 150 στο τροχο, θα εχει 170 στο στροφαλο!!για κοιτα το παλι τι ακριβως γραφει και πες μας.
συνονοματε γραφει οτι υποθετικα θα περναει τους 150 ιππους αφου στον τροχο εβγαλε 133,5 ιππους στις 5700!!! Σου γραφω απλα οτι απο 2500-4500 στροφες εχει ροπη πανω απο 20χλγμ( ) με απλα ενα σκαλοπατακι στις 3100 που βγαινει ο κομπρεσσορας για να μπει το τουρμπο...πραγματι φοβερη ροπη. (θυμιζω οτι το πουντο gt εβγαζε στα χαρτια μεγιστη ροπη 20,4 χλγμ και το tsi 22,4). Αριστες προδιαγραφες...
-
επιδόσεις TSI είδε κανείς; ρεπρίζ κυρίως
Στις -όχι πλήρεις- μετρήσεις που αναφέρονται, είναι σε όλες πιο γρήγορο από τα Alfa 147 2.0, Civic 1.8 και Leon 2.0 FSI του τεύχους 428 Μόνο σε 1-2 κάνει ίδιο χρόνο με Leon 2.0 FSI
Φυσικά είναι και πιο οικονομικό από τα τρία ΚΑΙ από το Civic
Ενδεικτικά, σε σχέση με το Civic
3η 50-80 2,9 έναντι... 5,9 (ε καλά, εκεί δουλεύουν και τα δύο τούρμπο μαζί )
4η 80-110 5,8 έναντι... 7,6
5η/6η 120-140 5,5/7,7 έναντι... 8,7/12,4
μέση κατανάλωση 9,5/10,1
-
Το μόνο που μένει να δούμε είναι TSI με turbocompound. Θα το αγόραζα αμέσως
-
Από τους άλλους κινητήρες με τούρμπο (1.8Τ, TFSI) τί ξέρουμε για το κόστος και τη συχνότητα συντήρησης της τουρμπίνας; Για τυχόν ειδική συμπεριφορά του οδηγού;
(σοβαρά ρωτάω, δεν υπάρχει παγίδα )
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
επιδόσεις TSI είδε κανείς; ρεπρίζ κυρίωςΣτις -όχι πλήρεις- μετρήσεις που αναφέρονται, είναι σε όλες πιο γρήγορο από τα Alfa 147 2.0, Civic 1.8 και Leon 2.0 FSI του τεύχους 428 Μόνο σε 1-2 κάνει ίδιο χρόνο με Leon 2.0 FSI
Φυσικά είναι και πιο οικονομικό από τα τρία ΚΑΙ από το Civic
Ενδεικτικά, σε σχέση με το Civic
3η 50-80 2,9 έναντι... 5,9 (ε καλά, εκεί δουλεύουν και τα δύο τούρμπο μαζί )
4η 80-110 5,8 έναντι... 7,6
5η/6η 120-140 5,5/7,7 έναντι... 8,7/12,4
μέση κατανάλωση 9,5/10,1
εχεις δικιο στα αλλα αλλα κανεις λαθος στην μεση καταναλωση. (9,5 to civic...στους 4τ). Το tsi εχει πολυ καλες επιδοσεις...ομως παλι δεν μας εδωσαν μεγιστη και ελαχιστη καταναλωση αλλα και συνθηκες στις οποιες εγιναν οι μετρησεις. (ελλειπη στοιχεια οπως ανεφερες...)
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)