-
Άρα λιγότερο κι από astra 1.4 προφανώς. Μήπως μετατρέπει σε ίππους τον αέρα ή την υγρασία κιόλας;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Άρα λιγότερο κι από astra 1.4 προφανώς. Μήπως μετατρέπει σε ίππους τον αέρα ή την υγρασία κιόλας;ναι, αλλα ειναι εξτρα αυτο!
-
Κατά τ'άλλα είναι πιεσμένο το μοτέρ, όταν βγάζει 90 άλογα στις 3.500-4.000σαλ, άλλα τα βγάζουν στις 6.000σαλ και προσπαθούν να κινήσουν ίδιου βάρους αμαξώματα
-
Ποια άλλα; Στα συγκεκριμένα περί κατανάλωσης ν' απαντήσεις!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
drdino αν δείς τις μέσες καταναλώσεις απο τεστ των 4Τ δεν θα σου έκανε εντύπωση, ο TSi καίει όντως πολύ λιγο. Σε προηγούμενα ποστ στο τόπικ αυτό τις είχα βάλει, αν δεν βαριέσαι κοιτα τις προηγουμενες σελίδες.
Λιγότερο από Corsa 1.4
αυτο αν ισχυει θα εχει μεγαλη πλακα αλλα μαλλον κανεις λαθος
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
drdino αν δείς τις μέσες καταναλώσεις απο τεστ των 4Τ δεν θα σου έκανε εντύπωση, ο TSi καίει όντως πολύ λιγο. Σε προηγούμενα ποστ στο τόπικ αυτό τις είχα βάλει, αν δεν βαριέσαι κοιτα τις προηγουμενες σελίδες.
Λιγότερο από Corsa 1.4
αυτο αν ισχυει θα εχει μεγαλη πλακα αλλα μαλλον κανεις λαθος
ναι, έτσι θα το γράφα
στο συγκριτικό των 4 supermini, το Corsa έχει μέση 9,8 και στην αμέσως επόμενη δοκιμή το TSI 9,5. Διαφορετικές συνθήκες/διαδρομές, αλλά δεν παύει να είναι ενδεικτικές! Δεν νομίζω άλλωστε να το πήγαν και ήρεμα το TSI
-
lkar μπορεί το Corsa να έχει μεγαλύτερη κατανάλωση στο τεστ απο το TSi αλλά μη ξεχνάμε πως το Golf είναι turbo και καίει περισσότερο*.
*=επειδή ειναι πιεσμένο.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
drdino αν δείς τις μέσες καταναλώσεις απο τεστ των 4Τ δεν θα σου έκανε εντύπωση, ο TSi καίει όντως πολύ λιγο. Σε προηγούμενα ποστ στο τόπικ αυτό τις είχα βάλει, αν δεν βαριέσαι κοιτα τις προηγουμενες σελίδες.
Λιγότερο από Corsa 1.4
αυτο αν ισχυει θα εχει μεγαλη πλακα αλλα μαλλον κανεις λαθος
ναι, έτσι θα το γράφα
στο συγκριτικό των 4 supermini, το Corsa έχει μέση 9,8 και στην αμέσως επόμενη δοκιμή το TSI 9,5. Διαφορετικές συνθήκες/διαδρομές, αλλά δεν παύει να είναι ενδεικτικές! Δεν νομίζω άλλωστε να το πήγαν και ήρεμα το TSI
εχει δικιο ο 'εγκαθετος'...το τελευταιο τευχος ετσι γραφει (δηλαδη εχει μεση ισα με το σιβικ 1.8 συμφωνα με το περιοδικο...). Ενταξει τα στοιχεια οπως ξερεις ikar αλλαζουν σε καθημερινες συνθηκες οδηγησης αλλα αυτο δεν αναιρει την χαμηλη καταναλωση που αναφερεις. (το αστειο στο κορσα ειναι οι επιδοσεις ...κοιταξε τα διαγραμματα και θα καταλαβεις...απο τα 4 μικρα δαγκωτο κλιο)
-
Επειδή μου αρέσει ότι βλέπω να το παραθέτω: http://www.autotriti.gr/news/preview_ne ... gory_id=74
Τώρα στο συγκεκριμένο link δεν κατάλαβα αυτόν τον πίνακα:ΠΟΣΟ ΘΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΩ;
Μοντέλο 2003: 19.260 ευρώ
Μοντέλο 2006: 11.250 ευρώ
Μοντέλο 2006: 12.650 ευρώΜάλλον κάποιο λάθος θα έγινε από αυτόν που τα έγραψε.
-
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
Συμφωνω με τον powerqs.Πιστευω οτι δυσκολα καποιος θα αγορασει εναν
Τsi μεταχειρισμενο κινητηρα απο 4 χρονια μετα, δινοντας πχ 16000 ευρω απο τα 18700 που κανει καινουριο.Ειχα ενθουσιαστει τοσο με τον Tsi οταν τον ειχα οδηγησει..Οσο σκεφτομαι ομως την βενζινη που θα ξοδευει ακομα και σε χαμηλες στροφες..Αν φτασω στο σημειο να γεμιζω το ρεζερβουαρ ακομα αρκετα συχνα ακομα και για κοντινες διαδρομες τοτε το αυτοκινητο
δεν ειναι μεσο διευκολυνσης,αλλα μαλλον μεσο αποσταξης των χρηματων με τις τιμες της βενζινης.(Παρεπιπτόντως,το μεγεθος του ρεζερβουαρ σε καθε αυτοκινητο,οντως έχει σημασία)Πιστευω οτι ο ατμοσφαιρικος κινητηρας FSi των 1600 αν και 500 ευρω ακριβοτερος απο ton TSi ειναι και οικονομικοτερος στην πολη και πιο ευκολο να πουληθει αργοτερα σε ενα ευρυτερο αγοραστικο κοινο.Η μεταπωληση ειναι το Α και το Ω οταν δινεις 6.000.000δρχ για ενα αυτοκίνητο.:adminpower: Ας κλειδωσει καποιος μοντερατορας το τοπικ !!!
Το παιδι , δεν ειναι αναποφασιστο αναμεσα σε δυο μοντελα ή παραπάνω , ώστε να βοηθήσουμε , ο καθενας με την εμπειρια του απο το καθε μοντελο , αλλά μας λεει κ μας ξαναλέει οτι ο TSI δέν ειναι οικονομικος , και οτι δεν θα προτιμηθει ως μεταχειρισμενο , απο καποιο αλλο πχ FSI.
Ε Λ Ε Ο Σ !!!
ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ TOPIC Ή ΚΛΕΙΔΩΣΤΕ ΤΟ(Ν) (...ΣΕ ΕΝΑ FSI) !!! -
Διαβάζοντας αυτα που εχουν γραφει παω καθημερινα στην VW για να εξακριβωσω αν αληθευουν η απλα ειναι υποκειμενικες αποψεις που στερουνται τεκμηριωσης.Παντως βλεπω η πορωση με τον Τsi εχει φθασει στα υψη.
Μεχρι στιγμης στην VW επιβεβαιωσαν αυτο που εχω παραθεσει
golf FSI 1.6 5,5/6,8/8,9
golf TSI 1.4 5,8/7,2/9,5
Eπισης κατοχος Τsi σε αυτο το forum επιβεβαιωσε οτι η καταναλωση του Τsi
ειναι σχεδον 9.5 επομενως τα στοιχεια αυτα επαληθευονται.Oποιος εχει διαφορετικη αποψη καλο ειναι να παραθεσει με link την πηγη του.Επισης γραφθηκε οτι
'στο θεμα της μεταπωλησης ειναι δεδομενη η ανωτεροτητα του tsi για εναν απλο λογο...δεν θα υπαρχει τοτε fsi απλο το πιθανοτερο ειναι να εχουν καταργηθει. Για την οικονομια ισχυει οτι ειναι οικονομικοτερος αλλα εχει το μειονεκτημα της ακριβης βενζινης οποτε σε νορμαλ χρηση θα ειναι το ιδιο αν οχι μεγαλυτερη η καταναλωση του fsi. Ξεχνας ομως κατι...το fsi μεχρι τωρα δεν εχει δειξει και την αναλογη αξιοπιστια. Αρα το νεο μοτερ ισως αποδειχθει καλυτερο...'Εδω πηρα την απαντηση απ την αντιπροσωπεια οτι και οι δυο μπορουν να παρουν το ιδιο ειδος βενζινης δεν χρειαζονται βενζινη υψηλης ποιοτητας για να αποδωσουν.
Για το θεμα της μεταπωλησης δεν μπορουν να ξερουν τι θα γινει με τον Τsi.
Εξαρταται απο την αξιοπιστια που θα δειξει τα επομενα χρονια,επομενως ειναι αγνωστο για αυτους.Μου ανεφεραν επισης οτι δεν θα τολμουσαν να παρουν ton Τsi χωρις την επεκταση εγγυησης +2 χρονια οπως εχουν τα πραγματα τωρα.
Ο Fsi που ακριβως δεν αποδειχθηκε αξιοπιστος? Το 1600 golf κυκλοφορει παρα πολυ.
Γραφτηκε οτι Τsi θα αντικαταστησει ολα τα Φsi στο μέλλον? Υπαρχει καποιο link που μπορει να μας διαφωτισει σε αυτο? Παντως με τις τιμες τις βενζινης να ειναι πιο ψηλα καθε χρονο μαλλον μπορει να γινει το αντιθετο. οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες θα εχουν το πλεονεκτημα σε αυτον τον τομεα επομενως θα απευθυνονται σε ευρυτερο αγοραστικο κοινο.Ολοι οι αντιπροσωποι της Vw με τους οποιους μιλησα μου ειπαν οτι ο Τ
si σαφως ειναι πιο δυνατος κινητηρας αλλα αναποφευκτα καταναλωνει περισσοτερη βενζινη απο τον Fsi, ειναι ακριβοτερη η συντηρηση του,και προκαλει μεγαλυτερη φθορα σε λαστιχα και τακακια πραγμα λογικο.Συνιστω ψυχραιμια στους κατοχους Τsi.Περισσοτερες τεκμηριωμενες αποψεις και λιγοτερα εικονιδια δηλαδη
O ιδιος δεν ειμαι κατοχος ουτε Fsi ουτε Τsi ακομα, δεν μπορω ομως να μην παραθεσω τα υπερ και τα κατα τους
Δεκτες οι αντιθετες αποψεις.(Καλό ειναι να συνοδευονται με το αναλογο link και οχι να στηριζονται στην υποκειμενικη κριση του καθενος) -
Που ειναι τα link που στηριζουν τις βλακειες που σου λενε οι ανιδεοι πωλητες?
-
Η συντήρηση του ΔΕΝ είναι πιο ακριβή. Πόσες φορές θα το πούμε?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Η συντήρηση του ΔΕΝ είναι πιο ακριβή. Πόσες φορές θα το πούμε?ε αφου το ειπαν οι πωλητες...
-
Το service ειναι το ιδιο.To Tsi θελει καθαρισμο τουρμπινας καθε 60000χλμ 700ε,εκτος αν προκυψουν κι αλλες εκκρεμοτητες η αστοχιες.Αυτο εννοω γραφοντας συντηρηση.
-
Το ερώτημα σου tommaso είναι το εξής:
TSI NIGHTMARES OR ASTRA BEAUTY AND ELEGANCE?
Στις επόμενες 10 (!) σελίδες απαντάς μόνος σου... με άλλες απορίες... άλλες συγκρίσεις κλπ.
Μπορεις να μας πεις τί σε προβληματιζει τελικά ?
Πραγματικα αν μπορεσω θα σε βοηθησω.Φιλικα!
-
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
Το service ειναι το ιδιο.To Tsi θελει καθαρισμο τουρμπινας καθε 60000χλμ 700ε,εκτος αν προκυψουν κι αλλες εκκρεμοτητες η αστοχιες.Αυτο εννοω γραφοντας συντηρηση.να πας στα σαινια που σου ειπαν αυτο, να τους πεις τι ακριβως εννοουν καθαρισμο, και με τι θα το κανουν. Επισης να σου δειξουν που το λεει αυτο στο βιβλιο σερβις.
μετα, να ερθεις να τα γραψεις εδω, για να γελασουμε ολοι μαζι.
-
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
To Tsi θελει καθαρισμο τουρμπινας καθε 60000χλμ 700ε,Αυτό είναι σίγουρο? Υπερβολικό -τουλάχιστον- μου ακούγεται.
Μήπως δουλεύεις στην Opel?
-
Μαλιστα αποτι βλεπω παλι αρχισαμε να λεμε για το service eνω ειναι γνωστο οτι ειναι το ιδιο.Για τον καθαρισμο τουρμπινας μου το ανεφεραν και οι 3 αντιπροσωποι εδωτης VW που πηγα σημερα.(Καισαριανη,Συγγρου,Βουλιαγμενης)
Na μην κολλαμε ομως εδω.Στα υποιλοιπα που εγραψα υπαρχει καποια αντιθετη αποψη η μονο εικονιδια-απαντησεις?(συμπαθεστατα δεν θα διαφωνησω).Ας βαλω και εγω αλλο ενα ετσι για να παιξουμε λες και ειμαστε παιδια
-
Παραθετω ξανα αυτα που εχω γραψει για να μην γυρναμε σελιδες!
'Διαβάζοντας αυτα που εχουν γραφει παω καθημερινα στην VW για να εξακριβωσω αν αληθευουν η απλα ειναι υποκειμενικες αποψεις που στερουνται τεκμηριωσης.Παντως βλεπω η πορωση με τον Τsi εχει φθασει στα υψη.Μεχρι στιγμης στην VW επιβεβαιωσαν αυτο που εχω παραθεσει
golf FSI 1.6 5,5/6,8/8,9
golf TSI 1.4 5,8/7,2/9,5
Eπισης κατοχος Τsi σε αυτο το forum επιβεβαιωσε οτι η καταναλωση του Τsi
ειναι σχεδον 9.5 επομενως τα στοιχεια αυτα επαληθευονται.Oποιος εχει διαφορετικη αποψη καλο ειναι να παραθεσει με link την πηγη του.Επισης γραφθηκε οτι
'στο θεμα της μεταπωλησης ειναι δεδομενη η ανωτεροτητα του tsi για εναν απλο λογο...δεν θα υπαρχει τοτε fsi απλο το πιθανοτερο ειναι να εχουν καταργηθει. Για την οικονομια ισχυει οτι ειναι οικονομικοτερος αλλα εχει το μειονεκτημα της ακριβης βενζινης οποτε σε νορμαλ χρηση θα ειναι το ιδιο αν οχι μεγαλυτερη η καταναλωση του fsi. Ξεχνας ομως κατι...το fsi μεχρι τωρα δεν εχει δειξει και την αναλογη αξιοπιστια. Αρα το νεο μοτερ ισως αποδειχθει καλυτερο...'Εδω πηρα την απαντηση απ την αντιπροσωπεια οτι και οι δυο μπορουν να παρουν το ιδιο ειδος βενζινης δεν χρειαζονται βενζινη υψηλης ποιοτητας για να αποδωσουν.
Για το θεμα της μεταπωλησης δεν μπορουν να ξερουν τι θα γινει με τον Τsi.
Εξαρταται απο την αξιοπιστια που θα δειξει τα επομενα χρονια,επομενως ειναι αγνωστο για αυτους.Μου ανεφεραν επισης οτι δεν θα τολμουσαν να παρουν ton Τsi χωρις την επεκταση εγγυησης +2 χρονια οπως εχουν τα πραγματα τωρα.
Ο Fsi που ακριβως δεν αποδειχθηκε αξιοπιστος? Το 1600 golf κυκλοφορει παρα πολυ.
Γραφτηκε οτι Τsi θα αντικαταστησει ολα τα Φsi στο μέλλον? Υπαρχει καποιο link που μπορει να μας διαφωτισει σε αυτο? Παντως με τις τιμες τις βενζινης να ειναι πιο ψηλα καθε χρονο μαλλον μπορει να γινει το αντιθετο. οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες θα εχουν το πλεονεκτημα σε αυτον τον τομεα επομενως θα απευθυνονται σε ευρυτερο αγοραστικο κοινο.Ολοι οι αντιπροσωποι της Vw με τους οποιους μιλησα μου ειπαν οτι ο Τ
si σαφως ειναι πιο δυνατος κινητηρας αλλα αναποφευκτα καταναλωνει περισσοτερη βενζινη απο τον Fsi, ειναι ακριβοτερη η συντηρηση του(kaθαρισμος τουρμπινας),και προκαλει μεγαλυτερη φθορα σε λαστιχα και τακακια πραγμα λογικο.Συνιστω ψυχραιμια στους κατοχους Τsi.Περισσοτερες τεκμηριωμενες αποψεις και λιγοτερα εικονιδια δηλαδη
O ιδιος δεν ειμαι κατοχος ουτε Fsi ουτε Τsi ακομα, δεν μπορω ομως να μην παραθεσω τα υπερ και τα κατα τους
Δεκτες οι αντιθετες αποψεις.(Καλό ειναι να συνοδευονται με το αναλογο link και οχι να στηριζονται στην υποκειμενικη κριση του καθενος)
TSI NIGHTMARES OR ASTRA BEAUTY AND ELEGANCE?