Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Alfa Romeo 8C Competizione ή Audi R8 ?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Alfa Romeo 8C Competizione ή Audi R8 ?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 6 / 10
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    47
    192
    371
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      montecarlo last edited by

      .... - TΖ2 - 33 Stradale - Montreal - SZ/RZ - 8C Competizione....

      να μην πάω και πιο πίσω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        pai-mei last edited by

        Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

        Φανταστείτε μια coupe Alfa με σχεδιαστικά στοιχεία από 8C, μικρότερο μέγεθος και βάρος, 300 ίππους και το ίδιο layout. -

        Η 8C είναι ήδη πολύ μαζεμένη Σπύρο.
        Με το υπάρχον layout δεν γίνεται μικρότερη. Εκτός κι αν δεν έχει καμπίνα επιβάτων.

        Ας κοιτάξουν, πρώτα να μειώσουν το βάρος στην επόμενη γενιά Alfa μαζικής παραγωγής, και θα έχουν κάνει ένα πολύ σημαντικό βήμα εμπρός.

        Γίνεται Άγγελε. Με 4 κύλινδρα τούρμπο ή 6κύλινδρα, γίνεται. Βέβαια, κι εγώ στο βάρος εστιάζω περισσότερο, όχι στο μέγεθος. Μαζί σου. Όπως και να 'χει, την βλέπω με πολύ θετικό μάτι την 8C, όσον αφορά στο μέλλον ΑΛΛΩΝ μοντέλων.

        Εντάξει, για μένα τουλάχιστον δεν θα πολυείχε νόημα ένα κόνσεπτ συρρικνωμένης 8C.
        Aυτό, που θα ήθελα να δω π.χ. είναι μία ελαφριά -ή ελαφρωμένη- Brera.

        Συμφωνούμε για το βάρος. Αν το συνειδητοποιήσει και η Αlfa όλα θα είναι υπέροχα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          Aυτό, που θα ήθελα να δω π.χ. είναι μία ελαφριά -ή ελαφρωμένη- Brera

          κάποτε,κάποιες εταιρίες έβγαζαν κάτι εκδόσεις 'κάπ',γυνμές και σκληρές,και βάζανε και καμιθά δεκαριά άλογα παραπάνω
          για όποιον γουστάρει ρε αδερφέ!!!

          Πάνε αυτά

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            petros_x last edited by

            Ο χρήστης technik έγραψε:

            Και αμα το θες και ετσι,ακομα και μεγαλο τμημα του σασι απο ανθρακονηματα της μακαριτισας πλεον carrera gt στην Ιταλια κατασκευαζοταν...

            είπαμε, Ιταλική κι αυτή

            Τελος τι προβλημα εχεις με τον 1,8 της 159?μια χαρα μοτερ ειναι

            κανένα, μια χαρά είναι
            μοτέρ-GM ή Ιταλικό κι αυτό ;

            Ειρωνευεσαι αλλα ετσι ειναι η αληθεια...
            οσο για το 1,8 μοτερ εχει βγει σε συνεργασια με την gm.Και?ουτως η αλλως η gm ειναι παρελθον για την φιατ....

            Για να επανελθουμε,η δε τιμη της 8c αγγιζει τα 200χιλιαδες ευρω στην ελλαδα...Εξαρτάται βέβαια και από τη μάρκα σε αυτό το επίπεδο τιμής η BMW έχει αποτύχει με την Ζ8 π.χ.....αλλά ακόμα και η Porsche με τη carrera GT & η mercedes slr mclaren που με επίσημες τιμές σε ευρώπη και αμερική στα 420.000 ευρώ πωλούσαν ή πωλούν μέχρι και με 250.000(έκπτωση 170.000) προκειμένου να διατηρήσουν την παραγωγή.... γενικά υπάρχει μια δίψα στα ανώτερα στρώματα για υπεραυτοκίνητο alfa romeo...και πάντοτε οι ιταλοί σε αυτή τη κατηγορία σε αντίθεση με τους άλλους είχαν πάντοτε επιτυχία.....ενώ ακόμα και αυτοκίνητα που υποστήριξε υπερβολικά ο τύπος βλέπε mclaren f1 είχαν εμπορική αποτυχία....

            Πραγματικό υπεραυτοκίνητο alfa έχουμε να δούμε από την εποχή της montreal και της 33...αν και το πρώτο ήταν πολύ GT και το δεύτερο ουσιαστηκά ένα omologation special...οπότε όπως καταλαβαίνεις αντίστοιχη alfa ουσιαστηκά έχουμε να δούμε από το πρώτο μισό της δεκαετίας του '50...και πιθανότατα δυστυχώς για σενα δεν έχεις οδηγήσει ούτε αυτοκίνητα εκείνης της εποχής της μιλανέζικης εταιρίας ούτε ferrari εκείνης της εποχής...
            Τώρα η Alfa επιστρέφει και παίρνει μια θέση που της ανήκει και από την οποία γεννήθηκε η ferrari που φιλοσοφικά δεν είναι τίποτα από την εξέλιξη των οκτακύλινδρων προπολεμικών alfa με άλλο όνομα...μη ξεχνάς ότι ο ferrari και το σύνολο των μηχανικών και των εργατών που δημιούργησαν της ferrari ήταν όλοι πρώην alfa...δεν μιλάμε για μια εταιρία που γεννήθηκε μόνη της..μιλάμε για μια εταιρία που γεννήθηκε σε εγκαταστάσεις που έβγαιναν αγωνιστικές alfa romeo...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              adrivas last edited by

              Ποτε σε internet poll δεν βιαστηκα τοσο να απαντησω.
              Ψηφισα 8c και αμεσως μπηκε η καρδια μου στη θεση της
              Και χειροτερη με λογικα κριτηρια να ειναι (που δε θα ειναι, γιατι ειναι ομορφη! Βγαζω νοημα γιατρε?) δεν εχει σημασια.

              Οποιος ψηφισε audi δεν αγαπα τη ζωη η/και ειναι κακος ανθρωπος...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mika_hakkinen last edited by

                Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
                Οι πιο πολλοι απο εσας εδω ειστε πιτσιρικια που παιζετε με τα computer και τα περιοδικα και μαθατε την αυτοκινηση απο τα saxoralla και το sti,ομως η γνωση της ιστοριας της αυτοκινησης ειναι απαραιτητη προκειμενου καποιος να ειναι σε θεση να κρινει σωστα και καθαρα.Διαβαστε και λιγο Ιστορια...
                Θα ωφεληθειτε

                Ευτυχώς όμως που υπάρχεις και εσύ. Μαζί με άλλους φωστήρες. Ωραίο τρόπο βρήκες για να δώσεις κίνητρο στα πιτσιρίκια που παίζουμε με τους υπολογιστές μας να 'μορφωθούμε'.

                Και στο κάτω κάτω ποιος είσαι εσύ ρε φίλε που θα κρίνεις 'τους πιο πολλους απο εμάς εδω' με αυτό τον τρόπο;

                Λίγο τακτ και λίγος σεβασμός 'στους πιο πολλους από εμας εδώ' δε θα έβλαπτε. Και όλα αυτά για μια απλή ερώτηση που θα μπορούσε να απαντήθεί με μια χρονολογία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mika_hakkinen last edited by

                  Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
                  Ναι.Αν δεν εχεις ιδεα πληροφορησου

                  Δεν πάμε καλά λεω εγώ...

                  Χίλιες φορές να είμαι αυτοκινητιστικά ανιστόρητος παρά να έχω αυτό το ΗΛΙΘΙΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ και ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ στυλάκι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης adrivas έγραψε:
                    Ποτε σε internet poll δεν βιαστηκα τοσο να απαντησω.
                    Ψηφισα 8c και αμεσως μπηκε η καρδια μου στη θεση της
                    Και χειροτερη με λογικα κριτηρια να ειναι (που δε θα ειναι, γιατι ειναι ομορφη! Βγαζω νοημα γιατρε?) δεν εχει σημασια.

                    Οποιος ψηφισε audi δεν αγαπα τη ζωη η/και ειναι κακος ανθρωπος...

                    Εγώ ψήφισα Audi. Είμαι κακός άνθρωπος....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Προσπερνώ τις κλασσικές σαχλαμάρες απο τους φανατικούς, ελαφρόμυαλους και ημιμαθείς (θα συμβούλευα όλοι να κάνετε το ίδιο), η άποψή μου για τα δύο αυτοκίνητα είναι η εξής:

                      Καταρχήν και τα 2 έχουν εξαιρετικές προδιαγραφές, το καθένα με τα δικά του προτερήματα και συμβιβασμούς, δεν παύουν να ειναι -στα χαρτιά τουλάχιστον- απο τα κορυφαία σπορ αυτοκίνητα της -ευρείας- αυτής κατηγορίας.

                      Πάσχουν και τα δύο όμως σε ένα τομέα, αυτό της σχεδίασης. Και τα δύο δεν έχουν σαν σκοπό την μηχανική τελειότητα (το δυνατόν) και δεν πηγάζουν απο την επιθυμία των μηχανικών της κάθε εταιρίας για πρόοδο και υπέρβαση ορίων. Προσοχή, μιλάω για το έναυσμα.

                      Ο λόγος που τα δύο αυτά αυτοκίνητα έφτασαν στην παραγωγή είναι κοινός και δεν είναι άλλος απο το να αποτελέσουν κράχτη και πυροτέχνημα για την γενική εικόνα της εταιρίας. Αυτό φαινεται και απο την τεράστια απόσταση που τα χωρίζει (σε χαρακτήρα αλλά και όχι μόνο) απο την υπόλοιπη γκάμα της κάθε εταιρίας.

                      Απο μόνος του ο λόγος αυτός δεν είναι απαραίτητα κακός και ενίοτε μπορεί να προκύψουν εξαιρετικά αυτοκίνητα (που πιθανότατα είναι και αυτά τα δύο). Εδώ όμως και κατα τη γνώμη μου πάντα, επέφερε ένα κουσούρι.

                      Η εξωτερική σχεδίαση των δύο αυτών μοντέλων δεν έγινε με σκοπό την βέλτιστοποίηση των μηχανικών παραμέτρων αλλά τον εντυπωσιασμό. Επειδή είναι εντελώς διαφορετικό το υπόβαθρο θα αναφερθώ ξεχωριστά στο καθένα:

                      Για την 8C:

                      Η εξωτερική της εμφάνιση έχει τεράστιες αναφορές, αόριστες ή συγκεκριμένες σε μοντέλα του παρελθόντος της εταιρίας (και όχι μόνο). Ειναι υπερβολικά ρετρό. Η Alfa έκανε σημαντικά βήματα τη δεκαετία του 90 και η 8C τα πετάει όλα στον κάδο. Το σχήμα της αν είχε σαν σκοπό την αεροδυναμική θα ήταν εντελώς διαφορετικό και αυτός είναι ένας λόγος που εγω το θεωρώ συμβιβασμό. Επίσης κάποια σημεία μοιάζουν πρόχειρα ή χοντροκομμένα, όπως ο εμπρός προφυλακτήρας με τους άτσαλους αεραγωγούς. Φτιάχτηκε για να θυμίζει κάτι και όχι για να είναι το καλύτερο.

                      Για το R8:

                      Προσωπικά ειμαι απογοητευμένος απο την σχεδιαστική στροφή της Audi τα τελευταία χρόνια. Η εταιρία μετά την επανάσταση της αεροδυναμικής της δεκαετίας του 80 έκανε μεγάλα άλματα στην αισθητική των αυτοκινήτων γενικά, με σημαία τις αρχές του Bahaus. Τις αρχές που δυστηχώς εγκατέλειψε σχεδόν ολοκληρωτικά με αποκορύφωμα το R8. Το τελευταίο με το παρδαλό και αρκετά φλύαρο στις λεπτομέρειες σχήμα προσπαθεί να 'εξανθρωπίσει' την εικόνα της Audi με φόρμες και σχήματα που έχουν 'ταμπεραμέντο' και 'πάθος'. Το σχήμα του αντί να ακολουθεί την αρχή του fom follows function (την ουσία του Bahaus) είναι φλύαρο και ενίοτε χαζά προσποιητό (πχ ψεύτικοι αεραγωγοί κάτω απο τα φώτα). Επίσης μοιάζει σαν να προέρχεται απο τμήματα διαφορετικών οχημάτων που έχουν ενωθεί στραβά (πίσω μέρος με κλίση προς τα επάνω) και δίνει την εντύπωση πως κάποιοι όγκοι λείπουν (εμπρός μέρος με σχεδόν επίπεδο καπό) ενώ άλλοι περισσεύουν (τεράστιος πρόβολος εμπρός πάλι, η καμπίνα των επιβατών μοιάζει υπερυψωμένη).

                      Ελπίζω να μην σας κούρασα, ίσως απο κοντά τα 2 μοντέλα να είναι καλύτερα (ή χειρότερα). Όπως είπα και πριν πιθανότατα και τα 2 να είναι εξαιρετικά, οι αντιρρήσεις μου βρίσκονται στο αισθητικό μέρος και ακόμα και αν είναι δύσκολο να τεκμηριωθούν εξήγησα το σκεπτικό μου πίσω απο αυτές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        babbis last edited by

                        Προτώτυπες οι παρατηρήσεις σου IKE.

                        Παρόλαυτα διαφωνώ.

                        Το μεν AUDI σε τρομάζει και σε φτιάχνει 'άγρια'. Σε καλέι να του πιείς το αίμα , και ας είναι όντως κάπως 'too much'

                        Η μεν 8C μπορεί να ακολουθεί παραδοσιακές γραμμές και να αντιγράγει το περελθόν αλλά δεν είναι η μόνη.
                        Η τόσοσ δημοφιλής porsche αυτό κάνει εδώ και 40 χρόνια και αρέσει σε όλους. Όχι μόνο έχει ίδιο σχήμα, αλλά έχει και ίδια διάταξη μοτερ, και δεν νομίζω να είναι υπόδειγμα αεροδυναμικής.

                        Όμως δεν παύει να είναι και γ@μώ τα αμάξια.

                        Επόμένως το να αναβιώνεις το παρελθόν δεν είναι κάτι κατακριταίο και ίσα ίσα εδώ είναι θετικό καθώς το αυτοκίνητο δέχτηκε εντυπωσιακές κριτικές σην εμφάνιση, και είδη έχουν προπωληθεί όλα .

                        άλλωστε από κλασσικά σχήμα κουπέ έχουμε 'πήξει'(XK, Maserati coupe, aston db7, CL, 6 series ...) οπότε άλλο ένα τέτοιο δεν θα προσέφερε τίποτε.

                        Και εφόσοντο αυτοκίνητο προσφέρει ανθρακωνύματα και transaxle και νέο 4.7 λίτρα μοτερ για μένα είναι οκ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          Ο χρήστης dj_petros έγραψε:
                          ..και πάντοτε οι ιταλοί σε αυτή τη κατηγορία σε αντίθεση με τους άλλους είχαν πάντοτε επιτυχία.....ενώ ακόμα και αυτοκίνητα που υποστήριξε υπερβολικά ο τύπος βλέπε mclaren f1 είχαν εμπορική αποτυχία....

                          εμπορικη αποτυχια η F1???
                          κανεις μεγαλο λαθος, παρολη την αστρονομικη τιμη που ζητουσαν εκεινη την εποχη, εκτος του οτι πουληθηκαν ολες, οι τιμες τους ακομη και σημερα ειναι εξισου εξωφρενικες και σαν μεταχειρισμενη...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            montecarlo last edited by

                            Εμπορικά η McLaren F1 πήγε άκλαφτη αφού μόνο 94 κομμάτια κατάφεραν να πουλήσουν

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • kubiak
                              kubiak last edited by

                              ΙΚΕ no offense, αλλά μου φαίνεται ότι εξετάζεις ένα super model ακόμα και στο σχήμα των φρυδιών και το μήκος του λαιμού...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                petros_x last edited by

                                Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:

                                Ναι.Αν δεν εχεις ιδεα πληροφορησου

                                Δεν πάμε καλά λεω εγώ...

                                Χίλιες φορές να είμαι αυτοκινητιστικά ανιστόρητος παρά να έχω αυτό το ΗΛΙΘΙΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ και ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ στυλάκι.

                                Οταν θα εχεις την ηλικια μου και ξερεις πανω κατω τι ατομα βρισκονται εδω ηλικιακα ετσι θα μιλας και εσυ.
                                Εξαλλου εγω δεν προσεβαλα επ ουδενι κανεναν ουτε ειρωνευτηκα,αντιθετα με 2-3 πιτσιρικαδες εδω...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spiros last edited by

                                  Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                  Εμπορικά η McLaren F1 πήγε άκλαφτη αφού μόνο 94 κομμάτια κατάφεραν να πουλήσουν

                                  γιατι ποιος σου ειπε οτι ηθελαν περισσοτερα??

                                  The McLaren F1 is a supercar engineered and produced by McLaren Cars, a subsidiary of the British McLaren Group that, among others, owns the McLaren Mercedes Formula One team. The car features a 6.1-litre 60° V12 BMW V12 engine and it was conceived as an exercise in creating what its designers hoped would be considered the ultimate road car. Only 100 cars were manufactured, 64 of those were street versions, 5 were LMs, 3 were GTs and the rest were GTR models. Production began in 1994 and ended in 1998.

                                  The McLaren F1 was the fastest production car ever built (having achieved a top speed of 240.14 mph, 386.5 km/h) until surpassed in 2005 by the Koenigsegg CCR, and then the Bugatti Veyron in 2006.


                                  For the F1, it requires a few moments thought to come to terms with the fact that only 64 of these exquisite cars will ever exist. Their rarity is guaranteed, and consequently, their value is likely to increase with time.

                                  Most of the existing owners intend to keep their cars for their lifetime - some even intend to pass them on to their own children. But, just occasionally, an F1 becomes available through McLaren’s facilitation service, which helps to place existing F1's with new owners.

                                  Having secured an F1, the new owner would then expect McLaren Automotive to rebuild the car to his own specification. This would include a seat fitting to ensure that all the controls are perfectly positioned, plus any combination of repainting, retrimming and options that he requires.


                                  και για την τιμη...

                                  http://www.qv500.com/mclarenf1mr.php

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    montecarlo last edited by

                                    Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                    Εμπορικά η McLaren F1 πήγε άκλαφτη αφού μόνο 94 κομμάτια κατάφεραν να πουλήσουν

                                    γιατι ποιος σου ειπε οτι ηθελαν περισσοτερα??

                                    Οσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      petros_x last edited by

                                      επισης τι ειναι αυτα που λετε για το design της 8c....
                                      Στη συγκεκριμμένη δε περίπτωση δεν τίθεται θέμα βρισκόμαστε ανάμεσα σε μια πολύ πιο exclusive alfa romeo που συμβαίνει να είναι το ομορφότερο αυτοκίνητο αισθητικά των τελευταίων 20-30 ετών σύμφωνα ακόμα και με ανθρώπους του ανταγωνισμού όπως ο Chris Bangle...
                                      ...είναι το πιο όμορφο αυτοκίνητο των τελευταίων 40 ετών σύμφωνα με τους μεγαλύτερους σχεδιαστές αυτοκινήτου στον κόσμο και πιθανότατα το πιο σέξυ σχήμα όλων των εποχών και φυσικά είναι εξαιρετικά πιο σπάνια και με καλύτερη σχέση προσοφοράς ζήτησης ακομα και από μια 430 που είναι ένα αυτοκίνητο κανονικής παραγωγής με ετήσια παραγωγή 5000 μονάδων...

                                      Σήμερα είναι μια ιστορική ημέρα για την Alfa Romeo και την αυτοκίνηση, ο μεγαλύτερος θρύλος της σπορ αυτοκίνησης η 8C επιστρέφει μετά από κάτι λιγότερο από 70 χρόνια, και όπως επισήμανε και ο Marchionne σήμερα είχε πιο πολύ κόσμο το stand alfa από εκείνο της Ferrari...είναι πραγματικά η βασίλισσα στο φετινό σαλόνι ,όλα τα άλλα από τις κάτοπιν παραγγελίας ferrari μεχρι το υπεραυτοκίνητο της Audi βασισμένο στην Gallardo πέρασαν σε δεύτερη θέση.....
                                      'Ολα τα γαλλικά μέσα την περιγράφουν σαν το απόλυτο αστέρι την βασίλισσα της έκθεσης.

                                      http://www.8c.alfaromeo.com
                                      Δειτε επισης και το site της εκθεσης...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:

                                        Εμπορικά η McLaren F1 πήγε άκλαφτη αφού μόνο 94 κομμάτια κατάφεραν να πουλήσουν

                                        γιατι ποιος σου ειπε οτι ηθελαν περισσοτερα??

                                        Οσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια

                                        διαβασε τα παραπανω, και πες και ποσες ENZO, 959 παραχθηκαν αντιστοιχα.

                                        το αυτοκινητα αυτα ειναι περιορισμενης παραγωγης, εκτος αν νομιζεις οτι θα ειχαν προβλημα να πουλησουν περισσοτερες... Και αραγε απο που το συμπεραινεις αυτο?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          montecarlo last edited by

                                          Γιατί τους πήρε 4 χρόνια για να καταφέρουν τα πουλήσουν αυτά τα λίγα κομμάτια και να αποφασίσουν οτί είναι αρκετα,
                                          και μετά η συνεργασία διαλύθικε αφού (εμπορικά) ήταν αποτυχημένη.

                                          Σαν αυτοκίνητο ειναι πολύ καλό φυσικά

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            krusenstern last edited by

                                            Ο χρήστης dj_petros έγραψε:

                                            Ναι.Αν δεν εχεις ιδεα πληροφορησου

                                            Δεν πάμε καλά λεω εγώ...

                                            Χίλιες φορές να είμαι αυτοκινητιστικά ανιστόρητος παρά να έχω αυτό το ΗΛΙΘΙΟ, ΕΙΡΩΝΙΚΟ και ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟ στυλάκι.

                                            Οταν θα εχεις την ηλικια μου και ξερεις πανω κατω τι ατομα βρισκονται εδω ηλικιακα ετσι θα μιλας και εσυ.
                                            Εξαλλου εγω δεν προσεβαλα επ ουδενι κανεναν ουτε ειρωνευτηκα,αντιθετα με 2-3 πιτσιρικαδες εδω...

                                            Αυτό είναι και το τελευταίο τέτοιο ποστ σε αυτο το θέμα. Επόμενα θα σβήνονται χωρίς προειοποίηση. Έλεος!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 6 / 10
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr