Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Αυτόκίνητο (έως 2000 κυβικά)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Αυτόκίνητο (έως 2000 κυβικά)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    51
    151
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      corsair last edited by

      Φίλε nicpaip, αν μπορείς ενημέρωσε με για 2 πραγματάκια πάνω στο Stilo επειδή ενδιαφέρομαι και γω εντός του καλοκαιρίου να συνεχίσω με ένα αντικαταστάτη για το Punto μου.

      Θέλω να μου πεις πως πάει απο ηχομόνωση (ενα μείον του Punto) και από ποιότητα κύλισης. Οι άξονες στηρίζονται πάνω σε υποπλαίσιο για να φιλτράρονται οι κραδασμοί καλύτερα; Τις ανώμαλιες τις φιλτράρει καλά η περνάνε χυμα και κοπανάει;
      Ααα και κάτι ακόμα ποιο συγκεκρίμενο! Ο θόρυβος κύλισης των ελαστικών είναι έντονος η βαλαν επιτέλους μόνωση στους θόλους;

      Oσο για την αξιοπίστια, τα προβληματάκια που ανέφερες trust me, είναι οι εργοστασιακές ατέλειες που διορθώνονται στους πρωτους μηνες. Δεν πρόκειται να σε προβληματίσει περαιτέρω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gmak last edited by

        εγώ να απαντήσω στο φίλο μας για τις αντικαταστάσεις μοντέλων...

        Α3, Golf, Astra, 206, Xsara, Focus, [Octavia- λίγο εκτός κατηγορίας, αλλά κοντά στην τιμή]

        Τα πρώτα που θα αντικατασταθούν θα είναι τα Α3-Golf τον Οκτώβρη, αλλά θα έχουν λίστες αναμονής... μέχρι το καλοκαίρι [φίλη μου έχει παραγγείλει το Α3 2.0 Fsi, παράδοση... Μάη-Ιούνη]. Αν μπορείς, περίμενε, ειδάλλως, θα περιμένεις πολύυυυυυυ.

        Προσωπικά για να ξέρεις, 5 μήνες πριν παρήγγειλα μια 147 120hp distinctive, μου παραδώθηκε [δεν την είχαν ετοιμοπαράδοτη στο χρώμα που ζήτησα] προ 3 και κάτι μηνών έναντι 20.500 ευρώ. Μάλλον τα κριτήριά μου πήγαιναν περισσότερο προς την οδηγική συμπεριφορά και το κύρος της Alfa...
        Απ' ότι ήδη γνωρίζεις από το Punto σου, τα αυτοκίνητα του Gruppo δεν είναι απροβλημάτιστα και μαστίζονται επί το πλείστον από παιδικές ασθένειες. Ενδιαφέρουσα είναι η πιλοτική [μονάχα για τις μικρές Ευρωπαϊκές αγορές, Ελλάδας και Δανίας] εγγύηση 5 ετών της Fiat [άμα κριθεί επιτυχημένη θα επεκταθεί σε όλη την Ευρώπη], ενώ στην περίπτωση της Alfa αρκείσαι στα 3 χρόνια.

        υποθέτω το budget σου πάει μέχρι 20-21.000 ευρώ. Εάν πάντως θες άνω του κανονικού επιδόσεις, είτε θα κάνεις υπέρβαση κοντά στα 24.000, είτε θα προτιμήσεις υπό αντικατάσταση μοντέλο...
        Προσωπικά υπερβάσεις θα δοκίμαζα ίσως για Leon 1.8T [λίγο κύρος], σίγουρα για την 147 2.0 [το αμάξι το πήραμε για την οικογένεια και γι 'αυτό δεν διάλεξα το 2λιτρο -μεγαλύτερη κατανάλωση] και μάλλον για την Corolla TS [θέλει όμως άλλες αναρτήσεις- μη απενεργοποιούμενο antispin].

        πάνω απ' όλα εσύ ξέρεις τι θες+μπορείς -καλή σου τύχη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Ο χρήστης corsair έγραψε:
          Φίλε nicpaip, αν μπορείς ενημέρωσε με για 2 πραγματάκια πάνω στο Stilo επειδή ενδιαφέρομαι και γω εντός του καλοκαιρίου να συνεχίσω με ένα αντικαταστάτη για το Punto μου.

          Θέλω να μου πεις πως πάει απο ηχομόνωση (ενα μείον του Punto) και από ποιότητα κύλισης. Οι άξονες στηρίζονται πάνω σε υποπλαίσιο για να φιλτράρονται οι κραδασμοί καλύτερα; Τις ανώμαλιες τις φιλτράρει καλά η περνάνε χυμα και κοπανάει;
          Ααα και κάτι ακόμα ποιο συγκεκρίμενο! Ο θόρυβος κύλισης των ελαστικών είναι έντονος η βαλαν επιτέλους μόνωση στους θόλους;

          Oσο για την αξιοπίστια, τα προβληματάκια που ανέφερες trust me, είναι οι εργοστασιακές ατέλειες που διορθώνονται στους πρωτους μηνες. Δεν πρόκειται να σε προβληματίσει περαιτέρω

          Στον τομέα της ηχομόνωσης δεν υστερεί σε σχέση τουλάχιστον με αντίστοιχα μοντέλα της κατηγορίας του,στα οποία έχω υπάρξει είτε οδηγός είτε επιβάτης,και συγκεκριμένα τα focus,307 και golf.
          Ο μόνος 'θόρυβος' που φτάνει στην καμπίνα των επιβατών είναι αυτός του κινητήρα,ο οποίος κατά τη γνώμη μου κάθε άλλο παρά ενοχλητικός είναι...
          Όσον αφορά στην ποιότητα κύλισης πιστεύω πως βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα αφού σε καμία περίπτωση δεν σου δίνει την αίσθηση 'φτηνής' και μη στιβαρής κατασκευής.
          Σχετικά με το αν οι άξονες στηρίζονται σε υποπλαίσιο θα με βρεις ανενημέρωτο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dartman1980 last edited by

            Μια καλη επιλογη που δεν ειπε κανενας μπορει να ειναι και το...

            Citroen Xsara 2.0 VTS
            Τελικη ταχυτητα : 220
            0-100 : 8.0''
            Ιπποδυναμη : 172 !!!
            Τιμη : 21.850 !!!!!!!!!!!

            Το μονο μειων του ειναι οτι ειναι καπως παλιο μοντελο!!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              adis4gr last edited by

              ναι η σιτροεν ειναι bargain!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                techadmin admin last edited by

                Επιτρέψτε μου μια μικρή παρέμβαση:

                Ο χρήστης nicpaip έγραψε:
                (κάτι που απ'ότι έχω διαβάσει ισχύει και για την 147)

                Δεν ισχύει αυτό φίλε nicpaip. Έχω μια 147 1.6 Distinctive και μπορώ να σε βεβαιώσω ότι το τιμόνι είναι εξαιρετικά 'κοφτερό' και δεν έχει απολύτως καμμία ασάφεια γύρω από την ευθεία. Μπορεί να είναι λίγο πιο ελαφρύ απ'ό,τι θα ήθελαν κάποιοι αλλά έχει πολύ καλή αίσθηση και είναι πολύ γρήγορο (2.2 στροφές από τέρμα σε τέρμα). Το μόνο μειονέκτημα είναι ότι δεν στρίβουν πολύ οι τροχοί, το οποίο πιστεύω ότι η Άλφα Ρομέο επίτηδες το έχει κάνει έτσι για 'ιστορικοψυχολογικούς' λόγους (είναι χαρακτηριστικό σχεδόν όλων των Άλφα).

                Και τέλος η κρεμαγιέρα της 147 δεν είναι ηλεκτρική αλλά υδραυλική.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  markvag last edited by

                  Ο χρήστης strangezero έγραψε:

                  1. Τελικά από ότι καταλαβαίνω διανύουμε μια εποχή 'αλλαγών' μοντέλων... οπότε μήπως να περίμενα....???

                  Μπα, δεν θα το έλεγα... Συνέχεια βγαίνουν καινούρια μοντέλα και με αυτήν τη λογική ποτέ δεν θα πάρεις κανένα... Το λέω, γιατί κι εγώ παρατρίχα να έπεφτα στην λούμπα...

                  1. Μεταχειρισμένο είναι μια καλή (αρκετα καλή λύση), απλά θέλω το αυτοκίνητο να το πάρω και να ¨'μυρίζει' καινουργίλα!!!! Είμαι σίγουρος πως ξέρετε το συναίσθημα Θέλω να το αγοράσω και να μάθω εγώ αυτό και εκείνο εμένα.

                  Σε νιώθω...

                  1. Σκέφτομαι το 206... από την άλλη όμως 2000cc και 130 άλογα δεν είναι λίγα???? Επίσης δεν άρχισε να παλιώνει???

                  Δεν θα συμφωνήσω με κανένα από τα δύο. Για το δεύτερο απάντησα πιο πάνω, αλλά να προσθέσω ότι το 206 (από 1,6 και πάνω) σε καμία περίπτωση δεν είναι ξεπερασμένο. Άκουσα ότι θα αντικατασταθεί το 2004, αλλά το νέο θα έχει ημιάκαμπτο άξονα πίσω (το σασί του C3, για το οποίο δεν έχω καθόλου καλή άποψη).
                  Σαν (πανευτυχής και άρα καθόλου αντικειμενικός ) κάτοχος 206 1,6 (που μέσα σε 3 εβδομάδες έχει κάνει 1500χλμ ) ένα πράγμα θα ήθελα να αλλάξω (αν πούμε ότι κάτι θα άλλαζα): Λίγη ροπή παραπάνω. Αυτό ακριβώς έχει το δίλιτρο. Από άλογα τα 136 του 2,0 είναι just fine. Παράλληλα, η ανάρτησή του (1,6 και 2,0 έχουν ίδια ανάρτηση-φρένα-μέγεθος τροχών) είναι ανετότατη (πιο άνετο από το Golf 4 που οδηγούσα πριν) και τα φρένα καταπληκτικά (δεν μπόρεσα να ενεργοποιήσω το ABS, παρόλο που έχω προσπαθήσει επί τούτου σε έρημο, γλυστερό, βρεγμένο δρόμο...), ενώ η οδική συμπεριφορά πάααααρα πολύ καλή (νιώθεις για παράδειγμα το πίσω μέρος να σε βοηθάει σε στροφές, ενώ σου λέει ξεκάθαρα μέχρι που σε παίρνει). Πιστεύω πως στην συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας του (κατ' εμέ το καλύτερο). Και το μόνο (πλην 106 και Saxo, που όμως είναι υπερβολικά μικρά και παλιά) με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (που είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα τελικά). Αν το σκέφτεσαι πάντως, εγώ θα το άλλαζα μόνο με Focus (σίγουρα το 1,8 )ή με την 147, η Alfa όμως ξεφεύγει λιγουλάκι στην τιμή.

                  1. Σκέφτομαι το HGT... μήπως τελικά πολλά λεφτά για πουντάκι??? (μιας και έχω ήδη πούντο)!
                  2. Σκέφτομαι το stilo.... επειδή η εξωτερική εμφάνιση είναι υποκειμενικό θέμα.... εμένα δεν μου πολυαρέσει (με abarth είναι πιο όμορφο αλλά και πιο €€€€€€€€)
                  3. Είμαι μεταξύ 147 και λοιπών....

                  no comments

                  Μην με περάσετε για 'ψείρα'.... απλά θέλω να κάνω καλή επιλογή και εκτιμώ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τις απαντήσεις σας τις οποίες διαβάζω με προσοχή.
                  Θα πάω για 'ψώνια' όταν βρω κάτι να ψωνίσω χωρίς μετά να το μετανιώσω.

                  Και πολύ καλά κάνεις... Μακάρι να την ψάχναν όλοι τόσο πολύ πριν πάρουν αυτοκίνητο.

                  Σας ευχαριστώ όλους..... και αν δεν 'βαριέστε' συνεχίστε να προτείνετε κάποια που ίσως να μου διαφεύγουν

                  Εμείς;;; Να βαρεθούμε;;; Ποτέ των ποτών
                  Α, και να μας ενημερώσεις τι τελικά αποφάσισες... Να ξέρουμε δηλαδή... (εγώ κουτσομπόλης;;;;;; Δεν ντρέπεστε!!! )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    skullone last edited by

                    Εγώ σου δίνω δυο λύσεις:

                    1. 147 1.6 120 PS ΧΩΡΙΣ VDC. Εξαιρετικό αυτοκίνητο και παρασάγγας ανώτερο του Stilo σε οδική συμπεριφορά και αίσθηση.

                    2. Citroen Xsara 2.0 VTS Μοτέρ από Pug 306 Race, ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, γενικά καλή ποιότητα κατασκευής, καλή αξιοπιστία, γραμμές κουπέ και χαμηλή τιμή για όσα προσφέρει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasilios last edited by

                      Ο χρήστης skullone έγραψε:
                      Εγώ σου δίνω δυο λύσεις:

                      1. 147 1.6 120 PS ΧΩΡΙΣ VDC. Εξαιρετικό αυτοκίνητο και παρασάγγας ανώτερο του Stilo σε οδική συμπεριφορά και αίσθηση.

                      Μήπως η εκτίμησή σου για τη Bella ενισχύθηκε από τη βόλτα με τον Κουμπάρο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skullone last edited by

                        Ε ναι!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dartman1980 last edited by

                          Ειδατε καθολου τι καινουριο OPEL Corsa OPC !!! ?

                          http://www.opel-performance.com/news/ne ... 2&flash=ok

                          Για ριξτε μια ματια και οποιος ξερει κατι παραπανω να το καταθεσει επισης και οποιος καταλαβε κατι παραπανω απο μενα απο το κειμενο που χει στο παραπανω site!

                          Τιμη με ενδιαφερει πολυ αν φυσικα κυκλοφορησει!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • V
                            vasilios last edited by

                            Ο χρήστης dartman1980 έγραψε:
                            Ειδατε καθολου τι καινουριο OPEL Corsa OPC !!! ?

                            http://www.opel-performance.com/news/ne ... 2&flash=ok

                            Για ριξτε μια ματια και οποιος ξερει κατι παραπανω να το καταθεσει επισης και οποιος καταλαβε κατι παραπανω απο μενα απο το κειμενο που χει στο παραπανω site!

                            Τιμη με ενδιαφερει πολυ αν φυσικα κυκλοφορησει!

                            Δεν αλλάζει κάτι απ'αυτά που είχαν διαρρεύσει και παλιότερα. Πρόκειται για το αντίπαλο δέος στα Clio Sport, 206RC, Fiesta ST, Yaris Turbo, κλπ.

                            Προσωπικά έχω μια αντιπάθεια στα προσθιοκίνητα turbo με πολλά άλογα αν και δεν αμφιβάλω ότι θα κάνουν καλή δουλειά στην OPC. Αυτό που φαντάζομαι είναι ότι θα βγει ένα καλό GT αλλά όχι GTi.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 3
                            • 3 / 3
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr