Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζώα ζώα ζώα [#2]
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ζώα ζώα ζώα [#2]
    • 1
    • 2
    • 32
    • 33
    • 34
    • 35
    • 36
    • 73
    • 74
    • 34 / 74
    Περί αυτοκίνησης
    168
    1462
    2749
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kouk last edited by

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krusenstern last edited by

        Ο χρήστης lkar έγραψε:

        Το δα κι αυτό μετά την αναστροφή στην ΑΟ

        Δυστυχώς στη φώτο δεν φαίνονται τα ΖΩΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ, μπήκε το επαγγελματικό στην άνοδο μπροστά

        Τι έκαναν τα ζώα; ένας με HRV κι ένας με 156;

        επειδη το φανάρι του Σχιστού στο Σκαραμαγκά όπως όλοι βλέπουν πήζει... τα ΖΩΑ από το άνοιγμα μπαίνουν στο ΑΝΤΙΘΕΤΟ στη ΛΕΑ και συνεχίζουν ΑΝΑΠΟΔΑ στη Σχιστού για να μην περιμένουν στην ουρά και στην κίνηση το φανάρι.

        Ομολογώ ότι πρώτη φορά το βλέπω αυτό, αλλά απ' ότι με πληροφόρησε συνάδελφος που κάνει πολύ συχνά τη διαδρομή, είναι ΜΟΝΙΜΗ κατάτασταση κι έχουν γίνει θανατηφόρες μετωπικές και δεν πηγαίνει ποτέ στη δεξιά σ'αυτό το σημείο γιατί έχει δει πολλούς να έρχονται ανάποδα

        Γιατί να μπει μπλόκο εκεί, αφού γίνεται πολύ συχνά και με ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ αποτελέσματα; καλύτερα να γράφουν τον Pai Mei με 214 στην ευθεία

        Η κατηφόρα αυτή, για περίπου 700 μέτρα είναι η πληγή του Πειραιά. Μιλάμε για την έξοδο της πόλης προς Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου. Είναι δρόμος 3 λωρίδων + ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, ο οποίος πέφτει σε γέφυρα 1 λωρίδας ανά κατεύθυνση (αν είναι δυνατόν!!!). Φαντάζεστε ΠΟΣΟ μεγάλο μποτιλιάρισμα γίνεται. Το ζούσα σχεδόν καθημερινά όσο υπηρετούσα στο ναύσταθμο. Χρειάζεσαι πάνω από μισή ώρα για να κυλήσεις με νεκρά αυτά τα 700 μέτρα!

        Τα ΖΩΑ, περνάνε κατά ΔΕΚΑΔΕΣ στο αντίθετο ρεύμα και κατεβαίνουν την ΛΕΑ, πολλοί μάλιστα ΜΕ ΟΠΙΣΘΕΝ!!!

        Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει, όποιος δεν το έχει δει ίσως να μην μπορεί να το πιστέψει. Φυσικά, έχουν προγραμματιστεί έργα, τα έργα ξεκίνησαν και σήραγγες και γέφυρες είναι παρατημένες μισοτελειωμένες ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ. Αυτοί είμαστε... Στο διάλο, τα θυμήθηκα και συγχίστηκα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Κι εγώ δεν θα το πίστευα, έτσι μου 'ρχεται να ξαναπήξω αύριο -έτσι κι αλλιώς το ποτάμι είχε κλείσει από το... ΣΕΦ σήμερα λόγω καραμπόλας- να πάρω κανένα βίντεο για ενθύμιο

          και τελικά πολλοί το ξέρουν, τροχαία γίνονται, αλλά είναι απασχολημένοι στις ευθείες

          κι απ' ότι μου πε ο συνάδελφος, τις μπαριέρες τις κλείνουν και μετά από λίγο τις ανοίγουν πάλι για να ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ

          'αφού έχει κίνηση μωρέ, γιατί να περιμένω στο φανάρι; είμαι μάγκας, έξυπνος ΕΛΛΗΝΑΣ'

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            af9pk last edited by

            Ζωωδης συμπεριφορα οσων ζητουν κατανοηση απο την αστυνομια ενω καταγραφονται να οδηγουν με 214 χαω, επικαλουμενοι μαλιστα ειδικες συνθηκες συμφωνα με τις οποιες η συμπεριφορα τους ηταν αρμοστη.

            Λυπαμαι, αλλα ετσι νιωθω.

            Ο χρήστης καποτε ο Af9pk έγραψε:
            Μεσα στον (προτεινομενο) καταιγισμο κλησεων, να προσθεσω οτι θα ηταν πρεπον να θεσπιστει και ενα 4TF Pass (TM) (στο εξης πασο) που να ειναι αναρτημενο σε εμφανες σημειο του αυτοκινητου και να δινει το απυροβλητο στους κατοχους του ειδικου αυτου σηματος.

            Το πασο προκειται για εναν συνδιασμο βουλευτικης ασυλιας, διπλωματικης ασυλιας και βγες-απο-την-φυλακη καρτας της μονοπολης, ωστε να επιτρεπει στον κατοχο μια τριανταφυλλοπουλικη οδηγηση (στο εξης καγιεν-260).

            Καλο δε θα ηταν να ειχε και ενα ηλεκτρονικο συστημα που να συγχρονιζεται μια φορα την εβδομαδα με το φορουμ και να ενημερωνεται για τον αριθμο δημοσιευσεων του χρηστη ετσι ωστε σε πιθανη συμπλοκη κατα την ασκηση καγιεν-260 οδηγησης δυο αυτοκινητων με πασο δικαιο να εχει ο οδηγος με τις περισσοτερες δημοσιευσεις.

            Τελος, η κατοχη ενος πασου θα επιτρεπει την προσβαση του κατοχου σε ειδικα διαμορφωμενα και αποκλειστικα Barbeque Lounge στα αεροδρομια Ελ. Βενιζελος και Μακεδονια, οπου θα μπορει να επιδιδεται σε γνωστες γαστρονομικες ασχολιες. Προτασεις για επεκταση του θεσμου Barbeque Lounge στα αεροδρομια Λονδινου (LHR), Παρισιου (CDG), Ζυριχης (ZRH), Λος Αντζελες (LAX), Τοκυου (ΝΑΑ) και Αιτης (PAP) βρισκονται υπο εξεταση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              guru last edited by

              Τελικά, τι απαιτείται για να τηρούνται κάποιοι κανόνες;
              Όπως φαίνεται, δεν είναι απαραίτητη η κατοχή οχήματος τύπου τζιπ για την καταστρατήγηση των επεμβάσεων που ο Ο.Α.Σ.Α. εγκατέστησε σε στάσεις για τους επιβάτες. Είναι θέμα κοινωνικής συνείδησης, κυκλοφοριακής αγωγής και παιδείας. (Η φωτογραφία είναι από τη Λ. Ειρήνης στον Πειραιά).

              http://www.ses.gr/docs/edeltia/ses_edel ... io_example

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dog80 last edited by

                Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
                Ζωωδης συμπεριφορα οσων ζητουν κατανοηση απο την αστυνομια ενω καταγραφονται να οδηγουν με 214 χαω, επικαλουμενοι μαλιστα ειδικες συνθηκες συμφωνα με τις οποιες η συμπεριφορα τους ηταν αρμοστη.

                Δηλαδή αμφιβάλεις οτι κάποια οχήματα μπορούν να κινηθούν με απόλυτη ασφάλεια σε αυτές τις ταχύτητες? Το 120 δηλαδή είναι ευαγγέλιο επειδή το γράφει πάνω σε μία ταμπέλα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kouk last edited by

                  Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                  Ζωωδης συμπεριφορα οσων ζητουν κατανοηση απο την αστυνομια ενω καταγραφονται να οδηγουν με 214 χαω, επικαλουμενοι μαλιστα ειδικες συνθηκες συμφωνα με τις οποιες η συμπεριφορα τους ηταν αρμοστη.

                  Δηλαδή αμφιβάλεις οτι κάποια οχήματα μπορούν να κινηθούν με απόλυτη ασφάλεια σε αυτές τις ταχύτητες? Το 120 δηλαδή είναι ευαγγέλιο επειδή το γράφει πάνω σε μία ταμπέλα?

                  Σε δημόσιο δρόμο, ναι, εγω το αμφισβητω dog80.
                  Γιατι δεν εξαρτάται μόνο από εσένα η απόλυτη ασφάλεια αλλά και από όλους τους άλλους που κινούνται στον ιδιο δρόμο...

                  Το 120 είναι πολλές φορές εντελώς εκτός πραγματικότητας αλλά 214 είναι πολλά!!!..

                  Δεν σχολιάζω το υπόλοιπο post του Af9pk!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                    Ζωωδης συμπεριφορα οσων ζητουν κατανοηση απο την αστυνομια ενω καταγραφονται να οδηγουν με 214 χαω, επικαλουμενοι μαλιστα ειδικες συνθηκες συμφωνα με τις οποιες η συμπεριφορα τους ηταν αρμοστη.

                    Δηλαδή αμφιβάλεις οτι κάποια οχήματα μπορούν να κινηθούν** με απόλυτη ασφάλεια σε αυτές τις ταχύτητες**? Το 120 δηλαδή είναι ευαγγέλιο επειδή το γράφει πάνω σε μία ταμπέλα?

                    Εννοείται πως δν υπάρχε απόλυτη ασφάλεια στα 220.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dog80 last edited by

                      Ο χρήστης drdino έγραψε:
                      Εννοείται πως δν υπάρχε απόλυτη ασφάλεια στα 220.

                      Έχεις δίκιο, απόλυτη ασφάλεια δέν υπάρχει ούτε όταν είσαι ξαπλωμένος στο κρεβάτι σου αλλά πιστεύω καταλαβαίνεις τί εννοώ στο προηγούμενο πόστ μου.

                      Γιατι δεν εξαρτάται μόνο από εσένα η απόλυτη ασφάλεια αλλά και από όλους τους άλλους που κινούνται στον ιδιο δρόμο...

                      Συμφωνώ σε αυτό. Αλλά η ασφάλεια μου εξαρτάται και απο τους άλλους και στα 120. Προσωπικά δέν βλέπω κάποια διαφορά μεταξύ 120/214 εκτός απο εντελώς αστάθμητους παράγοντες πχ να σου πεταχτεί σκύλος απο το πουθενά ή να πέφτουν τα ξύλα που κουβαλάει το προπορευόμενο φορτηγο κτλ. Αυτό είναι ένα μικρό ρίσκο που είμαι διατεθειμένος να πάρω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drdino last edited by

                        Δλδ άλλοι λόγοι ατυχημάτων εκτός από πέταγμα σκύλου ή ξύλα δν υπάρχουν;
                        Λόγοι στους οποίους η διαφορά ας πούεμ στην διανυόμενη απόσταση ανά sec. να έχει κάποια σημασία;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kouk last edited by

                          dog80 στα 214 χλμ/ώρα σε δημόσιο δρομο δεν είναι μικρό το ρίσκο. Είναι τεράστιο!

                          Δεν συζητάμε να πηγαίνεις με 140 ή 160 αλλά σχεδόν με την διπλάσια ταχύτητα! Τα περιθώρια αντίδρασης είναι ελάχιστα.

                          Το πρόβλημά μου είναι οτι ακόμα και ένας καλός οδηγός που χρησιμοποιεί τον δρόμο δεν περιμένει να αντιμετωπίσει όχημα που να πηγαίνει με αυτή την ταχύτητα. Οπότε οι παράμετροι κινδύνου πολλαπλασιάζονται από δικαιολογημένη λάθος αντίληψη της κατάστασης από τον άλλο.

                          Σε κάθε περίπτωση, το θεωρώ ρίσκο.

                          Και για να μην παρεξηγούμαι. Εχω πάει με 225 στην ευθεία της Κατερίνης.
                          Μεγάλο λάθος μου αν και κλειστός αυτοκινητόδρομος.
                          Το έκανα. Αλλά ακόμα και τότε ήξερα οτι έκανα μ@@@@@α!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Όντως τα περιθώρια αντίδρασης είναι πολύ μικρά στις μεγάλες ταχύτητες αλλά μπορούν να αυξηθουν αν πχ κρατάς μεγάλες αποστάσεις ασφαλείας, κόβεις όταν προσπερνάς άλλα αυτοκίνητα κτλ. Μπορείς να προβλέψεις και να αποφύγεις τα πιθανά ατυχήματα και μένουν μόνο τα εντελώς απίθανα. Αν ήταν τόσο τραγικά όσο τα περιγράφετε κανένας μηχανάκιας δέν θα ήταν εν ζωή καθώς όλοι πάνε μίνιμουμ 200 στην ΕΟ/ΑΟ.

                            Ο χρήστης kouk έγραψε:
                            Και για να μην παρεξηγούμαι. Εχω πάει με 225 στην ευθεία της Κατερίνης.
                            Μεγάλο λάθος μου αν και κλειστός αυτοκινητόδρομος.
                            Το έκανα. Αλλά ακόμα και τότε ήξερα οτι έκανα μ@@@@@α!!

                            Δέν ξέρω το σημείο αυτό, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί νιώθεις ενοχές. Έκανες σφήνες ή τέλος πάντων έθεσες σε κίνδυνο τους άλλους χρήστες του δρόμου? Αν ο δρόμος ήταν άδειος ή έστω είχε μικρή κίνηση δέν βλέπω το πρόβλημα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kouk last edited by

                              Νύχτα με άλλα αυτοκίνητα στον δρόμο τα οποία προσπέρναγα (λίγα αλλά υπήρχαν) δεν νομίζω οτι ήταν και τόσο ακίνδυνο...

                              edit: Μιλάω για την ευθεία της Κατερίνης προς Θεσ/κη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Δεν είναι δυνατόν !
                                Δεύτερη φορά μέσα στο καλοκαίρι το μπροστινό αυτοκίνητο πέφτει πάνω στο δικό μου επειδή ο οδηγός του δεν είχε πιάσει το χειρόφρενο
                                Ευτυχώς δεν έγινε ζημιά, ο ιδιοκτήτης ζήτησε συγνώμη ήταν ευγενέστατος αλλά ....

                                Το σκηνικό και η φωτό με το χειρόφρενο να αναπαύεται ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kouk last edited by

                                  Ελεος ρε πια! Να κάνουμε ευχέλαιο ή ιδιαίτερα!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    phaethon last edited by

                                    Για να βοηθηθούμε να καταλάβουμε το πρόβλημα με την ασφάλεια σε κάθε ταχύτητα, ας σκεφτούμε λίγο διαφορετικά απ'ότι συνήθως.
                                    Άσχετα με ό,τι καθημερινά βιώνουμε, ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ τρόπος να αντιληφθεί κάποιος την κίνηση ενός αυτοκινήτου και τα περιθώρια αντίδρασής του
                                    είναι 'από ελικόπτερο'. Κοινώς από οπτική γωνία εκ του άνωθεν.
                                    Αυτό γιατί:

                                    Οδηγώντας διαστρεβλώνεται στην χωροχρονική μας αντίληψη ο συνδυασμός διαμήκους και εγκάρσιας κίνησης. Ενώ έχουμε πολύ καλύτερη αίσθηση του 'δεξιά-αριστερά' υποβαθμίζεται στην αντίληψή μας το 'μπρος-πίσω'. Αυτά τα δύο σε συνδυασμό δίνουν λανθασμένη εντύπωση για το τί μπορούμε να αποφύγουμε και τί όχι. Κάνουμε δεξιά-αριστερά, ενώ ταυτόχρονα όμως διανύουμε μια σημαντικότατη και κρίσιμη απόσταση. Η Κίνησή μας δεν είναι, φυσικά, ζιγκ-ζαγκ, αλλά αρκετά ανοιχτές καμπύλες, όταν μιλάμε για μεγάλες ταχύτητες.

                                    Π.χ. ένα πολύ 'απότομο' προσπέρασμα που νομίζουμε ότι κάναμε ένα πολύ κοφτό σλάλομ, ουσιαστικά είναι μια πολύ πιό επιμήκης κίνηση απ'ότι νομίζουμε πίσω από το τιμόνι. Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για τους ελιγμούς επιβράδυνσης.
                                    Φυσικά αυτά είναι αυτονότητα, απλά τα επισημαίνω για να υπάρχουν στη συζήτηση.

                                    Τα όρια που ορίζουν οι φυσικοί νόμοι είναι ανυπέρβλητα. Φανταστείτε πάλι το αυτοκίνητο από ψηλά. Θυμάστε κάτι σκηνές από πραγματικά κυνηγητά στην Αμερική? Ε, θυμάστε πόσο 'χαζά', σαν βάρκα, φαίνεται να χτυπάει το αυτοκίνητο διάφορα εμπόδια? Ουσιαστικά αυτές οι κινήσεις από μέσα θα φαίνονται πολύ πιό κοφτές. Κι όμως το αυτοκίνητο δε μπορεί να γίνει τόσο ευέλικτο όσο θέλουμε.

                                    Και φυσικά, την ταχύτητα την καταλαβαίνεις όταν χρειαστεί να αντιδράσεις σε κάτι απότομο. Θυμάστε εκείνη τη φορά που με άνεση οδηγούσατε στα 120 (δεν είναι και πολλά) και ξαφνικά φρέναρε ο μπροστινός ενώ χαζεύατε και τα φρένα σας φαινόντουσαν να μην πιάνουν, καθώς σαν αιώνας φαίνονταν τα κλάσματα δευτερολέπτου που περνούσαν?

                                    Όλα αυτά τα λέω ενώ και ο ίδιος οδηγάω συχνά γρήγορα. Λόγω αρκετών χρόνων παρακολούθησης αγώνων, όμως, και λόγω του αντικειμένου μου (πολιτικός μηχανικός-συγκοινωνιολόγος) στα θέματα της οδικής ασφάλειας έχω μιαν ιδιαίτερη ευαισθησία. Προσπαθώ, να ελέγχω όσο γίνεται το 'πού' και 'πότε' και σίγουρα ποτέ με ταχύτητες ψυχασθένειας. Για κάτι τέτοιο είναι οι πίστες (που δεν έχουμε...).[/b]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tazio last edited by

                                      Τι στο καλό δε τραβάνε το χειρόφρενο για να μη ξεχειλώσει το συρματόσκοινο;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stayrros46 last edited by

                                        Καλά πως είναι δυνατόν να ξεχνάνε να τραβάνε χειρόφρενο?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Κόλπο είναι για να μας δείχνει ο Βασίλης τα αυτοκίνητά του....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stayrros46 last edited by

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 34 / 74
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr