-
-
Το δα κι αυτό μετά την αναστροφή στην ΑΟ
Δυστυχώς στη φώτο δεν φαίνονται τα ΖΩΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ, μπήκε το επαγγελματικό στην άνοδο μπροστά
Τι έκαναν τα ζώα; ένας με HRV κι ένας με 156;
επειδη το φανάρι του Σχιστού στο Σκαραμαγκά όπως όλοι βλέπουν πήζει... τα ΖΩΑ από το άνοιγμα μπαίνουν στο ΑΝΤΙΘΕΤΟ στη ΛΕΑ και συνεχίζουν ΑΝΑΠΟΔΑ στη Σχιστού για να μην περιμένουν στην ουρά και στην κίνηση το φανάρι.
Ομολογώ ότι πρώτη φορά το βλέπω αυτό, αλλά απ' ότι με πληροφόρησε συνάδελφος που κάνει πολύ συχνά τη διαδρομή, είναι ΜΟΝΙΜΗ κατάτασταση κι έχουν γίνει θανατηφόρες μετωπικές και δεν πηγαίνει ποτέ στη δεξιά σ'αυτό το σημείο γιατί έχει δει πολλούς να έρχονται ανάποδα
Γιατί να μπει μπλόκο εκεί, αφού γίνεται πολύ συχνά και με ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ αποτελέσματα; καλύτερα να γράφουν τον Pai Mei με 214 στην ευθεία
Η κατηφόρα αυτή, για περίπου 700 μέτρα είναι η πληγή του Πειραιά. Μιλάμε για την έξοδο της πόλης προς Ε.Ο. Αθηνών-Κορίνθου. Είναι δρόμος 3 λωρίδων + ΛΕΑ ανά κατεύθυνση, ο οποίος πέφτει σε γέφυρα 1 λωρίδας ανά κατεύθυνση (αν είναι δυνατόν!!!). Φαντάζεστε ΠΟΣΟ μεγάλο μποτιλιάρισμα γίνεται. Το ζούσα σχεδόν καθημερινά όσο υπηρετούσα στο ναύσταθμο. Χρειάζεσαι πάνω από μισή ώρα για να κυλήσεις με νεκρά αυτά τα 700 μέτρα!
Τα ΖΩΑ, περνάνε κατά ΔΕΚΑΔΕΣ στο αντίθετο ρεύμα και κατεβαίνουν την ΛΕΑ, πολλοί μάλιστα ΜΕ ΟΠΙΣΘΕΝ!!!
Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει, όποιος δεν το έχει δει ίσως να μην μπορεί να το πιστέψει. Φυσικά, έχουν προγραμματιστεί έργα, τα έργα ξεκίνησαν και σήραγγες και γέφυρες είναι παρατημένες μισοτελειωμένες ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ. Αυτοί είμαστε... Στο διάλο, τα θυμήθηκα και συγχίστηκα
-
Κι εγώ δεν θα το πίστευα, έτσι μου 'ρχεται να ξαναπήξω αύριο -έτσι κι αλλιώς το ποτάμι είχε κλείσει από το... ΣΕΦ σήμερα λόγω καραμπόλας- να πάρω κανένα βίντεο για ενθύμιο
και τελικά πολλοί το ξέρουν, τροχαία γίνονται, αλλά είναι απασχολημένοι στις ευθείες
κι απ' ότι μου πε ο συνάδελφος, τις μπαριέρες τις κλείνουν και μετά από λίγο τις ανοίγουν πάλι για να ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ
'αφού έχει κίνηση μωρέ, γιατί να περιμένω στο φανάρι; είμαι μάγκας, έξυπνος ΕΛΛΗΝΑΣ'
-
Ζωωδης συμπεριφορα οσων ζητουν κατανοηση απο την αστυνομια ενω καταγραφονται να οδηγουν με 214 χαω, επικαλουμενοι μαλιστα ειδικες συνθηκες συμφωνα με τις οποιες η συμπεριφορα τους ηταν αρμοστη.
Λυπαμαι, αλλα ετσι νιωθω.
Ο χρήστης καποτε ο Af9pk έγραψε:
Μεσα στον (προτεινομενο) καταιγισμο κλησεων, να προσθεσω οτι θα ηταν πρεπον να θεσπιστει και ενα 4TF Pass (TM) (στο εξης πασο) που να ειναι αναρτημενο σε εμφανες σημειο του αυτοκινητου και να δινει το απυροβλητο στους κατοχους του ειδικου αυτου σηματος.Το πασο προκειται για εναν συνδιασμο βουλευτικης ασυλιας, διπλωματικης ασυλιας και βγες-απο-την-φυλακη καρτας της μονοπολης, ωστε να επιτρεπει στον κατοχο μια τριανταφυλλοπουλικη οδηγηση (στο εξης καγιεν-260).
Καλο δε θα ηταν να ειχε και ενα ηλεκτρονικο συστημα που να συγχρονιζεται μια φορα την εβδομαδα με το φορουμ και να ενημερωνεται για τον αριθμο δημοσιευσεων του χρηστη ετσι ωστε σε πιθανη συμπλοκη κατα την ασκηση καγιεν-260 οδηγησης δυο αυτοκινητων με πασο δικαιο να εχει ο οδηγος με τις περισσοτερες δημοσιευσεις.
Τελος, η κατοχη ενος πασου θα επιτρεπει την προσβαση του κατοχου σε ειδικα διαμορφωμενα και αποκλειστικα Barbeque Lounge στα αεροδρομια Ελ. Βενιζελος και Μακεδονια, οπου θα μπορει να επιδιδεται σε γνωστες γαστρονομικες ασχολιες. Προτασεις για επεκταση του θεσμου Barbeque Lounge στα αεροδρομια Λονδινου (LHR), Παρισιου (CDG), Ζυριχης (ZRH), Λος Αντζελες (LAX), Τοκυου (ΝΑΑ) και Αιτης (PAP) βρισκονται υπο εξεταση.
-
Τελικά, τι απαιτείται για να τηρούνται κάποιοι κανόνες;
Όπως φαίνεται, δεν είναι απαραίτητη η κατοχή οχήματος τύπου τζιπ για την καταστρατήγηση των επεμβάσεων που ο Ο.Α.Σ.Α. εγκατέστησε σε στάσεις για τους επιβάτες. Είναι θέμα κοινωνικής συνείδησης, κυκλοφοριακής αγωγής και παιδείας. (Η φωτογραφία είναι από τη Λ. Ειρήνης στον Πειραιά).http://www.ses.gr/docs/edeltia/ses_edel ... io_example
-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
Ζωωδης συμπεριφορα οσων ζητουν κατανοηση απο την αστυνομια ενω καταγραφονται να οδηγουν με 214 χαω, επικαλουμενοι μαλιστα ειδικες συνθηκες συμφωνα με τις οποιες η συμπεριφορα τους ηταν αρμοστη.Δηλαδή αμφιβάλεις οτι κάποια οχήματα μπορούν να κινηθούν με απόλυτη ασφάλεια σε αυτές τις ταχύτητες? Το 120 δηλαδή είναι ευαγγέλιο επειδή το γράφει πάνω σε μία ταμπέλα?
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ζωωδης συμπεριφορα οσων ζητουν κατανοηση απο την αστυνομια ενω καταγραφονται να οδηγουν με 214 χαω, επικαλουμενοι μαλιστα ειδικες συνθηκες συμφωνα με τις οποιες η συμπεριφορα τους ηταν αρμοστη.
Δηλαδή αμφιβάλεις οτι κάποια οχήματα μπορούν να κινηθούν με απόλυτη ασφάλεια σε αυτές τις ταχύτητες? Το 120 δηλαδή είναι ευαγγέλιο επειδή το γράφει πάνω σε μία ταμπέλα?
Σε δημόσιο δρόμο, ναι, εγω το αμφισβητω dog80.
Γιατι δεν εξαρτάται μόνο από εσένα η απόλυτη ασφάλεια αλλά και από όλους τους άλλους που κινούνται στον ιδιο δρόμο...Το 120 είναι πολλές φορές εντελώς εκτός πραγματικότητας αλλά 214 είναι πολλά!!!..
Δεν σχολιάζω το υπόλοιπο post του Af9pk!!!
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Ζωωδης συμπεριφορα οσων ζητουν κατανοηση απο την αστυνομια ενω καταγραφονται να οδηγουν με 214 χαω, επικαλουμενοι μαλιστα ειδικες συνθηκες συμφωνα με τις οποιες η συμπεριφορα τους ηταν αρμοστη.
Δηλαδή αμφιβάλεις οτι κάποια οχήματα μπορούν να κινηθούν** με απόλυτη ασφάλεια σε αυτές τις ταχύτητες**? Το 120 δηλαδή είναι ευαγγέλιο επειδή το γράφει πάνω σε μία ταμπέλα?
Εννοείται πως δν υπάρχε απόλυτη ασφάλεια στα 220.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Εννοείται πως δν υπάρχε απόλυτη ασφάλεια στα 220.Έχεις δίκιο, απόλυτη ασφάλεια δέν υπάρχει ούτε όταν είσαι ξαπλωμένος στο κρεβάτι σου αλλά πιστεύω καταλαβαίνεις τί εννοώ στο προηγούμενο πόστ μου.
Γιατι δεν εξαρτάται μόνο από εσένα η απόλυτη ασφάλεια αλλά και από όλους τους άλλους που κινούνται στον ιδιο δρόμο...
Συμφωνώ σε αυτό. Αλλά η ασφάλεια μου εξαρτάται και απο τους άλλους και στα 120. Προσωπικά δέν βλέπω κάποια διαφορά μεταξύ 120/214 εκτός απο εντελώς αστάθμητους παράγοντες πχ να σου πεταχτεί σκύλος απο το πουθενά ή να πέφτουν τα ξύλα που κουβαλάει το προπορευόμενο φορτηγο κτλ. Αυτό είναι ένα μικρό ρίσκο που είμαι διατεθειμένος να πάρω.
-
Δλδ άλλοι λόγοι ατυχημάτων εκτός από πέταγμα σκύλου ή ξύλα δν υπάρχουν;
Λόγοι στους οποίους η διαφορά ας πούεμ στην διανυόμενη απόσταση ανά sec. να έχει κάποια σημασία; -
dog80 στα 214 χλμ/ώρα σε δημόσιο δρομο δεν είναι μικρό το ρίσκο. Είναι τεράστιο!
Δεν συζητάμε να πηγαίνεις με 140 ή 160 αλλά σχεδόν με την διπλάσια ταχύτητα! Τα περιθώρια αντίδρασης είναι ελάχιστα.
Το πρόβλημά μου είναι οτι ακόμα και ένας καλός οδηγός που χρησιμοποιεί τον δρόμο δεν περιμένει να αντιμετωπίσει όχημα που να πηγαίνει με αυτή την ταχύτητα. Οπότε οι παράμετροι κινδύνου πολλαπλασιάζονται από δικαιολογημένη λάθος αντίληψη της κατάστασης από τον άλλο.
Σε κάθε περίπτωση, το θεωρώ ρίσκο.
Και για να μην παρεξηγούμαι. Εχω πάει με 225 στην ευθεία της Κατερίνης.
Μεγάλο λάθος μου αν και κλειστός αυτοκινητόδρομος.
Το έκανα. Αλλά ακόμα και τότε ήξερα οτι έκανα μ@@@@@α!! -
Όντως τα περιθώρια αντίδρασης είναι πολύ μικρά στις μεγάλες ταχύτητες αλλά μπορούν να αυξηθουν αν πχ κρατάς μεγάλες αποστάσεις ασφαλείας, κόβεις όταν προσπερνάς άλλα αυτοκίνητα κτλ. Μπορείς να προβλέψεις και να αποφύγεις τα πιθανά ατυχήματα και μένουν μόνο τα εντελώς απίθανα. Αν ήταν τόσο τραγικά όσο τα περιγράφετε κανένας μηχανάκιας δέν θα ήταν εν ζωή καθώς όλοι πάνε μίνιμουμ 200 στην ΕΟ/ΑΟ.
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Και για να μην παρεξηγούμαι. Εχω πάει με 225 στην ευθεία της Κατερίνης.
Μεγάλο λάθος μου αν και κλειστός αυτοκινητόδρομος.
Το έκανα. Αλλά ακόμα και τότε ήξερα οτι έκανα μ@@@@@α!!Δέν ξέρω το σημείο αυτό, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί νιώθεις ενοχές. Έκανες σφήνες ή τέλος πάντων έθεσες σε κίνδυνο τους άλλους χρήστες του δρόμου? Αν ο δρόμος ήταν άδειος ή έστω είχε μικρή κίνηση δέν βλέπω το πρόβλημα.
-
Νύχτα με άλλα αυτοκίνητα στον δρόμο τα οποία προσπέρναγα (λίγα αλλά υπήρχαν) δεν νομίζω οτι ήταν και τόσο ακίνδυνο...
edit: Μιλάω για την ευθεία της Κατερίνης προς Θεσ/κη.
-
-
Ελεος ρε πια! Να κάνουμε ευχέλαιο ή ιδιαίτερα!!!
-
Για να βοηθηθούμε να καταλάβουμε το πρόβλημα με την ασφάλεια σε κάθε ταχύτητα, ας σκεφτούμε λίγο διαφορετικά απ'ότι συνήθως.
Άσχετα με ό,τι καθημερινά βιώνουμε, ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ τρόπος να αντιληφθεί κάποιος την κίνηση ενός αυτοκινήτου και τα περιθώρια αντίδρασής του
είναι 'από ελικόπτερο'. Κοινώς από οπτική γωνία εκ του άνωθεν.
Αυτό γιατί:Οδηγώντας διαστρεβλώνεται στην χωροχρονική μας αντίληψη ο συνδυασμός διαμήκους και εγκάρσιας κίνησης. Ενώ έχουμε πολύ καλύτερη αίσθηση του 'δεξιά-αριστερά' υποβαθμίζεται στην αντίληψή μας το 'μπρος-πίσω'. Αυτά τα δύο σε συνδυασμό δίνουν λανθασμένη εντύπωση για το τί μπορούμε να αποφύγουμε και τί όχι. Κάνουμε δεξιά-αριστερά, ενώ ταυτόχρονα όμως διανύουμε μια σημαντικότατη και κρίσιμη απόσταση. Η Κίνησή μας δεν είναι, φυσικά, ζιγκ-ζαγκ, αλλά αρκετά ανοιχτές καμπύλες, όταν μιλάμε για μεγάλες ταχύτητες.
Π.χ. ένα πολύ 'απότομο' προσπέρασμα που νομίζουμε ότι κάναμε ένα πολύ κοφτό σλάλομ, ουσιαστικά είναι μια πολύ πιό επιμήκης κίνηση απ'ότι νομίζουμε πίσω από το τιμόνι. Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και για τους ελιγμούς επιβράδυνσης.
Φυσικά αυτά είναι αυτονότητα, απλά τα επισημαίνω για να υπάρχουν στη συζήτηση.Τα όρια που ορίζουν οι φυσικοί νόμοι είναι ανυπέρβλητα. Φανταστείτε πάλι το αυτοκίνητο από ψηλά. Θυμάστε κάτι σκηνές από πραγματικά κυνηγητά στην Αμερική? Ε, θυμάστε πόσο 'χαζά', σαν βάρκα, φαίνεται να χτυπάει το αυτοκίνητο διάφορα εμπόδια? Ουσιαστικά αυτές οι κινήσεις από μέσα θα φαίνονται πολύ πιό κοφτές. Κι όμως το αυτοκίνητο δε μπορεί να γίνει τόσο ευέλικτο όσο θέλουμε.
Και φυσικά, την ταχύτητα την καταλαβαίνεις όταν χρειαστεί να αντιδράσεις σε κάτι απότομο. Θυμάστε εκείνη τη φορά που με άνεση οδηγούσατε στα 120 (δεν είναι και πολλά) και ξαφνικά φρέναρε ο μπροστινός ενώ χαζεύατε και τα φρένα σας φαινόντουσαν να μην πιάνουν, καθώς σαν αιώνας φαίνονταν τα κλάσματα δευτερολέπτου που περνούσαν?
Όλα αυτά τα λέω ενώ και ο ίδιος οδηγάω συχνά γρήγορα. Λόγω αρκετών χρόνων παρακολούθησης αγώνων, όμως, και λόγω του αντικειμένου μου (πολιτικός μηχανικός-συγκοινωνιολόγος) στα θέματα της οδικής ασφάλειας έχω μιαν ιδιαίτερη ευαισθησία. Προσπαθώ, να ελέγχω όσο γίνεται το 'πού' και 'πότε' και σίγουρα ποτέ με ταχύτητες ψυχασθένειας. Για κάτι τέτοιο είναι οι πίστες (που δεν έχουμε...).[/b]
-
Τι στο καλό δε τραβάνε το χειρόφρενο για να μη ξεχειλώσει το συρματόσκοινο;
-
Καλά πως είναι δυνατόν να ξεχνάνε να τραβάνε χειρόφρενο?
-
Κόλπο είναι για να μας δείχνει ο Βασίλης τα αυτοκίνητά του....
-
Ζώα ζώα ζώα [#2]