-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
οδική συμπεριφορά και άνεση αναάρτησης?
εάν μπορείς να φτάνεις το Civic τόσο συχνά στα όριά του και δεν σε ικανοποιεί η άνεση της ανάρτησης πάω πάσο. Πάντως σε άλλες περιπτώσεις οι σκληρές αναρτήσεις χαρακτηρίζονται 'σπόρ'...
η άνεση της ανάρτησης δεν αφορά μόνο τα όρια του αυτοκινήτου.
ημιάκαμπτος είναι αυτός..
υπάρχει και η καθημερινή χρήσηποιότητα κατασκευής?
ανταποδίδω το emoticon...
τιμή?
με παρόμοιο εξοπλισμό η διαφορά είναι πολύ μικρή
υπάρχει και 14αρι Civic (83PS) με 18.5K
μεταπώληση?
Πωλείται 2-τουρμπο 1400άρι ή πωλείται 1800άρι με 1-2 χρόνια εγγύηση. Ποιό ακούγεται καλύτερο;
ας δούμε πρώτα τις πωλήσεις του σαν καινούριο, και βλέπουμε μετά
το τί ζήτηση θα έχει ως μεταχειρισμένο. -
Ο χρήστης nickval έγραψε:
οδική συμπεριφορά και άνεση αναάρτησης?
εάν μπορείς να φτάνεις το Civic τόσο συχνά στα όριά του και δεν σε ικανοποιεί η άνεση της ανάρτησης πάω πάσο. Πάντως σε άλλες περιπτώσεις οι σκληρές αναρτήσεις χαρακτηρίζονται 'σπόρ'...
η άνεση της ανάρτησης δεν αφορά μόνο τα όρια του αυτοκινήτου.
ημιάκαμπτος είναι αυτός..
υπάρχει και η καθημερινή χρήσηποιότητα κατασκευής?
ανταποδίδω το emoticon...
τιμή?
με παρόμοιο εξοπλισμό η διαφορά είναι πολύ μικρή
υπάρχει και 14αρι Civic (83PS) με 18.5K
μεταπώληση?
Πωλείται 2-τουρμπο 1400άρι ή πωλείται 1800άρι με 1-2 χρόνια εγγύηση. Ποιό ακούγεται καλύτερο;
ας δούμε πρώτα τις πωλήσεις του σαν καινούριο, και βλέπουμε μετά
το τί ζήτηση θα έχει ως μεταχειρισμένο. -
Πάντως εγώ τον καταλαβαίνω το φίλο που μάλλον θα πάρει το Honda,,,
Είναι καλύτερο (δε σχολιάζω κανέναν άλλο λόγο που αναφέρατε) να δώσεις 23000 και να έχει ένα αμάξι που έχουν λίγοι.
Θέλεις να ξεχωρίζεις.Είναι βασικό όταν αρχίζεις να δίνεις πολλά λεφτά... Να μην έχει κάτι που είναι στο σωρό και έχει γεμίσει το τοπος (νορμαλ golf)
-
Μπορεί να πάρει και Mazda 3 στα ίδια λεφτά..
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Μπορεί να πάρει και Mazda 3 στα ίδια λεφτά..Δίλιτρο
και κάτι άλλο μπορεί που είναι στις πρώτες θέσεις στην κατηγορία
αν γυρίσεις τις πωλήσεις ανάποδα
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Μπορεί να πάρει και Mazda 3 στα ίδια λεφτά..σωστα μιλας ειναι και περισσοτερο πρωτοτυπο και ασυνηθιστο απο το χοντα...επισης ειναι και ποιο φρεσκο εξωτερικα και εσωτερικα (κυριως) μια και παρουσιαστηκε μετεπειτα εχει λιγοτερη φορολογια ως διλιτρο ενω παραλληλα ειναι και ποιο οικονομικο. Τωρα για μεταπωληση τι να λεμε το μαζντα εχει καλυτερη απο το χοντα (προκειται για ...συλλεκτικο μοντελο) ενω εχει και περισσοτερη εγγυηση 3 (χρονια). Δεν μιλαμε για συντηρηση που προφανως ειναι μικροτερη αφου παραλληλα ειναι και πιο οικονομικο...
και ζησαν αυτοι καλα και εμεις καλυτερα...τωρα πες μας ενα με δρακο -
Ο δράκος .....
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
οδική συμπεριφορά και άνεση αναάρτησης?
εάν μπορείς να φτάνεις το Civic τόσο συχνά στα όριά του και δεν σε ικανοποιεί η άνεση της ανάρτησης πάω πάσο. Πάντως σε άλλες περιπτώσεις οι σκληρές αναρτήσεις χαρακτηρίζονται 'σπόρ'...
η άνεση της ανάρτησης δεν αφορά μόνο τα όρια του αυτοκινήτου.
ημιάκαμπτος είναι αυτός..
υπάρχει και η καθημερινή χρήσηΕάν δε σε ικανοποιεί η άνεση της ανάρτησης, εγώ το δέχομαι. Σε αυτό δε μπορώ να πώ κάτι. Εμένα προσωπικά δε με ενοχλεί, αλλά το δέχομαι.
ποιότητα κατασκευής?
ανταποδίδω το emoticon...
Δε κατάλαβα, μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί είναι καλύτερο το GOLF σε ποιότητα κατασκευής;
τιμή?
με παρόμοιο εξοπλισμό η διαφορά είναι πολύ μικρή
υπάρχει και 14αρι Civic (83PS) με 18.5K
Υπάρχει και RX-8 1.3 με 231PS... To Civic 1.4 είναι πατάτα για αυτά τα χρήματα. Μιλάμε για εκδόσεις όσο το δυνατόν παρόμοιες.
μεταπώληση?
Πωλείται 2-τουρμπο 1400άρι ή πωλείται 1800άρι με 1-2 χρόνια εγγύηση. Ποιό ακούγεται καλύτερο;
ας δούμε πρώτα τις πωλήσεις του σαν καινούριο, και βλέπουμε μετά
το τί ζήτηση θα έχει ως μεταχειρισμένο.Ας δούμε τί βλάβες θα έχουν οι TSi και μετά βλέπουμε...
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
Δε κατάλαβα, μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί είναι καλύτερο το GOLF σε ποιότητα κατασκευής;
...κατασκευής/συναρμογής/προσοχής στη λεπτομέρεια
αυτό αντιλαμβάνομαι, μπαίνοντας και στα δύο αυτοκίνηταΥπάρχει και RX-8 1.3 με 231PS... To Civic 1.4 είναι πατάτα για αυτά τα χρήματα. Μιλάμε για εκδόσεις όσο το δυνατόν παρόμοιες.
μόνο που το RX8 κοστίζει μερικές χιλιάδες ευρώ επιπλέον
Ας δούμε τί βλάβες θα έχουν οι TSi και μετά βλέπουμε...
πρέπει οπωσδήποτε να βγάλει βλάβες ?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
...κατασκευής/συναρμογής/προσοχής στη λεπτομέρεια
αυτό αντιλαμβάνομαι, μπαίνοντας και στα δύο αυτοκίνηταΤί να σου πώ, άποψή σου. Δε νομίζω τη να συμμερίζονται πολλοί πάντως. Δε λέω πως το Golf δεν έχει ποίοτητα κατασκευής, απλά το Civic είναι ένα κλίκ τουλάχιστον πιο πάνω. Επιπλέον είναι και πολύ πιο εντυπωσιάκο και ευχάριστο.
μόνο που το RX8 κοστίζει μερικές χιλιάδες ευρώ επιπλέον
25500
-
Παντως βλεπω οτι υπαρχει μεγαλη προσμονη και ανυπομονησια να βγαλουν βλαβες τα TSi...
Εχει ενοχλησει πολλους αυτο το μοτερ τελικα.Λοιπον για εμενα τα πραγματα ειναι αρκετα απλα.
Τα σημεια στα οποια υπερεχει το Civic ειναι η -υποκειμενικη- εμφανιση, η εγγυηση, η καταναλωση, ο εξοπλισμος, αντε και τα παραπανω 50-60 λιτρα χωρου αποσκευων.
Φυσικα κανενα απο αυτα δεν εχει σχεση με την ...οδηγηση του αυτοκινητου.
Αν καποιον τον ενδιαφερουν αυτα τα στοιχεια περισσοτερο απο οτιδηποτε αλλο, τοτε καλως αγοραζει το Civic.Σε ολα τα υπολοιπα ΟΔΗΓΙΚΑ στοιχεια, το Golf ειναι κατα τη γνωμη μου απο λιγο εως πολυ μπροστα:
Κινητηρας-επιδοσεις (δεν νομιζω οτι χρειαζεται περαιτερω σχολιασμος-τσοντα υπερ του Golf).
Οδικη συμπεριφορα (συμφωνα με το συνολο σχεδον του ειδικου τυπου)
Ανεση αναρτησης: (Πολλαπλοι συνδεσμοι εναντι ιαπωνικου ημιακαμπτου )
Τιμονι: Ουτε του Golf ειναι κορυφαιο (πχ 147-156) αλλα απο του Civic ειναι σαφως καλυτερο κατα τη γνωμη μου.
Ορατοτητα: Πολυ καλυτερη στο Golf ειδικα προς τα πισω.
Αυτα.
-
Ακούραστοι είμαστε βλέπω εεεε?
To civic έχει καλύτερα φρένα.
Έτοιμοι? Go!
-
[quote='nickval']
25500 -
Προς όσους έχουν οδηγήσει το Civic και τον ανταγωνισμό του:
Που θα το τοποθετούσατε οδηγικά σε σχέση με τα μοντέλα άλλων κατασκευαστών?
Για να έχουμε ενα μέτρο σύγκρισης...
-
η αντιπαραθεση συνεχιζεται απλα οι δικες μου ενστασεις παραμενουν στα εξης:
- Που διαβασατε για την καλυτερη ποιοτητα κατασκευης του γκολφ ή του σιβικ; (εγω διαβασα πολλα περιοδικα καθως και αρθρα στο ινερνετ οπου απλα λενε και τα 2 κορυφαια στην κατηγορια. Σιγουρα το γκολφ ειναι πιο κλασσικο και το σιβικ πιο συντηρητικο. Απλα δεν ειδα πουθενα απευθειας αντιπαραθεση. Ισως ενθουσιασε η ποιοτητα-design του σιβικ σε fifth gear και top gear και αναφερθηκαν στο γκολφ αλλα δεν ξεχωρισαν κανενα)
- Πραγματι το γκολφ ειναι πιο ανετο απο το σιβικ και ενδεχομενα να εχει καλυτερη αισθηση. Απο την αλλη ομως το σιβικ εχει καλυτερα φρενα και σιγουρα ειναι πιο στημενο. (εχει και 225 απο το εργοστασιο μην ξεχναμε...)Το γκολφ λενε οτι ειναι πιο μαλακο αλλα διασκεδαστικο.Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι καλυτερο σε απολυτο κρατημα ή οτι εχει υψηλοτερα ορια. Γραψατε για το τιμονι του σιβικ και εγω να δεχτω οτι του γκολφ εχει καλυτερη αισθηση, απο την αλλη ομως να δεχθειτε οτι του σιβικ εχει τον μικροτερο κυκλο στροφης απο ακρη σε ακρη ή με αλλα λογια 'κοβει' περισσοτερο. Για το θεμα της οικονομιας οπως εχουμε ξαναπει το σιβικ ειναι οικονομικοτερο του γκολφ αλλα το τελευταιο ειναι πολυ οικονομικο για τουρμπο. Για την αξιοπιστια τα ξαναειπαμε: αν δεν βγαλει ζημιες το tsi θα αναγκασει τους παντες να υιοθετησουν την τεχνολογια αυτη. Για την ωρα εμπεριεχει ρισκο και αυτο ειναι δεδομενο. Η υπεροχη του χοντα εχει να κανει με την παραδοση που κουβαλα...απο την αλλη ομως η παραδοσεις ειναι για να σπανε.
Συμπερασμα: Ο πυχης εχει ανεβει πολυ πλεον στην κατηγορια... προκειται για κορυφαιες επιλογες πλεον και η επιλογη εχει να κανει με λεπτομερειες. Οποιο και να παρει κανεις θα εχει κανει κορυφαια αγορα. (Απλα ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ κριτηρια το honda ειναι καλυτερη...)
-
Όχι, δεν είναι έτσι. Το civic είναι καλύτερο σε όλα από το Golf. Για την ακρίβεια θα πάω ένα βήμα παραπέρα και θα πω ότι είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ σε ολόκληρο τον κόσμο από οποιαδήποτε εταιρεία.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
Πραγματι το γκολφ ειναι πιο ανετο απο το σιβικ και ενδεχομενα να εχει καλυτερη αισθηση. Απο την αλλη ομως το σιβικ εχει καλυτερα φρενα και σιγουρα ειναι πιο στημενο. (εχει και 225 απο το εργοστασιο μην ξεχναμε...)Το 225 για καλο μας το λες η για κακο?
Τωρα για το στησιμο... που τα σκαρφιζεστε οι Hondaκιδες αυτα τα ανεκδοτα? -
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Όχι, δεν είναι έτσι. Το civic είναι καλύτερο σε όλα από το Golf. Για την ακρίβεια θα πάω ένα βήμα παραπέρα και θα πω ότι είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ σε ολόκληρο τον κόσμο από οποιαδήποτε εταιρεία.+1000
υπαρχει και το μικρο και ταπεινο φοκους 1,6...
γνωμη μου ειναι οτι το σιβικ εχει εντυπωσιακη εμφανιση στις 5 πορτες εκδοσεις, στις 4πορτες ειναι πιο συντηρητικο ακομα και απο αυτο το γκολφ ( ), τα 7χρονια ειναι λογαριασμος ειδικα για εμας τους κακομοιρηδες εδω, ριζοσπαστικο εσωτερικο, ο 1,8 βγαζει 140 ατμοσφαιρικους αλλα ο 1,4 ειναι για τα μπαζα...και ειναι και ακριβο το 1,4...
ειδικα αυτο το σιβικ δε νομιζω οτι θα το αγοραζε κανεις που να ειχε ως πρωτη επιλογη το γκολφ...το μεγαλο μειον ειναι η τιμη του 1,4 (αθλια), η 4πορτη εκδοση και το οτι η χοντα δε σκαρφιστηκε κατι για να μη βαλει τον ημιακαμπτο...εστω και σαν διαφημιστικο τρικ επρεπε να το ειχε κανει..
για το γκολφ τα χουμε 1000πει...
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Όχι, δεν είναι έτσι. Το civic είναι καλύτερο σε όλα από το Golf. Για την ακρίβεια θα πάω ένα βήμα παραπέρα και θα πω ότι είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ σε ολόκληρο τον κόσμο από οποιαδήποτε εταιρεία.καλα εσυ στην κατανοηση κειμενου διαπρεπεις...ετσι και γραψεις και περιληψη ανοιγω τοπικ και σε βαζω στα best of...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Πραγματι το γκολφ ειναι πιο ανετο απο το σιβικ και ενδεχομενα να εχει καλυτερη αισθηση. Απο την αλλη ομως το σιβικ εχει καλυτερα φρενα και σιγουρα ειναι πιο στημενο. (εχει και 225 απο το εργοστασιο μην ξεχναμε...)
Το 225 για καλο μας το λες η για κακο?
Τωρα για το στησιμο... που τα σκαρφιζεστε οι Hondaκιδες αυτα τα ανεκδοτα?Απο ποτε το φαρδυτερο λαστιχο κανει καλυτερα στημενο ενα αυτοκινητο?
Δηλαδη το Type-R που φοραγε 205 αντι 225 ειναι χειροτερα στημενο απο το new Civic?
Ηonda Civic 2005