Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηonda Civic 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ηonda Civic 2005
    • 1
    • 2
    • 124
    • 125
    • 126
    • 127
    • 128
    • 389
    • 390
    • 126 / 390
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    313
    7794
    100108
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Ο χρήστης nickval έγραψε:

      οδική συμπεριφορά και άνεση αναάρτησης?

      εάν μπορείς να φτάνεις το Civic τόσο συχνά στα όριά του και δεν σε ικανοποιεί η άνεση της ανάρτησης πάω πάσο. Πάντως σε άλλες περιπτώσεις οι σκληρές αναρτήσεις χαρακτηρίζονται 'σπόρ'...

      η άνεση της ανάρτησης δεν αφορά μόνο τα όρια του αυτοκινήτου.
      ημιάκαμπτος είναι αυτός..
      υπάρχει και η καθημερινή χρήση

      ποιότητα κατασκευής?

      ανταποδίδω το emoticon...

      τιμή?

      με παρόμοιο εξοπλισμό η διαφορά είναι πολύ μικρή

      υπάρχει και 14αρι Civic (83PS) με 18.5K

      μεταπώληση?

      Πωλείται 2-τουρμπο 1400άρι ή πωλείται 1800άρι με 1-2 χρόνια εγγύηση. Ποιό ακούγεται καλύτερο;

      ας δούμε πρώτα τις πωλήσεις του σαν καινούριο, και βλέπουμε μετά
      το τί ζήτηση θα έχει ως μεταχειρισμένο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        technik last edited by

        Ο χρήστης nickval έγραψε:

        οδική συμπεριφορά και άνεση αναάρτησης?

        εάν μπορείς να φτάνεις το Civic τόσο συχνά στα όριά του και δεν σε ικανοποιεί η άνεση της ανάρτησης πάω πάσο. Πάντως σε άλλες περιπτώσεις οι σκληρές αναρτήσεις χαρακτηρίζονται 'σπόρ'...

        η άνεση της ανάρτησης δεν αφορά μόνο τα όρια του αυτοκινήτου.
        ημιάκαμπτος είναι αυτός..
        υπάρχει και η καθημερινή χρήση

        ποιότητα κατασκευής?

        ανταποδίδω το emoticon...

        τιμή?

        με παρόμοιο εξοπλισμό η διαφορά είναι πολύ μικρή

        υπάρχει και 14αρι Civic (83PS) με 18.5K

        μεταπώληση?

        Πωλείται 2-τουρμπο 1400άρι ή πωλείται 1800άρι με 1-2 χρόνια εγγύηση. Ποιό ακούγεται καλύτερο;

        ας δούμε πρώτα τις πωλήσεις του σαν καινούριο, και βλέπουμε μετά
        το τί ζήτηση θα έχει ως μεταχειρισμένο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          coyote last edited by

          Πάντως εγώ τον καταλαβαίνω το φίλο που μάλλον θα πάρει το Honda,,,

          Είναι καλύτερο (δε σχολιάζω κανέναν άλλο λόγο που αναφέρατε) να δώσεις 23000 και να έχει ένα αμάξι που έχουν λίγοι.
          Θέλεις να ξεχωρίζεις.

          Είναι βασικό όταν αρχίζεις να δίνεις πολλά λεφτά... Να μην έχει κάτι που είναι στο σωρό και έχει γεμίσει το τοπος (νορμαλ golf)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kid last edited by

            Μπορεί να πάρει και Mazda 3 στα ίδια λεφτά..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης Kid έγραψε:
              Μπορεί να πάρει και Mazda 3 στα ίδια λεφτά..

              Δίλιτρο

              και κάτι άλλο μπορεί που είναι στις πρώτες θέσεις στην κατηγορία

              αν γυρίσεις τις πωλήσεις ανάποδα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spyros-s last edited by

                Ο χρήστης Kid έγραψε:
                Μπορεί να πάρει και Mazda 3 στα ίδια λεφτά..

                σωστα μιλας ειναι και περισσοτερο πρωτοτυπο και ασυνηθιστο απο το χοντα...επισης ειναι και ποιο φρεσκο εξωτερικα και εσωτερικα (κυριως) μια και παρουσιαστηκε μετεπειτα εχει λιγοτερη φορολογια ως διλιτρο ενω παραλληλα ειναι και ποιο οικονομικο. Τωρα για μεταπωληση τι να λεμε το μαζντα εχει καλυτερη απο το χοντα (προκειται για ...συλλεκτικο μοντελο) ενω εχει και περισσοτερη εγγυηση 3 (χρονια). Δεν μιλαμε για συντηρηση που προφανως ειναι μικροτερη αφου παραλληλα ειναι και πιο οικονομικο...
                και ζησαν αυτοι καλα και εμεις καλυτερα...τωρα πες μας ενα με δρακο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyote last edited by

                  Ο δράκος .....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nickval last edited by

                    Ο χρήστης technik έγραψε:

                    οδική συμπεριφορά και άνεση αναάρτησης?

                    εάν μπορείς να φτάνεις το Civic τόσο συχνά στα όριά του και δεν σε ικανοποιεί η άνεση της ανάρτησης πάω πάσο. Πάντως σε άλλες περιπτώσεις οι σκληρές αναρτήσεις χαρακτηρίζονται 'σπόρ'...

                    η άνεση της ανάρτησης δεν αφορά μόνο τα όρια του αυτοκινήτου.
                    ημιάκαμπτος είναι αυτός..
                    υπάρχει και η καθημερινή χρήση

                    Εάν δε σε ικανοποιεί η άνεση της ανάρτησης, εγώ το δέχομαι. Σε αυτό δε μπορώ να πώ κάτι. Εμένα προσωπικά δε με ενοχλεί, αλλά το δέχομαι.

                    ποιότητα κατασκευής?

                    ανταποδίδω το emoticon...

                    Δε κατάλαβα, μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί είναι καλύτερο το GOLF σε ποιότητα κατασκευής;

                    τιμή?

                    με παρόμοιο εξοπλισμό η διαφορά είναι πολύ μικρή

                    υπάρχει και 14αρι Civic (83PS) με 18.5K

                    Υπάρχει και RX-8 1.3 με 231PS... To Civic 1.4 είναι πατάτα για αυτά τα χρήματα. Μιλάμε για εκδόσεις όσο το δυνατόν παρόμοιες.

                    μεταπώληση?

                    Πωλείται 2-τουρμπο 1400άρι ή πωλείται 1800άρι με 1-2 χρόνια εγγύηση. Ποιό ακούγεται καλύτερο;

                    ας δούμε πρώτα τις πωλήσεις του σαν καινούριο, και βλέπουμε μετά
                    το τί ζήτηση θα έχει ως μεταχειρισμένο.

                    Ας δούμε τί βλάβες θα έχουν οι TSi και μετά βλέπουμε...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      Ο χρήστης nickval έγραψε:

                      Δε κατάλαβα, μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί είναι καλύτερο το GOLF σε ποιότητα κατασκευής;

                      ...κατασκευής/συναρμογής/προσοχής στη λεπτομέρεια
                      αυτό αντιλαμβάνομαι, μπαίνοντας και στα δύο αυτοκίνητα

                      Υπάρχει και RX-8 1.3 με 231PS... To Civic 1.4 είναι πατάτα για αυτά τα χρήματα. Μιλάμε για εκδόσεις όσο το δυνατόν παρόμοιες.

                      μόνο που το RX8 κοστίζει μερικές χιλιάδες ευρώ επιπλέον

                      Ας δούμε τί βλάβες θα έχουν οι TSi και μετά βλέπουμε...

                      πρέπει οπωσδήποτε να βγάλει βλάβες ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nickval last edited by

                        Ο χρήστης technik έγραψε:

                        ...κατασκευής/συναρμογής/προσοχής στη λεπτομέρεια
                        αυτό αντιλαμβάνομαι, μπαίνοντας και στα δύο αυτοκίνητα

                        Τί να σου πώ, άποψή σου. Δε νομίζω τη να συμμερίζονται πολλοί πάντως. Δε λέω πως το Golf δεν έχει ποίοτητα κατασκευής, απλά το Civic είναι ένα κλίκ τουλάχιστον πιο πάνω. Επιπλέον είναι και πολύ πιο εντυπωσιάκο και ευχάριστο.

                        μόνο που το RX8 κοστίζει μερικές χιλιάδες ευρώ επιπλέον

                        25500

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          koralli last edited by

                          Παντως βλεπω οτι υπαρχει μεγαλη προσμονη και ανυπομονησια να βγαλουν βλαβες τα TSi...
                          Εχει ενοχλησει πολλους αυτο το μοτερ τελικα.

                          Λοιπον για εμενα τα πραγματα ειναι αρκετα απλα.
                          Τα σημεια στα οποια υπερεχει το Civic ειναι η -υποκειμενικη- εμφανιση, η εγγυηση, η καταναλωση, ο εξοπλισμος, αντε και τα παραπανω 50-60 λιτρα χωρου αποσκευων.
                          Φυσικα κανενα απο αυτα δεν εχει σχεση με την ...οδηγηση του αυτοκινητου.
                          Αν καποιον τον ενδιαφερουν αυτα τα στοιχεια περισσοτερο απο οτιδηποτε αλλο, τοτε καλως αγοραζει το Civic.

                          Σε ολα τα υπολοιπα ΟΔΗΓΙΚΑ στοιχεια, το Golf ειναι κατα τη γνωμη μου απο λιγο εως πολυ μπροστα:

                          Κινητηρας-επιδοσεις (δεν νομιζω οτι χρειαζεται περαιτερω σχολιασμος-τσοντα υπερ του Golf).

                          Οδικη συμπεριφορα (συμφωνα με το συνολο σχεδον του ειδικου τυπου)

                          Ανεση αναρτησης: (Πολλαπλοι συνδεσμοι εναντι ιαπωνικου ημιακαμπτου )

                          Τιμονι: Ουτε του Golf ειναι κορυφαιο (πχ 147-156) αλλα απο του Civic ειναι σαφως καλυτερο κατα τη γνωμη μου.

                          Ορατοτητα: Πολυ καλυτερη στο Golf ειδικα προς τα πισω.

                          Αυτα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            winmik last edited by

                            Ακούραστοι είμαστε βλέπω εεεε?

                            To civic έχει καλύτερα φρένα.

                            Έτοιμοι? Go!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              technik last edited by

                              [quote='nickval']
                              25500

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                silencer51 last edited by

                                Προς όσους έχουν οδηγήσει το Civic και τον ανταγωνισμό του:

                                Που θα το τοποθετούσατε οδηγικά σε σχέση με τα μοντέλα άλλων κατασκευαστών?

                                Για να έχουμε ενα μέτρο σύγκρισης...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spyros-s last edited by

                                  η αντιπαραθεση συνεχιζεται απλα οι δικες μου ενστασεις παραμενουν στα εξης:

                                  1. Που διαβασατε για την καλυτερη ποιοτητα κατασκευης του γκολφ ή του σιβικ; (εγω διαβασα πολλα περιοδικα καθως και αρθρα στο ινερνετ οπου απλα λενε και τα 2 κορυφαια στην κατηγορια. Σιγουρα το γκολφ ειναι πιο κλασσικο και το σιβικ πιο συντηρητικο. Απλα δεν ειδα πουθενα απευθειας αντιπαραθεση. Ισως ενθουσιασε η ποιοτητα-design του σιβικ σε fifth gear και top gear και αναφερθηκαν στο γκολφ αλλα δεν ξεχωρισαν κανενα)
                                  2. Πραγματι το γκολφ ειναι πιο ανετο απο το σιβικ και ενδεχομενα να εχει καλυτερη αισθηση. Απο την αλλη ομως το σιβικ εχει καλυτερα φρενα και σιγουρα ειναι πιο στημενο. (εχει και 225 απο το εργοστασιο μην ξεχναμε...)Το γκολφ λενε οτι ειναι πιο μαλακο αλλα διασκεδαστικο.Αυτο δεν σημαινει οτι ειναι καλυτερο σε απολυτο κρατημα ή οτι εχει υψηλοτερα ορια. Γραψατε για το τιμονι του σιβικ και εγω να δεχτω οτι του γκολφ εχει καλυτερη αισθηση, απο την αλλη ομως να δεχθειτε οτι του σιβικ εχει τον μικροτερο κυκλο στροφης απο ακρη σε ακρη ή με αλλα λογια 'κοβει' περισσοτερο. Για το θεμα της οικονομιας οπως εχουμε ξαναπει το σιβικ ειναι οικονομικοτερο του γκολφ αλλα το τελευταιο ειναι πολυ οικονομικο για τουρμπο. Για την αξιοπιστια τα ξαναειπαμε: αν δεν βγαλει ζημιες το tsi θα αναγκασει τους παντες να υιοθετησουν την τεχνολογια αυτη. Για την ωρα εμπεριεχει ρισκο και αυτο ειναι δεδομενο. Η υπεροχη του χοντα εχει να κανει με την παραδοση που κουβαλα...απο την αλλη ομως η παραδοσεις ειναι για να σπανε.
                                    Συμπερασμα: Ο πυχης εχει ανεβει πολυ πλεον στην κατηγορια... προκειται για κορυφαιες επιλογες πλεον και η επιλογη εχει να κανει με λεπτομερειες. Οποιο και να παρει κανεις θα εχει κανει κορυφαια αγορα. (Απλα ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ κριτηρια το honda ειναι καλυτερη...)
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    winmik last edited by

                                    Όχι, δεν είναι έτσι. Το civic είναι καλύτερο σε όλα από το Golf. Για την ακρίβεια θα πάω ένα βήμα παραπέρα και θα πω ότι είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ σε ολόκληρο τον κόσμο από οποιαδήποτε εταιρεία.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      corsair last edited by

                                      Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                                      Πραγματι το γκολφ ειναι πιο ανετο απο το σιβικ και ενδεχομενα να εχει καλυτερη αισθηση. Απο την αλλη ομως το σιβικ εχει καλυτερα φρενα και σιγουρα ειναι πιο στημενο. (εχει και 225 απο το εργοστασιο μην ξεχναμε...)

                                      Το 225 για καλο μας το λες η για κακο?
                                      Τωρα για το στησιμο... που τα σκαρφιζεστε οι Hondaκιδες αυτα τα ανεκδοτα?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        adis4gr last edited by

                                        Ο χρήστης WinMik έγραψε:
                                        Όχι, δεν είναι έτσι. Το civic είναι καλύτερο σε όλα από το Golf. Για την ακρίβεια θα πάω ένα βήμα παραπέρα και θα πω ότι είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ σε ολόκληρο τον κόσμο από οποιαδήποτε εταιρεία.

                                        +1000

                                        υπαρχει και το μικρο και ταπεινο φοκους 1,6...

                                        γνωμη μου ειναι οτι το σιβικ εχει εντυπωσιακη εμφανιση στις 5 πορτες εκδοσεις, στις 4πορτες ειναι πιο συντηρητικο ακομα και απο αυτο το γκολφ ( ), τα 7χρονια ειναι λογαριασμος ειδικα για εμας τους κακομοιρηδες εδω, ριζοσπαστικο εσωτερικο, ο 1,8 βγαζει 140 ατμοσφαιρικους αλλα ο 1,4 ειναι για τα μπαζα...και ειναι και ακριβο το 1,4...

                                        ειδικα αυτο το σιβικ δε νομιζω οτι θα το αγοραζε κανεις που να ειχε ως πρωτη επιλογη το γκολφ...το μεγαλο μειον ειναι η τιμη του 1,4 (αθλια), η 4πορτη εκδοση και το οτι η χοντα δε σκαρφιστηκε κατι για να μη βαλει τον ημιακαμπτο...εστω και σαν διαφημιστικο τρικ επρεπε να το ειχε κανει..

                                        για το γκολφ τα χουμε 1000πει...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spyros-s last edited by

                                          Ο χρήστης WinMik έγραψε:
                                          Όχι, δεν είναι έτσι. Το civic είναι καλύτερο σε όλα από το Golf. Για την ακρίβεια θα πάω ένα βήμα παραπέρα και θα πω ότι είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ σε ολόκληρο τον κόσμο από οποιαδήποτε εταιρεία.

                                          καλα εσυ στην κατανοηση κειμενου διαπρεπεις...ετσι και γραψεις και περιληψη ανοιγω τοπικ και σε βαζω στα best of...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            koralli last edited by

                                            Ο χρήστης corsair έγραψε:

                                            Πραγματι το γκολφ ειναι πιο ανετο απο το σιβικ και ενδεχομενα να εχει καλυτερη αισθηση. Απο την αλλη ομως το σιβικ εχει καλυτερα φρενα και σιγουρα ειναι πιο στημενο. (εχει και 225 απο το εργοστασιο μην ξεχναμε...)

                                            Το 225 για καλο μας το λες η για κακο?
                                            Τωρα για το στησιμο... που τα σκαρφιζεστε οι Hondaκιδες αυτα τα ανεκδοτα?

                                            Απο ποτε το φαρδυτερο λαστιχο κανει καλυτερα στημενο ενα αυτοκινητο?
                                            Δηλαδη το Type-R που φοραγε 205 αντι 225 ειναι χειροτερα στημενο απο το new Civic?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 124
                                            • 125
                                            • 126
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 389
                                            • 390
                                            • 126 / 390
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr