-
Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ( λάστιχο, μηχανική βλάβη ) με τα alarm αναμένα και με το τρίγωνο στην σωστή απόσταση, ναι, με την προϋπόθεση οτι το επόμενο πάρκινγκ ( καλά ντάξει στην Ελλάδα δεν έχει και πολλά κουβέντα να γίνεται ) βρίσκεται πολύ μακρία και είναι αδύνατο να φτάσει μέχρι εκεί το όχημα. Για άλλο λόγο όχι.
Άσχετο αλλά γνωρίζεται αν ισχύει οτι αν ακινητοποιηθείς από βενζίνη σε Εθνική οδό στην Αγγλία ( ίσως και αλλού ) τρώς ένα περιποιημένο πρόστιμο? -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Άσχετο αλλά γνωρίζεται αν ισχύει οτι αν ακινητοποιηθείς από βενζίνη σε Εθνική οδό στην Αγγλία ( ίσως και αλλού ) τρώς ένα περιποιημένο πρόστιμο?Στη Γερμανία πάντως ισχύει. Θεωρείται ότι παρακωλύεις την κυκλοφορία με δική σου ευθύνη, καθώς μπορούσες να το προβλέψεις και να το αποφύγεις. Αντιθέτως αν πάθεις βλάβη σε βοηθούν δωρεάν να βγεις από την autobahn μέχρι το πλησιέστερο συνεργείο.
Δεν έχω προσωπική εμπειρία από καμία από τις δύο καταστάσεις (ευτυχώς!), άρα μπορεί να μην είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα στην πράξη...
-
Φίλε Kacey, προφανώς αναφέρομαι στα σημεία όπου τέλοσπάντων το πλάτος της λωρίδας είναι τέτοιο που μπορεί να έχει χρήση Λ.Ε.Α. . Δεν είναι παντού το ίδιο. Πάντως σε μεγάλο μήκος της Αθηνών-Πατρών χωράει κανονικά αυτοκίνητο.
Στους ελληνικούς δρόμους, με εξαίρεση τους σύγχρονους αυτοκινητόδρομους, οι έννοιες 'έρεισμα'(μη σταθεροποιημένο έρεισμα) και 'Λ.Ε.Α.' (σταθεροποιημένο έρεισμα) δεν είναι απολύτως σαφείς, καθώς συχνά φτιάχνεται το οδόστρωμα μέχρι την οριογραμμή της λωρίδας κυκλοφορίας και μετά... όσο πάει μέχρι τα χόρτα! Το 'από την οριογραμμή ως τα χόρτα' μπορεί να είναι 'Λ.Ε.Α.' ή 'έρεισμα', αναλόγως της ελληνικής χρήσης του... (κι εδώ υπάρχει νομικό πρόβλημα, καθώς δε γνωρίζουμε σε όλα τα σημεία τί θεωρείται Λ.Ε.Α., άρα παραβιάζεται με κίνηση επ'αυτής και τί όχι).
Το 'έρεισμα' που αναφέρεις και λέγεται κοινώς έτσι, ορίζεται ακριβέστερα ως 'μη σταθεροποιημένο έρεισμα' και δεν αποτελεί ομαλή συνέχεια του κανονικού ασφαλτοστρωμένου τμήματος του οδοστρώματος. Συχνά, δε΄, δεν είναι καν ασφαλτοστρωμένο κι έχει και ελαφρώς διαφορετική εγκάρσια κλίση από τον υπόλοιπο δρόμο. Ορίζεται από το άκρο του οδοστρώματος ως τη στέψη των πρανών επιχωμάτων ή απορροής. -
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ( λάστιχο, μηχανική βλάβη ) με τα alarm αναμένα και με το τρίγωνο στην σωστή απόσταση, ναι, με την προϋπόθεση οτι το επόμενο πάρκινγκ ( καλά ντάξει στην Ελλάδα δεν έχει και πολλά κουβέντα να γίνεται ) βρίσκεται πολύ μακρία και είναι αδύνατο να φτάσει μέχρι εκεί το όχημα. Για άλλο λόγο όχι.
Άσχετο αλλά γνωρίζεται αν ισχύει οτι αν ακινητοποιηθείς από βενζίνη σε Εθνική οδό στην Αγγλία ( ίσως και αλλού ) τρώς ένα περιποιημένο πρόστιμο?Γνωρίζω φίλο στην Αγγλία που έφαγε πρόστιμο όταν σταμάτησε στη ΛΕΑ για να σηκώσει την κουκούλα του αυτοκινήτου του όταν έπιασε βροχή. Το σκεπτικό ήταν ότι θα μπορούσε να συνεχίσει μέχρι την επόμενη έξοδο ή parking έστω και βρεχόμενος. Αυτό ήταν κάμποσα χρόνια πριν, από τότε έχουν 'χαλάσει' και οι Εγγλέζοι...
-
τώρα τον βλέπουν με κάμερα και στέλνουν το μπουγιουρντί στο σπίτι
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
4. Στην Ελλάδα η χρήση της Λ.Ε.Α. π.χ. στην Εθνική Οδό το πρωι δημιουργεί μεγαλύτερα προβλήματα συνολικά, αφού η Λ.Ε.Α. είναι διακοπτόμενη και η είσοδος-έξοδος από τη Λ.Ε.Α. προκαλεί εμπλοκές στη δεξιά λωρίδα και μείωση της ικανότητας στο τμήμα αυτό.Ακριβώς αυτός είναι ο λόγος που θα έπρεπε να λάβουν την προβλεπόμενη ποινή αυτοί που το κάνουν. Καταστρέφουν εντελώς τη ροή της κυκλοφορίας στην δεξιά λωρίδα και μετά αλυσιδωτά ακόμα περισσότερο και μειώνουν την απόδοση του δρόμου ενώ ταυτόχρονα αυξάνουν την πιθανότητα ατυχημάτων.
Το φαινόμενο παρατηρείται τόσο στον Κηφισσό αλλά και αλλού όπως από Κόρινθο. Γενικά οπουδήποτε στην Ελλάδα αυξάνονται και μετά λιγοστεύουν οι λωρίδες επικρατεί κομφούζιο. Είμαι σίγουρος ότι ειδικά για την Ελλάδα θα ήταν καλύτερο να υπήρχαν συνεχώς οι ελάχιστες λωρίδες παρά σε κάποια σημεία να αυξάνονται και μετά (χωρίς να προβλέπεται άδειασμα από ενδιάμεση έξοδο) να ξαναλιγοστεύουν. Καλύτερα δηλαδή 2 λωρίδες ακριβώς συνέχεια παρά 2, μετά 3 μετά 3+ΛΕΑ και μετά πάλι 2.... -
Ξέρεις, υπάρχει ένας πανεύκολος τρόπος να το κάνουν... Είτε μια κάμερα παρακολούθησης εκεί πιό κάτω από το Λαϊνόπουλο και εκεί πιό πάνω από τη Μεταμόρφωση, είτε 2 μηχανόβιους τροχαίους μπάτσους. Οι άνθρωποι που κινούνται πρωί σε αυτούς τους δρόμους πάνε καθημερινά στη δουλειά τους κι όταν καταλάβουν ότι πιθανώς θα βρεθούν φάτσα με το μπάτσο δε θα ξαναπάνε.
Προφανώς η τροχαία έχει άλλες ασχολίες και πιό αποδοτικές οικονομικά. -
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Ξέρεις, υπάρχει ένας πανεύκολος τρόπος να το κάνουν... είτε 2 μηχανόβιους τροχαίους μπάτσουςΑυτό γίνονταν στην έξοδο για Μεταμόρφωση όπου περίμενε ο τροχαίος και δεν άφηνε όσους πήγαιναν να περάσουν από αρίστερα την ουρά να μπουν μπροστά.
-
Καλή ερώτηση. Εγώ που στην Εγνατία θέλω να κινούμαι με 85 το πολύ μερικές φορές(γιατί? γιατί έτσι...), θα κάτσω κανονικά στην μέση της δεξιάς λωρίδας? Την ίδια στιγμή που ο μέσος όρος πάει με 135??
Έχω το συνήθειο να 'την δαγκώνω' λίγο την ΛΕΑ...
-
Θα κάτσεις δεξιά και όχι στην ΛΕΑ άλλωστε πάντα υπάρχει η δυνατότητα για προσπέρασμα στην Εγνατιά.
85? Καλά δεν βαριέσαι? Ειδικά μετά την Ξάνθη μιλάμε για βαρεμάρα πάς με 140 και λές...πότε θα φτάσω πότε θα φτάσω -
Στη δεξιά λωρίδα κάπως δύσκολο να κινείται ο μέσος όρος με 135km/h! Γενικά από 80km/h και πάνω στη δεξιά λωρίδα είναι οκ. Χρησιμοποιώντας την Αττική Οδό, κάποιες φορές για λόγους οικονομίας δεν είχα κανένα πρόβλημα να κινούμαι με 90km/h.
Αν δεν υπάρχει μεγάλος φόρτος, τότε έτσι κι αλλιώς οι 'γρήγοροι' οδηγοί μπορούν να επιλέξουν τη θέση τους στο οδόστρωμα και να μην ενοχλούνται από τους πιό αργούς. Αν υπάρχει μεγάλος φόρτος, έτσι κι αλλιώς δε μπορούν να κινηθούν πολύ γρήγορα, οπότε και πάλι δεν υπάρχει πρόβλημα.
Όπως ξαναναφέρθηκε, αυτό το οικειοθελές 'παραμέρισμα' συνηθίζεται π.χ. στην Αθηνών Πατρών, που έχουμε ουσιαστικά φάλαγγες αυτοκινήτων δύο ταχυτήτων. Συχνά, πάντως, οι 'γρήγοροι' πιάνονται σε κάποιο ύπουλο μπλόκο προς Ξυλόκαστρο ή Αίγιο... -
Στην Εγνατία η κίνηση είναι περιορισμένη οπότε οταν δεν προσπερνάς κανένα πάς δεξιά οπου μπορείς να κινείσαι με 140 άνετα όχι μόνο εσύ αλλά και πάρα πολλοί σαν και σένα. Αν κάποιος πάει αργά απλά βγαίνεις αριστερά και τον προσπερνάς δεν χρειάζεται καν να φρενάρεις. Τα ιδια πάνω κάτω ισχύουν και σε πολλά κομμάτια της ΕΟ Αθηνών-Θεσσαλονίκης τα οποία έχουν από 2 και πάνω λωρίδες κυκλοφορίας.
-
Για τις Λ.Ε.Α. διαβάστε κι αυτό:
http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 501#667501 -
Πρόσφατα είχε σταματήσει αυτοκίνητο (ΛΕΑ) λόγω τεχνικού προβλήματος στην Εθνική Αθηνών Λαμίας κοντά στο κέντρο. Είχε έρθει γερανός λοιπόν. Ήταν θέμα τύχης που το συγκεκριμένο γεγονός δεν είχε συμβεί μετά από στροφή...
...απλά γιατί δεκάδες ζώα χρησιμοποιούσαν τη ΛΕΑ για να αποφύγουν την κίνηση. Λογικά θα είχε γίνει πολύνεκρο...
ΑΘΑΝΑΤΗ ΕΛΛΑΔΑΡΑ
-
Ξεθάβω αυτό το αρχαίο θέμα, για να ποστάρω ευχάριστα νέα:
Ξήλωσαν πινακίδες από οδηγούς της ΛΕΑ
Μακάρι να γίνει θεσμός αυτό και να αυστηροποιηθούν οι ανάλογες ποινές για τους υπάνθρωπους...
-
Νομιζα οτι κανεις πλακα, απιστευτο. Αμην.
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Νομιζα οτι κανεις πλακα, απιστευτο. Αμην.+100
-
Ξανά-μανά-επαναφέρω (sic) το τόπικ τούτο για να κάνω την απίστευτη διαπίστωση ότι χθες στην Κορίνθου - Αθηνών με μεγάλο μποτιλιάρισμα πριν την Κακιά Σκάλα, ούτε ένα (εκτός από ένα σταματημένο) αυτοκίνητο δεν κινήθηκε στην ΛΕΑ κατά την παραμονή μου εκεί..
Ελπίζω να μην είναι κάτι το προσωρινό από το σοκ της πυρκαγιάς και την ενισχυμένη αστυνόμευση των προηγούμενων ημερών (αν και φοβάμαι το αντίθετο)...
Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης και μπορεί κάποιος να κινηθεί εκει ?