Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Grande Punto 2005
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Grande Punto 2005
    • 1
    • 2
    • 68
    • 69
    • 70
    • 71
    • 72
    • 120
    • 121
    • 70 / 121
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    8
    2403
    31743
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tazz last edited by

      Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
      Η FIAT:

      α) Δεν προ-στρώνει τους κινητήρες (τον στρώνεις όπως θελεις εσύ)

      Εννοείς ότι δεν τους στρώνει στον πάγκο; Επομένως, είναι και πιο επιρρεπείς στο να παρουσιάσουν βλάβη λόγω μη προσεκτικού στρωσίματος;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        montecarlo last edited by

        Ο χρήστης tazz έγραψε:

        Η FIAT:

        α) Δεν προ-στρώνει τους κινητήρες (τον στρώνεις όπως θελεις εσύ)

        Εννοείς ότι δεν τους στρώνει στον πάγκο; Επομένως, είναι και πιο επιρρεπείς στο να παρουσιάσουν βλάβη λόγω μη προσεκτικού στρωσίματος;

        Ναι ακριβώς,

        αλλά μπορείς να τους στρώσεις όπως θέλεις από τις γνωστές τεχνικές στρωσίματος που ευνοούν την ιππόδύναμή, αξιοπιστία κτλ κτλ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stayrros46 last edited by

          Αυτό το γράφει κάπου?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            corsair last edited by

            Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
            Η FIAT:

            α) Δεν προ-στρώνει τους κινητήρες (τον στρώνεις όπως θελεις εσύ)
            β)έχει στο πρόγραμμα στον εγκέφαλο να δίνει λιγότερη ισχύ κάτω από
            τα 10.000 χλμ

            Μέτρησεις με κάτω από 10.000 θα δείξουν ανακρίβειες.

            Ποιος τα λεει αυτα?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              montecarlo last edited by

              Ο χρήστης corsair έγραψε:

              Η FIAT:

              α) Δεν προ-στρώνει τους κινητήρες (τον στρώνεις όπως θελεις εσύ)
              β)έχει στο πρόγραμμα στον εγκέφαλο να δίνει λιγότερη ισχύ κάτω από
              τα 10.000 χλμ

              Μέτρησεις με κάτω από 10.000 θα δείξουν ανακρίβειες.

              Ποιος τα λεει αυτα?

              Κοίτα μια μηχανή FIAT με 2.000 χλμ τι γρέζια έχει μέσα και πές μου εάν ηταν στρωμένη.....

              Αυτό δεν είναι κάτι κακό αλλά ο αγοραστής πρέπει να το ξέρει για να ελέγχει τα λάδια και να ξέρει οτι στην αρχή το στρώνει το όχημα

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Y
                yannislp last edited by

                Ουπς,

                Εγω που εχω Γκ.Πουντο και εχω βαρεσει 2-3 φορες 6500σαλ με 1500χλμ στο οδομετρο του εκανα ζημια????

                Ειναι αδυνατον να μην δουλευει παγκο η μηχανη. Μου φαινεται παραλογο αλλα δεν ξερω...

                Σαν κατοχος Σπορτινγ με 2600χλμ στο οδομετρο (με τα πρωτα λαδια ακομα) το βλεπω μια χαρα σβελτο.... δεν εχω μετρησει 0-100 ουτε χιλιομετρο, αλλα μου δινει σχεδον την ιδια αισθηση με το Μκ1 Σπορτινγκ που καποτε ειχα.

                Η τεραστια διαφορα για μενα ειναι σε επαρχιακο δρομο με στροφες. Το αμαξι ειναι τρενο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  corsair last edited by

                  Εγω μια φορα οταν παρελαβα το Punto μου ειπαν απλα πως στρωσιμο δεν υπαρχει.... απλα αλλαγη στα λαδια στα 1500χλμ.... και αμα θελω να το παω και τελικη.

                  Και ετσι και εγινε... με το που το πηρα... χτυπησε τελικη. Πλεον εχει φτασει τα 120000+ και ο κινητηρας συνεχιζει να δουλευει απροβληματιστα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Y
                    yannislp last edited by

                    Ωραια,

                    Αν και εμενα μου ειπαν απο την Φιατ να αλλαξω λαδια στα 3500-4000χλμ.

                    Ειναι φιξ οι τιμες για τις αλλαγες λαδιων/φιλτρου λαδιου στα εξουσιοδοτημενα ανα την Ελλαδα? Αγορασα το αυτοκινητο απο Αθηνα αλλα μενω Β.Ελλαδα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      baspats last edited by

                      Ο χρήστης yannisLP έγραψε:
                      Ωραια,

                      Αν και εμενα μου ειπαν απο την Φιατ να αλλαξω λαδια στα 3500-4000χλμ.

                      Ειναι φιξ οι τιμες για τις αλλαγες λαδιων/φιλτρου λαδιου στα εξουσιοδοτημενα ανα την Ελλαδα? Αγορασα το αυτοκινητο απο Αθηνα αλλα μενω Β.Ελλαδα.

                      δυστυχως οι τιμες διαφερουν...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Y
                        yannislp last edited by

                        Χμ,

                        Κατι ενδεικτικο για το ποσα ειναι ΠΟΛΛΑ και ποσα ειναι Κανονικη τιμη? Ενδιαφερομαι για Πιερια και Θεσσαλονικη.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          ναι μετα τα 10000 χλμ ειναι σε ολο το κοσμο γνωστο οτι αλλαζει η χαρτογραφηση του μοτερ και κερδιζει καποια αλογα... (ποσα αραγε??? )

                          εχει ξαναγινει η συζητηση αυτη, με ατομο που εκτιμω μαλιστα, και το αποτελεσμα ηταν οτι την πληροφορια αυτη του την εδωσε μηχανικος.

                          εμενα ο δικος μου μηχανικος μου ειπε οτι, ανα 15000χλμ το μοτερ μου θα κερδιζει 5αλογα...
                          αντε με το καλο να φθασω τα 100000χλμ να γλυτωσω και την αγορα πιο γρηγορου...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ρε τι άλλο θα διαβάσουμε

                            αυτό θα ισχύει και στους νέους κινητήρες ή μόνο στους παλιούς;

                            Η Fiat δεν θα τους 'προστρώνει' κι η Opel θα τους στρώνει και θα ναι πιο γρήγορα στην αρχή τα Opel, αλλά μετά τα 10.000χλμ. θα δίνει σήμα ο εγκέφαλος και θα τους φτάνουν τα Grande;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leonp last edited by

                              Ο χρήστης lkar έγραψε:
                              αλλά μετά τα 10.000χλμ. θα δίνει σήμα ο εγκέφαλος...

                              Το σήμα είναι δορυφορικό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                δεν εχω δει κανενα Φιατ με πιατο παντως!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Είναι κρυμμένος ο δέκτης!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
                                    Η FIAT:

                                    α) Δεν προ-στρώνει τους κινητήρες (τον στρώνεις όπως θελεις εσύ)
                                    β)έχει στο πρόγραμμα στον εγκέφαλο να δίνει λιγότερη ισχύ κάτω από
                                    τα 10.000 χλμ

                                    Μέτρησεις με κάτω από 10.000 θα δείξουν ανακρίβειες.

                                    Θα το δούμε αυτό λοιπόν

                                    Αυτό που λες υπάρχει γραμμένο κάπου; Είναι επίσημο;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      α) Κανένας κινητήρας δεν είναι στρωμένος, ποιός κατασκευαστής στρώνει; (η ρολς, φεράρι ?)

                                      β) Γιατί δεν ισχύει:

                                      • Είναι πολύπλοκο το σύστημα (αλλαγές εγκεφάλων, reset κλπ).
                                      • Τα χιλιόμετρα (10.000) είναι πάρα πολλά, να ήταν 500 (άντε 1000 με χαλαρό οδήγημα).
                                      • Η μείωση της απόδοσης δεν μπορεί να γίνει με λιγότερη βενζίνη (φτωχό μείγμα, αυξημένοι ρύποι ΝΟχ κλπ). Δεν μπορεί να γίνει κόβοντας το αβανς (αν κάποιος το πάει τέρμα στον αυτοκινητόδρομο θα πάθει ζημιές η εξαγωγή από υπερθέρμανση).
                                      • Η μείωση της απόδοσης μπορεί να γίνει με περιορισμό των στροφών, να έχει πιο χαμηλά το κόφτη αλλά θα ήταν οφθαλμοφανές (θα το έβλεπαν οι δοκιμαστές).
                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        silencer51 last edited by

                                        Αφού ρε παιδιά ειναι γνωστό οτι οι κινητήρες του Gruppo ειναι φιμωμένοι απο το εργοστάσιο και ανα 10,000χλμ έχουμε γεωμετρική πρόοδο όσον αφορά την ιπποδύναμη, μετά απο αρκετές χιλ. χλμ. η ιπποδύναμη τείνει στο άπειρο και η τελική στο c...

                                        Τι άλλο θα ακούσουμε...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          grmiked last edited by

                                          Εγώ θα έλεγα ότι το αντίθετο συμβαίνει με τα fiat: ανά 15,000 Km χάνει ο κινητήρας 5 άλογα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            charmak66 last edited by

                                            Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
                                            Αφού ρε παιδιά ειναι γνωστό οτι οι κινητήρες του Gruppo ειναι φιμωμένοι απο το εργοστάσιο και ανα 10,000χλμ έχουμε γεωμετρική πρόοδο όσον αφορά την ιπποδύναμη, μετά απο αρκετές χιλ. χλμ. η ιπποδύναμη τείνει στο άπειρο και η τελική στο c...

                                            Τι άλλο θα ακούσουμε...

                                            Και μόλις (και αν ) φτάσουν τα 150.000 χλμ αρχίζουν και δημιουργούν στρεβλώσεις στον χωροχρόνο με αποτέλεσμα τη δημιουργία μαυρων τρυπών.

                                            Έτσι εξηγείται το γεγονός ότι δεν βλέπουμε πολλά φιατ με 150.000 χλμ και πάνω...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 120
                                            • 121
                                            • 70 / 121
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr