Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Civic Type-R 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Civic Type-R 2007
    • 1
    • 2
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 77
    • 78
    • 18 / 78
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    167
    1553
    2062
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Ο χρήστης coyote έγραψε:
      γιατί που χάνει από τα ατμοσφαιρικά?

      Δε χάνει σε απόλυτες τιμές, αλλά αν το 2001 είσαι στο +30 και το 2006 είσαι στο +5 τότε κάπου χάνεις. Σε image... (χώρια το αν το 1992 είσαι στο +60 στα 1600 )

      Κοντά στα 7 θα βγάλουν τα τεστ εννοεις? Γιατι όταν οι εταιρίες λένε 6,6 εννούνε αυτό το νούμερο.

      Το facelift CTR πάντως ποτέ δεν επαλήθευσε το 6.6

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        coyote last edited by

        Ο χρήστης nass έγραψε:

        γιατί που χάνει από τα ατμοσφαιρικά?

        Δε χάνει σε απόλυτες τιμές, αλλά αν το 2001 είσαι στο +30 και το 2006 είσαι στο +5 τότε κάπου χάνεις. Σε image... (χώρια το αν το 1992 είσαι στο +60 στα 1600 )

        Κοντά στα 7 θα βγάλουν τα τεστ εννοεις? Γιατι όταν οι εταιρίες λένε 6,6 εννούνε αυτό το νούμερο.

        Το facelift CTR πάντως ποτέ δεν επαλήθευσε το 6.6

        τι εννοείς.... οι τροχοί δε το είχανε στο 6,8?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          babis_ece last edited by

          Απίστευτο και πάλι!
          Αν και θα ήθελα κι εγώ μια λίγο δυνατότερη έκδοση (Είχε ακουστεί κάτι για έκδοση Type-RR, με ~230hp, ή λέω ότι να'ναι? )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nass last edited by

            Το παλιό.
            Το facelift ήταν στο 7 με 7.2
            Που με κάνει να αναρωτιέμαι αν το παλιό ήταν ποτέ στα 6.8...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ομορφότερο απ'ότι το περίμενα χωρίς τη διαφανή γρίλλια και τις ζάντες.
              Μου αρέσει η επιλογή 3 εξοπλιστικών εκδόσεων
              full extra, normal, light (-40kg)

              Συμφωνώ με τον nass, περίμενα μια πιο δυνατή έκδοση του μοτέρ. Οτι μπορούν εκεί στη Honda δεν χωρά αμφιβολία.
              Ας ελπίσουμε σε καμιά έκδοση RR με 230+ hp

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                Ομορφότερο απ'ότι το περίμενα χωρίς τη διαφανή γρίλλια και τις ζάντες.
                Μου αρέσει η επιλογή 3 εξοπλιστικών εκδόσεων
                full extra, normal, light (-40kg)

                Συμφωνώ με τον nass, περίμενα μια πιο δυνατή έκδοση του μοτέρ. Οτι μπορούν εκεί στη Honda δεν χωρά αμφιβολία.
                Ας ελπίσουμε σε καμιά έκδοση RR με 230+ hp

                Μου αρέσει
                Για την ισχύ του μοτέρ αδιάφορον, εφόσον έφτιαξαν αρκετά την καμπύλη της ροπής και ΑΝ το αυτοκίνητο είναι 100% pure hardcore όπως ο προκάτοχος, σπάνιο πράγμα την σήμερον.

                Και από 4Τ: http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=291&page_id=4241

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 0
                  007 last edited by

                  ΦΟΒΕΡΟ ΑΜΑΞΙ, ευτυχως δεν αλλαξαν και πολλα απο το concept

                  p.s. ΚΑΒΛΑ εσωτερικο Στα περι μοτερ συμφωνω με Krus.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    coyote last edited by

                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                    Το παλιό.
                    Το facelift ήταν στο 7 με 7.2
                    Που με κάνει να αναρωτιέμαι αν το παλιό ήταν ποτέ στα 6.8...

                    0-62 se 6,6 (62 mph είναι 99,78 κμ)

                    Δε πιστεύω ότι έχουν κάνει τόσο λάθος.

                    Μπορώ να πω όμως ότι το αμάξι που μετράνε δεν έχει κλιματισμό

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pavlos23 last edited by

                      Ο χρήστης coyote έγραψε:
                      στη honda αγλλίας δουλεύεις?
                      Μόλις το ανακοίνωσαν!!!

                      Tι να μας πουν μωρέ και οι Άγγλοι;

                      Στο θέμα του κινητήρα τώρα,θα συμφωνήσω και εγώ με τον Σπύρο. Δε με ενδιαφέρει ο ανταγωνισμός των αλόγων. 200 είναι μαι χαρά, πόσο μάλλον ένα βελτιωμένος K20A. Θέλω να πιστεύω πως θα υπάρξει τελικά έκδοση RR με όσα αυτή αποδώσει (που μπορεί αρκετά πάνω απο 200 φυσικά), το μίνιμουμ σε βάρος και ένα μπλοκέ ΝΑ με το συμπάθιο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nass last edited by

                        Ρε παιδιά, δε λέω πως 200 άλογα δε φτάνουν σε ΕΜΑΣ. Δηλ. σε ό,τι ΜΕ αφορά, δε λέω σε καμία περίπτωση 'μόνο 200 άλογα ?'

                        Ομως είναι 'μόνο 200 άλογα' σε ό,τι αφορά το image της Honda ως 'μπροστά από τον ανταγωνισμό' εδώ και 20 χρόνια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Το Integra-R πάντως έβγαζε 220 άλογα με τον ίδιο κινητήρα. Επίσης όπως αναμενόταν το civic έχει ακριβώς την ίδια πλατφόρμα με το απλό μοντέλο (3/5ρτο) οπότε έχει το ρεζερβουαρ μπροστά και πίσω ημιάκαμπτο.

                          Εγω εκτιμώ πως θα είναι καλό, ίσως και καλύτερο απο τον προκάτοχό του σε οδική συμπεριφορά αλλά ίσως υστερεί σε άνεση.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            coyote last edited by

                            ειναι προφανές ότι δε βολεύονται με τους ρύπους.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Απο πού ειναι προφανές?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coyote last edited by

                                από το γεγονός ότι το ιαπωνικό είχε 215

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Μάλλον είναι η διαφορά στις μονάδες μέτρησης, bhp με JIS.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyote last edited by

                                    οχι κάτι με τα euro 3 kai 4 kai 5

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      droemmen last edited by

                                      Δεν φαντάζομαι πάντως να αποδίδει τα 200 από τις 5200 μάλλον κοντά στις 8 θα τα έχει, τώρα αν η ροπή είναι μεγαλύτερη από το προηγούμενο σε συνδυασμό με την μεγαλύτερη διάρκεια και το -πιστεύω- χαμηλό βάρος θα γίνεται καλό παιχνίδι μεταξύ αυτού και του GTI

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coyote last edited by

                                        http://www.redh.co.uk/

                                        σας είπα να πάτε να δείτε το μοντέλο 07....

                                        Εκει θα δείτε ότι λέει powerband 5200 έως 8000 στο specs που μπορεί να σημαίνει ότι υπάρχει αρκετή δύναμη εκεί

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Ο χρήστης droemmen έγραψε:
                                          Δεν φαντάζομαι πάντως να αποδίδει τα 200 από τις 5200 μάλλον κοντά στις 8 θα τα έχει, τώρα αν η ροπή είναι μεγαλύτερη από το προηγούμενο σε συνδυασμό με την μεγαλύτερη διάρκεια και το -πιστεύω- χαμηλό βάρος θα γίνεται καλό παιχνίδι μεταξύ αυτού και του GTI

                                          Φυσικά, κοντά στις 8 θα βγάζει τη μέγιστη ιπποδύναμη, η ροπή θα είναι 'επίπεδη' από 5200 έως 8000.

                                          Οσο για το GTI, αυτό έλειπε, εδώ έτρωγε ξύλο από το παλιό

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyote last edited by

                                            στο gallery εχει όλες τις fvto.....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 18 / 78
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr