-
Ο χρήστης Af9pk έγραψε:
[...] Λόγω πολυτεχνικής παιδείας κοιτάζω την ούσια κι όχι το 'θεαθήναι' τον εντυπωσιασμό και φρου φρου μ'αρώματα. Ούτε θα θα επηρεαστώ κατ' ελάχιστο σαν οδηγός από την εξωτερική εμφάνιση. Δεν προσφέρει τίποτα στην ΟΔΗΓΗΣΗ. Αν κάποιου του αλλάζει η διάθεση για οδήγηση ανάλογα με την εμφάνιση, πάμε σε άλλα θέματα που καμία σχέση δεν έχουν να κάνουν με την αυτοκίνηση. [...]
Συγγνωμη που μπαινω εμβολιμος στα ερωτικα τσαλιμια μεταξυ εσου και του babbis, αλλα lkar μου δημιουργηθηκε η εξης απορια: καθε ποτε πλενεις το αυτοκινητο σου και γιατι? Επισης το πλενεις ο ιδιος ή οχι?
όποτε... βρέχει, δυο φορές το χω πλύνει μόνος μου κι άλλη μία σε βενζινάδικο
υπάρχει και το αντίστοιχο θέμα με τη συχνότητα πλυσίματος του αυτοκινήτου
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Eαν μπορέις να συγκρίνεις Ζ4 με Α4 Cabrio και C70, μπορείς να συγκρίνεις και spider με Α4 Cabrio και C70.
Η spider είναι πιο κοντά σε roadster παρά σε cabrio. Πολλές φορές δεν βρίσκουμε μοντέλα που να πληρούν επακριβώς μια 'σωστή' σύγκριση.
Αν για παράδειγμα δεν υπήρχε η GT τότε αναγκαστικά θα έπρεπε εαν ήθελες κουπε να κοντράρεις TT-Brera όπως την δεκαετία του 90 μεταξύ GTV-TT. Αυτή την στιγμή η γκάμα της Alfa έχει 'επανα-οριστεί' με δύο πλέον κουπε. Στην 'μικρή' κατηγορία παίζει η GT, και στην μεγάλη κατηγορία η Brera.
Aπό εκέι και πέρα φίλε μου σύγκρινε ότι καταλαβαίνεις και αγαπάς. Αρκεί να χάνει η Alfa για να μην ξεχνιόμαστε.
Α και για κριτική στην Alfa που λες, την έκανα την κριτική μου οπότε δεν χρειάζομαι υποδείξεις για να ξυπνήσω και άλλα τέτοια χαριτωμένα
Μπορεις να διαβάσεις εδώ:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... start=1152Απλά επειδή 'κατηγορήθηκα' ότι άλλα έλεγα και άλλα λέω έπρεπε να κάνω κάποιες διευκρινίσεις.
Aπαράδεκτο το βάρος της Brera 3.2. Παρόλαυτά εγώ διαλέγω brera. Εσύ διάλεξε R32 αφού οι 4Τροχόι λένε ότι έχει καλύτερο 0-100. Αυτό άλλωστε μετράει σε ένα αυτοκίνητο. Όλα τα άλλα ειναι σαπουνόφουσκες
Ποιος τα λέει αυτά Babbis; H GT που είναι τετραθέσια, μεγαλύτερη σε μήκος και μεταξόνιο από την Brera ανήκει στη 'μικρή' ενώ η άλλη που είναι και 2+2 ανήκει στη 'μεγάλη'
Νέες κατηγορίες 'Alfa' είναι αυτές; Είτε το θες είτε όχι, όλος ο κόσμος θα τα συγκρίνει, όλο και κάποιο περιοδικό θα έχει συγκριτικό και βέβαια θα μπει στην πυρά -αφού τα παίρνει από τους Γερμανούς- που τόλμησε να το κάνει
και το R32 που ανέφερες μόνο 0-100 έχει καλύτερο, ΔΕΝ ΣΤΡΙΒΕΙ
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Aπαράδεκτο το βάρος της Brera 3.2. Παρόλαυτά εγώ διαλέγω brera. Εσύ διάλεξε R32 αφού οι 4Τροχόι λένε ότι έχει καλύτερο 0-100. Αυτό άλλωστε μετράει σε ένα αυτοκίνητο. Όλα τα άλλα ειναι σαπουνόφουσκες
σε οδικά χαρακτηριστικά ήταν παντού καλύτερο (σύμφωνα με τους 4Τ)
Θα σου φέρω ένα παράδειγμα. Το EVO σε σύγκριση 159 2.2 και 320 (μα γιατί δεν έβαλε την 1.9 ) είπε:
Θα θέλαμε την 159 με τα ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ 320.
Αυτό σημαίνει ότι τους φάνηκε καλύτερο το στήσιμο της 320. Καθαρά υποκειμενικό. Έλα που η 320 έπιασε λιγότερη βαθμολογία στο Master Test από την 159 στα οδικά χαρ/κά τα οποία εξαρτώνται από τα ΜΗΧΑΝΙΚΑ μέρη τα οποία το περιοδικό θεώρησε ότι είναι καλύτερα στην 320.
Οπότε φίλε μου ο κάθε Δημοσιογράφος ανάλογα με τα 'κέφια' του μπορεί να λέει ότι θέλει. Στην π΄ραξη πολλοί μπορεί να εκτεθούν...
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Aπαράδεκτο το βάρος της Brera 3.2. Παρόλαυτά εγώ διαλέγω brera. Εσύ διάλεξε R32 αφού οι 4Τροχόι λένε ότι έχει καλύτερο 0-100. Αυτό άλλωστε μετράει σε ένα αυτοκίνητο. Όλα τα άλλα ειναι σαπουνόφουσκες
σε οδικά χαρακτηριστικά ήταν παντού καλύτερο (σύμφωνα με τους 4Τ)
Θα σου φέρω ένα παράδειγμα. Το EVO σε σύγκριση 159 2.2 και 320 (μα γιατί δεν έβαλε την 1.9 ) είπε:
Θα θέλαμε την 159 με τα ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ 320.
Αυτό σημαίνει ότι τους φάνηκε καλύτερο το στήσιμο της 320. Καθαρά υποκειμενικό. Έλα που η 320 έπιασε λιγότερη βαθμολογία στο Master Test από την 159 στα οδικά χαρ/κά τα οποία εξαρτώνται από τα ΜΗΧΑΝΙΚΑ μέρη τα οποία το περιοδικό θεώρησε ότι είναι καλύτερα στην 320.
Οπότε φίλε μου ο κάθε Δημοσιογράφος ανάλογα με τα 'κέφια' του μπορεί να λέει ότι θέλει. Στην π΄ραξη πολλοί μπορεί να εκτεθούν...
σε οδικά χαρακτηριστικά ήταν παντού καλύτερο** (σύμφωνα με τους 4Τ)**
-
οι 4τροχοί δεν κάνανε κάποιο τεστ για την brera και το r32. απλά είπανε ότι σε αίσθηση (όχι αποτελεσματικότητα) υπερτερεούσε το ρ32. Ομοίως και to ΕVO για την 159-320.
H πραγματικότητα στο master test ήταν διαοφρετική. Αυτό μου δείχνει ότι και σε ένα αντίστοιχο τεστ αποτελεσματικότητας η brera μπορεί και πιστεύω θα είναι καλύτερη του ρ32 εφόσον έχει καλύτερα μηχανικά μέρη και πλάισιο.
Τώρα ο κάθε δημ/φος μπορεί να λέει ότι θέλει, αν δεν έχει να το στηρίξει με μετρήσεις
Όταν ο οδήγησα την 159 δεν μου φάνηκε καθόλου αποστειρωμένη σε αίσθηση. Αν δεν την οδηγούσα και πίστευα τα περιοδικά θα νόμιζα ότι είναι κάτι σαν mercedes.
όμως στην πραξη μου φάνηκε σαν την GT μου άντε ένα κλικ κάτω.Τέλος πάντων , μην μπλέκουμε τις πο.τσες με τις βούρτσες.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Προσωπικά πολλές φορές έχω στο μυαλό μου το Type R του οποίου το μοτέρ θεωρώ το απόλυτο sport και όχι τις τουρμπίνες και τις άλλες ιστορίες, αλλά στην τελική κοιτάω το εσωτερικό και πιο πολύ τον αστείο επιλογέα και αναρωτιέμαι 'Θα μπορούσες να οδηγείς κάθε μέρα αυτό το αμάξι;
Ποίον αστείο επιλογέα?Ένα απ τα καλύτερα κιβώτια έχει.Εννοείς δε σαρέσει εμφανισιακά σα ''μοχλός''?
Γούστα είναι αυτά βέβαια,περί ορέξεως κολοκυθόπιτα -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
[...] Λόγω πολυτεχνικής παιδείας κοιτάζω την ούσια κι όχι το 'θεαθήναι' τον εντυπωσιασμό και φρου φρου μ'αρώματα. Ούτε θα θα επηρεαστώ κατ' ελάχιστο σαν οδηγός από την εξωτερική εμφάνιση. Δεν προσφέρει τίποτα στην ΟΔΗΓΗΣΗ. Αν κάποιου του αλλάζει η διάθεση για οδήγηση ανάλογα με την εμφάνιση, πάμε σε άλλα θέματα που καμία σχέση δεν έχουν να κάνουν με την αυτοκίνηση. [...]To εννοείς αυτό;
-
Με αποπροσανατολίσατε πάλι
Η διάθεσή μου είναι να κάνω κριτική στην Alfa Romeo , αλλά πως καταφέρνετε να με μετατρέπετε σε υποστηρικτή είναι αξιο απορίας
Για να επιστρέψω λοιπόν θα πω το εξής:
- Για μένα δεν τίθεται το ερώτημα R32 με Brera. Φυσικά Brera από όλες τις απόψεις, **εκτός ίσως από τα φανάρια που κι εκεί ελέγχετε καθώς όλα τα VAG εμφανίζονται σε μετρήσεις με πολλά παραπάνω άλογα κάτι που ΔΕΝ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ 'πείραγμα' της αντιπροσωπίας. ** ή εκτός αν το θέλουμε και για οικογενειακούς σκοπούς.
Το πρόβλημα είναι ότι καταντήσαμε να μπαίνουμε στην διαδικασία να συγκρίνουμε ένα μικρομεσαίο χάτσμπακ πόλης με ένα πολυτελές κουπς υψηλού τουρισμού από εταιρία με μεγάλη (ίσως την μεγαλύτερη) παράδοση σε σπορ κατασκευές
Αυτό και αν είναι ΚΑΤΑΝΤΙΑ, και δεν μπορεί παρά να με λυπεί αφάνταστα.
Θυμάμαι όταν πρωτοβγήκε η GTV οι 4Τροχοί είχαν κάνει συγκριτικό GTV-Maserati Gibli!!!
Πως ήμασταν και πως είμαστε..
-
Βabbis το R32 δεν είναι ένα 'απλό μικρομεσαίο πόλης'. Είναι και αυτό, αλλά κυρίως είναι ένα αυτοκίνητο μεγάλου τουρισμού. Όπως και η Brera.
Κατά συνέπεια, η σύγκριση μεταξύ των δύο είναι δόκιμη.Έχω ξαναπεί ότι απεχθάνομαι το group VW, τη φιλοσοφία του, τη στρατηγική του, κι αν θες, τον 'politically correct' χαρακτήρα του, αλλά αυτό δεν με εμποδίζει να θεωρώ ορισμένα προϊόντα του αξιόλογα.
Το R32, όλα δείχνουν, ότι είναι ένα από αυτά. Όταν λέω αξιόλογα, αναφέρομαι στο οδηγικό κόμματι, προς διευκρίνιση.Μεταξύ Brera και R32, θα προτιμούσα ωστόσο την Brera. Λόγω συστήματος μετάδοσης πρωτίστως. Και εμφάνισης δευτερευόντως.
Τη 2η μέρα, θα έμπαινε μέσα για ελάφρωμα. Θα 'φευγαν δέρματα, ηλεκτρικές αηδίες, θα 'μπαιναν τζάμια από πλεξιγκλάς, ζάντες μαγνησίου, καπό και πόρτες από ανθρακόνημα, ίσως να γλιτώναμε έτσι καμια 200αρια κιλά.
Βέβαια, έτσι θα 'πρεπε να βγαίνει από το εργοστάσιο.
Αυτό ήταν το ολέθριο λάθος της Alfa. Υποτάχθηκε στις απαιτήσεις των καλοζωισμένων αγοραστών Mercedes.Ευτυχώς, που θα παράξει τελικά την 8C, να καθαρθεί.
-
Μόλις διάβασα το περοβόητο master test που κάποιοι το έχουν ανάγει σε απόλυτο κριτήριο ενός αυτοκινήτου.
Αν ενστερνίζεστε και εσείς αυτή την άποψη απλώς αλλάξτε τα ελατήρια στο αυτοκίνητό σας με 20% σκληρότερα, θα αν'εβετε κατευθείαν στην κλίμακα του master test.
Αλλίμονο αν έτσι -μόνο- αξιολογούταν η οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου.
ΥΓ. Οι κατηγόρίες και τα πλαίσια segment X, Z, E Κλπ είναι λογική υπερ-ατού, η ομάδα μου νικάει τη δική σου κλπ. Με λίγα λόγια σαχλαμάρες.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
[...] Λόγω πολυτεχνικής παιδείας κοιτάζω την ούσια κι όχι το 'θεαθήναι' τον εντυπωσιασμό και φρου φρου μ'αρώματα. Ούτε θα θα επηρεαστώ κατ' ελάχιστο σαν οδηγός από την εξωτερική εμφάνιση. Δεν προσφέρει τίποτα στην ΟΔΗΓΗΣΗ. Αν κάποιου του αλλάζει η διάθεση για οδήγηση ανάλογα με την εμφάνιση, πάμε σε άλλα θέματα που καμία σχέση δεν έχουν να κάνουν με την αυτοκίνηση. [...]
To εννοείς αυτό;
Μήπως το χειμώνα φορας προβιές αντί για ρούχα? Σίγουρα πιο χρηστικές είναι αφού είναι πολυ ζεστές και φθηνότερες από τα καλαίσθητα ρούχα?
-
@ΙΚΕ
όποιος πιστεύει ότι με ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΝΑ σετ σκληρότερα ελάτήρια βλετιώνεις σημαντικά ΣΥΝΟΛΙΚΑ την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε βαθμό που να κερδίζει θέσεις έτσι απλά τότε είναι και Ασχετος και Αφελής
Επίσης θα υπήρχε μόνο ένα πλαίσιο για όλα τα αμάξια, μόνο μια γεωμετρία αναρτήσεων, και όλοι θα πάιζανε μόνο με αμορτισερ-σκληρότητα.
Αυτά είναι αστεία να λέγονται. Από κανά πιτσιρικά στο φόρουμ του MAX-POWER ίσως.
-
Μπορεί στο φόρουμ του MAX-POWER να διαβάζουν τα ποστ του συνομιλητή τους πριν του απαντήσουν.
-
Ο χρήστης Harris_alfistigr έγραψε:
Youtube Videoτα συμπερασματα δικα σας
Xωρίς να θελω να είμαι καχύποπτος μου φαίνεται(μπορεί να λέω και βλακείες βέβαια) ότι η 159 έχει πολύ λιγότερα χιλιόμετρα απ το 407. Το αποτέλεσμα πάντως ειναι σίγουρα εντυπωσιακό ειδικά την πρώτη φορά που βλέπεις το τεστ.
-
http://www.worldcarfans.com/tuners.cfm/ ... -autodelta
http://www.pistonheads.com/news/default ... ryId=15042 -
αυτό δεν μπορούσε να το κάνει η 'Μαμά' εταιρία? πόσο επένδυσε η Autodelta για να το εξελίξει? Ολόκληρος όμιλος δεν μπορεί να επενδύσει τα διπλάσια?
-
Στο βιντεάκι δεν φαίνεται η Αλφα να πηγαίνει πιο αργά; Ή με μπερδεύει η γωνία; Μα να είναι τόσο κακό το 407; Εντάξει πολύ καλό κράτημα οι Αλφα, αλλά τόσο χάλια το Πεζώ; Περίεργο...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Στο βιντεάκι δεν φαίνεται η Αλφα να πηγαίνει πιο αργά; Ή με μπερδεύει η γωνία; Μα να είναι τόσο κακό το 407; Εντάξει πολύ καλό κράτημα οι Αλφα, αλλά τόσο χάλια το Πεζώ; Περίεργο...Είμαστε 2
-
Babbis εγραψε
Eαν μπορέις να συγκρίνεις Ζ4 με Α4 Cabrio και C70, μπορείς να συγκρίνεις και spider με Α4 Cabrio και C70.
Φυσικα και δε μπορεις να συγκρινεις τη Ζ 4 με το Α4!!!!Ελεος...!!!Το ενα ειναι roadster σα τη spider και το αλλο ειναι τετραθεσιο cabriolet!!!
Babbis εγραψεΗ spider είναι πιο κοντά σε roadster παρά σε cabrio. Πολλές φορές δεν βρίσκουμε μοντέλα που να πληρούν επακριβώς μια 'σωστή' σύγκριση.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ 'ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ' ΣΕ roadster ΕΙΝΑΙ roadster !!!!Ουτε με τα roadster μπορει να συγκριθει δηλαδη???
Babbis εγραψε
Α και για κριτική στην Alfa που λες, την έκανα την κριτική μου οπότε δεν χρειάζομαι υποδείξεις για να ξυπνήσω και άλλα τέτοια χαριτωμένα
Δε σου εκανα καμια υποδειξη και τα 'χαριτωμενα ' που λες δεν ειναι της ιδιοσυγκρασιας μου...**Αλλα απο τη στιγμη που 'υποτιθεται' οτι συζηταμε ,περιμενω να απαντησεις ευθεως στα ερωτηματα που θετω και να μην αποφευγεις να δωσεις ουσιαστικες απαντησεις και επιχειρηματα.
**
Babbis εγραψε >Εσύ διάλεξε R32 αφού οι 4Τροχόι λένε ότι έχει καλύτερο 0-100. Αυτό άλλωστε μετράει σε ένα αυτοκίνητο. Όλα τα άλλα ειναι σαπουνόφουσκεςΠως κατεληξες στο συμπερασμα αυτο δε μπορω να καταλαβω...Αναρωτιεμαι αν εστω εχεις διαβασει τη δοκιμη για να δεις το σκεπτικο του περιοδικου ...Τι 0-100 λες τωρα?Ποιος μιλησε για 0-100???????
Απο οτι φαινεται ακρη δε προκειται να βγαλουμε ...οποτε τα λεμε αλλη φορα...Δε περιγραφω αλλο... -
Ο χρήστης ΣταύRRoΣ46 έγραψε:
Προσωπικά πολλές φορές έχω στο μυαλό μου το Type R του οποίου το μοτέρ θεωρώ το απόλυτο sport και όχι τις τουρμπίνες και τις άλλες ιστορίες, αλλά στην τελική κοιτάω το εσωτερικό και πιο πολύ τον αστείο επιλογέα και αναρωτιέμαι 'Θα μπορούσες να οδηγείς κάθε μέρα αυτό το αμάξι;
Ποίον αστείο επιλογέα?Ένα απ τα καλύτερα κιβώτια έχει.Εννοείς δε σαρέσει εμφανισιακά σα ''μοχλός''?
Γούστα είναι αυτά βέβαια,περί ορέξεως κολοκυθόπιταΕννοείται εμφανισιακά. Και το καινούριο Type R ακόμα χειρότερη κατάσταση. Όπως είχε πει και ο Kyan είναι έτοιμο καγκουράμαξο για ΣΕΦ κλπ. Δεν χρειάζεται να δώσεις φράγκα για φωτάκια, πολυέλαιους κλπ. Κρίμα πάντως...
Η μοναδικότητα της Brera έγκειται στο ότι οι JTS δεν χρησιμοποιούνται από Fiat ή Lancia ενώ και το πλαίσιο δεν έχει σχέση με 147 ή GT. Τώρα αυτά που λένει οι ειδήμονες ότι τους χαλάει που έχει ίδια μάσκα με 159 αυτά είναι για μικρά παιδιά. Δείτε σε οποιοδήποτε βιβλίο για παλιές Alfa Romeo ότι το coupe επιδόσεων είχε σχεδόν πάντα την ίδια μάσκα με τη μπερλίνα.
Προτιμώ πάντως τη μάσκα της Brera που μοιάζει με την 159 παρά το καγκουρονίκελ του R32 που μοιάζει με το Jetta.....
ΑLFA ROMEO FORUM