Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εντυπώσεις από VW Golf V GTI
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Εντυπώσεις από VW Golf V GTI
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 26
    • 27
    • 17 / 27
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    101
    528
    3857
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kid last edited by

      Ε λέγε, μας έπρηξες. Γυναίκα συνοδηγός == ομιλόν ESP

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nickval last edited by

        Ο χρήστης Kid έγραψε:
        Γυναίκα συνοδηγός == ομιλόν ESP

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasgti last edited by

          Από λάδια τι μάρκα και ιξώδες βάζετε?

          lkar τα φώτα σου...!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
            Από λάδια τι μάρκα και ιξώδες βάζετε?

            lkar τα φώτα σου...!

            δεν είναι 'ξένα'

            είναι νωρίς ακόμα για λάδια Οποιοδήποτε 5-30 καλύπτει την 504.00.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:

              +- 0.5km/h ειναι πλεον η αποκλιση, το προβλημα ειναι οτι το refresh του στιγματος ειναι ανα 1'', αρα ειναι αρκετα δυσκολο να μετρησεις 0-100, γιατι θα βλεπεις στην οθονη τα εξης: 24 - 39 - 66 - 74 - 86 - 106 - 111 (τυχαια νουμερα βαζω).
              επιπλεον αυτα τα νουμερα θα τα βλεπεις με καθυστερηση περιπου 1''

              Αρα δεν μπορεις να ξερεις ποτε ακριβως εχεις πιασει τα 100...

              ξέρεις, αρκεί να έχεις συνοδηγό

              υπάρχει τρόπος να βλέπεις και τα πραγματικά χλμ

              παραλιγο να με πιασεις αδιαβαστο....
              μιλαω για την ταχυτητα μεσω gps. Ο αλλος τροπος καθε ποτε κανει refresh?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lkar last edited by

                Ο χρήστης spiros έγραψε:

                παραλιγο να με πιασεις αδιαβαστο....
                μιλαω για την ταχυτητα μεσω gps. Ο αλλος τροπος καθε ποτε κανει refresh?

                Συνέχεια είναι ψηφιακό ταχύμετρο που δείχνει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χλμ. χωρίς διόρθωση κοντέρ προς τα πάνω

                Επίσης δείχνει και θερμοκρασία ψυκτικού για όσους έχουν GT και ανησυχούν

                Σε όλα τα V με climatronic πατάς ECON + πάνω βελάκι, με τον αριστερό διακόπτη θερμοκρασίας φτάνεις στο πεδίο 19 και με τον κεντρικό του ανεμιστήρα στο 0 σου δείχνει τα πραγματικά χλμ.

                Στο 19,1 δείχνει μίλια/ώρα, στο 19,2 θερμοκρασία ψυκτικού και στο 19,3 σαλ.

                Από το 0->19 έχει πάρα πολλές ακόμα ενδείξεις (εξωτερική θερμοκρασία από 3-4 αισθητήρες, εσωτερική επίσης, πρέπει να έχει και πίεση/θερμοκρασία λαδιού κάπου) αλλά πρέπει να το ψάξω πολύ)

                Βέβαια επειδή είναι στις ενδείξεις του κλιματισμού, δεν είναι ότι καλύτερο να τις κοιτάς χαμηλά και να οδηγείς

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vasgti last edited by

                  Ο χρήστης lkar έγραψε:

                  Από λάδια τι μάρκα και ιξώδες βάζετε?

                  lkar τα φώτα σου...!

                  δεν είναι 'ξένα'

                  είναι νωρίς ακόμα για λάδια Οποιοδήποτε 5-30 καλύπτει την 504.00.

                  Ο λόγος που σε ρώτησα είναι διότι πάτησα αισίως τα 5.500 km και έχει 'τσιμπήσει΄ελάχιστη ποσότητα λαδιού. Οπότε θέλω να συμπληρώσω λίγο πριν τα 7.500km όπου και θα προχωρήσω σε αλλαγή λαδιών (δεν είμαι τρελός να περιμένω μέχρι τα 15.000km να έχει γίνει εντελώς σούπα το λάδι)...

                  Εννοείται ότι το αυτοκίνητο το ευχαριστιέμαι, με την έννοια ότι το οδηγώ σε όλο το φάσμα των στροφών και κάθε είδους διαδρομή... (Αφήνοντας το να ζεσταθεί και να κρυώσει όπως πρέπει -χαλαρά στο ξεκίνημα και τα τελευταία χλμ, καθώς και να δουλέψει ρελαντί πριν το σβήσιμο).

                  Thanx πάντως για την άμεση απάντησή σου.

                  Το δικό σου στα πόσα χλμ είναι τώρα?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    Vasgti
                    ποιο εχεις?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lkar last edited by

                      Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                      Ο λόγος που σε ρώτησα είναι διότι πάτησα αισίως τα 5.500 km και έχει 'τσιμπήσει΄ελάχιστη ποσότητα λαδιού. Οπότε θέλω να συμπληρώσω λίγο πριν τα 7.500km όπου και θα προχωρήσω σε αλλαγή λαδιών (δεν είμαι τρελός να περιμένω μέχρι τα 15.000km να έχει γίνει εντελώς σούπα το λάδι)...

                      Εννοείται ότι το αυτοκίνητο το ευχαριστιέμαι, με την έννοια ότι το οδηγώ σε όλο το φάσμα των στροφών και κάθε είδους διαδρομή... (Αφήνοντας το να ζεσταθεί και να κρυώσει όπως πρέπει -χαλαρά στο ξεκίνημα και τα τελευταία χλμ, καθώς και να δουλέψει ρελαντί πριν το σβήσιμο).

                      Thanx πάντως για την άμεση απάντησή σου.

                      Το δικό σου στα πόσα χλμ είναι τώρα?

                      Αλλαγή στα 7.500; 12.500 έχω τώρα και είμαι παραπάνω από τρελλός, ούτε στα 15 θ'αλλάξω, το σέρβις αργεί ακόμα σύμφωνα με τον υπολογιστή.

                      Δεν έχει κάψει, ούτε γλαρόσουπα έχει γίνει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Nα πας για λαδια ΡΕ!
                        Ολο το φορουμ περιμενει αυτη την ιστορικη στιγμη!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Ο χρήστης spiros έγραψε:
                          Nα πας για λαδια ΡΕ!
                          Ολο το φορουμ περιμενει αυτη την ιστορικη στιγμη!

                          Θα το αλλάξει....συμπληρώνοντας...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lkar last edited by

                            Ο χρήστης elteo έγραψε:

                            Nα πας για λαδια ΡΕ!
                            Ολο το φορουμ περιμενει αυτη την ιστορικη στιγμη!

                            Θα το αλλάξει....συμπληρώνοντας...

                            δεν καίει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              charmak66 last edited by

                              Ο χρήστης lkar έγραψε:

                              Δεν έχει κάψει, ούτε γλαρόσουπα έχει γίνει

                              Ακόμα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                                Δεν έχει κάψει, ούτε γλαρόσουπα έχει γίνει

                                Ακόμα...

                                τα τόπικ θαψίματος είναι αλλού

                                δεν έχει ιταλικά λάδια για να γίνουν σούπα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vasgti last edited by

                                  Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                  Vasgti
                                  ποιο εχεις?

                                  To Golf V 2.0 Gti.

                                  lkar αλήθεια πιστεύεις πως υπάρχει συνθετικό λάδι, το οποίο μπορεί να αντέξει για 30.000km και να μην χάσει καμία από τις ιδιότητές του ή να αλοιωθούν οι προδιαγραφές του? Πιστεύεις πως μετά από 10.000km είναι το ίδιο ασφαλές για τα εντόσθια του κινητήρα σου όπως μόλις πρωτομπήκε? Πιστεύεις ότι αποδίδει και προστατεύει τον κινητήρα σου εξίσου το ίδιο? Μην πέφτουμε στα τρικ των αντιπροσωπειών. Πολύ που τις ένoιαξε για την κατάσταση του κινητήρα σου. Αντίθετα, μάλλον τις συμφέρει στα 5 χρόνια να....θες άλλο αμάξι.

                                  Προσωπικά έχω κάνει συζήτηση με 2 μηχανικούς αερασκαφών (ο ένας εξ αυτών έχει Audi TT). Και οι 2 τους εκείνο που έχουν κανόνα είναι όσο πιο συχνά γίνεται αλλαγή λαδιών στον κινητήρα, τόσο πιο οφέλιμο είναι για τον ίδιο και την απόδοσή του. Ειδικά ο κάτοχος του ΤΤ τηρεί ευλαβικά την αλλαγή λαδιών κάθε 7.500km. Λες να είναι τόσο άσχετος?

                                  Πάντως σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα μέχρι τώρα, όλα τους απέδιδαν στο max, η κατάσταση του κινητήρα ήταν πάντα σε υπεράριστη κατάσταση και σίγουρα σε αυτό σίγουρα συνέβαλε και η συχνή αλλαγή λαδιών (κάθε 5.000 ή 7.500 km) που έκανα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    silencer51 last edited by

                                    Δε λέω, τα 30,000 χλμ όντως ειναι λιγάκι overkill, αλλα τα 5000 και 7500 ειναι τραγικά λίγα χλμ. για ενα σύγχρονο συνθετικό λάδι...

                                    10-15 χιλ. χλμ ειναι κατ' εμέ το σωστό interval (δηλαδή αυτό που προτείνουν τόσο ο κατασκευαστής του αμαξιού όσο και ο κατασκευαστής του λαδιού)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                                      To Golf V 2.0 Gti.

                                      lkar αλήθεια πιστεύεις πως υπάρχει συνθετικό λάδι, το οποίο μπορεί να αντέξει για 30.000km και να μην χάσει καμία από τις ιδιότητές του ή να αλοιωθούν οι προδιαγραφές του? Πιστεύεις πως μετά από 10.000km είναι το ίδιο ασφαλές για τα εντόσθια του κινητήρα σου όπως μόλις πρωτομπήκε? Πιστεύεις ότι αποδίδει και προστατεύει τον κινητήρα σου εξίσου το ίδιο? Μην πέφτουμε στα τρικ των αντιπροσωπειών. Πολύ που τις ένoιαξε για την κατάσταση του κινητήρα σου. Αντίθετα, μάλλον τις συμφέρει στα 5 χρόνια να....θες άλλο αμάξι.

                                      Εγώ ο άσχετος το πιστεύω. Άλλοι σχετικοί όχι. Αν αλλάζεις κάθε 5-7.500 δεν έχει σχεδόν νόημα να ρωτάς για λιπαντικό. Λες ολόκληρες αυτοκινητοβιομηχανίες να ρισκάρουν το όνομά τους και ν'αρχίσουν να χαλάνε οι κινητήρες στα 5 χρόνια αν ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙΣ την προγραμματισμένη συντήρηση που προτείνουν;

                                      Άλλο αμάξι θα θες στα πέντε χρόνια; Αυτοκίνητο από αυτοκινητοβιομηχανία πήρα κι όχι από εταιρεία λιπαντικών που είναι αθώες και θέλουν το καλό μας και ν'αλλάζουμε συχνά λάδια για την καλή υγεία του κινητήρα κι όχι των δικών τους κερδών Αν ήταν ν'ακούω την κάθε εταιρεία λιπαντικών

                                      Προσωπικά έχω κάνει συζήτηση με 2 μηχανικούς αερασκαφών (ο ένας εξ αυτών έχει Audi TT). Και οι 2 τους εκείνο που έχουν κανόνα είναι όσο πιο συχνά γίνεται αλλαγή λαδιών στον κινητήρα, τόσο πιο οφέλιμο είναι για τον ίδιο και την απόδοσή του. Ειδικά ο κάτοχος του ΤΤ τηρεί ευλαβικά την αλλαγή λαδιών κάθε 7.500km. Λες να είναι τόσο άσχετος?

                                      Ο άσχετος είμαι εγώ κι αυτός που θα καταστρέψει τον κινητήρα του σύμφωνα με τις υποδείξεις της αντιπροσωπείας/εργοστασίου. Λες να ρισκάρουν τόσα εκατομμύρια κινητήρες σε όλη την Ευρώπη;

                                      Πάντως σε όλα τα αυτοκίνητα που είχα μέχρι τώρα, όλα τους απέδιδαν στο max, η κατάσταση του κινητήρα ήταν πάντα σε υπεράριστη κατάσταση και σίγουρα σε αυτό σίγουρα συνέβαλε και η συχνή αλλαγή λαδιών (κάθε 5.000 ή 7.500 km) που έκανα.

                                      κι εγώ σε ότι αυτοκίνητα πέρασαν από τα χέρια μου ακολουθώ τις οδηγίες του εργοστασίου. Ακόμα και στο Uno 1.4 άλλαζα κάθε 20.000 χλμ SELENIA και το δωσα με 140.000 σκισμένα χλμ.

                                      Όπως έχω ξαναγράψει, ας κάνει ο καθένας ότι καταλαβαίνει κι ας ακούει τις εταιρείες λιπαντικών, αντί τις αυτοκινητοβιομηχανίες
                                      Μην φωνάζει μετά για ακριβή συντήρηση -ε ναι, αν το πηγαίνεις κάθε 7,5 για λάδια ακριβή θα είναι η συντήρηση-

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tm last edited by

                                        .. εχει παρει παρει κανεις το option rcd 500? ή ολοι ειστε με το 'στανταρ' rcd 300?
                                        (υπαρχει καμμια περιπτωση να ακουσουμε κανενα?? )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          predalien last edited by

                                          Ο χρήστης tm έγραψε:
                                          .. εχει παρει παρει κανεις το option rcd 500? ή ολοι ειστε με το 'στανταρ' rcd 300?
                                          (υπαρχει καμμια περιπτωση να ακουσουμε κανενα?? )

                                          Δεν αξίζει τα παραπάνω

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            b_x last edited by

                                            Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                            παραλιγο να με πιασεις αδιαβαστο....
                                            μιλαω για την ταχυτητα μεσω gps. Ο αλλος τροπος καθε ποτε κανει refresh?

                                            Συνέχεια είναι ψηφιακό ταχύμετρο που δείχνει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ χλμ. χωρίς διόρθωση κοντέρ προς τα πάνω

                                            Επίσης δείχνει και θερμοκρασία ψυκτικού για όσους έχουν GT και ανησυχούν

                                            Σε όλα τα V με climatronic πατάς ECON + πάνω βελάκι, με τον αριστερό διακόπτη θερμοκρασίας φτάνεις στο πεδίο 19 και με τον κεντρικό του ανεμιστήρα στο 0 σου δείχνει τα πραγματικά χλμ.

                                            Στο 19,1 δείχνει μίλια/ώρα, στο 19,2 θερμοκρασία ψυκτικού και στο 19,3 σαλ.

                                            Από το 0->19 έχει πάρα πολλές ακόμα ενδείξεις (εξωτερική θερμοκρασία από 3-4 αισθητήρες, εσωτερική επίσης, πρέπει να έχει και πίεση/θερμοκρασία λαδιού κάπου) αλλά πρέπει να το ψάξω πολύ)

                                            Βέβαια επειδή είναι στις ενδείξεις του κλιματισμού, δεν είναι ότι καλύτερο να τις κοιτάς χαμηλά και να οδηγείς

                                            Για να το καταλάβω:τις τιμές των μεγεθών αυτών,στις βγάζει στην οθόνη που γράφει τη θερμοκρασία;Και πατάς το ECON και μετά τι άλλο;Και πως ξέρεςι τι είναι το καθετί;Έχει και μονάδες κάπου;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 17 / 27
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr