-
Το Caliber είναι δικίνητο.
-
Σπύρο το 2.4 Caliber βγαίνει και AWD. Δεν θα έρθει Ευρώπη/Ελλάδα για να μην υπάρξει κανιβαλισμός?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το Caliber είναι δικίνητο.είναι τζιποειδές όμως...
-
To pajero pinin είνα παρωχυμένο σχεδιαστικά (έξω και -ειδικά- μέσα) οι χώροι του ειναι πολύ μικροί (σχεδόν σαν jimny σε πλάτος) και γενικά δεν νομίζω πως έχει την παραμικρή ελπίδα απέναντι στο Compass. Το μόνο του πλεονέκτημα είνα η τετρακίνηση και οι κοντες σχέσεις και αυτό μόνο στο δίλιτρο.
Τζιποειδές ειναι και το C3 XTR
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
To pajero pinin είνα παρωχυμένο σχεδιαστικά (έξω και -ειδικά- μέσα) οι χώροι του ειναι πολύ μικροί (σχεδόν σαν jimny σε πλάτος) και γενικά δεν νομίζω πως έχει την παραμικρή ελπίδα απέναντι στο Compass. Το μόνο του πλεονέκτημα είνα η τετρακίνηση και οι κοντες σχέσεις και αυτό μόνο στο δίλιτρο.και η τιμή του....
Τζιποειδές ειναι και το C3 XTR
και το Landwind...
-
δηλ. αν πάρει κανείς το caliber 1.8 ή το qashqai 1.6 δεν έχει καθόλου εκτός δρόμου δυνατότητες;
ή για να το θέσω αλλιώς, ποιο είναι περισσότερο εκτός δρόμου: το qashqai 1.6 ή το suzuki swift 4x4;
Ποια είναι η βαρύτητα της τετρακίνησης για ένα τζιπ;
αυτοκίνητο εκτός δρόμου = 90% τετρακίνηση + 10% αμάξωμα-πλαίσιο ; -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τζιποειδές ειναι και το C3 XTR
και το Landwind...
Το Landwind μπορεί να είναι αναχρονιστικό από κάθε του άποψη, αλλά δεν είναι τζιποειδές, κανονικό τετρακίνητο είναι, και με καθόλου χάλια επιδόσεις εκτός δρόμου. Καμία σχέση με μαρκετίστικες αηδίες τύπου c3 xtr, rover streetwise κ.λπ.
-
Ο χρήστης tazz έγραψε:
Τζιποειδές ειναι και το C3 XTR
και το Landwind...
Το Landwind μπορεί να είναι αναχρονιστικό από κάθε του άποψη, αλλά δεν είναι τζιποειδές, κανονικό τετρακίνητο είναι, και με καθόλου χάλια επιδόσεις εκτός δρόμου. Καμία σχέση με μαρκετίστικες αηδίες τύπου c3 xtr, rover streetwise κ.λπ.
τι να το κάνεις όταν βγαίνει κ δικίνητο...
-
Δεν είναι το μόνο καθαρόαιμο που βγαίνει και δικίνητο....μια βόλτα στα Αμέρικα θα σας πείσει
-
Από μπροστά δεν μου αρέσει καθόλου. Η υπολοιπη εμφάνιση είναι μια χαρά.
Από εκεί και μετά, η Jeep, η μοναδική (there's only one jeep), καταδέχεται να βγάλει ένα αυτοκινητο offroad με συμπλέκτη συνεκτικής σύζευξης??
Αφου την έχουν τη τεχνογνωσία γιατί δεν την εφαρμόζουν???
Αυτό το αυτοκίνντο με κοντές σχέσεις θα πουλούσε πάρα πολύ καλά. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω. Το κόστος είναι το πρόβλημα? Μα πόσο πια να στοιχίζει μια απλή 4κίνηση με μπλοκέ το κεντρικό και κοντές (χωρις κεντρικό διαφορικό)?
Θέμα ασφάλειας? Eδώ πουλάνε ακόμα το cherokee...
και από μένα. Πάρτε καλύτερα ένα από τα sportage tucson, maverick, tribute κ.λ.π. -
Τι καλύτερο έχουν δηλαδή τα sportage tucson, maverick, tribute ?
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Από μπροστά δεν μου αρέσει καθόλου. Η υπολοιπη εμφάνιση είναι μια χαρά.
Από εκεί και μετά, η Jeep, η μοναδική (there's only one jeep), καταδέχεται να βγάλει ένα αυτοκινητο offroad με συμπλέκτη συνεκτικής σύζευξης??
Αφου την έχουν τη τεχνογνωσία γιατί δεν την εφαρμόζουν???
Αυτό το αυτοκίνντο με κοντές σχέσεις θα πουλούσε πάρα πολύ καλά. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω. Το κόστος είναι το πρόβλημα? Μα πόσο πια να στοιχίζει μια απλή 4κίνηση με μπλοκέ το κεντρικό και κοντές (χωρις κεντρικό διαφορικό)?
Θέμα ασφάλειας? Eδώ πουλάνε ακόμα το cherokee...
και από μένα. Πάρτε καλύτερα ένα από τα sportage tucson, maverick, tribute κ.λ.π.Λάθος έχεις Μιχάλη. Εκτός και εντός δρόμου, είναι πολύ καλύτερο από οποιοδήποτε Sportage και Tuscon, έχει καλύτερο μοτέρ και παραπλήσια τιμή. Η Jeep, ακριβώς τους κορεάτες βάζει στόχο με το Compass και έχω τη γνώμη ότι θα τα καταφέρει. Επίσης, είναι πραγματικά τετρακίνητο, έστω και με 90-10 κατανομή (μεταβαλλόμενη ανάλογα με τις ανάγκες). Έχει καλές αναφορές στο τέυχος 4Τ που κυκλοφορεί αν είδες (και στο τεύχος 4AUTO που θα κυκλοφορήσει προσεχώς).
-
Θα μπορουσαν να μας φερουν ενα Caliber 4χ4 με τον 1.8 κινητηρα και μια τιμουλα στη βασικη εκδοση στα 21.000? Εαν το εκαναν αυτο θα εσπαγαν τα ταμεια. Αλλα ειναι μαρακες. Φυσικα θελουν να πουλισουν τα JEEP γιαυτο δεν το κανουν. Ομως παραμενουν μαρακες. Στην Ελλαδα αυτοκινητο πανω απο 1.8 λιτρα ειναι ασυμφορο, Τα 2.4 λιτρα και 580 ευρωπουλα τελη αυτο ειναι εγκλημα και ανοησια μαζι....
-
Θα μπορουσαν να μας φερουν ενα Caliber 4χ4 με τον 1.8 κινητηρα και μια τιμουλα στη βασικη εκδοση στα 21.000? Εαν το εκαναν αυτο θα εσπαγαν τα ταμεια. Αλλα ειναι μαρακες. Φυσικα θελουν να πουλησουν τα JEEP γιαυτο δεν το κανουν. Ομως παραμενουν μαρακες. Στην Ελλαδα αυτοκινητο πανω απο 1.8 λιτρα ειναι ασυμφορο, Τα 2.4 λιτρα και 580 ευρωπουλα τελη αυτο ειναι εγκλημα και ανοησια μαζι....
-
Δηλαδή αν έκανε 300 ευρώ λιγότερο θα έπαυε να ειναι ασύμφορο?
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Θα μπορουσαν να μας φερουν ενα Caliber 4χ4 με τον 1.8 κινητηρα και μια τιμουλα στη βασικη εκδοση στα 21.000?Όχι. Δεν υπάρχει καν τετρακίνητο Caliber 1.8. Μόνο 2.4, όπως και το Compass.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Λάθος έχεις Μιχάλη. Εκτός και εντός δρόμου, είναι πολύ καλύτερο από οποιοδήποτε Sportage και Tuscon, έχει καλύτερο μοτέρ και παραπλήσια τιμή. Η Jeep, ακριβώς τους κορεάτες βάζει στόχο με το Compass και έχω τη γνώμη ότι θα τα καταφέρει. Επίσης, είναι πραγματικά τετρακίνητο, έστω και με 90-10 κατανομή (μεταβαλλόμενη ανάλογα με τις ανάγκες). Έχει καλές αναφορές στο τέυχος 4Τ που κυκλοφορεί αν είδες (και στο τεύχος 4AUTO που θα κυκλοφορήσει προσεχώς).
Επειδή το γράφουν τα περιοδικά από το δελτίο τύπου της εταιρείας πρέπει να βγάλω το συμπέρασμα και εγώ ότι είναι καλύτερο εκτός δρόμου?
Η 4κίνηση δεν είναι πραγματική σε καμμία περίπτωση. Δεν υπάρχει κεντρικό διαφορικό δεν υπάρχει κόμπλερ δεν υπάρχουν κοντές είναι ένα SUV και τίποτα περισσότερο. Σίγουρα δεν είναι jeep και σίγουρα δεν είναι και κάτι το φοβερό. Μπορεί να μην είναι χειρότερο από τα μοντέλα που ανέφερα πιο πάνω αλλά δεν είναι και καλύτερο.
Το μοτέρ όντως είναι καλό, σύμφωνα πάντα με ταχαρακτηριστικά που ανακοίνωσε η εταιρεία. -
Να στο θέσω κι αλλιώς: το αυτοκίνητο οδηγήθηκε σε αμμόλοφους ΚΑΙ σε βαριά λάσπη, με αμιγώς ασφάλτινα λάστιχα και δεν κατάλαβε τίποτα
-
Η 'πραγματική τετρακίνηση' μου θυμίζει το 'ζωντανό γιαούρτι'...
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Η 'πραγματική τετρακίνηση' μου θυμίζει το 'ζωντανό γιαούρτι'...Υποστηρίζεις δλδ ότι το gv έχει ίδιες δυνατότητες με το sportage;
edit: Εδώ δεν μιλάμε για το κατα πόσο το s3 με haldex είναι πιο γρήγορο απο άλλα με torsen, ούτε είμαι λάτρης των στερεοτύπων.
Jeep Compass