-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Χα, δείτε τι λαβράκι έπιασα όλως τυχαίως αυτές τις μέρες.
Τιμές χονδρικής από slovenia. Μπείτε και δείτε....
http://www.motor-oil.siΆρα είχα δίκιο όταν έγραφα αλλού ότι γενικά τιμή εργοστασίου είναι 2,5-3,5e. Ο τύπος είναι χονδέμπορος , φαντάσου πόσο τα παίρνει από το εργοστάσιο.
Στα castrol ,αριστερά στη σελίδα διαφημίζει castrol με ελληνική ετικέτα(Castrol Greek Labels). Μάλλον έχει καλούς πελάτες από Ελλάδα.Οι τιμές είναι απίστευτα χαμηλές. Πώς μπορεί να πουλάει τόσο φτηνά και μάλιστα με τιμές on-site; Μήπως παίζει 'διαφορετική' ποιότητα;
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
Η μελετη μου και η αναζητηση μου συνεχιζεται, για δειτε και αυτο, Μιλτ θελω την γνωμη σου man!http://www.chevron.com/products/prodser ... s/ebot.pdf
Δώσε μου χρόνο να το διαβάσω και θα επανέλθω όταν το τελειώσω.
-
Βρηκα και αυτο, ευκολο και κατανοητο!
http://api-ep.api.org/filelibrary/API_M ... e_2004.pdf
-
Οσο ψαχνεις βρισκεις
-
Βασικα στο αυτ. δεν γινεται σκληρη χρηση, αλλα το καλο λαδι επιβαλλεται!
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Αν θέλεις να αναβαθμίσεις για σκληρή χρήση παραμένοντας στο 0W30 μπορείς να πας στα:
AMSOIL Series 2000 0W30 (TSO) ACEA A3
ELF EXCELLIUM LDX 0W30 (όπως ακριβώς το γράφω) - ACEA A3
TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W30 (όπως ακριβώς το γράφω) - ACEA A3
FUCHS TITAN SUPERSYN SL 0W30 (όπως ακριβώς το γράφω) - ACEA A3
CASTROL EDGE 0W30 - ACEA A3Μηπως ξερεις περιπου τις τιμες για τα παραπανω?
(ή που μπορω να τις βρω... )
Εκανα 1 λαθος, η αντιπροσωπεια βαζει 5-30 και οχι 0-30...
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Βασικα στο αυτ. δεν γινεται σκληρη χρηση, αλλα το καλο λαδι επιβαλλεται!Αν θέλεις να αναβαθμίσεις για σκληρή χρήση παραμένοντας στο 0W30 μπορείς να πας στα:
AMSOIL Series 2000 0W30 (TSO) ACEA A3
ELF EXCELLIUM LDX 0W30 (όπως ακριβώς το γράφω) - ACEA A3
TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W30 (όπως ακριβώς το γράφω) - ACEA A3
FUCHS TITAN SUPERSYN SL 0W30 (όπως ακριβώς το γράφω) - ACEA A3
CASTROL EDGE 0W30 - ACEA A3Μηπως ξερεις περιπου τις τιμες για τα παραπανω?
(ή που μπορω να τις βρω... )
Εκανα 1 λαθος, η αντιπροσωπεια βαζει 5-30 και οχι 0-30...
Βαλε Red Line να σε ευνομονει το αυτοκινητο σου
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
http://www.chevron.com/products/prodser ... s/ebot.pdf
Πολύ καλό, προορίζεται όμως για ακροατήριο άνω του μέσου όρου. Βασικά προωθεί τα group ΙΙΙ της chevron ως ισάξια των PAO. Αν και σε γενικές γραμμές συμφωνώ, δεν έχω τις απαιτούμενες γνώσεις για να κάνω κριτική ή επιπλέον σχόλια.
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
http://www.chevron.com/products/prodser ... s/ebot.pdf
Πολύ καλό, προορίζεται όμως για ακροατήριο άνω του μέσου όρου. Βασικά προωθεί τα group ΙΙΙ της chevron ως ισάξια των PAO. Αν και σε γενικές γραμμές συμφωνώ, δεν έχω τις απαιτούμενες γνώσεις για να κάνω κριτική ή επιπλέον σχόλια.
Ο Μιλτ σιγουρα θα ξερει, εχει πιστευω τις απαιτουμενες γνωσεις
-
Παιδιά σήμερα το πρωί πέρασα από Λαμπριανίδη στον Πειραιά. Όχι με σκοπό να αγοράσω αλλά να πω 2 κουβέντες με τον υπεύθυνο του καταστήματος (νομίζω ένας από τους 2 Λαμπριανιδαίους). Δυστυχώς επειδή ο χώρος είναι αρκετά μικρός και κάθε τόσο μπαινοβγαίνουν πελάτες δεν ενδείκνυται ιδιαίτερα για πολύλεπτες κουβέντες. Ευχάριστη έκπληξη ωστόσο η συμπεριφορά του υπευθύνου του καταστήματος, ο οποίος παρότι το μαγαζί είχε φούριες είχε ιδιαίτερη ευγένεια στη συμπεριφορά του και ήταν πρόθυμος να εξηγήσει οτιδήποτε γνώριζε και τον ρώταγα, και μάλιστα δίχως παραμικρή διάθεση επιβολής της άποψής του. Είδα τις μάρκες που προσωπικά έχω στα υπόψιν για τον κινητήρα μου, περιεργάστηκα τις συσκευασίες και τον ρώτησα για τα AMSOIL AFL 5W40 τα οποία κ πουλά λιανική προς 8.8 ευρώ/λίτρο *σε προσφορά *όπως μου ανέφερε επί λέξει...Δυστυχώς επιβεβαίωσα πως τα AFL δεν αναφέρουν ρητά στη συσκευασία πως πληρούν κάποια από τις προδιαγραφές της Opel που με ενδιαφέρουν (ελέω εγγύησης...), άσχετα αν στην πράξη τις υπερκαλύπτουν...Με λίγα λόγια (θα τολμούσα να πω) μια ευχάριστη έκπληξη στο χώρο των εμπόρων ειδών αυτοκινήτου και μακάρι ο υγιής ανταγωνισμός να ωθήσει κι άλλους εμπόρους σε παρόμοιες λογικές αντιμετώπισης του συνειδητοποιημένου πελάτη-καταναλωτή..
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Παιδιά σήμερα το πρωί πέρασα από Λαμπριανίδη στον Πειραιά. Όχι με σκοπό να αγοράσω αλλά να πω 2 κουβέντες με τον υπεύθυνο του καταστήματος (νομίζω ένας από τους 2 Λαμπριανιδαίους). Δυστυχώς επειδή ο χώρος είναι αρκετά μικρός και κάθε τόσο μπαινοβγαίνουν πελάτες δεν ενδείκνυται ιδιαίτερα για πολύλεπτες κουβέντες. Ευχάριστη έκπληξη ωστόσο η συμπεριφορά του υπευθύνου του καταστήματος, ο οποίος παρότι το μαγαζί είχε φούριες είχε ιδιαίτερη ευγένεια στη συμπεριφορά του και ήταν πρόθυμος να εξηγήσει οτιδήποτε γνώριζε και τον ρώταγα, και μάλιστα δίχως παραμικρή διάθεση επιβολής της άποψής του. Είδα τις μάρκες που προσωπικά έχω στα υπόψιν για τον κινητήρα μου, περιεργάστηκα τις συσκευασίες και τον ρώτησα για τα AMSOIL AFL 5W40 τα οποία κ πουλά λιανική προς 8.8 ευρώ/λίτρο *σε προσφορά *όπως μου ανέφερε επί λέξει...Δυστυχώς επιβεβαίωσα πως τα AFL δεν αναφέρουν ρητά στη συσκευασία πως πληρούν κάποια από τις προδιαγραφές της Opel που με ενδιαφέρουν (ελέω εγγύησης...), άσχετα αν στην πράξη τις υπερκαλύπτουν...Με λίγα λόγια (θα τολμούσα να πω) μια ευχάριστη έκπληξη στο χώρο των εμπόρων ειδών αυτοκινήτου και μακάρι ο υγιής ανταγωνισμός να ωθήσει κι άλλους εμπόρους σε παρόμοιες λογικές αντιμετώπισης του συνειδητοποιημένου πελάτη-καταναλωτή..Εγω ψωνισα απο το site τους και εχω μιλησει και με τον υπευθυνο εισαγωγων, καποιος Θεοδωρακης η καπως ετσι λεγεται. Οντος ειναι φιλικη η διαθεση τους και σου απαντανε στις ερωτησεις αλλα επιμενω πως ειναι ανυπαρκτοι στις εκπτωσεις και εμεις οι ελληνες το θελουμε το παζαρι
-
Νομίζω ότι κάποιος που αγοράζει κούτα δικαιούται καλύτερη τιμή. Όχι ότι θα πιεις καφέ με τη διαφορά...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Νομίζω ότι κάποιος που αγοράζει κούτα δικαιούται καλύτερη τιμή. Όχι ότι θα πιεις καφέ με τη διαφορά...Αυτο ειπα και εγω, κατι, ετσι για το γαμωτο, και αποτι ειδαμε δεν βγαζουν και λιγα
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
http://www.chevron.com/products/prodser ... s/ebot.pdf
Πολύ καλό, προορίζεται όμως για ακροατήριο άνω του μέσου όρου. Βασικά προωθεί τα group ΙΙΙ της chevron ως ισάξια των PAO. Αν και σε γενικές γραμμές συμφωνώ, δεν έχω τις απαιτούμενες γνώσεις για να κάνω κριτική ή επιπλέον σχόλια.
Εμενα θα μου επιτρεψετε να διαφωνησω ως επι το πλειστον σε αυτα που λεει και δεν κανει τιποτα αλλο παρα να εξυμνει τα προιοντα της εταιρειας, μην ξεχνατε η Castrol που χρησιμοποιει hydrocracked base stocks κερδισε το δικαστηριο που της εκανε η Mobil ωστε να εχει το δικαιωμα να ονομαζει τα λαδια της συνθετικα παροτι ουσιαστικα δεν ειναι, κατι αναλογο συμβαινει και με τα προιοντα της Chevron!
Δηλαδη αν ειναι ετσι οπως τα λεει το site τι να πουν και οι Redline, Motul, Amsoil, Mobil, Silkolene και καποιες αλλες εταιρειες που τωρα δεν θυμαμαι για τα καλα τους λαδια και τη βαση που χρησιμοποιουν για την παρασκευη τους; -
Κι επειδη εχεις οπως φαινεται ορεξη διαβασε ενα καλο κειμενο απο καποιον 'καυλωμενο' με το αντικειμενο που σιγουρα δεν παιρνει το μερος καποιου προιοντος και ειναι περα απο αντικειμενικος κι απλος στα λεγομενα του αποδεικνυοντας τα με στοιχεια και παραδειγματα:
http://63.240.161.99/motoroil/
Νομιζω ολα αυτα τα links μαζι που εβαλες δεν τα γραφουν τοσο καλα οπως ο 'Bob the oil guy', για το forum δεν το συζητω εχει πλειαδα πληροφοριων! -
Κίνηση ματ από τον Δημήτρη. Όποιος έχει το κουράγιο ας διαβάσει το βιβλίο.
Κυκλοφορεί εδω και πολλά χρόνια (από την εποχή που τα Group III ονομάστηκαν επισήμως συνθετικά με βασικότερο υπστηρικτή την Castrol) η άποψη ότι τα Group III έχουν κλείσει την ψαλίδα με τα Group IV/V. Ότι δηλαδή η χημεία έχει εξελιχθεί τόσο που τα Group III εξελίχθηκαν (δηλ. τα χημικά πρόσθετα των Group III) και έγιναν σαν τα Group IV/V.
Υπάρχει όμως και μία ακόμη κρατούσα άποψη (βασικότερος πρεσβευτής και δυνατότερος υποστηρικτής της είναι η Mobil) που λέει ότι η χημεία δεν έχει εξελιχθεί μόνο στα πρόσθετα ενίσχυσης των ορυκτελαίων αλλά και στην εξέλιξη της χημικής βάσης των γνήσιων συνθετικών (Group IV/V) κάτι που τελικά κρατάει την ψαλίδα μεταξύ Group I-II-III και Group IV/V συνεχώς ανοιχτή.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα που μας αποκαλύπτει έμμεσα την αλήθεια για το θέμα, είναι το Castrol EDGE 0W30 (το EDGE είναι η ευρωπαϊκή έκδοση του SYNTEC). Παρά την εμμονή της Castrol στα υπερεξελιγμένα ορυκτέλαια, κατσκεύασε ένα 0W30 εφάμμιλο με τα καλύτερα των καλύτερων και προβλημάτισε του διάφορους τεχνικούς ή γκουρού ανά την υφήλιο (για την ακρίβεια στις ΗΠΑ γιατί αλλού... πέρα βρέχει) οι οποίοι (μέλη του BITOG forum όπου όλο το σκηνικό αναφέρεται διεξοδικά και μακροχρόνια) προέβησαν σε ανάλυση κόστους 800$ και ανακάλυψαν αυτό που ορισμένοι το είχαν υποθέσει αλλά όχι ξεστομίσει: Το Castrol 0W30 που κατασκευάστηκε στα εργαστήρια της ELF στην Γερμανία είναι 100% Group IV/V (με κάποια πατέντα προφανώς της ELF). Από τότε τα αμερικανάκια έψαχναν στα ράφια των Castrol SYNTEC 0W30 να βρούν αυτά που έγραφαν στην πίσω ετικέτα Made in Germany. Αν διαβάσετε τα MSDS του EDGE και του SYNTEC θα δείτε ότι το μεν πρώτο αναφέρει PolyAlfaOlefins και το δεύτερο ένα μίγμα από βάσεις PAO και παραφινικά και ναφθενικά ορυκτέλαια... Αυτό είναι ένα κρυφό μυστικό της Castrol που δεν το ομολογεί ούτε στους αντιπροσώπους της, ούτε πουθενά. Δεν γνωρίζουμε φυσικά εάν η συγκεκριμένη σύνθεση του γερμανικού castrol θα παράγεται full pao+esters και στο μέλλον.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Βασικα στο αυτ. δεν γινεται σκληρη χρηση, αλλα το καλο λαδι επιβαλλεται!Αν θέλεις να αναβαθμίσεις για σκληρή χρήση παραμένοντας στο 0W30 μπορείς να πας στα:
AMSOIL Series 2000 0W30 (TSO) ACEA A3
ELF EXCELLIUM LDX 0W30 (όπως ακριβώς το γράφω) - ACEA A3
TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0W30 (όπως ακριβώς το γράφω) - ACEA A3
FUCHS TITAN SUPERSYN SL 0W30 (όπως ακριβώς το γράφω) - ACEA A3
CASTROL EDGE 0W30 - ACEA A3Μηπως ξερεις περιπου τις τιμες για τα παραπανω?
(ή που μπορω να τις βρω... )
Εκανα 1 λαθος, η αντιπροσωπεια βαζει 5-30 και οχι 0-30...
Άρα εννοούσες το DIVINOL Multilight FO 5W30 που δεν αλλάζει κάτι στο σκηνικό... Το λάθος δεν επηρεάζει καθόλου όσα είπαμε.
Τιμές δεν ξέρω εκτός από το AMSOIL TSO που έχει 21.5E/quart και το HDD 5W30 που έχει 18.75Ε/quart στην λιανική από τον Αγγελόπουλο - δυστυχώς ο Λαμπριανίδης δεν τα έφερε ακόμη, και το RED LINE 5W30 που έχει 16Ε/quart από τον Λαμπριανίδη και φυσικά συμφέρει περισσότερο. Όλα αυτά τα λιπαντικά κυκλοφορούν στην Ελλάδα κανονικά. Ψάξε λίγο.Από ό,τι φαίνεται πάντως τα καλύτερα των καλύτερων από τα 30άρια στάζουν φαρμάκι στην τσέπη μας...
-
Ο Dr. Haas είναι υπέρμαχος των λεπτών λαδιών. Χρησιμοποιεί 5W20 στα υπεραυτοκίνητα που έχει στην κατοχή του, όπως ferrari νομίζω και σε maybach . Εχει κάνει χημικές αναλύσεις ,αν ψάξει κάποιος στο forum θα τις βρεί, not bad η ferrari άντεξε μια χαρά.
Ημουν ένας από τους πολλούς στο bobistheoilguy forum που διαθέσαμε χρήματα για να βρούμε τη μυστική συνταγή. 60% PAO και 40% PAO based esters που αν θυμάμαι καλά στηριζόταν σε μια πατέντα της fuchs germany. -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
http://www.chevron.com/products/prodser ... s/ebot.pdf
Πολύ καλό, προορίζεται όμως για ακροατήριο άνω του μέσου όρου. Βασικά προωθεί τα group ΙΙΙ της chevron ως ισάξια των PAO. Αν και σε γενικές γραμμές συμφωνώ, δεν έχω τις απαιτούμενες γνώσεις για να κάνω κριτική ή επιπλέον σχόλια.
Εμενα θα μου επιτρεψετε να διαφωνησω ως επι το πλειστον σε αυτα που λεει και δεν κανει τιποτα αλλο παρα να εξυμνει τα προιοντα της εταιρειας, μην ξεχνατε η Castrol που χρησιμοποιει hydrocracked base stocks κερδισε το δικαστηριο που της εκανε η Mobil ωστε να εχει το δικαιωμα να ονομαζει τα λαδια της συνθετικα παροτι ουσιαστικα δεν ειναι, κατι αναλογο συμβαινει και με τα προιοντα της Chevron!
Δηλαδη αν ειναι ετσι οπως τα λεει το site τι να πουν και οι Redline, Motul, Amsoil, Mobil, Silkolene και καποιες αλλες εταιρειες που τωρα δεν θυμαμαι για τα καλα τους λαδια και τη βαση που χρησιμοποιουν για την παρασκευη τους;Με λιγα λογια η καθε εταιρια γραφει και λεει το μακρυ της και το κοντο της, αντε να βγαλουμε ακρη
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Ο Dr. Haas είναι υπέρμαχος των λεπτών λαδιών. Χρησιμοποιεί 5W20 στα υπεραυτοκίνητα που έχει στην κατοχή του, όπως ferrari νομίζω και σε maybach . Εχει κάνει χημικές αναλύσεις ,αν ψάξει κάποιος στο forum θα τις βρεί, not bad η ferrari άντεξε μια χαρά.
Ημουν ένας από τους πολλούς στο bobistheoilguy forum που διαθέσαμε χρήματα για να βρούμε τη μυστική συνταγή. 60% PAO και 40% PAO based esters που αν θυμάμαι καλά στηριζόταν σε μια πατέντα της fuchs germany.Μουσάτε είσαι παλιότερος από μένα στα βαθιά νερά. Θυμάμαι ότι ανέφεραν για εργαστήριο της ELF και όχι της FUCHS, αν και θα μπορούσε να είναι και FUCHS καθότι σε τεχνογνωσία η FUCHS είναι από τις κορυφαίες στα συνθετικά (η αγωνιστική Silkolene είναι δική της, όπως και η βιομηχανική Lubritech).
Διαβάζω ξανά τί γράφει ο MolaKule:
*First off, these esters are COMPLEX (see Interesting Articles section on white papers), and very viscous esters, and have been used in industrial gear lubes for at least the last decade.My suspicion (theory) is that a German company is blending this for Castrol using those complex esters supplied by certain German additive (elf factory) companies.
Germans seem to like motor oils with cutting-edge chemistry.*
Άρα δεν είναι σίγουρο από ποιόν προμηθευτή είναι αλλά εξελιγμένα PAO και ESTERS μπορεί να φτιάχνει τόσο η ELF όσο και η FUCHS. Μην ξεχνάτε ότι η ELF έχει ίσως τα περισσότερα εργαστήρια έρευνας-εξέλιξης στην Ευρώπη (από όσο ξέρω το κορυφαίο της είναι στην Ελβετία όπου φτιάχνει τα αγωνιστικά της) και πιστεύω ότι είναι πίσω από τον λόγο που οι κινητήρες της Renault δεν σπάνε στην F1.
Εξάλλου από τις ευρωπαϊκές συνθέσεις 0W30 οι μόνες ξεκάθαρα 100% Group IV/V είναι το ELF EXCELLIUM LDX 0W30 και το FUCHS TITAN SUPERSYN SL 0W30.
Το σίγουρο είναι ότι δεν πρόκειται για σύνθεση της Castrol δεδομένου ότι μόνο αυτό που παράγεται στην Γερμανία συνοδεύεται από MSDS που δεν αναγράφει τίποτα άλλο από PAO, ενώ το αμερικάνικο SYNTEC αναγράφει από φτηνά ναφθενικά-παραφινικά ορυκτέλαια έως PAO. -
Πριν απο λιγο γυρισα απο τον Λαμπριανιδη, το μαγαζι που εχει στην Καλλιροης, ακουγα που ολοι πηγαινατε και ειπα να κανω και εγω μια βολτουλα προς τα εκει ( η αληθεια ειναι το συνδιασα και με πελατη που εχω στην Βουλιαγμενης).
Ηταν ενας παππουλης εκει και ενας νεαρος, εξυπηρετικοτατοι και πανω απο ολα ευγενεστατοι!!
Αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν οτι σε αφηνουν να κοιτας οτι θες χωρις να ερχονται πανω απο το κεφαλι σου και να σου τα 'πρηζουν' η να προσπαθουν να σου υποδειξουν τι να παρεις, οντος πολυ καλη αντιμετωπιση.
Απο ποικιλια μεγαλη, και απο ποσοτητες 'καργα' πραμα!
Δεν ξερω να σας πω ποσο καλοι ειναι στις τιμες γιατι δεν τα ξερω καλα ολα αυτα τα μπιχλιμπιδια που πουλαει, αλλα σε μερικα προιοντα που γνωριζα απο Αγγλια ειναι σαφως κατα πολυ φθηνοτερος.
Σημειωσα καποιες τιμες του και θα παω σε αντιστοιχα καταστηματα να ρωτησω και να κανω την συγκριση μου, τοτε θα εχω πιο ολοκληρωμενη γνωμη.
Αυτο που αναφερθηκε και σε αλλα ποστ πως αντιμετωπιζουν φιλικα και με σεβασμο τον πελατη αληθευει, αγορασα ενα spray καθαρισμου τζαμιων-νικελ-καθρεπτων με 2,5 ευρω και με κατευχαριστησαν οι ανθρωποι
Περι λιπαντικών γενικώς