-
Σήμερα το απόγευμα άκουσα απο το ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ οτι η Ε.Ε εξετάζει, την κατάργηση του φόρου ταξινόμησης σε καινούργια και μεταχειρησμένα αυτοκίνητα, εχετε ακουσει κάτι;
-
Σήμερα το απόγευμα άκουσα απο το ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ οτι η Ε.Ε εξετάζει, την κατάργηση του φόρου ταξινόμησης σε καινούργια και μεταχειρησμένα αυτοκίνητα, εχετε ακουσει κάτι;
-
Σήμερα το απόγευμα άκουσα απο το ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ οτι η Ε.Ε εξετάζει, την κατάργηση του φόρου ταξινόμησης σε καινούργια και μεταχειρησμένα αυτοκίνητα, εχετε ακουσει κάτι;
-
Ξερω μετα βεβαιοτητας οτι τα αυτοκινητα δεν θα γινουν πιο φτηνα,ειτε μεταχειρισμενα είτε όχι.
-
Ακριβως...
Μη νομιζετε οτι αν καταργηθει ο φορος θα γινει για τον απλο καταναλωτη.
Τη μειωση θα την προσθεσουν κατευθειαν στην εργαοστασιακη τιμη τα εργοστασια που σε πολλες χωρες την εχουν σχεδον στο κοστος λογω της βαριας φορολογιας που επιβαλλουν τα κρατη.Εξαλλου τα εργοστασια ειναι τα πρωτα που πιεζουν για την μειωση/καταργηση των δασμων , τελων και φορων που επιβαλλονται στα αυτοκινητα και προκαλουν στρεβλωσεις στην ενιαια (?) ευρωπα'ι'κη αγορα.
-
Ο χρήστης jm000 έγραψε:
Σήμερα το απόγευμα άκουσα απο το ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ οτι η Ε.Ε
εξετάζει, την κατάργηση του φόρου ταξινόμησης σε καινούργια και
μεταχειρησμένα αυτοκίνητα, εχετε ακουσει κάτι;Το άλλο με τον τοτό το ξέρεις?
- Ο φόρος ταξινόμησης φέρνει γύρω στα 900 εκ Euro στον προϋπολογισμό, λέτε
- (α) να καταργηθεί?
- (β) να αλλάξει (πάλι) όνομα?
- (γ) να διασπαρεί σε... τέλος κυκλοφορίας 1000€ το χρόνο ?
Αν επιλέξατε το (α) είστε πολύ αισιόδοξος
- Αλλά και ΑΝ ΜΑΣ ΣΤΡΙΜΩΞΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ, θα γίνει ακριβώς αυτό που ορίζουν οι
αυτοκινητοβιομηχανίες, δηλαδή ΕΞΙΣΩΣΗ των ευρωπαϊκών τιμών. Αυτο σημαίνει ότι θα
ανέβουν οι τιμές των αυτοκινήτων τόσο ψηλά, που η διαφορά θα πάει στο κράτος λόγω
ΦΠΑ.
-
Δεν ανέφερα, οτι το ρεπορτάζ έλεγε το εξής, για όσους αναρωτιούντε πως θα αναπληρωθούν τα κρατικά έσοδα, ΟΛΑ τα κράτη της Ε.Ε θα φορολογούν ανάλογα το πόσο CΟ2 / ωρα θα εκπέμπει το κάθε αυτοκίνητο... που σημαίνει οτι θα αγοράζουμε φθηνό αυτοκίνητο, αλλα θα είναι ακριβό στην χρήση του.
Τονίζω οτι δεν εβγαλα την ιστορία απο το στομάχι μου, το άκουσα εχθές στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ.
-
Ας μην καταργηθεί γιατί θα το πληρώσουμε εμμέσως και αδιακρίτως στα καύσιμα, τα διόδια και τα τέλη. Οι έμμεσοι φόροι είναι οι πιο άδικοι γιατί δεν εξαρτώνται από το ύψος του εισοδήματος.
-
...στην προκειμένη όμως περίπτωση εξαρτώνται από την επιβάρυνση του περιβάλλοντος, κάτι το εξίσου θεμιτό.
Αnyway, εγώ θα προτιμούσα 500ευρώ τέλη κυκλοφορίας το χρόνο αν ήταν να καταργηθεί το τέλος ταξινόμησης (εφόσον ισχύει πως τα έσοδα από αυτό είναι 900m όπως ειπώθηκε) και να έρθουν οι τιμές σε επίπεδα Γερμανίας (ίσως και λίγο χαμηλότερα...)
-
Συμφωνώ με τον nickolas. Ο φόρος στα καύσιμα κατά τη γνώμη μου είναι ο πιο δίκαιος. Χρησιμοποιείς περισσότερο το όχημά σου, δηλ. **επιβαρύνεις **περισσότερο την ατμόσφαιρα; Θα πληρώσεις περισσότερο. Ο ρυπαίνων (πρέπει να) πληρώνει.
Επί πλέον, τα τέλη κυκλοφορίας είναι και αυτά άδικα. Τα αυτοκίνητα θα έπρεπε να φορολογούνται βάσει παλαιότητας, κατάστασης στην οποία βρίσκονται (όσον αφορά τις εκπομπές καυσαερίων) και κατανάλωσης, και όχι βάσει κυβικών του κινητήρα.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Αnyway, εγώ θα προτιμούσα 500ευρώ τέλη κυκλοφορίας το χρόνο αν ήταν να καταργηθεί το τέλος ταξινόμησης (εφόσον ισχύει πως τα έσοδα από αυτό είναι 900m όπως ειπώθηκε) και να έρθουν οι τιμές σε επίπεδα Γερμανίας (ίσως και λίγο χαμηλότερα...)ξεχνατε ισως οτι οι τιες για αυτοκινητα 1400-1600κκ ειναι ιδιες με Γερμανια και ισως και πιο χαμηλες...
αρα με ποια λογικη να δινει καποιος 500ε/χρονο για ενα 1400κκ το οποιο πρακτικα δεν θα αλλαξει τιμη??
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
αρα με ποια λογικη να δινει καποιος 500ε/χρονο για ενα 1400κκ
το οποιο πρακτικα δεν θα αλλαξει τιμη??-
Στην πορτογαλλία π.χ είναι ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ τα αυτοκίνητα.
Πχ το C4 έχει 2.400€ παραπάνω (τιμή χωρίς εκπτώσεις).
Ποιές τιμές θα εξισωθούν? -
Για δώστε 500€ το χρόνο να δείτε τί καλά που είναι.
-
Και ΠΩΣ θα μετρήσει το κράτος πόση βενζίνη καίνε τα αυτοκινητα?
Μήπως βάση κυβικών? Ίππων?
Πάλι θα τα ακουμπήσουμε για κάτι που δεν θα φθηνείνει.
-
-
και γω ειμαι εναντια της φορολογισης της χρησης.......θα εχουμε αμαξια και δε θα μπορουμε να τα κουναμε.στο κατω κατω οποια αλλαγη και να γινει θα ειναι εις βαρος μας.ετσι κιαλλιως τα φτηνα αυτοκινητα στην ελλαδα ειναι απο τα πιο φτηνα στην ευρωπη
-
Ο χρήστης guru έγραψε:
Συμφωνώ με τον nickolas. Ο φόρος στα καύσιμα κατά τη γνώμη μου είναι ο πιο δίκαιος. Χρησιμοποιείς περισσότερο το όχημά σου, δηλ. **επιβαρύνεις **περισσότερο την ατμόσφαιρα; Θα πληρώσεις περισσότερο. Ο ρυπαίνων (πρέπει να) πληρώνει.Επί πλέον, τα τέλη κυκλοφορίας είναι και αυτά άδικα. Τα αυτοκίνητα θα έπρεπε να φορολογούνται βάσει παλαιότητας, κατάστασης στην οποία βρίσκονται (όσον αφορά τις εκπομπές καυσαερίων) και κατανάλωσης, και όχι βάσει κυβικών του κινητήρα.
Να φανταστώ ότι εσύ χρησιμοποιείς συγκοινωνίες και έχεις 6cyl bmw που το βγάζεις μόνο τα σαββατοκύριακα για να πουλάς την μούρη σου;
Φυσικά στα @@ σου για τους υπόλοιπους, αλλά για ρώτα και εμένα που χρειάζομαι το αυτοκίνητο λόγω ασχολίας. Και γιατί να μη χρησιμοποιώ το '80 1300cc αυτοκινητάκι μου που καίει πολύ λιγότερο και επιβαρύνει το ίδιο στο σύνολο την ατμόσφαιρα σε σχέση με την δικιά σου την μαούνα; -
Aν εφαρμοστεί το μέτρο, τα 500 ευρώ θα είναι ο μέσος όρος των τελών ταξινόμησης (ώστε ο κρατικός καραβανάς να μην εμφανίσει 'τρύπα'). Τα 1400άρια θα πληρώνουν 200-250 (από 168) και τα 2λιτρα+ 1000+ ...ας πούμε.
Το σωστό για εμένα θα ήταν οι φόροι (από την κατάργηση του τέλους ταξινόμησης) να κατανεμηθούν κατά 70-80% ανάλογα με το διοξείδιο (με άλλα λόγια ανάλογα με την κατανάλωση του οχήματος) και κατά 20-30% από την βενζίνη.
Ο λόγος είναι, όπως ειπώθηκε, ότι κάποιος μπορεί να έχει αναγκή να κάνει πολλά χιλιόμετρα ετησίως, ενώ η αγορά ενός αυτοκινήτου με εργοστασιακή κατανάλωση πάνω από τα 8,5 λίτρα πλέον είναι καθαρά θέμα προτίμησης και, τελικά, πολυτέλειας.Συνεπώς ο φόρος θα πρέπει αφενός να μας αποτρέπει από τις πολλές μετακινήσεις αλλά κυρίως να μας αποτρέπει από τα ενεργοβόρα οχήματα.
-
Η Ε.Ε να πάει να ....κουρευτεί.
-
ΝΑ ΕΞΙΣΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΜΙΣΘΟΙ
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ο λόγος είναι, όπως ειπώθηκε, ότι κάποιος μπορεί να έχει αναγκή να κάνει πολλά χιλιόμετρα ετησίως, ενώ η αγορά ενός αυτοκινήτου με εργοστασιακή κατανάλωση πάνω από τα 8,5 λίτρα πλέον είναι καθαρά θέμα προτίμησης και, τελικά, πολυτέλειας.Συνεπώς ο φόρος θα πρέπει αφενός να μας αποτρέπει από τις πολλές μετακινήσεις αλλά κυρίως να μας αποτρέπει από τα ενεργοβόρα οχήματα.
Συμφωνω.Θες κυριε Τσεροκι και οχι Lada Niva;
Για να πας στην Αραχωβα και να ξοδευεις 500Ε την ημερα;
Τοτε να πληρωσεις και πολλα. -
ναι, μιας και τωρα πληρωνουμε λιγα.... (ασφαλιστρα, τελη, διοδια, βενζινες, ολα σε ...λογικες τιμες ), ας τα αυξησουνε και αλλο...
-
Αφαλιστρα,διοδια,βενζινες τελη,ειναι ολα φτηνοτερα απο τον ΜΟ της ΕΕ
Κατάργηση φόρου ταξινόμησης εξέτάζει η Ε.Ε