-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Ο κύβος ερίφθη....HANS θα βάλουμε κάποια στιγμή όλοι αν θέλουμε να τρέχουμε.....Αλλά άλλο ασφάλεια και άλλο μεθόδευση....Θα προσπαθήσω να το πάρω από αλλού (εξωτερικό εννοώ) [b]έτσι για το γαμώτο....[/b]
http://hansdevice.com/core/media/media. ... 8&_xt=.pdf
Overseas distributors
Mexico SecuritySpeed 5373-54-57
France Stand21 330380539221 http://www.stand21.fr
Germany Schroth GMBH 492932974248 http://www.schroth.com
Brazil CorsaInternational 011 55 11 5666 5842 http://www.corsaracing.com.br
Japan Mola Company Ltd. 045 402 6600
New Zealand Racetech 644 939 0552 http://www.racetechseats.com
Australia Revolution Racegear 61398738700 http://www.revolutionracegear.com.au..ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΜΩΤΟ
-
Ο χρήστης ALPINESTARS έγραψε:
Ο κύβος ερίφθη....HANS θα βάλουμε κάποια στιγμή όλοι αν θέλουμε να τρέχουμε.....Αλλά άλλο ασφάλεια και άλλο μεθόδευση....Θα προσπαθήσω να το πάρω από αλλού (εξωτερικό εννοώ) [b]έτσι για το γαμώτο....
[/b]
http://hansdevice.com/core/media/media. ... 8&_xt=.pdf
Overseas distributors
Mexico SecuritySpeed 5373-54-57
France Stand21 330380539221 http://www.stand21.fr
Germany Schroth GMBH 492932974248 http://www.schroth.com
Brazil CorsaInternational 011 55 11 5666 5842 http://www.corsaracing.com.br
Japan Mola Company Ltd. 045 402 6600
New Zealand Racetech 644 939 0552 http://www.racetechseats.com
Australia Revolution Racegear 61398738700 http://www.revolutionracegear.com.au..ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΜΩΤΟ
Αν θα μπορούσατε να γίνετε λίγο πιο σαφής.......
-
Καλα links Τακη
thx
-
Και γνωστά όπως και πληθώρα άλλων.....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Ο κύβος ερίφθη....HANS θα βάλουμε κάποια στιγμή όλοι αν θέλουμε να τρέχουμε.....Αλλά άλλο ασφάλεια και άλλο μεθόδευση....Θα προσπαθήσω να το πάρω από αλλού (εξωτερικό εννοώ) [b]έτσι για το γαμώτο....
[/b]
http://hansdevice.com/core/media/media. ... 8&_xt=.pdf
Overseas distributors
Mexico SecuritySpeed 5373-54-57
France Stand21 330380539221 http://www.stand21.fr
Germany Schroth GMBH 492932974248 http://www.schroth.com
Brazil CorsaInternational 011 55 11 5666 5842 http://www.corsaracing.com.br
Japan Mola Company Ltd. 045 402 6600
New Zealand Racetech 644 939 0552 http://www.racetechseats.com
Australia Revolution Racegear 61398738700 http://www.revolutionracegear.com.au..ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΜΩΤΟ
Αν θα μπορούσατε να γίνετε λίγο πιο σαφής.......
ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ...
...ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕΑΞΙΟΤΙΜΕ ΦΙΛΕ sp0+
ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ,ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΙΑΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ HANS ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΣΩΜΑΤΟΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΞΕΡΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΤΟΥ ΛΑΙΜΟΥ.
ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΡΙΝΩ(ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ) ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΟΚΙΜΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΗΑΝS ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΡΩΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΑ ΙΣΩΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΕΓΕΘΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ !!!,ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ
ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΕΝΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΠΩΛΗΤΗ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ-ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ!ΦΙΛΙΚΑ
-
Ευχαριστώ για την απάντηση.....Εκφράζω με αυτόν τον τρόπο μια πικρία για κατά καιρούς 'συνεργάτες', μιας και η οικογενειακή επιχείρηση επισκεύης-προετοιμασίας που βρίσκεται στο χώρο για 30 χρόνια, έχει ιδία αντίληψη από διαφόρων ειδών αισχροκέρδιες και διαπλοκές....Οι καμπάνα δεν χτυπάει επ' ουδενί για εσάς αγαπητέ alpinestars....Επί του πρακτικότερου, θα ήθελα για το ζήτημα να τα πούμε και από κοντά και να γνωριστούμε.....Ο χώρος πάσχει δυστυχώς από σοβαρούς επαγγελματίες....
Με εκτίμηση,
Σπύρος Πούντος
-
double post
-
Σχετικά με τη χρησιμότητα του HANS:
-
Στην Ιταλία έγινε υποχρεωτικό από το 2007 μετά το δυστύχημα του Roggia
-
ΑΝ (δεν είναι αυτό το θέμα) η ανακοίνωση του ΣΟΑΑ σχετικά με την αιτία θανάτου του Χ. Δούρου είναι αληθής, και ο άτυχος συνοδηγός πέθανε λόγω 'κατάγματος βάσης κρανίου', αυτή είναι περίπτωση ολόιδια με του Roggia, που για αυτή έχει σχεδιαστεί το HANS και άρα ενισχύεται η λογική του υποχρεωτικού HANS.
Επίσης, πολύ σωστά τα λέει ο ALPINESTARS, μην αγοράσετε HANS χωρίς να το δοκιμάσετε, ΜΕ ΚΡΑΝΟΣ, ΚΑΘΙΣΜΑ, ΖΩΝΕΣ. Κάθε σωματότυπος είναι διαφορετικός και το κλασσικό 'Ας πάρω κράνος XXL για να μη με ζορίζει και ας είμαι 1.70' είναι σίγουρα η λάθος αντιμετώπιση. Θέλει καλή δοκιμή και ακόμα καλύτερη εφαρμογή για να κάνει τη δουλειά του. Ενδεχόμενα να μη χρειάζονται καινούργιο κάθισμα και ζώνες, εξαρτάται...
Σίγουρα είναι ένα μεγάλο έξοδο. Αυτός είναι και ο λόγος που έχει δοθεί τόσο μεγάλη προειδοποίηση μέχρι την υποχρεωτική εφαρμογή του, και για να προετοιμαστούν οι αγωνιζόμενοι, ώστε να κανονίσουν σχετικά τις αγορές τους, αλλά και για να φτηνύνει στο μεταξύ ο σχετικός εξοπλισμός. Βέβαια, επειδή δυστυχώς η μεγάλη πλειονότητα των αγωνιζομένων δε διαβάζει πάλι γκρίνιες θα έχουμε το 2009...
Για τον απεγκλωβισμό με HANS, ναι, είναι λίγο δυσκολότερος, αλλά αυτό μου θυμίζει τη λογική 'δε φοράω ζώνη μήπως πέσω στη θάλασσα και δεν μπορέσω να βγώ'
Τώρα τα περί παγκόσμιας (HANS σε όλες τις κορυφαίες μορφές αγώνων σε Ευρώπη, Αμερική και Ιαπωνία) συνομωσίας για να πλουτίσουν τα ολιγοπώλια... ή μάλλον
-
-
Νάσο μάλλον παρεξήγησες....Αλλού είναι το θέμα....
Το HANS θα εφαρμοστεί.
Το HANS σώζει.
Το HANS κοστίζει.
Ποιός διαφώνησε σε αυτά;;;;
-
ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΣΕ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤHN ΑΠΑΡΑΔΕΚΤH ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΩΝ MODERATORS ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ.
-
Τοτε τι συζητάμε σε αυτο το θέμα αφου κανεις δεν διαφωνει σε αυτά;
Μηπως οτι το rally.gr κάνει αβάντα στην Badgmania και την ALMAN που εισάγουν τα HANS στην Ελλάδα;
ΕΛΕΟΣ γμτ. Η πολύ γκρινια κουράζει...
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Νάσο μάλλον παρεξήγησες....Αλλού είναι το θέμα....Το HANS θα εφαρμοστεί.
Το HANS σώζει.
Το HANS κοστίζει.
Ποιός διαφώνησε σε αυτά;;;;
Οχι εγώ πάντως
Οπως είδες, προσπάθησα να ασχοληθώ με την ουσία της υπόθεσης, που θεωρώ πως δεν είναι το αν το rally.gr ή ο Λάμπρος προμοτάρει οποιονδήποτε. Οι θεωρίες συνομωσίας δε με αφορούν.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οχι εγώ πάντως
Οπως είδες, προσπάθησα να ασχοληθώ με την ουσία της υπόθεσης, που θεωρώ πως δεν είναι το αν το rally.gr ή ο Λάμπρος προμοτάρει οποιονδήποτε. Οι θεωρίες συνομωσίας δε με αφορούν.
Και για να τα κάνουμε τα πράγματα ακομα πιο λιανα, μια που το σενάριο οτι ο Λάμπρος προμοτάρει κάτι γραφτηκε παραπάνω, να τονίσω ότι και τα δυο HANS που φορούσαν ο Λαμπρος και ο Νικος είναι αγορασμένα στην Ελλάδα, το ένα απο την ALMAN και το άλλο απο την Badgemania.
Ετσι για να μην μένουν και ερωτήματα αναπάντητα.
Και κατι άλλο, συμφωνώ απόλυτα με τον Τάκη ότι το HANS πρέπει να δοκιμάζετε επι τόπου με όλο τον εξοπλισμό του πληρώματος και όχι 'στα τυφλά' μέσω Internet!
-
Για ραλλυ παντως πρεπει να ειναι η μεγιστη ορθια κλιση,δηλαδη η ελαχιστες μοιρες.(20)
Σωστα?Λαμπρο,εσυ πρεπει να φορας το μικροτερο(μεσαιο μεγεθος δηλαδη) μοντελο!
Ο Νικος(Μουζακης) πρεπει να φοραει το μεγαλυτερο.
Ετσι για να παρουμε και μια ταξη κλιμακας.
Αληθεια οταν θα γινουν υποχρεωτικα ολα αυτα (εσωρουχα,παπουτσια,φορμα χανς,κρανος ,) θα αρχισουν να περιοριζονται και οι μια φορας οδηγοι η συνοδηγοι,αφου θα δυσκολευονται να βρουν τον καταλληλο εξοπλισμο δανεικο η θα πρεπει να δωσουν,πλεον αρκετα χρηματα
(αλλο μεχρι και το 2001 κρανος,και υστερα κρανος,φορμα,περσι και εσωρουχα και αλλο ολα τα παραπανω)
Απλα μια σκεψη,ε.... -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Για ραλλυ παντως πρεπει να ειναι η μεγιστη ορθια κλιση,δηλαδη η ελαχιστες μοιρες.(20)
Σωστα?Λαμπρο,εσυ πρεπει να φορας το μικροτερο(μεσαιο μεγεθος δηλαδη) μοντελο!
Ο Νικος(Μουζακης) πρεπει να φοραει το μεγαλυτερο.
Ετσι για να παρουμε και μια ταξη κλιμακας.
Αληθεια οταν θα γινουν υποχρεωτικα ολα αυτα (εσωρουχα,παπουτσια,φορμα χανς,κρανος ,) θα αρχισουν να περιοριζονται και οι μια φορας οδηγοι η συνοδηγοι,αφου θα δυσκολευονται να βρουν τον καταλληλο εξοπλισμο δανεικο η θα πρεπει να δωσουν,πλεον αρκετα χρηματα
(αλλο μεχρι και το 2001 κρανος,και υστερα κρανος,φορμα,περσι και εσωρουχα και αλλο ολα τα παραπανω)
Απλα μια σκεψη,ε....Εγω φοραω medium 10' και ο Νικος large 20'. Εχει να κανει με τον λαιμο
αλλα περισσοτερο με τον στερνο-στηθος. Οι πολοι αδυνατοι οδηγοι θα βολευτουν το πιθανοτερο με τισ 10'. Οι συνοδηγοι λογω της ξαπλωτης θεσης θα βολευτουν με 20', εκτος αν ειναι πολοι αδυνατοι. Παρα πολλοι στους αγωνες που λαβαμε μερος, φοραγαν το Hans χωρις να εχουν καθισμα ειδικο για αυτο. Δεν ειναι απαραιτητο για θεμα ασφαλειας αλλα βολευει στο να χωραει καλλιτερα το πισω του τμημα και κατα συνεπεια να μην σε ενοχλει κατα την χρηση. Ο Νικος χωρις τετοιο καθισμα δεν ειχε κανενα προβλημα. Και επιμενω, Hans και καθισματα με προστατευτικα αυτια!!!! Και προς θεου, δεν προμοταρω κανενα, για ονομα πια. Ειναι θεμα δικιας μας αφαλειας! -
Διατύπωσα στην αρχή του θέματος την ελπίδα για λίγη ουσία. Δεν την είδα ακόμα και ελπίζω για αυτήν στο μέλλον.
Όσον αφορά λοιπόν το HANS.
Ξεκίνησε όπως είναι γνωστό από τη F1. Στην F1 λοιπόν οι μηχανικοί έχουν να αντιμετωπίσουν ένα περιβάλλον απόλυτης και συνεχούς βελτιστοποίησης παλαιότερα στον τομέα των επιδόσεων και τα τελευταία 20 τουλάχιστον χρόνια και στον τομέα της ασφάλειας.
Εφόσον λοιπόν κάνουν ότι είναι δυνατόν στο θέμα της ασφάλειας και εκεί το μεγαλύτερο μέρος της προσπάθειας έγκειται στην αντοχή του μονοκόκ και στην απορρόφηση ενέργειας από τα 'περιφερειακά' ανθρακονήματα τα οποία θριματίζονται κατά την εξέλιξη μιας σύγκρουσης......έπειτα πιάνουν άλλους τομείς και με βάση τα δεδομένα που μαζεύουν από τα ατυχήματα του παρελθόντος.
Απόλυτα λογικό και κατανοητό εφόσον έφτιαξαν ένα ιδιαίτερα ασφαλές μονοκόκ, τέλεια κράνη, στολές, ζώνες, να φτάσουν και στη στήριξη του κεφαλιού με το HANS.
Όπως είναι λογικό το HANS δεν άργησε να μπει σε όλες ομολογουμένως τις κορυφαίες μορφές αθλητισμού, σε συνεργασία με τον ήδη βελτιστοποιημένο σε καλό βαθμό ο εξοπλισμό ασφάλειας.
Σε τέτοια επίπεδα μάλιστα το συνολικό κόστος του εξοπλισμού ασφάλειας είναι ήδη υψηλό, οπότε για να μιλήσουμε 'μηχανικίστικα', η αύξηση του κόστους λόγω HANS έχει σαν αποτέλεσμα μια αντίστοιχη αύξηση του συνολικού βαθμού ασφάλειας του αυτοκινήτου.Δεδομένα που καμία σχέση δεν έχουν με τη χώρα μας.
Καλούμε σήμερα αύριο ή το 2009 τους οδηγούς να διπλασιάσουν ή και να τριπλασιάσουν το κόστος του εξοπλισμού ασφάλειας, προκειμένουν για τι είδους αύξηση ( αν υπάρχει αύξηση) του συντελεστή ασφάλειας;
Πως βρίσκουμε αυτόν το συντελεστή; Αναλύουμε τα ατυχήματα των πχ 20 τελευταιών ετών και βρίσκουμε σε πόσα θα είχαμε καλύτερα αποτελέσματα εάν υπήρχε χρήση HANS.
Επιστημονικά και τεκμηριωμένα όμως και όχι επειδή κάποιου του φάνηκε σε ένα ατύχημα πως σώθηκε λόγω HANS να το λαμβάνουμε σαν δεδομένο και να το διαφημίζουμε.
Μετά την ανάλυση αυτή θα μπορούσαμε να βγάλουμε και άλλα συμπεράσματα. Πχ αν σώνει και καλά αυξήσουμε στο διπλάσιο το κόστος του εξοπλισμού ασφάλειας, μήπως αντί για HANS να βελτιώσουμε άλλους παράγοντες που σταθούν πιο αποτελεσματικά στα υπάρχοντα «προφίλ» των ατυχημάτων που γίνονται συχνότερα στην Ελλάδα; Παράγοντες στους οποίους τα σημερινά ελληνικά αγωνιστικά υστερούν;
Βέβαια έτσι, κινδυνεύουν κάποιοι να χάσουν τον πακτωλό αυτό των χρημάτων, τα οποία θα πάνε ίσως σε πρώτο βαθμό σε σιδεράδες για καλύτερα roll cages.
Στο δια ταύτα, η δική μου μάταια ελπίδα είναι να μην είμαστε η μόνιμη πουτανίτσα (Νίκο μη μου το σβήσεις μου το χαλάς....) των εγχώριων και εξωτερικών νταβατζήδων, που μας λένε κάτι και πρέπει δουλικά να το ακολουθούμε.
Να κάνουμε καλύτερους αγώνες κοιτώντας πρώτα τελευταία και μόνο τον εαυτό μας με σύμβουλο, όχι νταβά τις προδιαγραφές άλλων για άλλους. -
-
Αν ο Ζακχαίος (το είδατε το βίντεο έτσι????) είχε χτυπήσει το μηχανάκι ή είχε πάρει παραμάζωμα τα παιδάκια στο τέλος και μετά έφερνε 13 τούμπες και φόραγε HANS και σωζόταν θα είμασταν ευτυχισμένοι (ναι ξέρω πολλές υποθέσεις)?
Τέτοιος στουρθοκαμηλισμός δεν έχει ξαναγίνει. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
Η πρώτη ανακοίνωση και η βασικότερη θα είχε να κάνει με την ασφάλιση των οδηγών που τρέχουν, και η δεύτερη για την εξασφάλιση της απομόνωσης των ειδικών.Το Χανς μας έλειπε όταν γίνονται αγώνες όπου εκεί που με το αμαξάκι που πάει ένας απλός χομπίστας (και ούτε) και τρέχει κανένα περιφερειακό κινδυνεύει να πετύχει τον παππού με το αγροτικό και τις πέντε κατσίκες στην καρότσα που πηγαίνει ανάποδα τη διαδρομή.
-
αν η ΕΘΕΑ ηταν ανθρωπινη σωστη και παντα διπλα στον αγωνιζομενο θα μπορουσε να κανει μια χορηγηση για το συστημα hans η να κανει μια ομαδικη παραγελια σε καποιο εργοστασιο και να δωσει στους αγωνιζομενους σε μια πολυ καλη προνομιακη τιμη..
αλλα οταν ολα ειναι για την κονομα και πως θα γεμισει η τσεπη τα ξεχνας ολα αυτα τα ωραια...
-
Συγνώμη, μαλλον δικό μου το λάθος. Πιστευα οτι μια προσωπική εμπειρία για το πως το HANS όντως σώζει ζωες θα ήταν χρήσιμη. Αντι αυτου εισεπραξα ειρωνία και υπονοούμενα.
Κάποιοι που κατάλαβαν την σοβαρότητα του θέματος επικοινώνησαν με email pm ακόμα και τηλέφωνο.Λυπάμαι που επιβεβαιώνονται τα λεγόμενα πολλών φίλων αγωνιζόμενων και μη, οι οποίοι έλεγαν ότι ο καθένας προβάλει τον τρόπο σκέψη τους στους αλλους και οτι παντα θα πιστεύουν ότι ό,τι γίνεται ή λεγετε έχει κάποιο απότερο σκοπο ή συμφέρον.
Σταματώ λοιπόν εδω το συγκεκριμένο θέμα πραγματικά απορημένος προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός. Δεν είπε κανέις οτι το HANS θα σώσει τους ελληνικούς αγώνες. Προς θεου θέλει πολύ νερό για να ξαναγυρίσει ο μύλος. Θα σώσει όμως την ζωή σας, και αυτό δεν είναι ουτε θέμα της ΕΘΕΑ ούτε του ΣΟΑΑ ούτε κανενός συνδέσμου, λέσχης, συλλογου.
Διαφήμιση - Προαναγγελία για HANS απο το rally.gr .....