-
Τρομερό αυτοκίνητο, το λατρεύω, μου αρέσει...
ΑΛΛΑ
...δείχνει πανίβαρο ρε παιδιά . Στο trend που ακολουθεί όλος ο κόσμος πλέον. Πρέπει να παίζει άνετα σε χωράφια Brera 3.2 (1700kg+) και με τον V8 στα ~400hp τι έχουμε τελικά; Μια M5 προηγούμενης γενιάς. Κάνω λάθος; Είναι αυτό τελικά ό,τι περιμένατε να είναι μια Μ3; Μετά την Μ5 με το V10 ίσως ναι, εγώ πάντως το απευχόμουν. Δεν ξέρω... Πάντως αν βάλεις μια Ε30 δίπλα σε αυτήν, θα φαίνεται σαν ανέκδοτο το όλο σκηνικό και αυτό μάλλον θα πρέπει να προβληματίσει λίγο και τον κόσμο και τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Έχουμε γεμίσει βαρίδια, είναι όντως αυτός ο μόνος δρόμος;
-
Δεν θυμάμε καλά αλλά μάλλον είχα διαβάσεο ότι το βάρος θα κρατηθεί σε λογικά επίπεδα δλδ 1500-1600 κιλά...
-
Την Θέλω!!!!!!
-
Έχει δίκιο ο Cavallino. Οι αυτοκινητομηχανίες έχουν πάρει τελείως στραβό δρόμο. Αντί να τους ενδιαφέρει πως θα φτιάξουν πιο ελαφριά αυτοκίνητα το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να έχουν τεράστιες ροπές. Δυστυχώς αυτή η Μ3 μάλλον θα είναι σαν την παλιά Μ5 E39. Έβλεπα χθες για χιλιοστή φορά μία εκπομπή του Best Motoring που δοκίμαζαν την Μ5 E39. Ο Tsuchiya συνεχώς παραπονιόταν ότι αυτό το αμάξι φαίνεται βαρύ. Από την άλλη έλεγε ότι δεν μπορούσε να πιστέψει πως γίνεται ένα τόσο βαρύ αμάξι να πηγαίνει τόσο γρήγορα.
-
Λες με το βαρος να γινει οτι εγινε με το ευρω και την δραχμη.Να βρουν καμια καινουργια μοναδα μετρησης ,ωστε τα 1700 κιλα να ειναι 900 ταδε στη καινουργια μοναδα μετρησης....
Πρεπει να τους ριξουμε καμια τετοια ιδεα μου φαινεται,γιατι αλλιως ως το 2050 θα εχουμε ανετα την κορολλα των 2200 κιλων ,στο βασικο μοντελο.(το οποιο θα ειναι στο μεγεθος μπεμβε 7αρας με περιπου 1000γκατζετς...)
-
Εγώ νομίζω και οι ίδιοι έχουν διαπιστώσει προ πολλού οτι οδηγούνται σε αδιέξοδο και αρχίσουν να χρησιμοποιούν εξελιγμένα υλικά και υποσυστήματα...
Νομίζω οτι δε θα αργήσει να γίνει της μόδας το...ελάφρωμα!Αρκεί να ξεκινήσει κάποιος και οι υπόλοιποι αναγκαστικά θα ακολουθήσουν!
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Τρομερό αυτοκίνητο, το λατρεύω, μου αρέσει...ΑΛΛΑ
...δείχνει πανίβαρο ρε παιδιά . Στο trend που ακολουθεί όλος ο κόσμος πλέον. Πρέπει να παίζει άνετα σε χωράφια Brera 3.2 (1700kg+) και με τον V8 στα ~400hp τι έχουμε τελικά; Μια M5 προηγούμενης γενιάς. Κάνω λάθος; Είναι αυτό τελικά ό,τι περιμένατε να είναι μια Μ3; Μετά την Μ5 με το V10 ίσως ναι, εγώ πάντως το απευχόμουν. Δεν ξέρω... Πάντως αν βάλεις μια Ε30 δίπλα σε αυτήν, θα φαίνεται σαν ανέκδοτο το όλο σκηνικό και αυτό μάλλον θα πρέπει να προβληματίσει λίγο και τον κόσμο και τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Έχουμε γεμίσει βαρίδια, είναι όντως αυτός ο μόνος δρόμος;
Ετσι είναι ... δυστυχώς. Αρκεί να σκεφτούμε πως η F430 με χρήση ακριβών υλικών (ανθακονήματα - αλουμίνιο) είναι 1450 κιλά .... η Μ3 πόσο θα είναι ?
Η μόνη λύση να ξαναδούμε αυτοκίνητα τύπου Μ3 Ε30 είναι να φτειάξουν μια αλουμινένια έκδοση της 1 coupe , αλλά πάλι πόσο θα στοιχίζει ? -
Να κάνω μια ερώτηση και εγώ?
Στην καινούρια Z4 Coupe την τρίλιτρη υπάρχει επιλογή -manual- ή -αυτόματη αλλά με paddles στο τιμόνι. Η Ζ4 M Coupe δεν διατίθεται (απ' όσο κατάλαβα) σε καμία έκδοση με paddles.
Ξέρουμε τι θα ισχύει με την Μ3? Γιατί η BMW δεν προχωράει σε paddles που σαφώς είναι πιο αγωνιστικά στα κορυφαία sport μοντέλα της, τις M?
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Να κάνω μια ερώτηση και εγώ?Στην καινούρια Z4 Coupe την τρίλιτρη υπάρχει επιλογή -manual- ή -αυτόματη αλλά με paddles στο τιμόνι. Η Ζ4 M Coupe δεν διατίθεται (απ' όσο κατάλαβα) σε καμία έκδοση με paddles.
Ξέρουμε τι θα ισχύει με την Μ3? Γιατί η BMW δεν προχωράει σε paddles που σαφώς είναι πιο αγωνιστικά στα κορυφαία sport μοντέλα της, τις M?
Ειπαν οτι το υπαρχον SMG δεν ηταν αρκετα καλο πλεον για να μπει στη Ζ4Μ.Οποτε προσφερουν μονο το χειροκινητο.Οσο για τη καινουρια Μ3 ,μαλλον κατι εξελλισουν αυτη τη στιγμη...
-
Το πιο γρήγορο κιβώτιο παραγωγής δεν είναι αρκετά καλό για να μπει στην Ζ4Μ? Θα μας τρελάνουν οι γερμανοί?
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Το πιο γρήγορο κιβώτιο παραγωγής δεν είναι αρκετά καλό για να μπει στην Ζ4Μ? Θα μας τρελάνουν οι γερμανοί?Μωρέ αρκετά καλό είναι και παραείναι για την Ζ4Μ. Ίσως θέλησαν να κρατήσουν hardcore χαρακτήρα στο αυτοκίνητο.
-
O υπεύθυνος εξέλιξης της Z4M είχε δηλώσει πως κάνανε οτι μπορούσανε για να μείνει ανόθευτος ο hardcore χαρακτήρας του αυτοκινήτου (κλασσική υδραυλική κρεμαγιέρα, χειροκίνητο κιβώτιο κ.λ.π.)
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
O υπεύθυνος εξέλιξης της Z4M είχε δηλώσει πως κάνανε οτι μπορούσανε για να μείνει ανόθευτος ο hardcore χαρακτήρας του αυτοκινήτου (κλασσική υδραυλική κρεμαγιέρα, χειροκίνητο κιβώτιο κ.λ.π.)Οκ, τώρα βγαίνει νόημα..
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Το πιο γρήγορο κιβώτιο παραγωγής δεν είναι αρκετά καλό για να μπει στην Ζ4Μ? Θα μας τρελάνουν οι γερμανοί?
Μωρέ αρκετά καλό είναι και παραείναι για την Ζ4Μ. Ίσως θέλησαν να κρατήσουν hardcore χαρακτήρα στο αυτοκίνητο.
Η επισημη απαντηση της BMW,παντως ηταν αυτη που εγραψα παραπανω.Μου φαινετε οτι το ανεφεραν και στο 5th gear.
-
-
Έχω περιέργεια να δω ένα (σοβαρό) M3 -όταν με το καλό κυκλοφορήσει- vs RS4...
-
-
Ο χρήστης WinMik έγραψε:
Έχω περιέργεια να δω ένα (σοβαρό) M3 -όταν με το καλό κυκλοφορήσει- vs RS4...Θα φαέι ξύλο το Rs4. Εδώ το παλιό Μ3 που έχει και πόσα χρόνια στην αγορά κοντράρεται στα ίσα με το καινούργιο Rs4. Τι να λέμε...
-
Σε χρόνους πίστας πάντως ούτε κατα διάνοια δεν κοντράρεται..
-
Η απλή όχι. Η CSL ναι.
Nέα BMW M3...