-
Ο χρήστης sodhad έγραψε:
δε νομίζω να βάλουν τουρμπο αν και στην αμερική στα accura έβαλαν φετος
Αυτό εννοούσα, άρα οι πιο ανήσυχοι πάλι σε γερμανία μεριά θα κοιτάξουν...
Δηλαδή με αυτη τη λογική εκτος από Audi, Mercedes και πολύ ακριβες BMW κανείς άλλος δεν εχει θεση
...Όχι μόνο υπάρχουν και τα πιο φτηνά του VAG group, Οπελ...
Αν κάποιος θέλει 200 ροπάτα άλογα και μια λογική τιμή που θα πρέπει να κοιτάξει? Εκτός και αν η Honda βάλει 3λιτρο κινητήρα και τον κοστολογεί σαν 2λιτρο τουρμπο. Σε διαφορετική περίπτωση θα έχουμε φαινόμενο... 159 ενα πολύ όμορφο και δυναμικό σχήμα που θα κινεί νωχελικά ένας 1.8 ατμοσφαιρικός...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
H Honda έχει βαλθεί να διώξει όλους τους συνταξιούχους από το πελατολόγιό της ή μου φαίνεται;Ε ναι, είναι φανερό πλέον... Δεν μας πειράζει καθόλου αυτό.
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
δε νομίζω να βάλουν τουρμπο αν και στην αμερική στα accura έβαλαν φετος
Αυτό εννοούσα, άρα οι πιο ανήσυχοι πάλι σε γερμανία μεριά θα κοιτάξουν...
Δηλαδή με αυτη τη λογική εκτος από Audi, Mercedes και πολύ ακριβες BMW κανείς άλλος δεν εχει θεση
...Όχι μόνο υπάρχουν και τα πιο φτηνά του VAG group, Οπελ...
Αν κάποιος θέλει 200 ροπάτα άλογα και μια λογική τιμή που θα πρέπει να κοιτάξει? Εκτός και αν η Honda βάλει 3λιτρο κινητήρα και τον κοστολογεί σαν 2λιτρο τουρμπο. Σε διαφορετική περίπτωση θα έχουμε φαινόμενο... 159 ενα πολύ όμορφο και δυναμικό σχήμα που θα κινεί νωχελικά ένας 1.8 ατμοσφαιρικός...
Κι όμως η Χόντα όταν θελει μπορει να βγαλει πολλα αλογα χωρίς τη χρηση τουρμπο...
-
Ο χρήστης sodhad έγραψε:
Κι όμως η Χόντα όταν θελει μπορει να βγαλει πολλα αλογα χωρίς τη χρηση τουρμπο...Δεν αντιλέγω, όμως σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο το τελευταίο που θες είναι 9άρες και -σχετικά- χαμηλή ροπή.
Το κοινό που τα δέχεται αυτά, τα αναζητά σε άλλα σχήματα και έχει πολύ διαφορετικούς προσανατολισμούς (Racing). -
ομως έτσι μπορείς να κινηθείς και οικονομικά
Το type-R μπορεί να κάψει πολύ λιγότερο αν δε πατας απότομα το γκάζι.
Το δοκίμασα στην εθνική και ήμουν κάτω από 10 λίτρα για 800 χλμ με ταχυτητες στα 140 -
2008 Honda Accord
http://www.autospies.com/news/2008-Hond ... -Way-9990/
http://www.egmcartech.com/2006/11/13/20 ... n-the-way/ -
Θα μας πεθάνεις βρε Power!!!
-
Συμφωνώ, πανέμορφο!
-
Λάθος αναλογίες έχει αυτή η Photoshopιά....Τα παράθυρα είναι σαν πολεμίστρες, οι επιβάτες δεν θα βλέπουν την τύφλα τους, οι ρόδες μοιάζουν σαν να ήλθα από τρακτέρ και η οροφή σαν να κάθησε πάνω της ο Godzilla...
Ελπίζω πάντως το νέο Accord να αντιγράψει το Civic και να πάψει να μοιάζει με πχ το Sonata... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Λάθος αναλογίες έχει αυτή η Photoshopιά....Τα παράθυρα είναι σαν πολεμίστρες, οι επιβάτες δεν θα βλέπουν την τύφλα τους, οι ρόδες μοιάζουν σαν να ήλθα από τρακτέρ και η οροφή σαν να κάθησε πάνω της ο Godzilla...
Ελπίζω πάντως το νέο Accord να αντιγράψει το Civic και να πάψει να μοιάζει με πχ το Sonata...υπερβολικος εισαι φιλε μου...ειναι κουκλι
-
Εχμ...μπορεί να είμαι υπερβολικός, αλλά κι εσύ...δεν πας πίσω!
-
Υπερβολές.
Περιμένετε να έρθει ο Omikrone και θα δείτε τι θα πει υπερβολή.
(εκτός αν ο μισθός του είναι μόνο για το civic και δε περιλαμβάνει άλλα μοντέλα )Όμορφο είναι πάντως.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Λάθος αναλογίες έχει αυτή η Photoshopιά....Τα παράθυρα είναι σαν πολεμίστρες, οι επιβάτες δεν θα βλέπουν την τύφλα τους, οι ρόδες μοιάζουν σαν να ήλθα από τρακτέρ και η οροφή σαν να κάθησε πάνω της ο Godzilla...
Ελπίζω πάντως το νέο Accord να αντιγράψει το Civic και να πάψει να μοιάζει με πχ το Sonata...haha ναι και οι γιαλοκαθαριστιρες είναι για μόστρα μονο. Και πάλη εκεί σκατά τα έκαναν.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εχμ...μπορεί να είμαι υπερβολικός, αλλά κι εσύ...δεν πας πίσω!για να το λες κάτι θα ξερεις...
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Υπερβολές.Περιμένετε να έρθει ο Omikrone και θα δείτε τι θα πει υπερβολή.
(εκτός αν ο μισθός του είναι μόνο για το civic και δε περιλαμβάνει άλλα μοντέλα )Όμορφο είναι πάντως.
;έχω ήδη...οπλίσει και του έχω στήσει καρτέρι...
-
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=292&page_id=4691
και έκδοση κουπέ σε μορφή πρωτοτύπου...
δεν είναι άσχημο -
Source: http://www.automobilemag.com
TOV
Date: January 08, 2007 09:30
Submitted by: Jeff
Source: Honda Press Release
Credibility Rating: Not SpecifiedDETROIT, Jan. 8, 2007 – The Honda Accord Coupe Concept reveals a totally new look for the next-generation Accord, along with key technologies for safety, fuel efficiency and performance, American Honda Motor Co., Inc., announced today at the North American International Auto Show (NAIAS) in Detroit. The Accord is Honda’s best-selling model in North America and its debut at NAIAS marks the first time that an Accord concept vehicle has ever been shown at a major auto show.
The styling of the Accord Coupe Concept conveys a powerful stance through its long hood, deeply sculpted lower body and fastback roofline. A six-sided grille and projector headlamps that recess deep into the front fenders contribute to an unmistakable and aggressive front fascia. Quad exhaust outlets integrated into the rear diffuser further convey performance and style beyond any Accord to date.
“The Accord Coupe Concept demonstrates the styling direction for the upcoming, eighth-generation Accord,” said John Mendel, senior vice president of American Honda. “As the industry’s target for midsize segment excellence, the all-new Accord will set a new benchmark for safety, efficiency, performance, refinement and style.”
A more powerful and lower-emissions V6 engine will provide higher fuel efficiency with the incorporation of Honda’s next-generation Variable Cylinder Management (VCM) technology. Honda leads the industry with the highest Corporate Average Fuel Economy (CAFE) rating for any full line manufacturer of 29.2 miles per gallon - well above the industry average of 25.3 miles per gallon.
As part of Honda’s “Safety for Everyone” initiative, all next-generation Accord models will include the company’s Advanced Compatibility Engineering
(ACE
) Body Structure. Honda’s ACE Body Structure incorporates a front-end frame structure that helps absorb and disperse crash energy over a large area in a frontal impact. ACE also makes the vehicle more crash compatible in frontal impacts with vehicles of differing ride heights.
The current generations of the Odyssey (2005), Civic (2006) and CR-V (2007) all have the ACE Body Structure. Together, the ACE-equipped vehicles represent more than 50 percent of all 2007 Honda vehicles sold on a sales-weighted basis. With the addition of the next-generation Accord to the lineup of vehicles with ACE, more than 75 percent will be equipped with the technology on a sales-weighted basis after it goes on sale.
Honda Accord History
The Honda Accord, currently in its seventh generation in 30 years, remains Honda’s best-selling vehicle worldwide and has consistently been one of the top five best-selling automobiles in the U.S. Known for its ride and handling, comfort and convenience features, safety, quality and refinement, the Accord delivers world-class style with sophistication and performance. The Accord was launched in 1976 with subsequent major re-designs debuting in 1982, 1986, 1990, 1994, 1998 and 2003. More than 9.5 million Accords have been sold in the U.S. since 1976.Car and Driver magazine named the 2007 Honda Accord as one of the winners of its prestigious and highly competitive annual '10Best Cars' award. The Accord has achieved '10Best' status 21 times in the 25 years that Car and Driver editors have been conducting the competition, more than any other vehicle in the award's history.
Honda Accord Coupe Concept Specifications
- Type: Two-door Coupe
- Seating Capacity: 5-passenger
- Engine: V6 engine with VTEC and VCM
-
Πολύ όμορφο το coupe, που βέβαια στην Ευρώπη δεν μας αφορά. Εμείς θα πρέπει να κοιτάζουμε προς το Sport4 concept.
@νδρέας
-
Yeah, kick ass!
-
Πού ξέρετε;
Ίσως επανέλθουν τα Integra στην Ευρώπη...
Honda Accord (2008)