-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Συνολικα ενα πολυ ενδιαφερον τευχος.Το αρθρο για το F16 μας θυμισε τον παλιο, καλο Καββαθα.
Η 'Πρασινη Κολαση' και το αρθρο για τη Lancia rally, ΑΥΤΟΙ ειναι οι 4Τ 'μου'.
Επισης το αρθρο του Τεμπεριδη, πολυ καλο τοσο στην ουσια οσο και στη γραφη.Η γκρινια του μηνα: 5 σελιδες για το γυναικειο πληρωμα του ιστορικου;;; Ωραια ματια αμφοτερες, δεν λεω. Και τελοσπαντων η Φαμπιατου εχει και μια αξιοσημειωτη παρουσια. Η αλλη κοπελα, που, απο οσα η ιδια δηλωσε, εχει τοση σχεση με την οδηγηση οση εγω με την πυρηνικη φυσικη, ειχε κατι αξιομνημονευτο να πει; Γιατι αν ειχε, δεν το ειπε...
Αυτος ο χωρος στο περιοδικο δεν θα μπορουσε να διατεθει για τους αγωνες (που εχουν συρρικνωθει οσο δεν παει) ή για αλλη υλη; Γιατι θα πρεπει να εχουμε ΣΕ ΚΑΘΕ τευχος παρουσιαση γυναικειων πληρωματων, ειδικα οταν η (αγωνιστικη και μονο ) παρουσια τους ειναι κατω του μετριου; Ενα δισελιδο δηλ. δεν θα εφτανε;**οταν η (αγωνιστικη και μονο ) παρουσια τους ειναι κατω του μετριου; Ενα δισελιδο δηλ. δεν θα εφτανε;
**Κάτω του μετρίου?
Για δική σας ενημέρωση...Το 2005 στο ενιαίο ΜG CUP ανάμεσα σε 18 άντρες οδηγούς, αυτά τα 'ωραία μάτια' τερμάτισαν τρίτα στο πρωτάθλημα, ενώ στην ανάβαση της Ριτσώνας τερμάτισαν δεύτερα -και στο δεύτερο σκέλος παραλίγο πρώτα, στην κατηγορία τους. Η Ισμήνη έχοντας οδηγήσει F3- και τερματίσει 4η στη βαθμολογία σε τρία πρωταθλήματα F3( http://www.fabiatou.com/2005_03_01_archive.html ), απότελει διαφήμηση για τον χώρο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα-ενώ και το γεγονός ότι το πλήρωμα στην πρώτη του προσπάθεια τερμάτησε 8ο στην κατηγορία του σε ένα διεθνή αγώνα αποτελέι κάτι το εξαιρετικό. Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί να υπάρχει αυτή η γκρίνια...
Καλό είναι να ενημερωνόμαστε πριν γράψουμε καποιο σχόλιο...
-
Λοιπόν για μια ακόμα φορά άψογος ο Τεμπερίδης.
Ωραίο το 350Ζ ποίημα το άρθρο για την Lancia του ΚΚ από τα παλιά ( για να βλέπουν οι νέοι συντάκτες αν και άμα δεν το έχεις....) και προσωπικά βρήκα ενδιαφέρουσα την 5σέλιδη συνέντευξη των δεσποινίδων αν και συμφωνώ οτι το θέμα αγωνιστική ενημέρωση χρειάζεται αναβάθμιση ( άμεσα ) σε ποσότητα -
Ομολογώ ότι δεν ήξερα σε ποιο θέμα να το αναφέρω. Πιστεύω ότι εδώ είναι καλύτερα!
Αφορά το θέμα «Που πας ωρέ Βερόνικα» του τελευταίου τεύχους. Είχα την ατυχία πριν ενάμιση περίπου χρόνο να ταξιδέψω από την Αθήνα στο Ηράκλειο κάνοντας χρήση αναπηρικού καροτσιού και στα δυο αεροδρόμια!!!! Όσοι είχαν έρθει στην συνάντηση τότε στα Καλύβια με θυμούνται με τις πατερίτσες. Και στα δυο αεροδρόμια ανέλαβε την μεταφορά και επιβίβαση - αποβίβαση μου η αεροπορική εταιρία που χρησιμοποίησα για να ταξιδέψω. Ομολογώ ότι δεν κατάλαβα ακριβώς το άρθρο!!! Δεν ξέρω επίσης αν πρέπει να έχει ειδική υπηρεσία το αεροδρόμια ή είναι υποχρέωση της εταιρίας. Πάντως εγώ μετακινήθηκα χωρίς πρόβλημα από τις ράμπες του αεροδρομίου με βοήθεια υπαλλήλων της αεροπορικής εταιρίας. -
Άσχετο με 4Τ-σχετικό με το ελλιπές τεύχος που αγόρασε ο Nass στις Σπέτσες: Πήγα στο περίπτερο να πάρω την Πτήση. Υπήρχαν τρία τεύχη, από τα οποία το πρώτο περιείχε Cd με 13 τραγούδια σε στίχους Λευτέρη Παπαδόπουλου...
Σκέφτηκα ότι ήταν λάθος 'σακουλοποίησης' και κοίταξα τα υπόλοιπα δύο τα οποία περιείχαν DVD χωρίς τίτλους. Πήρα ένα από αυτά και απέκτησα ένα ωραίο... κενό DVD για την περίπτωση που χρειαστώ κάποιο μεγάλο backup στο γραφείο!
-
διπλο-καταχώρηση...
-
Αλήθεια ο 'χιουμορίστας' που έβαλε τη διαφήμιση των Υ/Musa ακριβώς μετά το ιστορικό κείμενο της Lancia Rally, ανήκει στη συντακτική ομάδα, ή ήταν ο ίδιος ο πελάτης!!!
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Αλήθεια ο 'χιουμορίστας' που έβαλε τη διαφήμιση των Υ/Musa ακριβώς μετά το ιστορικό κείμενο της Lancia Rally, ανήκει στη συντακτική ομάδα, ή ήταν ο ίδιος ο πελάτης!!!Που να την έβαζαν δηλαδή;
-
Μόνο ως μαύρο χιούμορ (απευθυνόμενο στους παλαιότερους κατόχους Lancia) μπορώ να το θεωρήσω...
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Μόνο ως μαύρο χιούμορ (απευθυνόμενο στους παλαιότερους κατόχους Lancia) μπορώ να το θεωρήσω...Η ίδια η Lancia κάνει πλάκα στους κατόχους παλαιότερων μοντέλων και δεν φταίνε οι συντάκτες γι' αυτό.
Το να μπει η διαφήμιση δίπα από το ιστορικό άρθρο μου φαίνεται λογικότατο, όποιου και να ήταν η απόφαση...
Εκτός και αν απλά ήθελες να θίξεις την πορεία της εταιρίας, οπότε πάω πάσο...
-
Καλή είναι η περιπλάνηση στο παρελθόν, είμαι αναγνώστης του περιοδικού από το 1982, άρα μπορώ να κρίνω τους παλιούς με τους νέους.
- Οι νέοι συντάκτες δεν με έχουν κερδίσει τόσο, θέλω να ξέρω πχ ποια αυτοκίνητα τους αρέσουν, όπως παλιά.
- Ο Τεπερίδης είναι ένας πολύ ολοκληρωμένος συντάκτης, με ολίγη θετική τρέλα, πρέπει να μας πεί και άλλα.
- Το αγωνιστικό κομμάτι των 4Τ, έχει γίνει πολύ φτωχό κατά την γνώμη μου, χωρίς πολλές καλύψεις, ακόμα και από το Ελλαδικό χώρο πχ αγώνες δεξιοτεχνίας, Dragster.
- Υπάρχει ύλη πολλών διαφορετικών θεμάτων, αλλά δεν έχει σχέση με τον χώρο, πιστεύω πρέπει να μειωθεί, κάποιοι με έχουν κουράσει πολύ.
- Θέλω πίσω τον Νίκο Δήμου, οι παλιοί θα καταλάβουν.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Μόνο ως μαύρο χιούμορ (απευθυνόμενο στους παλαιότερους κατόχους Lancia) μπορώ να το θεωρήσω...
Η ίδια η Lancia κάνει πλάκα στους κατόχους παλαιότερων μοντέλων και δεν φταίνε οι συντάκτες γι' αυτό.
Το να μπει η διαφήμιση δίπα από το ιστορικό άρθρο μου φαίνεται λογικότατο, όποιου και να ήταν η απόφαση...
Εκτός και αν απλά ήθελες να θίξεις την πορεία της εταιρίας, οπότε πάω πάσο...
Εννοείται ότι δε λέω για τους συντάκτες. Είναι προφανέστατο ότι ο πελάτης (Lancia) επέλεξε τη θέση της διαφήμισής της - ή τέλος πάντων την αγόρασε. Απλώς τη θεωρώ ατυχέστατη...
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Μόνο ως μαύρο χιούμορ (απευθυνόμενο στους παλαιότερους κατόχους Lancia) μπορώ να το θεωρήσω...
Η ίδια η Lancia κάνει πλάκα στους κατόχους παλαιότερων μοντέλων και δεν φταίνε οι συντάκτες γι' αυτό.
Το να μπει η διαφήμιση δίπα από το ιστορικό άρθρο μου φαίνεται λογικότατο, όποιου και να ήταν η απόφαση...
Εκτός και αν απλά ήθελες να θίξεις την πορεία της εταιρίας, οπότε πάω πάσο...
Εννοείται ότι δε λέω για τους συντάκτες. Είναι προφανέστατο ότι ο πελάτης (Lancia) επέλεξε τη θέση της διαφήμισής της - ή τέλος πάντων την αγόρασε. Απλώς τη θεωρώ ατυχέστατη...
Η πρόσληψη ποικίλλει από αναγνώστη σε αναγνώστη Πέτρο.
Σε εσένα θεωρείται ατυχής, και λογικό, είναι καραμπινάτη ειρωνία.Φαντάζομαι ότι ο διαφημιστής/μαρκετινγκ/pr θα σκέφτηκε κάτι του τύπου 'να φανεί και η πλούσια ιστορία μας και να συνδυαστεί με το παρόν' ή κάτι τέτοιο.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Φαντάζομαι ότι ο διαφημιστής/μαρκετινγκ/pr θα σκέφτηκε κάτι του τύπου 'να φανεί και η πλούσια ιστορία μας και να συνδυαστεί με το παρόν' ή κάτι τέτοιο.Και όχι άδικα. Ορθώς σκέφτηκε. Ελάχιστοι διαφημιστές γνωρίζουν το προϊόν που διαφημίζουν
-
Και αγοραστές το προϊόν που αγοράζουν
-
ρε παιδια δεν εξηγειτε και στον ασχετο (μουα) γιατι ειναι κακο αυτο με τις λαντσια, επειδη δεν εχουν μοντελα της κλασης δελτα?
-
Από τότε που 'φιατοποιήθηκε' δες τις πωλήσεις της...
Ωστόσο το Υ είναι ένα πολύ καλό αυτοκινητάκι πόλης. Αλλά μέχρι εκεί... Ούτε καν απόγονος του Α112.
-
Το θέμα ξέφυγε λίγο, περί Lancia, εγώ θα πω μια άλλη θέση προς τους 4Τ, όταν κάνεται παραγωγές DVD, ρε παιδιά και δείχνεται κανένα αυτοκίνητο ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ, το ξαναλέω ΜΗΗΗΗΝ ΒΑΑΑΖΕΤΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ, θέλω να ακούω το αυτοκίνητο και όχι μουσική.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
και προσωπικά βρήκα ενδιαφέρουσα την 5σέλιδη συνέντευξη των δεσποινίδωνΚι εγώ τη βρήκα πολύ ενδιαφέρουσα, αν και δεν την έχω διαβάσει ακόμα (μόνο από τις φωτογραφίες)
Εγκάθετος...
- Θέλω πίσω τον Νίκο Δήμου, οι παλιοί θα καταλάβουν.
Μe2... Και οι νεότεροι καταλαβαίνουν...
Επίσης, αυτή η εμμονή του κου Καργάκου με το πολυτονικό και μία γλώσσα που δεν χρησιμοποιείται από κανέναν άλλον προσωπικά μ' ενοχλεί... Εντάξει, προσωπικά έχω σταματήσει να τον διαβάζω, οπότε δεν χαλάω τα ματάκια μου.
Φυσικά δεν αντιλέγω, μπορεί να εκφράζεται όπως θέλει, αλλά προς τι ο αναχρονισμός; Σε τι και ποιον ακριβώς οφελεί; Μπορούμε πάντα να αρχίσουμε να μιλάμε και να γράφουμε και στην αττική διάλεκτο... Πιστεύω ότι έτσι θα γίνουμε απόλυτα κατανοητοί απ' όλους και θα προωθήσουμε τη σωστή χρήση της επίσημης γλώσσας της χώρας μας...Αλήθεια, τι έγιναν οι δοκιμές μακράς διάρκειας;;;; Θυμάμαι παλιότερα είχε αναλυτικότατες αναφορές...
-
Αν σε ενοχλεί ο Καργάκος, πού να διάβαζες τότε που έγραφε και ο Ζουράρις.
Φέρτε το Ημερολόγιο πίσω!!!
-
Καλά αν σε ενοχλεί ο Καργάκος τι να πούμε για τον Ρουμελιώτη!!!!! Καλά τι είναι τούτος έλεος!
Όσο για το περιοδικό γιατί δεν έχουμε περισσότερα τεστ με πετρελαιοκίνητα; Γιατί όχι και περισσότερα συγκριτικά επίσης; Τι πρέπει να παίρνουμε περιοδικά για επαγγελματικά ή φορτηγά για να βλέπουμε τα τεστ των ταξί; Άσε που είναι σαν να διαβάζεις διαφημιστικά φυλλάδια των αντιπροσώπων. Έλεος κύριοι Ελλάδα δεν είναι μόνα Αθήνα και Θεσσαλονίκη!!!!!
Α και κάτι τελευταίο. Δεν θα μπορούσαν να μειωθούν οι σελίδες ποικίλεις ύλης και να μπουν περισσότερα τεχνικά θέματα ή τεστ με περισσότερα και διαφορετική δρώμενα. Τι λέτε για σύγκριση 4χ4 σε τεχνική πίστα για έλεγχο δυνατοτήτων; Τι κάνουν συγκριτικά 4χ4 και SUV;
Επίσης τα συγκριτικά των ελαστικών έχουν αρχίσει να παλιώνουν. Δεν θα δούμε νέα;
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό