-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
§Για τον φίλο που είπε ότι οι πωλητές προσπαθούν να σε πείσουν ότι τα ταμπούρα πίσω είναι καλήτερα, φίλε μου είμουνα πωλητής, και έχεις δίκιο σε αυτούς που πίστευα ότι νιώθουν το εξηγούσα, εσύ βέβαια μπορείς να μας πεις τι διαφορά έχει το ταμπούρο πίσω απο τη δισκόπλακα σε ένα αυτοκίνητο για το μέσο οδηγο σε συμπεριφορα, σε κόστος, και αν τώρα που του έχουν δίκσο πίσω, έχει αλλάξει κάτι? θα περιμένω απάντηση!
Δλδ μεταξύ των δύο (ταμπούρα/δισκόφρενα) θα προτιμούσες το 1ο για πίσω αν είχες επιλογή;
Ο μέσος οδηγός χρειάζεται το καλύτερο που μπορεί να αγοράσει η τσέπη του. Αν αυτό είναι ESP, ABS, BI-XENON, δισκόφρενα πίσω, μπλοκέ διαφορικό κλπ κλπ δεν έχει σημασία, σημασία έχει του τι είναι καλύτερο.
Αν θέλεις όμως κάνε μας μια τεκμηρίωση του γιατί δεν υπάρχει διαφορά ή γιατί είναι καλύτερα τα ταμπούρα πίσω.
§
Κοίτα ο μέσος οδηγός που πάει στη δουλίτσα του, πάει στο super market και στο χωριό του -δεν πάει πίστα δλδ ούτε ανεβοκατεβαίνει πεντέλη διόνυσο τυμφρηστό κλπ σε γρήγορες συνθήκες- δεν κρίνω ότι θα δει διαφορά, αν η τιμή ήταν η ίδια είτε με ταμπούρο είτε με δίσκο, θα έπαιρνα το δίσκο, για λόγους ομορφιάς -δεδομένου ότι έχω άλλο αμάξι για ανχολυτικό -
Τώρα για ESP XENON κλπ, δεν τα χρειάζεται αλλά είναι καλοδεχούμενα, δλδ αν στα 15.000 € έπαιρνα ένα αμάξι με της παναγιάς τα μάτια πάνω αντί να έχει τα νορμάλ σίγουρα θα το προτιμούσα...στην ίδια τιμή πάντα!Άλλο δλδ το έχω ανάγκη κάτι και άλλο ωραία θα ήταν να είχε και ηλιοροφή!
Τεκμηρίωση δεν μπορώ να σου κάνω παραμόνο αν βγάλει μετρήσεις η ford σε φρενάρισμα στο focus που εδώ κα ιαρκετό καιρό έχει stdr δίσκους πίσω, η μ'ετρηση αυτή θα είναι 100-0 120-0, εκεί δεν θα έχει διαφορά, διαφορά θα έχει σε συνεχόμενα φρεναρίσματα γρήγορης οδήγησης όπου τα ταμπούρα δεν έχουν την ίδια απαγωγή θερμότητας σε σχέση με το δίσκο, γι'αυτό σου μίλησα για μέσο οδηγό που κάνει απλές διαδρομές!
Και για να μην παρεξηγηθούμε εδώ και μήνες δεν δουλεύω για την ford
-
§
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Κοίτα ο μέσος οδηγός που πάει στη δουλίτσα του, πάει στο super market και στο χωριό του -δεν πάει πίστα δλδ ούτε ανεβοκατεβαίνει πεντέλη διόνυσο τυμφρηστό κλπ σε γρήγορες συνθήκες- δεν κρίνω ότι θα δει διαφορά, αν η τιμή ήταν η ίδια είτε με ταμπούρο είτε με δίσκο, θα έπαιρνα το δίσκο, για λόγους ομορφιάς -δεδομένου ότι έχω άλλο αμάξι για ανχολυτικό -Από τη δική μου πλευρά δεν είναι τόσο απλό.
Η ταλαιπωρία των φρένων πέραν των γρήγορων ρυθμών δημιουργείται και όταν:- Σε ήπιες καταβάσεις (ή εκείνη τη φορά που θα πάει ο οδηγός την εκδρομούλα του στην ορεινή Ελλάδα), κατασκηνώνει επάνω στο μεσαίο πετάλι (και είναι αρκετοί αυτοί).
- Στην προηγούμενη περίπτωση προσθέσουμε και το επιπλέον βάρος που θα έχει το αυτοκίνητο. (ειδικά σήμερα με το αυξημένο βάρος που έχουν τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι ακόμα μεγαλύτερη η επιβάρυνση).
- Σε καθημερινές συνθήκες το φρένο πατιέται -άσκοπα- ελαφριά και για μεγάλα διαστήματα.
Εννοείται ότι τα τυμπανόφρενα δεν είναι για πέταμα, από πλευράς απόδοσης ύστερα από καταπόνηση όμως δεν αποδίδουν το ίδιο.
[quote='ratanplan']Τώρα για ESP XENON κλπ, δεν τα χρειάζεται αλλά είναι καλοδεχούμενα, δλδ αν στα 15.000
-
Ο χρήστης Krusenstern μιλωντας στον sonath έγραψε:
[..] A! H Brera που λες ότι αξίζει, τι διαφορές έχει από την 159, ξέρεις? [...]Κυριε, κυριε, αν η ερωτηση αφορουσε την εμφανιση -που δεν νομιζω-, να πω εγω? Αν δεν εισαι alfista, απο μπροστα εινα το ιδιο. Αν εισαι alfista, απο μπροστα ξεχωριζεις την Brera απο τον διαφορετικο θυραιο (μεγεθος/σχημα/χρωμιο), μουστακια, καθρευτες. Αν δεν εισαι alfista, απο πισω ειναι η 159 αν το μπερδευεις με 156, ενω αν μοιαζει αλλοκοτο τοτε ειναι Brera. Αν εισαι alfista, απο πισω αν ειναι πλατυτερη απο 156 τοτε ειναι η 159, ενω αν τα οπισθια του αυτοκινητου ερχονται σε ομορφια στο μυαλο σου δευτερα μετα τα οπισθια της Αφροδιτης της Μηλου, τοτε ειναι Brera.
Ουφ, ωραια μιλησαμε για Alfa Romeo παλι.
Για να ειμαι εντος θεματος, εχω σοκαριστει απο το πολυ ανταγωνιστικο πακετο της κοσμοκαρ. Σαν προταση αγορας νομιζω πως θα επελεγα αυτο. Σαν αυτοκινητα ομως, μην εχοντας οδηγησει καμια απο τις εκδοσεις της ψηφοφοριας, προτιμω νομιζω το focus ή το leon γιατι ισως να ειναι πιο ενδιαφεροντα οδηγικα. Α, και επειδη 'δεν ειναι Golf'.
-
Με την τιμή αυτή, και δεδομένης της τύχης των 2λιτρων μικρομεσαίων στην Ελλάδα, φαντάζομαι πως δύσκολα θα ψηφίσει κανείς οτιδήποτε άλλο πλην του Golf.
Στα 1.8 από την άλλη, το Astra είναι το alter ego του Golf, αλλά μάλλον αισθητά πιο αργό, και δεν προκαλεί ρίγη συγκίνησης στους θιασώτες του βουνού, άρα... ίσως παίξει η αισθητική, μιας και το GTC είναι πολύ ωραίο.
Το Civic, ειδική περίπτωση, αλλά αν είναι τόσο πιο ακριβό... no thanx!
Βέβαια, εκεί που πάσχει για μένα αισθητά το Golf είναι σχεδίαση μέσα/ έξω. Όταν λέω για μένα, εννοώ για το γούστο μου, και όχι με αντικειμενικά κριτήρια.
Μπορεί τώρα να ξεφύγω τελειώς με αυτό που θα πω... αλλά εγώ θα έβαζα στην εξίσωση και το C4 2.0, το οποίο μπορεί και να προτιμούσα. Κι ας είναι πιο τσιμπημένο- είναι κάτι το διαφορετικό και το εκτιμώ αυτό (ασχέτως αν στο ταμείο διάλεγα το TSI, σκεφτόμενος τα ρέστα!).
Δυστυχώς, αν και μπορεί να κάνω λάθος, η διαφορά στις επιδόσεις πολλών 2λιτρων hatchback σε σχέση με τα μικρότερα αδέρφια τους δεν είναι η αναμενόμενη, ενώ η ροπή του TSI είναι...
Συν το παρανοϊκό ελληνικό φορολογικό σύστημα πάντα.
-
ratanplan έγραψε:
Κοίτα ο μέσος οδηγός που πάει στη δουλίτσα του, πάει στο super market και στο χωριό του -δεν πάει πίστα δλδ ούτε ανεβοκατεβαίνει πεντέλη διόνυσο τυμφρηστό κλπ σε γρήγορες συνθήκες- δεν κρίνω ότι θα δει διαφορά, αν η τιμή ήταν η ίδια είτε με ταμπούρο είτε με δίσκο, θα έπαιρνα το δίσκο, για λόγους ομορφιάς -δεδομένου ότι έχω άλλο αμάξι για ανχολυτικό -Από τη δική μου πλευρά δεν είναι τόσο απλό.
Η ταλαιπωρία των φρένων πέραν των γρήγορων ρυθμών δημιουργείται και όταν:- Σε ήπιες καταβάσεις (ή εκείνη τη φορά που θα πάει ο οδηγός την εκδρομούλα του στην ορεινή Ελλάδα), κατασκηνώνει επάνω στο μεσαίο πετάλι (και είναι αρκετοί αυτοί).
- Στην προηγούμενη περίπτωση προσθέσουμε και το επιπλέον βάρος που θα έχει το αυτοκίνητο. (ειδικά σήμερα με το αυξημένο βάρος που έχουν τα περισσότερα αυτοκίνητα είναι ακόμα μεγαλύτερη η επιβάρυνση).
- Σε καθημερινές συνθήκες το φρένο πατιέται -άσκοπα- ελαφριά και για μεγάλα διαστήματα.
-
Μίλησα για το μέσο οδηγό, όχι για το μέσο χάρο που βλέπει στροφή και σχεδόν ακινητοποιεί το όχημα!
-
καλά αν αρχίσουμε να προσθέτουμε και τρέιλερ χωρίς φρένα, χέσε μέσα!
-
Άσκοπα όχι, αλλα΄λόγω κίνησης, πατιέται συνέχεια, τέσπα αυτό δεν επηρεάζει
Εννοείται ότι τα τυμπανόφρενα δεν είναι για πέταμα, από πλευράς απόδοσης ύστερα από καταπόνηση όμως δεν αποδίδουν το ίδιο.
Το ίδιο λέμε!
[quote]ratanplan έγραψε:
Τώρα για ESP XENON κλπ, δεν τα χρειάζεται αλλά είναι καλοδεχούμενα, δλδ αν στα 15.000 -
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Ε ναι ρε συ, δεν θα έπαιρνα το focus το 1400 για να ξεδίνω, το 1400 βασικά ούτε να μου το χάριζαν δεν θα το έπαιρνα!
Πριν την ελευθέρωση εώς τα 2 λίτρα θα το έπαιρνες?
Για το TSi θα γινόνταν προσκύνημα...Όσο για την 100ρα, και τώρα 100ρα βάζω!
με 1,26 η BP και 1,36 η Shell ...ούτε κατά διάνοια εκτός και αν είχα τον TSi.
Για απλό 1.6 ή 2λιτρο...noway! -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ε ναι ρε συ, δεν θα έπαιρνα το focus το 1400 για να ξεδίνω, το 1400 βασικά ούτε να μου το χάριζαν δεν θα το έπαιρνα!
Πριν την ελευθέρωση εώς τα 2 λίτρα θα το έπαιρνες?
Για το TSi θα γινόνταν προσκύνημα...γιατί τώρα τι θα γίνει;
τώρα θα αυξηθούν και οι εταιρικές πωλήσεις -σε αυτούς που επιλέγουν αυτοκίνητο, όχι στους στόλους- των Golf, μιας και βγαίνει άνετα κάτω από 20.
Διάλεξε αυτοκίνητο 1.400 μέχρι 20Κ -όπως συμβαίνει πολλές φορές-, τι θα επιλέξει ο υπάλληλος;
-
lkar
εννοείται...αλλά σκέψου τότε με την απαγόρευση των κυβικών.
τώρα ο άλλος μπορεί να πει 'και δεν παίρνω ένα 2λιτρο ατμόσφαιρα να κάνω την δουλειά μου ...'θα υπάρχει αυτή η οption ...με πιάνεις?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
lkarεννοείται...αλλά σκέψου τότε με την απαγόρευση των κυβικών.
τώρα ο άλλος μπορεί να πει 'και δεν παίρνω ένα 2λιτρο ατμόσφαιρα να κάνω την δουλειά μου ...'θα υπάρχει αυτή η οption ...με πιάνεις?
Τελικά ούτε τώρα το λέει, τα δίλιτρα ατμοσφαιρικά όσο καλά και να 'ναι, χωρίς να είναι ιδιαίτερα ακριβά πλέον, σε πωλήσεις είναι...
Πιο 'δημοφιλή' Mazda 3 & 120i, με 10-15 τεμάχια έκαστο φέτος
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Ε ναι ρε συ, δεν θα έπαιρνα το focus το 1400 για να ξεδίνω, το 1400 βασικά ούτε να μου το χάριζαν δεν θα το έπαιρνα!
Πριν την ελευθέρωση εώς τα 2 λίτρα θα το έπαιρνες?
Για το TSi θα γινόνταν προσκύνημα...Αν δοκιμάσεις να το οδηγήσεις θα καταλάβεις τι σου λέω.
Όσο για την 100ρα, και τώρα 100ρα βάζω!
με 1,26 η BP και 1,36 η Shell ...ούτε κατά διάνοια εκτός και αν είχα τον TSi.
Για απλό 1.6 ή 2λιτρο...nowayΤέσπα θέμα επιλογών είναι αυτό, αν και όπως πάει δεν με βλέπω για πολύ!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Στοιχεία 7μήνου:
- FORD FOCUS 6595
- TOYOTA COROLLA 5945
- OPEL ASTRA 5474
- VW GOLF 5368
Μα πώς γίνεται αυτό;;
Εδώ στο Ηράκλειο για κάθε 10 Golf, Astra και Corolla που συναντάς βλέπεις ένα Focus και αν το δεις και αυτό...
Τόσα πολλά εταιρικά πωλούνται?? -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μα πώς γίνεται αυτό.
Εδώ στο Ηράκλειο για κάθε 10 Golf, Astra και Corolla που συναντάς βλέπεις ένα Focus και αν το δεις και αυτό...
Τόσα πολλά εταιρικά πωλούνται??Ναι. Για παράδειγμα, στην Αττική η κατάταξη των εταιρειών είναι Toyota, Ford, VW, Hyundai με τόσα εταιρικά Focus
Πανελλαδικά όμως 2η είναι η Hyundai αφού ταξινομεί πολλά RAC σε νησιά και σε εταιρείες RAC που δεν έχουν απαραίτητα έδρα την Αθήνα, ενώ η Ford έρχεται 4η.
Γι'αυτό που γράφεις για το Ηράκλειο, ισχύει αρκετά, αφού η Toyota έχει... 16% μερίδιο 9,3 η Hyundai, 8,7 η VW και... 4,4 η Ford (πίσω και από Opel, Fiat, Citroen, Suzuki, Renault )
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Γι'αυτό που γράφεις για το Ηράκλειο, ισχύει αρκετά, αφού η Toyota έχει... 16% μερίδιο 9,3 η Hyundai, 8,7 η VW και... 4,4 η Ford (πίσω και από Opel, Fiat, Citroen, Suzuki, Renault )Kαλά για την Toyota τι να πω και εγώ. Μόνο στη γειτονιά μου τους τελευταίους 6 μήνες έχουν αγοραστεί 3 corolla... Βάλε και το RAV4 μου και έχεις μερίδιο 50%...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
- Focus δεν αγοράζει κανείς τώρα... (τρόπος του λέγειν)
ακόμα και τα καινούργια - φρεσκομεταχειριμένα πωλούνται...
(αν έχεις πωλητές να σου λένε ότι τα ταμπόυρα πίσω είναι καλύτερα από δίσκους και να προσπαθεί με μένος να σε πείσει κιόλας... τι να πεις...)
κρίμα...
Ναι, δεν αγοράζει κανείς Focus. Το ότι είναι πρώτο σε πωλήσεις, είναι ΕΝΤΕΛΩΣ άλλο θέμα βέβαια...
Στοιχεία 7μήνου:
- FORD FOCUS 6595
- TOYOTA COROLLA 5945
- OPEL ASTRA 5474
- VW GOLF 5368
Στη Ford παίρνεις -200 ευρώ για κάθε πλακάκι που πατάς στην έκθεση...
- Focus δεν αγοράζει κανείς τώρα... (τρόπος του λέγειν)
-
Και στην VW σου ανεβάζουν 100 € την τιμή για κάθε ερώτηση που κάνεις στον πωλητή και τον ενοχλείς.......
-
Το Golf TSi 140 θα εχει οποιαδηποτε αλλη διαφορα με το GT 170 σε μηχανικα μερη εκτος απο τον κινητηρα?
Πχ. Φρενα, αναρτησεις θα ειναι τα ιδια?? Το TSi θα ειναι πιο μαλακο?
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Το Golf TSi 140 θα εχει οποιαδηποτε αλλη διαφορα με το GT 170 σε μηχανικα μερη εκτος απο τον κινητηρα?Πχ. Φρενα, αναρτησεις θα ειναι τα ιδια?? Το TSi θα ειναι πιο μαλακο?
Πρέπει να 'χει και μικρότερα φρένα από τα 312 του GT αφού φοράει 16άρες ζάντες και μάλλον δεν χωράνε. Ο κινητήρας ίδιος είναι, εγκέφαλος αλλάζει μόνο
-
Αναρτήσεις; Υλικά και περιφερειακά κινητήρα;
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
Αναρτήσεις; Υλικά και περιφερειακά κινητήρα;Υλικά κινητήρα;;; ΙΔΙΑ
έχει και χωριστή αντλία νερού για την ψύξη της τουρμπίνας όταν σβήνει ο κινητήρας
σκληρότητα (μόνο αυτό ΑΝ θ'αλλάζει) αναρτήσεων δεν ξέρω
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το Golf TSi 140 θα εχει οποιαδηποτε αλλη διαφορα με το GT 170 σε μηχανικα μερη εκτος απο τον κινητηρα?
Πχ. Φρενα, αναρτησεις θα ειναι τα ιδια?? Το TSi θα ειναι πιο μαλακο?
Πρέπει να 'χει και μικρότερα φρένα από τα 312 του GT αφού φοράει 16άρες ζάντες και μάλλον δεν χωράνε. Ο κινητήρας ίδιος είναι, εγκέφαλος αλλάζει μόνο
Οπότε ουσιαστικά αργότερα αν θες βάζεις εγκέφαλο από το GT170 ή απλά κάνεις αναβάθμιση στον μαμά? Either way είναι καλή περίπτωση εκτός κ αν ο εγκέφαλος του 170 είναι πολύ τσουχτερός στη τιμή οπότε ίσως να το σκεφτεί κάποιος...
Golf GT140 vs Focus-Leon-Mazda3-Astra-Civic: μάχη ;;;