-
Σας έχει τύχη να κινήστε μετά από βροχή και όμως οι υαλοκαθαριστήρες να δουλεύουν στο φουλ; Να κάνετε μια μικρή διαδρομή και να τελειώσει το νερό για τα πιτσιλιστήρια, προσπαθώντας να πλύνετε τη λάσπη που σας πετούν οι τροχοί του εμπρός αυτοκινήτου; Γιατί ενώ όλους μας ενοχλεί δεν βάζουμε λασποτρήρες στο αυτοκίνητο μας; Γιατί δεν είναι στον αρχικό εξοπλισμό των καινούργιων αυτοκινήτων; Μην δω κανένα χαζό του τύπου «αυξάνουν τη αεροδυναμική αντίσταση του αυτοκινήτου».
-
Σας έχει τύχη να κινήστε μετά από βροχή και όμως οι υαλοκαθαριστήρες να δουλεύουν στο φουλ; Να κάνετε μια μικρή διαδρομή και να τελειώσει το νερό για τα πιτσιλιστήρια, προσπαθώντας να πλύνετε τη λάσπη που σας πετούν οι τροχοί του εμπρός αυτοκινήτου; Γιατί ενώ όλους μας ενοχλεί δεν βάζουμε λασποτρήρες στο αυτοκίνητο μας; Γιατί δεν είναι στον αρχικό εξοπλισμό των καινούργιων αυτοκινήτων; Μην δω κανένα χαζό του τύπου «αυξάνουν τη αεροδυναμική αντίσταση του αυτοκινήτου».
-
Σας έχει τύχη να κινήστε μετά από βροχή και όμως οι υαλοκαθαριστήρες να δουλεύουν στο φουλ; Να κάνετε μια μικρή διαδρομή και να τελειώσει το νερό για τα πιτσιλιστήρια, προσπαθώντας να πλύνετε τη λάσπη που σας πετούν οι τροχοί του εμπρός αυτοκινήτου; Γιατί ενώ όλους μας ενοχλεί δεν βάζουμε λασποτρήρες στο αυτοκίνητο μας; Γιατί δεν είναι στον αρχικό εξοπλισμό των καινούργιων αυτοκινήτων; Μην δω κανένα χαζό του τύπου «αυξάνουν τη αεροδυναμική αντίσταση του αυτοκινήτου».
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Σας έχει τύχη να κινήστε μετά από βροχή και όμως οι υαλοκαθαριστήρες να δουλεύουν στο φουλ; Να κάνετε μια μικρή διαδρομή και να τελειώσει το νερό για τα πιτσιλιστήρια, προσπαθώντας να πλύνετε τη λάσπη που σας πετούν οι τροχοί του εμπρός αυτοκινήτου; Γιατί ενώ όλους μας ενοχλεί δεν βάζουμε λασποτρήρες στο αυτοκίνητο μας; Γιατί δεν είναι στον αρχικό εξοπλισμό των καινούργιων αυτοκινήτων; Μην δω κανένα χαζό του τύπου «αυξάνουν τη αεροδυναμική αντίσταση του αυτοκινήτου».μαλλον..........εισαι λιγο υπερβολικος!!!!!
μονο σε μεγαλα οχηματα [νταλικες,λεωφορεια κλπ] νομιζω οτι ειναι απαραιτητοι οι λασπωτηρες.
κανω χιλιαδες χιλ καθε χρονο σε ταξιδια σε εθνικη οδο και ποτε δεν αντιμετωπισα [εγω τουλαχιστον] προβλημα απο ΙΧ.
Τωρα αν μου τελειωσει το νερο στους καθαριστηρες εκτος του οτι εχω παντα μαζι μου ενα μπουκαλι 1,5 λιτρου με νερο ........υπαρχουν και τα βενζιναδικα.
-
Ο τίτλος αυτού του θέματος θα μπορούσε να συνοψίζει όλες τις συμβουλές περί οδηγικής συμπεριφοράς προς τους άλλους χρήστες του δρόμου. Δυστυχώς όμως ελάχιστοι το λαμβάνουν υπόψη τους.
-
Άξια αναφοράς είναι και η εκληκτική ικανότητα των ελληνικών οδοστωμάτων να κρατούν όλο το νερο της βροχής πάνω στο δρόμο
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Άξια αναφοράς είναι και η εκληκτική ικανότητα των ελληνικών οδοστωμάτων να κρατούν όλο το νερο της βροχής πάνω στο δρόμοναι όντως... πορώδες μηδεν... ασε δηλαδη που ειναι τετοια η ποιοτητα της ασφαλτου που αν τη διαπερνουσε το νερο, θα ειχαμε πιο συχνα φαινομενα τυπου 'Μπαμπα κοιτα μια τρυπα που εχει 1 αμαξι μέσα'
-
Η κατάσταση είναι όντως εκνευριστική και δε μιλάω για ταξίδια στην Εθνική αλλά για μέσα στην Αθήνα όπου μπορεί να έχει να βρέξει 1 εβδομάδα και σε ορισμένα σημεία να έχει ακόμα νερά ή το πιο σύνηθες να έχει σπάσει κάποιος αγωγός. Οι δε κάτοικοι του Κορωπίου πρέπει να είναι για λύπηση, δεν πρέπει να βλέπουν ποτέ τα αυτοκίνητα τους καθαρά ζουν σε μια μόνιμη λίμνη λόγω των έργων και των ποτιστικών.
Πάντως στο RAV έβαλα λασπωτήρες και γιατί σκοπεύω να το χώσω σε καμια λασπουριά και γιατί λυπάμαι τους από πίσω μου. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Άξια αναφοράς είναι και η εκληκτική ικανότητα των ελληνικών οδοστωμάτων να κρατούν όλο το νερο της βροχής πάνω στο δρόμοΑκριβώς! Αν οδηγήσετε στο εξωτερικό θα δείτε το εκπληκτικό να βρέχει κανονικά και τα αυτοκίνητα να πετάνε ελάχιστο νερό.
Ή διαφορά φαίνεται και σε διαφορετικής ποιότητας άσφαλτο και εδώ στην Ελλάδα (όταν αλλάζει ξαφνικά η ποιότητα της ασφάλτου στην εθνική), αλλά όχι τόσο έντονα (μα γιατί δεν έχουμε πουθενά εδώ πορώδη άσφαλτο?) -
Πωρόδης ασφαλτος υπάρχει στην Εγνατία Οδο στα τμήματα από Καβάλα έως Κήπους(συνορα τουρκίας). Το γνωρίζω γιατι εκεί δουλευα ως επιβλεπων Μηχανικός και σίγουρα εκεί δεν πετάν σπρέυ τα φορτηγά. όμως μετά από 7 -8 χρόνια θέλει πάλι ξανά στρώσιμο με νέο τάπητα. Δεν Ξέρω αν το κάνουν τότε.
-
ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Η ΑΣΦΑΛΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΡΩΔΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΧΑΛΙΚΙ ΠΟΥ ΣΤΡΩΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΗΦΑΙΣΤΙΟΓΕΝΕΣ,ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΜΑΡΟ(ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΛΕΙΟ).
ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑ.
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΕ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΝΩ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ? -
μην αρχίσουν να κλέβουν και λασπωτήρες...
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Η ΑΣΦΑΛΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΡΩΔΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΧΑΛΙΚΙ ΠΟΥ ΣΤΡΩΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΗΦΑΙΣΤΙΟΓΕΝΕΣ,ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΜΑΡΟ(ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΛΕΙΟ).
ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑ.
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΕ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΝΩ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ?(Αν και δεν με λένε Θρασύβουλο ) Εχω την εντύπωση πως το θέμα του 'πορώδους' ασφαλτοτάπητα δεν έχει να κάνει με τα χαλίκια αλλά δεν ξέρω με τι έχει να κάνει. Αυτό που λες (στην Ευρώπη τα αδρανή υλικά είναι στη μεγάλη τους πλειονότητα σκληροί γρανίτες ενώ στην Ελλάδα είναι μαλακοί ασβεστόλιθοι) έχει να κάνει με το πόσο γρήγορα ένας ωραίος καινούργιος δρόμος - 'γυαλόχαρτο' μετατρέπεται σε 'καθρέφτη' διότι 'τρίβονται' τα αδρανή που (τυλιγμένα με την πίσα) αποτελούν το υλικό της επίστρωσης.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Η ΑΣΦΑΛΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΡΩΔΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΧΑΛΙΚΙ ΠΟΥ ΣΤΡΩΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΗΦΑΙΣΤΙΟΓΕΝΕΣ,ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΜΑΡΟ(ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΛΕΙΟ).
ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑ.
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΕ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΝΩ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ?(Αν και δεν με λένε Θρασύβουλο ) Εχω την εντύπωση πως το θέμα του 'πορώδους' ασφαλτοτάπητα δεν έχει να κάνει με τα χαλίκια αλλά δεν ξέρω με τι έχει να κάνει. Αυτό που λες (στην Ευρώπη τα αδρανή υλικά είναι στη μεγάλη τους πλειονότητα σκληροί γρανίτες ενώ στην Ελλάδα είναι μαλακοί ασβεστόλιθοι) έχει να κάνει με το πόσο γρήγορα ένας ωραίος καινούργιος δρόμος - 'γυαλόχαρτο' μετατρέπεται σε 'καθρέφτη' διότι 'τρίβονται' τα αδρανή που (τυλιγμένα με την πίσα) αποτελούν το υλικό της επίστρωσης.
Δεν ξερω για πορωδεις δρομους και εθνικες(στο εξωτερικο). Αλλα το τι βλεπω τοπικα οταν πεφτει βροχη οτι ο αυτοκινητοδρομος εχει αρκετα καλη αποχετευση υδατων. Δηλαδη και στο πλαι καθε τοσο βλεπεις αποχετευτικα αυλακια. Αλλα βεβαια αναλογα με την περιοχη εχουν αλλη κατασκευη (στις πολιτειες οπου χιονιζει) με τις πολιτειες οπου δεν χιονιζει (τα πεδινα της Καλιφορνιας). Ασφαλτο και τσιμεντο (τσιμεντοειδες;), με reflectors μεταξυ των λωριδων για να φαινονται την νυχτα η χωρις (και μονο ειδκη μπογια). Επισης εχουν και ειδικα αυλακια (σαν χαρακωσεις στην επιφανεια) για να βοηθανε στη προσφυση (που καμμια φορα παγιδευει πιο πολυ νερο - αλλα βεβαια δεν εχουμε πολλες βροχες στην Καλιφορνια).
Ν.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Η ΑΣΦΑΛΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΡΩΔΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΧΑΛΙΚΙ ΠΟΥ ΣΤΡΩΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΗΦΑΙΣΤΙΟΓΕΝΕΣ,ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΜΑΡΟ(ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΛΕΙΟ).
ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΠΕΤΡΩΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑ.
ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΕ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΑΝΩ Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ?(Αν και δεν με λένε Θρασύβουλο ) Εχω την εντύπωση πως το θέμα του 'πορώδους' ασφαλτοτάπητα δεν έχει να κάνει με τα χαλίκια αλλά δεν ξέρω με τι έχει να κάνει. Αυτό που λες (στην Ευρώπη τα αδρανή υλικά είναι στη μεγάλη τους πλειονότητα σκληροί γρανίτες ενώ στην Ελλάδα είναι μαλακοί ασβεστόλιθοι) έχει να κάνει με το πόσο γρήγορα ένας ωραίος καινούργιος δρόμος - 'γυαλόχαρτο' μετατρέπεται σε 'καθρέφτη' διότι 'τρίβονται' τα αδρανή που (τυλιγμένα με την πίσα) αποτελούν το υλικό της επίστρωσης.
AΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ nass,ΜΑΛΛΟΝ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ.
ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝΕ