-
Αυτό το έχω προσέξει και εγώ. Βάλε το γεγονός ότι στην ανηφόρα που ακολουθεί πρέπει τα φορτηγά να κινηθούν προς τη δεξιά λωρίδα και αντιλαμβανόμαστε το μέγεθος της βλακείας.
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Γιατί πρέπει εγώ να σκεφτώ την ασφάλεια ενός οχήματος του οποίου ο χειριστής δεν σέβεται τη δική του , τη δική μου και κανενός άλλου ;
Ελπίζω να πιστεύεις το ίδιο και για τις μηχανές που κινούνται στην νεκρή γωνία σταθερά/ανάμεσα σε αυτοκίνητα, κάνουν χαροτικές προσπεράσεις από δεξιά κτλ κτλ..
Σε κάθε περίπτωση.
Δυστυχώς δεν έχουμε καταλάβει ότι οι μηχανές είναι οχήματα που εξ' ορισμού απαιτούν σεβασμό , κατ' αρχήν από τον αναβάτη τους , προκειμένου να απαιτήσει κατόπιν σεβασμό και από τους υπολοίπους.
Δεν θεωρώ τον οδηγό κανενός οχήματος υποχρωμένο να προσέξει τη ασφάλεια ενός ατόμου που οδηγεί με αρχικό σκοπό το ατύχημα ( όπως προκύπτει από τις μεθόδους που ακολουθεί ).
-
Συγνώμη αν από τα γραφόμενά σου συμπέρανα λανθασμένα πως δεν οδηγείς δίκυκλο.
Η ουσία είναι πως, για όσα 'ζώα' μπορείς να κατηγορήσεις τη μία 'πλευρά', για άλλα τόσα και την άλλη. Το θέμα δεν είναι όμως να λέμε 'ζώο, ζώο, ζώο' αλλά να έχουμε ευγένεια και να είμαστε υποχωρητικοί.
Σε σχέση με τον ΚΟΚ:
(1) Δεν έχεις δίκιο για τις μηχανές, ΔΕΝ πρέπει να κινούνται δεξιά, αυτή η υποχρέωση υπάρχει μόνο για τα μοτοποδήλατα, τα ποδήλατα και τα μη μηχανοκίνητα οχήματα:
Αρθρο 16
οι δε οδηγοί μοτοποδηλάτων, ποδηλάτων και μη μηχανοκίνητων οχημάτων, καθώς και οι οδηγοί ζώων, υποχρεούνται να κινούνται κατά μήκος οποιουδήποτε προς την κατεύθυνση της κυκλοφορίας βατού ερείσματος της οδού, εφόσον υπάρχει, και δεν προκαλείται δυσχέρεια στους χρησιμοποιούντες αυτό, όλλως πλησίον του άκρου δεξιού του οδοστρώματος.αντίστοιχα, στο ίδιο άρθρο λέει:
Ο οδηγός κάθε οχήματος υποχρεούται, τηρουμένων των διατάξεων των άρθρων 12 παρ. 1 και 17 παρ. 6 του παρόντος Κώδικα, να οδηγεί το όχημά του πλησίον του δεξιού όκρου του οδοστρώματος και αν ακόμη ολόκληρο το οδόστρωμα είναι ελεύθερο.
επίσης:
Τηρουμένων των διατάξεων της παρ.1, σε οδοστρώματα που είναι χωρισμένα σε δύο ή περισσότερες λωρίδες κυκλοφορίας, κατά κατεύθυνση με κατά μήκος διαγραμμίσεις, οι οδηγοί οχημάτων υποχρεούνται να οδηγούν αυτά μέσα στα όρια μιας λωρίδας και κατά το δυνατόν στο μέσο αυτής.
Αρα και η 'διήθηση' είναι παράνομη αλλά και το 'οδηγώ μισό μέτρο από τη διαγράμμιση' (και κόβω αυτούς που κάνουν διήθηση) είναι επίσης παράνομο. ΘΕΛΕΙ ΔΕ ΘΕΛΕΙ πρέπει να οδηγεί στο μέσο της λωρίδας του, εκτός και αν τον εμποδίζει κάτι.
Δεν ξέρω τι έλεγε το βιβλιαράκι για τα σήματα (όταν έδωσα εγώ ήταν ...προϊστορικό ) αλλά βλέπω τι λέει ο ΚΟΚ. ΔΕΝ επιτρέπεται η κίνηση ανάμεσα στους στοίχους -και φυσικά, εννοείται πως ό,τι κάνεις το κάνεις με δική σου ευθύνη στο δρόμο.
-
Θ' αναζητήσω τα υπό αμφισβήτηση τμήματα.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Δεν θεωρώ τον οδηγό κανενός οχήματος υποχρωμένο να προσέξει τη ασφάλεια ενός ατόμου που οδηγεί με αρχικό σκοπό το ατύχημα ( όπως προκύπτει από τις μεθόδους που ακολουθεί ).Δικό σου καθήκον είναι να κάνεις ό,τι περνάει από το χέρι σου να αποφύγεις το ατύχημα (και το τι κάνεις και το τι δεν κάνεις παίζει ρόλο και στα δικαστήρια (*)), ασχέτως του τι κάνει ο άλλος.
(*) Να σου δώσω ένα παράδειγμα: περνάς μια λεωφόρο που έχεις προτεραιότητα και κάποιος παραβιάζει το STOP και διασχίζει το δρόμο. Εσύ τον βλέπεις και προφταίνεις να κάνεις κάτι αλλά επειδή 'δεν θεωρείς τον εαυτό σου υποχρεωμένο να προσέξεις την ασφάλειά του, επειδή έχει ως αρχικό σκοπό το ατύχημα', δεν φρενάρεις, δεν κάνεις τίποτα να τον αποφύγεις, παρά πας και πέφτεις πάνω του. Ο,τι και να λες, έχεις συνυπαιτιότητα...
Εξάλλου, ποιός οδηγεί 'με αρχικό σκοπό το ατύχημα' ? Και ποιοί είμαστε εμείς που θα κρίνουμε τις προθέσεις του ? 'Αυτόν τον αποφεύγω, διότι οδηγεί συνετά, αυτόν βάρα τον, επειδή είναι καμικάζι' ????
-
φανταστειτε ΟΛΟΥΣ τους μηχανοβιους να πηγαινουν συμφωνα με τον ΚΟΚ:
στη μεση της λωριδας, με κενό 10-15 μέτρων, ο ένας πίσω από τον άλλον.
απλά προσπαθείστε να αντιληφθειτε τι θα γινοταν...
Ειπατε κατι;....
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δικό σου καθήκον είναι να κάνεις ό,τι περνάει από το χέρι σου να αποφύγεις το ατύχημα (και το τι κάνεις και το τι δεν κάνεις παίζει ρόλο και στα δικαστήρια (*)), ασχέτως του τι κάνει ο άλλος.
(*) Να σου δώσω ένα παράδειγμα: περνάς μια λεωφόρο που έχεις προτεραιότητα και κάποιος παραβιάζει το STOP και διασχίζει το δρόμο. Εσύ τον βλέπεις και προφταίνεις να κάνεις κάτι αλλά επειδή 'δεν θεωρείς τον εαυτό σου υποχρεωμένο να προσέξεις την ασφάλειά του, επειδή έχει ως αρχικό σκοπό το ατύχημα', δεν φρενάρεις, δεν κάνεις τίποτα να τον αποφύγεις, παρά πας και πέφτεις πάνω του. Ο,τι και να λες, έχεις συνυπαιτιότητα...
Εξάλλου, ποιός οδηγεί 'με αρχικό σκοπό το ατύχημα' ? Και ποιοί είμαστε εμείς που θα κρίνουμε τις προθέσεις του ? 'Αυτόν τον αποφεύγω, διότι οδηγεί συνετά, αυτόν βάρα τον, επειδή είναι καμικάζι' ????
Έτσι είναι, πράγματι, αλλά δυστυχώς πολλοί οδηγοί και αναβάτες οδηγούν με παράνομο τρόπο (κίνηση αντίθετα σε μονόδρομους, παραβίαση ερυθρών σηματοδοτών, επικίνδυνη οδήγηση με σφήνες μέσα σε πυκνή κίνηση οχημάτων, χρήση της λωρίδας που στρίβει για να βγουν πρώτοι στο φανάρι κτλ) ακριβώς γιατί θεωρούν δεδομένο ότι οι νόμιμα κινούμενοι στην προσπάθεια να αποφύγουν το ατύχημα θα τους παραχωρήσουν προτεραιότητα.
-
To ότι δεν θα προσέξω τον εν λόγω τύπο δεν σημαίνει ότι δεν θα προσέξω για την ασφάλειά μου και την ασφάλεια του οχήματος μου. Άρα θα αποφύγω το ατύχημα. Μην είστε τόσο επιθετικοί με τη γυμνή αλήθεια. Είναι ασφαλέστερο να προσπαθούμε να προστατευθούμε χωρίς ασυδοσία παρά να προσπαθείς να αποφύγεις συνεχώς τους ασύδοτους. Προτιμώ να κινούμαι στη νομιμότητα και να με πούν αδιάφορο παρά να κινδυνεύω με ατυχήματα συνεχώς και επιπλέον να είμαι και παράνομος. Αυτή η λογική έχει ιδιέτερη σημασία και βαρύτητα εάν οδηγείς μηχανή. Πάντα φροντίζεις τη δική σου ασφάλεια ( δεδομένου ότι πολύ λίγα μπορείς να κάνεις για την ασφάλεια των άλλων ) και νομιμότητα ( με βάση το πόσο κυνήγι πέφτει στα δίκυκλα ) και κατόπιν ελέγχεις την πιθανή εξυπηρέτηση των υπολοίπων ( εάν αυτή είναι σε νόμιμα πλαίσια ).
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Ο ΚΟΚ επιτρέπει την κίνηση ανάμεσα στους στίχους με δική σου ευθύνη ...Αν χωράει. Στη κρίση του ενός και του άλλου είναι το επίμαχο 'αν υπάρχει χώρος'.
Στην Αμερική δεν επιτρέπεται η κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Έτσι όμως δεν υπάρχει πλεονέκτημα σε μποτιλιάρισμα.
Εμένα μου φαίνονται οι λωρίδες κυκλοφορίας πολύ στενές για άνετη κίνηση και το να επιτρέπεται η κίνηση δίκυκλων ανάμεσα στα αυτοκίνητα είναι συνταγή για συχνά ατυχήματα και καυγάδες. Πρέπει να είναι οι λωρίδες φαρδύτερες και να τηρούν τις διαγραμμίσεις οι οδηγοί των αυτοκινήτων.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
To ότι δεν θα προσέξω τον εν λόγω τύπο δεν σημαίνει ότι δεν θα προσέξω για την ασφάλειά μου και την ασφάλεια του οχήματος μου. Άρα θα αποφύγω το ατύχημα.δλδ άμα είχες τανκ θα τον σάρρωνες; τπτ δε θα πάθαινες εσύ. σωστά;
-
Αγαπητέ συνάδλεφε οδηγέ η σχετική ειρωνία είναι κατανοητή αλλά όχι απολύτως αποδεκτή. Εάν είχα τανκς όπως λες τότε οδηγοί με ασύδοτη συμπεριφορά δεν θα τολμούσαν να κάνουν - κινούμενοι 'απειλιτικά' προς εμέ - το παραμικρό. Οι περισσότεροι καλούμενοι ως ζώα εδώ , είναι άμαθοι οδηγοί που θεωρούν εξυπνάδα το ' οδηγείν επικινδύνως ' και ως άμαθοι και άπειροι πολύ εύκολα θα κάνουν πίσω εάν με δούν με τανκς ( όπως κάνουν και εάν δουν φορτηγό ή λεωφορείο ).
Γενικό συμπέρασμα : Οδηγός που δεν σέβεται την δική του παρουσία , κατ' αρχήν , στο δρόμο , δεν αξίζει το σεβασμό ούτε των υπολοίπων. Δεν έχω εμπλακεί ποτέ μου σε ατύχημα και δεν έχω τραυματίσει κανένα αλλά γνωρίζω τουλάχιστον δύο με αυτοκίνητο και 6 - 8 με μηχανή που δεν πρόκειται να ξανακάνουν χαζομάρες - τουλάχιστον όχι εάν συναντήσουν εμένα στο δρόμο. Σε κάθε μία από αυτές τις περιπτώσεις ήμουν με τη μηχανή και δεν έχω εμπλακεί σε καυγά ποτέ. Τώρα τα περί τανκς και ελικοπτέρων , μου φαίνονται ανούσιες ειρωνίες.
-
στην αγγλια μεχρι φετος απαγορευοταν η κινηση δικυλων αναμεσα σε αυτοκινητα....
απο φετος επιτρεπετε με ευ8υνη για οτιηποτε και αν συμβει του δικυκλιστη -
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
στην αγγλια μεχρι φετος απαγορευοταν η κινηση δικυλων αναμεσα σε αυτοκινητα....
απο φετος επιτρεπετε με ευ8υνη για οτιηποτε και αν συμβει του δικυκλιστηΤήν τηρούσανε τήν απαγόρευση οι μοτοσυκλετιστές στήν Αγγλία;
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεν θεωρώ τον οδηγό κανενός οχήματος υποχρωμένο να προσέξει τη ασφάλεια ενός ατόμου που οδηγεί με αρχικό σκοπό το ατύχημα ( όπως προκύπτει από τις μεθόδους που ακολουθεί ).
Δικό σου καθήκον είναι να κάνεις ό,τι περνάει από το χέρι σου να αποφύγεις το ατύχημα (και το τι κάνεις και το τι δεν κάνεις παίζει ρόλο και στα δικαστήρια (*)), ασχέτως του τι κάνει ο άλλος.
(*) Να σου δώσω ένα παράδειγμα: περνάς μια λεωφόρο που έχεις προτεραιότητα και κάποιος παραβιάζει το STOP και διασχίζει το δρόμο. Εσύ τον βλέπεις και προφταίνεις να κάνεις κάτι αλλά επειδή 'δεν θεωρείς τον εαυτό σου υποχρεωμένο να προσέξεις την ασφάλειά του, επειδή έχει ως αρχικό σκοπό το ατύχημα', δεν φρενάρεις, δεν κάνεις τίποτα να τον αποφύγεις, παρά πας και πέφτεις πάνω του. Ο,τι και να λες, έχεις συνυπαιτιότητα...
Εξάλλου, ποιός οδηγεί 'με αρχικό σκοπό το ατύχημα' ? Και ποιοί είμαστε εμείς που θα κρίνουμε τις προθέσεις του ? 'Αυτόν τον αποφεύγω, διότι οδηγεί συνετά, αυτόν βάρα τον, επειδή είναι καμικάζι' ????
Δοκίμασε να οδηγήσεις στην Γερμανία με αυτόν ακριβώς τον τρόπο και θα δεις τί έχει να γίνει...
Εκεί η προτεραιότητα είναι απαράβατη και σεβαστή από όλους και δεν υπάρχει περίπτωση να ΜΗΝ πέσει πάνω σου αυτός που του την έκοψες, ακόμα και αν προλάβαινε να σταματήσει ή να αποφύγει το ατύχημα...
Κανένα δικαστήριο δεν θα καταλογίσει συνυπαιτιότητα.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Και μια και μιλάμε για διόδια, θεωρώ υπέρτατη βλακεία το ότι υπάρχει ένα και μοναδικό e-pass στα διόδια των Αφιδνών και του Σχηματαρίου. Εκτός του ότι μαζεύεται πολλές φορές ουρά, το γεγονός ότι η συγκεκριμένη λωρίδα βρίσκεται τέρμα αριστερά αναγκάζει τα φορτηγά να κόβουν όλη την κίνηση για να βγουν στην αριστερή λωρίδα και μετά πάλι το ίδιο για να επανέλθουν στην μεσαία - δεξιά.Για δες που γινοντε και 8αυματα και ισως συμφωνησω μαζι σας μονο ομως ως προς το οτι δεν 8α επρεπε να ειναι αριστερα αλλα δξια για τους λογους που προαναφερατε..... Το οτι ειναι ενα μονο counter για e-pass, δηκαιολογειται επειδη ειναι αυξημενη η κινηση εντως της Α.Ο. και το 97% αυτων που την χρησημοποιουν δεν εχουν e-pass. Οποτε φανταστειται τι θα γινοταν αν μειωνοντουσαν τα counter που ειναι για τους μη προνομοιουχους χρηστες......
-
Ο χρήστης CARυοθραύστης έγραψε:
μαν, δεν κάνεις χάρη στον άλλον.στον εαυτό σου κάνεις χάρη. Υπάρχει πιο όμορφο πράγμα από το να βοηθήσεις καποιον και να σου ρίξει ένα πλατύ χαμογελο και να σου πει 'ευχαριστω' ?
Ε δεν υπάρχει.
ΚΟΚ και τιραμισού και μαλακίες τώρα.
να μου πεις ότι ειναι ζώο αυτός που δε θα σε ευχαριστήσει, ναι το δέχομαι.
Μου θυμίζετε τους φαρισαίους που 'ηταν τύπος και υπογραμμώς και νόμιζαν ότι εκαναν και καλα.
Πες τα ρε φίλε!!! Γιατί εγώ όταν δω μηχανή να έρχεται από πίσω μου (στον καθρέπτη) πάντα προσπαθώ αν έχω περιθώριο να της αφήσω χώρο να περάσει ή γενικά κάνω ό,τι μπορώ ώστε να σέβομαι τους δικυκλιστές. Και φυσικά χαίρομαι πολύ όταν ανταλλάσσουμε χαμόγελα ή χειρονομίες σεβασμού!!!
Αλλά αυτά για τον Έλληνα είναι ψιλά γράμματα!
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
μαν, δεν κάνεις χάρη στον άλλον.
στον εαυτό σου κάνεις χάρη. Υπάρχει πιο όμορφο πράγμα από το να βοηθήσεις καποιον και να σου ρίξει ένα πλατύ χαμογελο και να σου πει 'ευχαριστω' ?
Ε δεν υπάρχει.
ΚΟΚ και τιραμισού και μαλακίες τώρα.
να μου πεις ότι ειναι ζώο αυτός που δε θα σε ευχαριστήσει, ναι το δέχομαι.
Μου θυμίζετε τους φαρισαίους που 'ηταν τύπος και υπογραμμώς και νόμιζαν ότι εκαναν και καλα.
Πες τα ρε φίλε!!! Γιατί εγώ όταν δω μηχανή να έρχεται από πίσω μου (στον καθρέπτη) πάντα προσπαθώ αν έχω περιθώριο να της αφήσω χώρο να περάσει ή γενικά κάνω ό,τι μπορώ ώστε να σέβομαι τους δικυκλιστές. Και φυσικά χαίρομαι πολύ όταν ανταλλάσσουμε χαμόγελα ή χειρονομίες σεβασμού!!!
Αλλά αυτά για τον Έλληνα είναι ψιλά γράμματα!
Στα τοσα χρονια που οδηγω και κανω χωρο για να περνανε οι μηχανες, οι οδηγοι που μου εχουν πει ευχαριστω ειναι μετρημενοι στα δακτυλα....
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Στα τοσα χρονια που οδηγω και κανω χωρο για να περνανε οι μηχανες, οι οδηγοι που μου εχουν πει ευχαριστω ειναι μετρημενοι στα δακτυλα....
Ναι, αλλά αυτός δεν είναι λόγος για να σταματήσεις να κάνεις χώρο... Don't let the bastards grind you down
-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
μαν, δεν κάνεις χάρη στον άλλον.
στον εαυτό σου κάνεις χάρη. Υπάρχει πιο όμορφο πράγμα από το να βοηθήσεις καποιον και να σου ρίξει ένα πλατύ χαμογελο και να σου πει 'ευχαριστω' ?
Ε δεν υπάρχει.
ΚΟΚ και τιραμισού και μαλακίες τώρα.
να μου πεις ότι ειναι ζώο αυτός που δε θα σε ευχαριστήσει, ναι το δέχομαι.
Μου θυμίζετε τους φαρισαίους που 'ηταν τύπος και υπογραμμώς και νόμιζαν ότι εκαναν και καλα.
Πες τα ρε φίλε!!! Γιατί εγώ όταν δω μηχανή να έρχεται από πίσω μου (στον καθρέπτη) πάντα προσπαθώ αν έχω περιθώριο να της αφήσω χώρο να περάσει ή γενικά κάνω ό,τι μπορώ ώστε να σέβομαι τους δικυκλιστές. Και φυσικά χαίρομαι πολύ όταν ανταλλάσσουμε χαμόγελα ή χειρονομίες σεβασμού!!!
Αλλά αυτά για τον Έλληνα είναι ψιλά γράμματα!
Όντως είναι πολύ καλό αυτό. Και νιώθεις ωραία να σου λέει ο άλλος ευχαριστώ.
Το αντίθετο είναι το κακό. Εάν δεν τον έχεις προσέξει ή δεν έχεις χώρο να κάνεις και ο άλλος να σου κορνάρει ή να σε βρίζει. Έχω μιλήσει σε πολλούς συναδέλφους δικυκλιστές στο δρόμο με κουβέντες του στυλ ' Δεν έχει χώρο' κτλ. Βεβαίως και οι αυτοκινητιστές που κλείνουν το δρόμο ( πολλές φορές με μανούβρα ) είναι εξίσου επικίνδυνοι.
-
να μην ξεχάσω να αναφέρω τον οδηγό της F430 με πινακίδες *** 7000 που έκανε σφήνες στη... Βάρης-Κορωπίου, μπαίνει στη λωρίδα για αριστερή στροφή κλασικά χώνεται τελευταία στιγμή δεξιά πριν το διάζωμα σε κάποιον που πλακώθηκε στα φρένα
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
στην αγγλια μεχρι φετος απαγορευοταν η κινηση δικυλων αναμεσα σε αυτοκινητα....
απο φετος επιτρεπετε με ευ8υνη για οτιηποτε και αν συμβει του δικυκλιστηΤήν τηρούσανε τήν απαγόρευση οι μοτοσυκλετιστές στήν Αγγλία;
Εγω ειχα πετυχει μηχανη street σε μποτιλιαρισμα να περιμενει υπομονετικα πισω απο σειρα αυτοκινητων.
Και ο δρομος απο το αντιθετο ρευμα εντελως αδειος.
Περιττο να πω οτι αναρωτηθηκα, τι στο καλο....
Ζώα ζώα ζώα