-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Πώς ακριβώς ορίζεις το 'καλύτερο'?
Γιατί εγώ νομίζω ότι αν προσπαθήσουμε να μπούμε λίγο μέσα στο μυαλό του φίλου μας, κρίνοντας από αυτά που γράφει και τα αυτοκίνητα που είχε, κανένα σημερινό προσθιοκίνητο δεν είναι καλύτερο από το Ραλί του.Συγκεκριμένα για το Μινι που λες, εγώ θεωρώ ότι δε μπορούμε να πούμε ξεκάθαρα ότι 'αντικαθιστά επάξια' το 106 του.
Εϊναι πολύ καλό αυτοκίνητο, αλλά ο ενδοιασμός μου είναι αν αξίζει κάποιος που είχε τόσα χρόνια 8βάλβιδο Rallye να δώσει τώρα τόσα λεφτά για να πάρει ένα Mini...
(για μένα δεν αξίζει)Κατά τη γνώμη μου φίλε rallye40, ή πάρε κάτι 'να κάνεις τη δουλειά σου' κρατώντας το 106 ή μεταπήδησε σε ένα τελείως διαφορετικό στρατόπεδο, αυτό των πισωκίνητων ή 4κίνητων.
Επαναλαμβάνω,γινόμαστε υπερβολικοί.Ειδικά με τα ραλύ υπάρχει μια υστερία,η οποία ως ένα σημείο δικαιολογείται(=σχέση οδηγικής απόλαυσης/τιμής).Από κάποιο όριο και μετά όμως καταντάει γραφική.
Ο φίλος έχει ένα ραλύ κοντά δεκαετίας με 180000χμ.Και λέμε ότι δεν μπορεί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να αντικατασταθεί επάξια από ένα ολοκαίνουριο mini cooper s,το οποίο είναι μακράν πιο δυνατό,πιο γρήγορο,μακράν πιο ασφαλές και τεχνολογικά ασύγκριτο.
Όσον αφορά την ρημάδα την αίσθηση,το cooper s δεν έχει χαρακτήρα και οδική συμπεριφορά ξυράφι;
Ή έχουμε γίνει όλοι τόσο χεράδες που μπορούμε και ξεχωρίζουμε απειροελάχιστες διαφορές και λεπτομέρειες όσον αφορά την αίσθηση.Γιατί δεν πιστεύω ότι το mini cooper s βρίσκεται τόσο πίσω σε αίσθηση από το ραλάκι. -
Το ραλλύ έχει μόνο 68000 ΚΜ όλα εκτός πόλης. Είναι πολυ προσεγμένο και εντελώς μαμά.
Μου είναι εντελώς ανόητο να δώσω κοντά στα 30000 να πάρω ενα mini κι ας ειναι το s.Απόψεις είναι αυτές.
-
Ο χρήστης rallye40 έγραψε:
Το ραλλύ έχει μόνο 68000 ΚΜ όλα εκτός πόλης. Είναι πολυ προσεγμένο και εντελώς μαμά.
Μου είναι εντελώς ανόητο να δώσω κοντά στα 30000 να πάρω ενα mini κι ας ειναι το s.Απόψεις είναι αυτές.
Σόρυ φίλε,έτσι όπως το έγραψες στο πρώτο σου ποστ κατάλαβα ότι έχει 180000.
Το cooper s δεν κοστίζει 30000Ε.Αν δεν το θέλεις μην το πάρεις Αφού είσαι ευχαριστήμενος με το ραλύ σου,εμένα μου περισσεύει..
Από όλες τις υπόλοιπες επιλογές(αν τελικά αγοράσεις καινούριο,γιατί μετά από αυτή τη συζήτηση σε βλέπω να το ερωτεύεσαι κι άλλο το ραλύ σου)το MX-5 μπορεί να σου δώσει κάτι διαφορετικό...σε αίσθηση.
Καλή απόφαση.
-
GTI_
+1 σε όλα τα ποστ επί του θέματος...!
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Από κει και πέρα σχεδόν όλες οι εταιρείες σε αυτά τα λεφτά κάτι έχουν να σου δώσουν.
πχ.alfa 147 2.0
seat leon TFSI
skoda octavia RSΣυγγνώμη, αλλά επειδή το έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο, μπορεί να είναι ένα πολύ καλό κι ασφαλές αυτοκίνητο, αλλά είναι μεγάλο ξενέρωμα. Μία ψήφο στα πισωκίνητα της Mazda κι από μένα. Ή σε κάποιο μεταχειρισμένο ιαπωνικό τετρακίνητο. Ή να κρατήσεις τα αυτοκίνητα που έχεις, αφού μια χαρά κάνεις τη δουλειά σου και να διαθέσεις τα χρήματά σου διαφορετικά.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Από κει και πέρα σχεδόν όλες οι εταιρείες σε αυτά τα λεφτά κάτι έχουν να σου δώσουν.
πχ.alfa 147 2.0
seat leon TFSI
skoda octavia RSΣυγγνώμη, αλλά επειδή το έχω οδηγήσει το συγκεκριμένο, μπορεί να είναι ένα πολύ καλό κι ασφαλές αυτοκίνητο, αλλά είναι μεγάλο ξενέρωμα.
Ξενέρωμα???
Γιατί? Επειδή δεν κάνει 'μπάντες'? -
kane ena test drive
GOLF GT
POLO GTI
GOLF GTI -
αυτο το πολο ποτε ερχεται?οχι οτι με πολυνοιαζει αλλα αργει νομιζω...
-
και να 'ρθει και να μην έρθει
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
και να 'ρθει και να μην έρθειi guess...
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Επαναλαμβάνω,γινόμαστε υπερβολικοί.Ειδικά με τα ραλύ υπάρχει μια υστερία...Όσον αφορά την ρημάδα την αίσθηση,το cooper s δεν έχει χαρακτήρα και οδική συμπεριφορά ξυράφι;
Ή έχουμε γίνει όλοι τόσο χεράδες που μπορούμε και ξεχωρίζουμε απειροελάχιστες διαφορές και λεπτομέρειες όσον αφορά την αίσθηση.
Γιατί δεν πιστεύω ότι το mini cooper s βρίσκεται τόσο πίσω σε αίσθηση από το ραλάκι.Εγώ όμως το πιστεύω.
(έχοντας οδηγήσει και τα δύο φυσικά, το 106 περισσότερο)Δεν είπε κανείς ότι το Cooper S είναι κακό ή έστω μέτριο αυτοκίνητο. Ούτε ότι δεν έχει τεχνολογία, επιδόσεις κτλ. κτλ. μπλα μπλα μπλα...
Ίσα ίσα που είναι από τα κορυφαία σύγχρονα προσθιοκίνητα, με 'GTi' προσανατολισμό.Το θέμα είναι ότι το κάθε αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για κάποιον αγοραστή.
Ε, πιστεύω ότι ένας άνθρωπος σαν το φίλο που άρχισε αυτό το θέμα, που είχε αυτά τα αυτοκίνητα στην κατοχή του και με τα στοιχεία που μας έχει δώσει για το οδηγικό του προφίλ δεν θα καταλάβει απολύτως τίποτα αμα πάρει ένα Cooper S και θα μετανοιώσει οικτρά για τα 25-27 και βάλε χιλιάρικα που έσκασε για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο που στον οδηγικό τομέα είναι χειρότερο από το Ραλί του.Τί να κάνουμε, έτσι είναι.
Για να μη νομίζεις ότι μόνο το 106 έχει τέτοιο effect στους κατόχους του μπορούμε να πούμε για οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο έχει αφήσει εποχή για τα χαρακτηριστικά του.
Για πήγαινε ρώτα τους κατόχους ΜΧ5 εδώ μέσα, θα άλλαζαν τον Ιάπωνά τους με μια... BMW 325? Όχι?
Γιατί, αφού η BMW είναι πιο ασφαλής, πιο ποιοτική, πιο γρήγορη, κτλ. κτλ.Αυτό που θέλω να πω με λίγα λόγια είναι ότι δε μετράνε όλοι το αυτοκίνητο με 'νούμερα'. Μερικά αυτοκίνητα δεν έχουν την αποστειρωμένη αίσθηση των άλλων, έχουν χαρακτήρα και πολύ δύσκολα τα αποχωρίζεσαι για κάτι που φαίνεται καλύτερο αλλά στην ουσία μπορεί να μη σε ικανοποιεί τόσο.
Αν ΕΣΥ δε μπορείς να νιώσεις κάτι τέτοιο, ΟΚ, κανένα πρόβλημα, αλλά μη χαρακτηρίζεις 'υπερβολικό' & 'γραφικό' αυτόν που το νιώθει... -
Κι εγω θελω ενα αυτοκινητο που να ειναι μουρη,να ειναι πρωτο στην πιστα,να χωραει ανετα 4 ατομα,ταυτοχρονα να μην ειναι πολυ μεγαλο,να ειναι μεσαιο αλλα οχι βαρυ,να ειναι γρηγορο,και να κανει ολα αυτα με 25.000Ε αλλα δεν προβλεπεται να το βρω σε αυτη την χώρα και σε αυτη την ζωή
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Επαναλαμβάνω,γινόμαστε υπερβολικοί.Ειδικά με τα ραλύ υπάρχει μια υστερία...
Όσον αφορά την ρημάδα την αίσθηση,το cooper s δεν έχει χαρακτήρα και οδική συμπεριφορά ξυράφι;
Ή έχουμε γίνει όλοι τόσο χεράδες που μπορούμε και ξεχωρίζουμε απειροελάχιστες διαφορές και λεπτομέρειες όσον αφορά την αίσθηση.
Γιατί δεν πιστεύω ότι το mini cooper s βρίσκεται τόσο πίσω σε αίσθηση από το ραλάκι.Εγώ όμως το πιστεύω.
(έχοντας οδηγήσει και τα δύο φυσικά, το 106 περισσότερο)Δεν είπε κανείς ότι το Cooper S είναι κακό ή έστω μέτριο αυτοκίνητο. Ούτε ότι δεν έχει τεχνολογία, επιδόσεις κτλ. κτλ. μπλα μπλα μπλα...
Ίσα ίσα που είναι από τα κορυφαία σύγχρονα προσθιοκίνητα, με 'GTi' προσανατολισμό.Το θέμα είναι ότι το κάθε αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για κάποιον αγοραστή.
Ε, πιστεύω ότι ένας άνθρωπος σαν το φίλο που άρχισε αυτό το θέμα, που είχε αυτά τα αυτοκίνητα στην κατοχή του και με τα στοιχεία που μας έχει δώσει για το οδηγικό του προφίλ δεν θα καταλάβει απολύτως τίποτα αμα πάρει ένα Cooper S και θα μετανοιώσει οικτρά για τα 25-27 και βάλε χιλιάρικα που έσκασε για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο που στον οδηγικό τομέα είναι χειρότερο από το Ραλί του.Τί να κάνουμε, έτσι είναι.
Για να μη νομίζεις ότι μόνο το 106 έχει τέτοιο effect στους κατόχους του μπορούμε να πούμε για οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο έχει αφήσει εποχή για τα χαρακτηριστικά του.
Για πήγαινε ρώτα τους κατόχους ΜΧ5 εδώ μέσα, θα άλλαζαν τον Ιάπωνά τους με μια... BMW 325? Όχι?
Γιατί, αφού η BMW είναι πιο ασφαλής, πιο ποιοτική, πιο γρήγορη, κτλ. κτλ.Αυτό που θέλω να πω με λίγα λόγια είναι ότι δε μετράνε όλοι το αυτοκίνητο με 'νούμερα'. Μερικά αυτοκίνητα δεν έχουν την αποστειρωμένη αίσθηση των άλλων, έχουν χαρακτήρα και πολύ δύσκολα τα αποχωρίζεσαι για κάτι που φαίνεται καλύτερο αλλά στην ουσία μπορεί να μη σε ικανοποιεί τόσο.
Αν ΕΣΥ δε μπορείς να νιώσεις κάτι τέτοιο, ΟΚ, κανένα πρόβλημα, αλλά μη χαρακτηρίζεις 'υπερβολικό' & 'γραφικό' αυτόν που το νιώθει...Anyway φίλε μου,αν έχεις οδηγήσει και τα 2 και λες ότι δεν αξίζει ΚΑΘΟΛΟΥ το mini cooper s(όσον αφορά την αίσθηση πάντα)εγώ πάσο.
Στην τελική 'δεν λέει',άλλος να αγοράζει κι άλλοι να τσακώνονται..
Μετά πάντως από μια πολύ δημιουργική συζήτηση που προηγήθηκε σε άλλο τόπικ,του φίλου του προτείνω ανεπιφύλακτα και χωρίς κανέναν δισταγμό:
SUZUKI IGNIS SPORT
Kαι δεν έχει μα μου.
Υ.Γ:Σε παραπάνω ποστ ALEX ο φίλος γράφει ότι μετά από μια βόλτα που έκανε στο Λεωνίδιο επέστρεφε με 130-140 χλμ και τα είχε δει όλα...τόνισε μάλιστα ότι θέλει κάτι πιο ήσυχο και χαλαρό.
Εξακολουθώ να πιστεύω πάντως ότι είναι αστείο να τα συγκρίνουμε τα δύο σγκεκριμένα αυτοκίνητα,γιατί συνολικά το mini cooper s είναι ασύγκριτα πιο ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ αυτοκίνητο,μπορεί και να στρίβει σαν καρτ(με ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 106,λόγω μεγαλύτερου μεταξονίου,μετατροχίου κλπ)και φυσικά να μαζεύει χιλιόμετρα για πλακα την ώρα που το 106 βρίσκεται στον αέρα(κυριολεκτικά).
40 ετών είναι ο φίλος μας,κι από ότι κατάλαβα δεν είναι και οδηγός αγώνων.Τέλος.
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Όσον αφορά την ρημάδα την αίσθηση,το cooper s δεν έχει χαρακτήρα και οδική συμπεριφορά ξυράφι;
Ή έχουμε γίνει όλοι τόσο χεράδες που μπορούμε και ξεχωρίζουμε απειροελάχιστες διαφορές και λεπτομέρειες όσον αφορά την αίσθηση.
Γιατί δεν πιστεύω ότι το mini cooper s βρίσκεται τόσο πίσω σε αίσθηση από το ραλάκι.Εγώ όμως το πιστεύω.
(έχοντας οδηγήσει και τα δύο φυσικά, το 106 περισσότερο)Δεν είπε κανείς ότι το Cooper S είναι κακό ή έστω μέτριο αυτοκίνητο. Ούτε ότι δεν έχει τεχνολογία, επιδόσεις κτλ. κτλ. μπλα μπλα μπλα...
Ίσα ίσα που είναι από τα κορυφαία σύγχρονα προσθιοκίνητα, με 'GTi' προσανατολισμό.Το θέμα είναι ότι το κάθε αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για κάποιον αγοραστή.
Ε, πιστεύω ότι ένας άνθρωπος σαν το φίλο που άρχισε αυτό το θέμα, που είχε αυτά τα αυτοκίνητα στην κατοχή του και με τα στοιχεία που μας έχει δώσει για το οδηγικό του προφίλ δεν θα καταλάβει απολύτως τίποτα αμα πάρει ένα Cooper S και θα μετανοιώσει οικτρά για τα 25-27 και βάλε χιλιάρικα που έσκασε για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο που στον οδηγικό τομέα είναι χειρότερο από το Ραλί του.Τί να κάνουμε, έτσι είναι.
Για να μη νομίζεις ότι μόνο το 106 έχει τέτοιο effect στους κατόχους του μπορούμε να πούμε για οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο έχει αφήσει εποχή για τα χαρακτηριστικά του.
Για πήγαινε ρώτα τους κατόχους ΜΧ5 εδώ μέσα, θα άλλαζαν τον Ιάπωνά τους με μια... BMW 325? Όχι?
Γιατί, αφού η BMW είναι πιο ασφαλής, πιο ποιοτική, πιο γρήγορη, κτλ. κτλ.Αυτό που θέλω να πω με λίγα λόγια είναι ότι δε μετράνε όλοι το αυτοκίνητο με 'νούμερα'. Μερικά αυτοκίνητα δεν έχουν την αποστειρωμένη αίσθηση των άλλων, έχουν χαρακτήρα και πολύ δύσκολα τα αποχωρίζεσαι για κάτι που φαίνεται καλύτερο αλλά στην ουσία μπορεί να μη σε ικανοποιεί τόσο.
Αν ΕΣΥ δε μπορείς να νιώσεις κάτι τέτοιο, ΟΚ, κανένα πρόβλημα, αλλά μη χαρακτηρίζεις 'υπερβολικό' & 'γραφικό' αυτόν που το νιώθει...Anyway φίλε μου,αν έχεις οδηγήσει και τα 2 και λες ότι δεν αξίζει ΚΑΘΟΛΟΥ το mini cooper s(όσον αφορά την αίσθηση πάντα)εγώ πάσο.
Στην τελική 'δεν λέει',άλλος να αγοράζει κι άλλοι να τσακώνονται..
Μετά πάντως από μια πολύ δημιουργική συζήτηση που προηγήθηκε σε άλλο τόπικ,του φίλου του προτείνω ανεπιφύλακτα και χωρίς κανέναν δισταγμό:
SUZUKI IGNIS SPORT
Kαι δεν έχει μα μου.
Υ.Γ:Σε παραπάνω ποστ ALEX ο φίλος γράφει ότι μετά από μια βόλτα που έκανε στο Λεωνίδιο επέστρεφε με 130-140 χλμ και τα είχε δει όλα...τόνισε μάλιστα ότι θέλει κάτι πιο ήσυχο και χαλαρό.
Εξακολουθώ να πιστεύω πάντως ότι είναι αστείο να τα συγκρίνουμε τα δύο σγκεκριμένα αυτοκίνητα,γιατί συνολικά το mini cooper s είναι ασύγκριτα πιο ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ αυτοκίνητο,μπορεί και να στρίβει σαν καρτ(με ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 106,λόγω μεγαλύτερου μεταξονίου,μετατροχίου κλπ)και φυσικά να μαζεύει χιλιόμετρα για πλακα την ώρα που το 106 βρίσκεται στον αέρα(κυριολεκτικά).
40 ετών είναι ο φίλος μας,κι από ότι κατάλαβα δεν είναι και οδηγός αγώνων.Τέλος.
Μόνο ο Alex_Design έχει πιάσει το θέμα και τον ευχαριστώ για ότι είπε.
Να συμπληρώσω πως παλιότερα έτρεχα σε ασφαλτινα με το ABARTH, το Gti και μια MANTA στο Ε. Οι οικογενειακές υποχρεώσεις και γενικά τα όσα συμβαίνουν στο χώρο με έκαναν να σταματήσω εδώ και 10 χρόνια περίπου.Δεν είπα πως τα είδα όλα στην εθνική!!! Απλά ότι με κούρασε λίγο ο θόρυβος. Ούτε ότι είναι στον αέρα το ραλλύ. Με 170 και απότομη αλλαγή λωρίδας, για αποφυγή κάποιου ηλίθιου, ποιο θα με κρατούσε χωρίς παρατράγουδα;
Δε θέλω να σας κουράσω αλλά τελικά προς το MX-5 κλείνω και θα κρατήσω και το πεζω. Αν είχε πάντως μια 6η σχέση το ραλλύ θα ήταν ο, τι καλύτερο.
Για το SUZUKI IGNIS SPORT δε θα κάνω κανένα σχόλιο
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Anyway φίλε μου,αν έχεις οδηγήσει και τα 2 και λες ότι δεν αξίζει ΚΑΘΟΛΟΥ το mini cooper s(όσον αφορά την αίσθηση πάντα)εγώ πάσο.
Aυτό δε φαίνεται πουθενά απο τα γραφόμενα του AlexDesign. Γράφει απλώς πως το Cooper S δε θα του προσφέρει τίποτα παραπάνω σε οδηγική απόλαυση οπότε δε θα το πρότεινε,ειδικά αν βάλουμε στη μέση και τον παράγοντα υψηλό κόστος κτήσης. Σε αυτά τα (και λίγο περισσότερα) χρήματα προτιμότερο θα ήταν να αγοράσει ένα αυτοκίνητο που θα πρόσφερε νέες και κυρίως διαφορετικές συγκινήσεις.
Άν απο την άλλη ο rallye40 ζητάει αυτά που του λείπουν απο ένα rallye, δηλαδή την άνεση, την ηχομόνοση και το πιο άνετο ταξίδι σε εθνική μαζί όμως με το στρίψιμο τότε φυσικά και το Cooper S είναι ιδανική λύση. Δε νομίζω πως αυτό θέλει όμως...
Edit: Με πρόλαβες rallye40
-
pavlos23
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Γιατί δεν πιστεύω ότι το mini cooper s βρίσκεται τόσο πίσω σε αίσθηση από το ραλάκιΕγώ όμως το πιστεύω.
(έχοντας οδηγήσει και τα δύο φυσικά, το 106 περισσότερο)αμα πάρει ένα Cooper S και θα μετανοιώσει οικτρά για τα 25-27 και βάλε χιλιάρικα που έσκασε για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο που στον οδηγικό τομέα είναι χειρότερο από το Ραλί του.
Anyway φίλε μου,αν έχεις οδηγήσει και τα 2 και λες ότι δεν αξίζει ΚΑΘΟΛΟΥ το mini cooper s(όσον αφορά την αίσθηση πάντα)εγώ πάσο.
Aυτό δε φαίνεται πουθενά απο τα γραφόμενα του AlexDesign.
Εμένα πάλι γιατί μου φαίνεται;
-
Εγώ λέω ότι οδηγικά το Mini δεν είναι καλύτερο από το 106 και εσύ λες 'δεν αξίζει ΚΑΘΟΛΟΥ το mini cooper s (όσον αφορά την αίσθηση πάντα)'!!
Και μάλιστα τονίζεις τη λέξη 'καθόλου'.
Ίδια είναι αυτά?Πού είπα εγώ ότι το Mini δεν αξίζει 'καθόλου'?
Αν θυμάμαι καλά έγραψα:Ίσα ίσα που είναι από τα κορυφαία σύγχρονα προσθιοκίνητα, με 'GTi' προσανατολισμό
Τελοσπάντων, πιστεύω ότι όσοι ξέρουν να διαβάζουν κατάλαβαν τί θέλω να πω (πρώτος και καλύτερος ο ενδιαφερόμενος, rallye40)...
-
Ο χρήστης Alex_Design έγραψε:
Εγώ λέω ότι οδηγικά το Mini δεν είναι καλύτερο από το 106 και εσύ λες 'δεν αξίζει ΚΑΘΟΛΟΥ το mini cooper s (όσον αφορά την αίσθηση πάντα)'!!
Και μάλιστα τονίζεις τη λέξη 'καθόλου'.
Ίδια είναι αυτά?Πού είπα εγώ ότι το Mini δεν αξίζει 'καθόλου'?
Αν θυμάμαι καλά έγραψα:Ίσα ίσα που είναι από τα κορυφαία σύγχρονα προσθιοκίνητα, με 'GTi' προσανατολισμό
Τελοσπάντων, πιστεύω ότι όσοι ξέρουν να διαβάζουν κατάλαβαν τί θέλω να πω (πρώτος και καλύτερος ο ενδιαφερόμενος, rallye40)...
Αγαπητέ μου φίλε έγραψες ότι πιστεύεις ότι το cooper βρίσκεται ΤΟΣΟ ΠΙΣΩ σε αίσθηση;Έγραψες ότι 'αν το πάρει ο άλλος φίλος θα ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙ ΟΙΚΤΡΑ,γιατί θα αγοράσει ένα αυτοκίνητο ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ σε αίσθηση;'
Συγγνώμη που το 'ΤΟΣΟ ΠΙΣΩ' και το 'θα ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙ ΟΙΚΤΡΑ',το 'μετέφρασα στο'δεν αξίζει καθόλου σε αίσθηση'.Έπρεπε να το ζυγίσω καλύτερα
Όσοι ξέρουν να διαβάζουν σε κατάλαβαν.Εγω που δεν ξέρω να διαβάζω αδυνατώ λίγο,να με συγχωρείς.
-
Το θέμα είναι πως τα παραπάνω χρήματα για το Cooper S δε φέρνουν και την ανάλογη ή έστω την οριακή επιπλέον αίσθηση. Αυτό λέμε και όχι οτι είναι αναισθητο το Cooper S.
Aφού καταλάβαμε τελικά ποιος έχει λάθος και ποιός όχι ας το κλείσουμε εδω το θέμα σχετικά με το Cooper S. -
Ο χρήστης GTI έγραψε:
Μετά πάντως από μια πολύ δημιουργική συζήτηση που προηγήθηκε σε άλλο τόπικ,του φίλου του προτείνω ανεπιφύλακτα και χωρίς κανέναν δισταγμό:SUZUKI IGNIS SPORT
Kαι δεν έχει μα μου.
Όχι τίποτα άλλο, θα σκάσει μύτη κι ο άλλος και θα αρχίσει να πατάει και το cooper...
Μήπως ζητάω πολλά;