Ο χρήστης loco έγραψε:
Το niva δεν έχει standard μπλοκέ διαφορικό ούτε μπροστά ούτε πίσω. Μόνο το κεντρικό του διαφορικό έχει την δυνατότητα να κλειδώνει/ξεκλειδώνει, γεγονός που του δίνει το πλεονέκτημα να κινείται στην άσφαλτο με τετρακίνηση.
Το wrangler (ακόμα και το 'φτηνό') με επιλεγμένη την 4κίνηση είναι σαν να έχει κεντρικό διαφορικό κλειδωμένο οπότε δεν βλέπω που (θεωρητικά) υπερτερεί το niva εκτός δρόμου.
Το wrangler πιθανότατα δεν αξίζει τα λεφτά του αλλά γεγονός είναι ότι παραμένει ένα από τα 2,3 εναπομείναντα πλέον cabrio 4κίνητα.
Αυτή τη στιγμή μόνο το Wragler και Jimny έχουν σοβαρά περιθώρια βελτιώσεων και αξιοπρεπή ποιότητα κατασκευής. Και τα δύο πάνε μια χαρά εκτός χωρίς καμμία αλλαγή (εκτός απο λάστιχα)
Γϋρω μας βλέπουμε πολλά Jimny λόγω του ότι κοστίζουν 10000 λιγότερο. Αυτό βέβαια δεν ισχύει στην Αμερική που είναι η χώρα παραγωγής του Jeep.
Συμφωνώ και επαυξάνω στα λεγόμενα του fokion ότι σε κάθε περίπτωση πρέπει να ξέρει κανείς ΤΙ οδηγεί! Κανένα σοβαρό 'καθαρόαιμο' δεν πάει καλά στο δρόμο. Ισως και τα 120 να είναι πολλά. Αυτό ισχύει και για το Niva.
Ενα μεταχειρισμένο Wragler θα ήταν μια καλή επιλογή για κάποιον που έχει αρκετές απαιτήσεις εκτός. Το 'μεγάλο' μοντέλο μάλιστα, έχει πολύ καλύτερη τετρακίνηση απο αυτή του Jimny/Niva.
Στον αντίποδα έχουμε το 'φορτηγό' Defender για το οποίο ισχύουν περίπου οι ίδιοι περιορισμοί αλλά κι αυτό πωλείται πανάκριβα έχοντας πολύ μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης και βελτίωσης.
Εννοείται ότι αυτά τα οχήματα δεν μπορούμε να τα συγκρίνουμε ούτε με τα πανάκριβα μοντέλα που διαθέτουν αερανάρτηση και διάφορα ηλεκτρονικά , ούτε και με τα 'αθώα' SUV τα οποία όμως καλύπτουν σχετικά καλά τον μέσο οδηγό και εντός και εκτός χωρίς όμως να είναι και ιδιαίτερα φτηνά!
Με λίγα λόγια το 4χ4 είναι ΑΚΡΙΒΟ ΣΠΟΡ. Εκτός του Jimny & Niva, όλα τασ υπόλοιπα τετρακίνητα κινούνται σε ποσά άνω των 22000 σε γενικές γραμμές.
Με αυτή τη λογική, το Jeep κινείται στα πλαίσια της αγοράς. Απλά πρέπει να διευκρινήσω ότι πιστεύω ότι γενικότερα επειδή το 4χ4 'πουλάει', ΟΛΟΙ έχουν τσιμπημένες τιμές...