-
Άλλωστε ο εμπρός αριστερός τροχός που βρίσκεται στον αέρα δεν γυρίζει τρελλά! Άρα έχει μπλοκέ σίγουρα.
Παρεπιπτόντως, το αυτοκίνητο ακόμα και σαν πλατφόρμα βελτιώσεων να το δει κανείς, έχει μια ξεχωριστή θέση στην ιστορία της αυτοκίνησης. Μην τα ισοπεδώνουμε όλα...
-
Το ζητημα παραμενει. Ανηκει η οχι στην ιστορια της αυτοκινησης, δεν αξιζει καθολου τα χρηματα που κοστιζει. Αυτο μετραει εκτος εαν εισαι φραγκατος και θελεις να το κανεις δωρο στο 18χρονο 'αγγελουδι' σου....οποτε δε σε νιαζει. Ασε που εαν εισαι και φραγκατος δε θα αγοραζες για την παρτη σου ειδικα το ΒASE. Θα μου πειτε και ποιος το αγοραζει τοτε? Φυσικα και υπαρχουν πολλοι τυποι που πουλανε το σπιτι τους για να παρουν ενα 'μουρατο' αυτοκινητο για να βγαλουν το ματι του γειτονα....νεοελληνες κομπλεξικοι γαρ....
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Το ζητημα παραμενει. Ανηκει η οχι στην ιστορια της αυτοκινησης, δεν αξιζει καθολου τα χρηματα που κοστιζει. Αυτο μετραει εκτος εαν εισαι φραγκατος και θελεις να το κανεις δωρο στο 18χρονο 'αγγελουδι' σου....οποτε δε σε νιαζει. Ασε που εαν εισαι και φραγκατος δε θα αγοραζες για την παρτη σου ειδικα το ΒASE. Θα μου πειτε και ποιος το αγοραζει τοτε? Φυσικα και υπαρχουν πολλοι τυποι που πουλανε το σπιτι τους για να παρουν ενα 'μουρατο' αυτοκινητο για να βγαλουν το ματι του γειτονα....νεοελληνες κομπλεξικοι γαρ....Απ' ολα οσα ειπες με τα οποια γενικα συμφωνω οτι δυστυχως ειναι η πραγματικότητα, αυτο
δεν αξιζει καθολου τα χρηματα που κοστιζει.
με ποια κριτηρια το λες???
-
Το θέμα μας είναι το αυτοκίνητο ή οι κάτοχοί του? Η λογική αυτή δεν μου αρέσει καθόλου. Ομοίως θα μπορούσαμε να χαρακτηρίσουμε διάφορους ανάλογα με το αυτοκίνητο που οδηγούν ή κατέχουν.
Τέλος πάντων πιθανότατα το αυτοκίνητο είναι ακριβό. Είναι απο τα τελευταία 'καθαρόαιμα' μαζί με τα Defender, Niva,Jimny τα οποία έχουν όλα τα θετικά και αρνητικά τους.
-
Εχω πει καποια πραγματα πιο πανω. Σαφως και μιλω για το ΒΑSE το οποιο μονο καθαραοαιμο δεν μπορει να χαρακτηριστει, καθαροαιμο και απουσια μπλοκε διαφορικου δεν ταιριαζει. Συνεπως φυσικα και τα χρηματα που κοστιζει οταν δεν εχει καν κλιματισμο ηλεκτρικα παραθυρα ABS κλπ ειναι για τα μπαζα τουλαχιστον και συνεπως πεταμενα λεφτα....Εαν θελω καθαροαιμο μπορω και με ενα NIBA που κοστιζει και 15 χιλιαρικα λιγοτερο και παει εκει που ουτε στο ονειρο του δεν παει το base wrangler. Αυτα γιατι κατι ειπε ο φιλος παραπανω για καθαροαιμα....
-
Πάντως μπλοκέ δεν έχει ούτε το Niva απ'όσο γνωρίζω. Ετσι κι αλλιώς βέβαια υπάρχουν λύσεις σε προσιτές τιμές εαν κάποιος το χρειαστεί.
Με το Niva το πρόβλημα είναι ότι γενικότερα είναι αρκετά ζημιάρικο. Προσωπικά, μου αρέσει και σαν σουλούπι και σαν τιμή αλλά θέλει να ασχολήσαι μαζί του...
-
λαθος υποβολη ποστ
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Εχω πει καποια πραγματα πιο πανω. Σαφως και μιλω για το ΒΑSE το οποιο μονο καθαραοαιμο δεν μπορει να χαρακτηριστει, καθαροαιμο και απουσια μπλοκε διαφορικου δεν ταιριαζει. Συνεπως φυσικα και τα χρηματα που κοστιζει οταν δεν εχει καν κλιματισμο ηλεκτρικα παραθυρα ABS κλπ ειναι για τα μπαζα τουλαχιστον και συνεπως πεταμενα λεφτα.....Αν αυτα ειναι τα κριτιρια που το θεωρεις για τα μπαζα ( τα bold δικα μου ) εμενα τουλαχιστον με εχεις καλυψει......
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Εχω πει καποια πραγματα πιο πανω. Σαφως και μιλω για το ΒΑSE το οποιο μονο καθαραοαιμο δεν μπορει να χαρακτηριστει, καθαροαιμο και απουσια μπλοκε διαφορικου δεν ταιριαζει. Συνεπως φυσικα και τα χρηματα που κοστιζει οταν δεν εχει καν κλιματισμο ηλεκτρικα παραθυρα ABS κλπ ειναι για τα μπαζα τουλαχιστον και συνεπως πεταμενα λεφτα.....
Αν αυτα ειναι τα κριτιρια που το θεωρεις για τα μπαζα ( τα bold δικα μου ) εμενα τουλαχιστον με εχεις καλυψει......
Εκτος απο τα παραπανω στα bold τα δικα σου εχω γραψει και για μπλοκε διαφορικο και να προσθεσω και τις αργες.... 25.000 για να παρω ενα αμαξι που δεν εχει τιποτα απο τα παραπανω προσωπικα δε πεταω και δεν ειναι κακο να εχεισ γνωμη γιαυτον που θα τα πεταξει. Και η γνωμη μου ειναι οτι αυτος που θα πεταξει τοσα χρηματα για ενα γυμνο στην κυριολεξια αμαξι σαν αυτο που συζηταμε δεν ειναι τιποτα περισσοτερο απο ενας κομπλεξικος φυγουρατζης που δε θα τολμισει να παει εκτος δρομου με ενα Jimny, Niva, να μη σας πω και ενα panda 4x4, γιατι απλα θα γινει ρεζιλι. Για το Κολονακι καλο ειναι αλλα μεχρι εκει....
Α και κατι που πρεπει να πω, το Νιβα εχει στανταρ μπλοκε διαφορικο.....
-
Όπου πάει οποιοδήποτε εργοστασιακό 4Χ4 πάει και το jeep χωρίς πρόβλημα. Ειδικά με το Jimny έχει το ίδιο σύστημα τετρακίνησης.
-
Φιλε μου cctop δεν εχω διαθεση διαφωνιας....
Απλα διαφερουν οι οπτικες μας γωνιες.....Φυσικα και δεν διαφωνω μαζι σου οτι τα μισα ( αντε να ειμαι αισιοδοξος και να μην πω το 99%) οντως για εφε και πλατειες ειναι...
Ομως ασε το υπολοιπο 1% να το θεωρει σαν την ιδανικη 'βαση' για περεταιρω.. και εκει αν υπηρχε μπλοκε περιορισμενης αχρηστο θα ηταν ετσι κι αλλιως... και θα πετιωταν, αρα μαλλον καλα που δεν μπηκε....
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Στη διαφήμιση είναι και τα δύο Rubicon με στάνταρ μπλοκέ εμπρός και πίσω.Σαφως και μιλω για το ΒΑSE το οποιο μονο καθαραοαιμο δεν μπορει να χαρακτηριστει, καθαροαιμο και απουσια μπλοκε διαφορικου δεν ταιριαζει.
Α και κατι που πρεπει να πω, το Νιβα εχει στανταρ μπλοκε διαφορικο.....
Το niva δεν έχει standard μπλοκέ διαφορικό ούτε μπροστά ούτε πίσω. Μόνο το κεντρικό του διαφορικό έχει την δυνατότητα να κλειδώνει/ξεκλειδώνει, γεγονός που του δίνει το πλεονέκτημα να κινείται στην άσφαλτο με τετρακίνηση.
Το wrangler (ακόμα και το 'φτηνό') με επιλεγμένη την 4κίνηση είναι σαν να έχει κεντρικό διαφορικό κλειδωμένο οπότε δεν βλέπω που (θεωρητικά) υπερτερεί το niva εκτός δρόμου.
Το wrangler πιθανότατα δεν αξίζει τα λεφτά του αλλά γεγονός είναι ότι παραμένει ένα από τα 2,3 εναπομείναντα πλέον cabrio 4κίνητα.
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
My mistake.....Παντως το μην το κρινετε με ασφαλτινα κριτηρια ισχυει....
Ναι κανει και για πλατειες
Ασχετο αν το θεωρω γελοιο θεαμα..... ειδικα ΑΥΤΟ το αυτοκινητο που εχει παραμεινει ετσι ΑΚΡΙΒΩΣ για να ΜΗΝ ειναι για πλατειες....
Για πλατειες παρτε οποιο suv θελετε... για να ανεβαινουν πεζοδρομια και λακουβες ειναι μια χαρα... ( και μεχρι εκει )Πές τα γιατί πολλοί ακούνε τις τιμές στις διαφημίσεις, πουλάνε το 1,6 ΙΧ που είχαν και τους έκανε την δουλειά και πάνε και παίρνουν Wrangler και μετά από ένα χρόνο διαμαρτύρονται γιατί τους ίάνει πονοκέφαλος μέχρι να φτάσουν Πάτρα ή γιατί γλυστράει πολύ στην βροχή!!!!!
Το wrangler είναι καλό concept για δέυτερο ή τρίτο αυτοκίνητο όπως το έχουν αρκετοί φραγκάτοι!!!!!!- Μπορείς να βγεις off-road σοβαρά
- Το χειμώνα στα Διόνυσο με χειμερινά λάστιχα λόγω και μικρούς βάρους κυκλοφορείς πιο ευκολα για να πας στο Βασιλόπουλο στην Εκάλη
- Το καλοκαίρι το παίρνεις χαλαρά στο νησάκι
- Τραβάει το φουσκωτο ή το jet ski
- Βοηθάει και το γιο της οικογένειας να βρει γκόμενα όταν έρθει η ώρα
Αν πιστεύεις ότι θα κάνεις κύριος το ταξίδι Αθήνα - Θεσσαλονίκη με το Wrangler σου ατύχησες, πάνω από 120 είναι πολύ επικινδυνο κατα την γνώμη μου....
-
Αν ξερεις τι οδηγεις και ΓΙΑΤΙ το εχεις μπορεις να το εχεις και για πρωτο και για να πηγαινεις και Θεσσαλονικη...
Ξερω ενα παιδι που εχει γυρισει ολη την Ελλαδα και εντος και εκτος ασφαλτου το εχει σηκωσει στο Θεο, χωνει στα δυσκολα οπου βρεθει
ΑΛΛΑ
στην ασφαλτο ξερει ΤΙ οδηγει ετσι????
-
Ο χρήστης loco έγραψε:
Το niva δεν έχει standard μπλοκέ διαφορικό ούτε μπροστά ούτε πίσω. Μόνο το κεντρικό του διαφορικό έχει την δυνατότητα να κλειδώνει/ξεκλειδώνει, γεγονός που του δίνει το πλεονέκτημα να κινείται στην άσφαλτο με τετρακίνηση.
Το wrangler (ακόμα και το 'φτηνό') με επιλεγμένη την 4κίνηση είναι σαν να έχει κεντρικό διαφορικό κλειδωμένο οπότε δεν βλέπω που (θεωρητικά) υπερτερεί το niva εκτός δρόμου.
Το wrangler πιθανότατα δεν αξίζει τα λεφτά του αλλά γεγονός είναι ότι παραμένει ένα από τα 2,3 εναπομείναντα πλέον cabrio 4κίνητα.
Αυτή τη στιγμή μόνο το Wragler και Jimny έχουν σοβαρά περιθώρια βελτιώσεων και αξιοπρεπή ποιότητα κατασκευής. Και τα δύο πάνε μια χαρά εκτός χωρίς καμμία αλλαγή (εκτός απο λάστιχα)
Γϋρω μας βλέπουμε πολλά Jimny λόγω του ότι κοστίζουν 10000 λιγότερο. Αυτό βέβαια δεν ισχύει στην Αμερική που είναι η χώρα παραγωγής του Jeep.
Συμφωνώ και επαυξάνω στα λεγόμενα του fokion ότι σε κάθε περίπτωση πρέπει να ξέρει κανείς ΤΙ οδηγεί! Κανένα σοβαρό 'καθαρόαιμο' δεν πάει καλά στο δρόμο. Ισως και τα 120 να είναι πολλά. Αυτό ισχύει και για το Niva.
Ενα μεταχειρισμένο Wragler θα ήταν μια καλή επιλογή για κάποιον που έχει αρκετές απαιτήσεις εκτός. Το 'μεγάλο' μοντέλο μάλιστα, έχει πολύ καλύτερη τετρακίνηση απο αυτή του Jimny/Niva.
Στον αντίποδα έχουμε το 'φορτηγό' Defender για το οποίο ισχύουν περίπου οι ίδιοι περιορισμοί αλλά κι αυτό πωλείται πανάκριβα έχοντας πολύ μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης και βελτίωσης.
Εννοείται ότι αυτά τα οχήματα δεν μπορούμε να τα συγκρίνουμε ούτε με τα πανάκριβα μοντέλα που διαθέτουν αερανάρτηση και διάφορα ηλεκτρονικά , ούτε και με τα 'αθώα' SUV τα οποία όμως καλύπτουν σχετικά καλά τον μέσο οδηγό και εντός και εκτός χωρίς όμως να είναι και ιδιαίτερα φτηνά!
Με λίγα λόγια το 4χ4 είναι ΑΚΡΙΒΟ ΣΠΟΡ. Εκτός του Jimny & Niva, όλα τασ υπόλοιπα τετρακίνητα κινούνται σε ποσά άνω των 22000 σε γενικές γραμμές.
Με αυτή τη λογική, το Jeep κινείται στα πλαίσια της αγοράς. Απλά πρέπει να διευκρινήσω ότι πιστεύω ότι γενικότερα επειδή το 4χ4 'πουλάει', ΟΛΟΙ έχουν τσιμπημένες τιμές... -
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
Με λίγα λόγια το 4χ4 είναι ΑΚΡΙΒΟ ΣΠΟΡ.
Μονο εδω θα ελεγα να μην εισαι απολυτος... καθοτι, εξαρταται ΚΑΙ απο το τι εχεις ΚΑΙ ποσο θες να το φτασεις...
Βλεπωντας το ευρυτερα.... το tunning ειναι ακριβο σπορ ειτε ειναι τουρμπινες και νιτρα ειτε μπλοκε διαφορικα και απυθμενες αναρτησεις
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
Με λίγα λόγια το 4χ4 είναι ΑΚΡΙΒΟ ΣΠΟΡ.
Μονο εδω θα ελεγα να μην εισαι απολυτος... καθοτι, εξαρταται ΚΑΙ απο το τι εχεις ΚΑΙ ποσο θες να το φτασεις...
Βλεπωντας το ευρυτερα.... το tunning ειναι ακριβο σπορ ειτε ειναι τουρμπινες και νιτρα ειτε μπλοκε διαφορικα και απυθμενες αναρτησεις
Εννούσα ότι δεν υπάρχουν 'φτηνά' τετρακίνητα. Ακόμα και το Jimny αν το δούμε καθαρά συγκρινόμενο με ένα αυτικίνητο πόλης , είναι ένα αυτοκίνητο ξεπερασμένης τεχνολογίας, με έναν μικρό κινητήρα χωρίς χώρους και υψηλή κατανάλωση με απαίσια οδική συμπεριφορά. Με αυτή τη λογική θα έπρεπε να πωλείται όσο ένα Matiz πχ
Οσον αφορά τις βελτιώσεις, έχεις δίκιο. Δεν υπάρχουν όρια. Επειδή σε αυτό το foruum οι περισσότεροι δεν είναι άγριοι off-roaders (είδος σπάνιο έτσι κι αλλιώς) είναι λογικό οι περισσότερες κρίσεις και συγκρίσεις να γίνονται με γνώμονα τα εντός δρόμου χαρακτηριστικά.
Φιλικά,
Άγγελος
-
ΠΑΝΤΑ φιλικα
υπο την ενοια που το θετεις ναι εχεις δικιο......
- topic:timeago_later,29 days
-
To Wrangler για πολλούς είναι μια πλατφόρμα βελτίωσης, για άλλους ένα αμάξι για να πουλάνε μούρη στις γκόμενες, για άλλες ένα ωραίο Τζιπ!
Το συγκεκριμένο Jeep, για εμένα είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο έχει μια Ιστορία....και το λιγότερο είναι...σεβασμός, ένα αυτοκίνητο το οποίο είναι λίγο δύσκολο για καθημερινό μέσα στην πόλη, και σε κατανάλωση, και να παρκάρεις σε στενά....είναι αρκετά φαρδύ, σου τρώει λίγο την ψυχή σε εθνική.............ΑΛΛΑ..........εκτός δρόμου με 50-50 λάστιχο υπάρχουν λίγα αντίστοιχα αυτοκίνητα να το ακολουθήσουν......μάλλον αν θεωρήσουμε τους εαυτούς μας μέσους οδηγούς θα φτάσουμε τα όρια μας αρκετά πριν αρχίσουμε να βρίσκουμε του αυτοκινήτου!........α και κάτι τελευταίο........καλοκαιράκι...ανοιχτό.........βόλτα προς πόρτο ράφτι, ιππόκαμπο Χαλκίδα, Ν.Μάκρη κλπ να σε χτυπάει το αεράκι και να αισθάνεσαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ, απίστευτη αίσθηση, μόνο μην είναι γυναίκα η συνοδηγός γιατι θα μαλιοτραβήξει καμία που θα κοιτάει τον οδηγό!
-
Εγω με το ΣανταΦε παω και οπου θελω εκτος δρομου δεν εχω κολλησει ΠΟΥΘΕΝΑ, στην Ε.Ο. πηγαινω αερα πατερα με 220+ μπαινω στις στροφες,καβαλαω και πεζοδρομια και πλατειες και κανω και παντιλικια σε κυκλικες πλατειες...
Επισης το σανταΦε εχει και μπλοκεδιαφορικο πισω....
Wrangler 2.4 με 24.900....