-
παραθετω μερικες κατασκευαστηκες λεπτομεριες ενισχυσης της ακαμψιας οι οποιες ειναι πατενταρισμενες διεθνως και με ονομασια προελευσης
Η μασκα της Αλφα δεν ειναι μονο για διακοσμητικους λογους αλλα ενισχυει κατα ενα 20% στην ακαμψια κατα τον Y αξονα του αυτοκινητου.
Το κολονακια ακριβως απο κατω τοποθετημενα κατα μια γωνια που αγγιζει τα 35grad (παιζει λιγο αναλογα αν το αμαξι κατασκευαστηκε Δευτερα-Παρασκευη ή Τριτη-τεταρτη-Πεμπτη) συντελλουν σε ενα 30% αυξησης της ακαμψιας κατα των Z αξονα ενω κατα ενα μικροτερο ποσοστο 5% στον Y.
Προσεξτε το V στους καθρευτες. Αυτες οι ραβδες τιτανιου ενισχυουν το πλαισιο καθως ο καθρευτης λειτουργει ως 'Αλεξιπτωτο' κατα την κινηση του αυτοκινητουΕναντιθεσει στο ΤΤ :
To TT exei θυσιασει την ακαμψια στον Y αξονα χαρει αισθητικης και φινετσας! ομως στον Ζ αξονα οι γερμανοι εχουν κανει θαυματα με τις 2 κεντρικες κολονες να δινουν ενα +70% στην ολικη ακαμψια ενω δεν ειναι αμελητεα και η συνησφορα των μικρων ραβδων βενζολιου-ανθροκονηματων οι οποιες δινουν εναν επιπλεον 10%
-
Ο χρήστης FlowerPower έγραψε:
δεεεε μου φαινεται για Βρέρα αυτό...
Κατα τ'αλλα...
-
Σορυ νόμιζα οτι η ακαμψια εξαρταται απο το πλαισιο
αλλα απο οτι φαινεται παιζει ρολο και οπρφυλακτηρας
αλλα και οι καθρεφτες.........
-
Ο χρήστης FlowerPower έγραψε:
παραθετω μερικες κατασκευαστηκες λεπτομεριες ενισχυσης της ακαμψιας οι οποιες ειναι πατενταρισμενες διεθνως και με ονομασια προελευσης
Σαν τη Φετα ενα πραγμα..
-
Το πλαίσιο είναι μεγαλύτερος μύθος απο την ακαμψία, αλλα μόνο ο flower power μπορεί να αποδώσει το φαινόμενο σε όλο του το μεγαλείο.
-
Υπάρχουν κάποια link που να εξετάζουν την ακαμψία των δύο αυτοκινήτων ? ?
Ωραίο θέμα!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σε λιτρα μετραμε την βενζινη και το γαλα...
Η ακαμψια μετριεται σε daNm/rad
Λάθος. Σε λίτρα και σε Coulomb μετριέται. Από φέτος, την μετράμε και σε Γιάρδες. Κάνουμε και 6 άτοκες με Diner's, περάστε κόσμε
Από το Yaris;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Από το Yaris;
Ακριβώς, το Yaris έχει την μεγαλύτερι ακαμψία σύμφωνε με την νευτώνια μηχανική (και την δέυτερη μεγαλύτερη σύμνφωνα με σχετικότητα-κβαντρομηχανική) οπότε είναι BENCHMARK
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Από το Yaris;
Ακριβώς, το Yaris έχει την μεγαλύτερι ακαμψία σύμφωνε με την νευτώνια μηχανική (και την δέυτερη μεγαλύτερη σύμνφωνα με σχετικότητα-κβαντρομηχανική) οπότε είναι BENCHMARK
Έεεεετσι!
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε και το ιστορικό ποστ του ΓΙΓΑΝΤΑ: http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 119#412119 -
Ακαμψια:
alfa 147 3d: 95.150 danm/rad
TT : 108.930 danm/rad
golfIV 3d : 112.340 danm/rad
NEO TT : 163.400 danm/rad
alfa 159 : 180.000 danm/rad
brera : 216.000 danm/radH ακαμψια της brera ειναι πραγματικα εκπληκτικη
και σε συνδυασμο με την αναρτηση:
Διπλά ψαλίδια εμπρός (και οχι τα φθηνα και κοινα γονατα mcpherson)
Πολλαπλων Συνδεσμων πίσω
πετυχαίνει εκπληκτική οδικη συμπεριφορα χωρις να εχει
sport στησιμο και σκληρη αναρτηση.
(ηδη διατιθεται και με sport setup)Επίσης εχει καλυτερη οδική συμπεριφορα βεβαια απο την 159
η οποια διεπρεψε στο master test του auto moto sport -
Υπάρχει 'γραμμή' τελικά... μα όλοι τα ίδια γράφουν;
Μήπως ξέρεις και τα σημεία μέτρησης της ακαμψίας; ενδιαφέρον θα ήταν
-
Μπορείς επίσης να μου εξηγήσεις γιατί τα διπλά ψαλίδια είναι καλύτερα από τα γόνατα McPherson?
-
Ο χρήστης project940 έγραψε:
Ακαμψια:alfa 147 3d: 95.150 danm/rad
TT : 108.930 danm/rad
golfIV 3d : 112.340 danm/rad
NEO TT : 163.400 danm/rad
alfa 159 : 180.000 danm/rad
brera : 216.000 danm/radΚάποια πηγή ?
-
Το ποστ αυτό με τις ακαμψίες είναι όσο ηλίθιο όσο θα ήταν αν λέγαμε:
*επιδόσεις:
alfa 147 3d: 3sec
TT : 2sec
golfIV 3d : 2,1sec
NEO TT :3,4sec
alfa 159 : 2,7sec
brera : 10sec* -
-
Brera φυσικά, που θα είναι και συλλεκτική μιας και δεν θα βγεί επόμενο μοντέλο. Ακου ΤΤ!!!
-
To post γινεται ηλιθιο οταν δεν υπαρχουν
επιχειρηματα αντικρουσης των ανωτερω -
'Γιατί' σε ρώτησα, όχι να μου πεις που χρησιμοποιούνται τα διπλά ψαλίδια.
-
Aν η brera εχει 1.200 damn/rad
τότε
το ΤΤ εχει 400 motherfaker/rad
-
no more
ΤΤ 2.0TFSI ή Brera 2.2JTS ;