-
φυσικα και δεν ειναι μαπα.η πιο αξιοπιστη εταιρεια εξαλλου για εμενα ειναι η toyota.απλα συγκρινα το 407 με το αντιστοιχο μοντελο της μερσεντες.και ειδα οτι υστερει.και για τη τιμη,ειπαμε μπορεις να παρεις απο εξω με τα ιδια περιπου χρηματα κατι καλυτερο.και εκει μπαινει το θεμα του προσωπικου γουστου,που στη τελικη ειναι και το σημαντικοτερο κριτηριο για τους περισσοτερους.
οσο για τη τιμη των amg τα πιο πολλα φευγουν στα ζαντολαστιχα,στις εξατμισεις και στο εσωτερικο και οχι στη μετατροπη του αμαξωματος,η οποια στοιχιζει 650 ευρω στην αντιπροσωπεια μερσεντες. -
Ο χρήστης kasel έγραψε:
οσο για τη τιμη των amg τα πιο πολλα φευγουν στα ζαντολαστιχα,στις εξατμισεις και στο εσωτερικο και οχι στη μετατροπη του αμαξωματος,η οποια στοιχιζει 650 ευρω στην αντιπροσωπεια μερσεντες.Sorry, αλλά αυτό πρώτη φορά το ακούω. Η ΑMG, απ'ότι ξέρω, επεμβαίνει σημαντικά στον κινητήρα και στις αναρτήσεις-στήσιμο. Δεν μιλάμε απλά για επεμβάσεις στο look.
Εκτός αν αναφέρεις τον λεγόμενο 'αυτοκολλητάκια-κάγκουρα', που κολλώντας ένα σηματάκι compressor, amg, rallye, gti, turbo, vts ή ότι άλλο θες, βάζοντας μια τετράδα τερατώδη ζαντολάστιχα και 4 μπούκες να εξέχουν από πίσω νομίζει ότι έχει γίνει ο κύριος του δρόμου και ο μαμιας της γειτονιάς (που έλεγαν κάποτε οι ΑΜΑΝ) -
Ο χρήστης kasel έγραψε:
οσο για τη τιμη των amg τα πιο πολλα φευγουν στα ζαντολαστιχα,στις εξατμισεις και στο εσωτερικο και οχι στη μετατροπη του αμαξωματος,η οποια στοιχιζει 650 ευρω στην αντιπροσωπεια μερσεντες.
Νομίζω ότι η AMG όπως και το M Division επεμβαίνουν σε αναρτήσεις, κινητήρα, κιβώτιο κλπ. Και σίγουρα αυτά κοστίζουν πολύ περισσότερο από τα ζαντολάστιχα και τα μαρσπιε!!!
-
Αυτό λέω κι εγώ...
-
Ο χρήστης tony78 έγραψε:
Αυτό λέω κι εγώ... -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
Åðåéäç å÷ù ïäçãçóåé ôç ôåëåõôáéá clk-sport edition ìå 163 áëïãá ïðïéïò ëååé ïôé äå óôñéâåé åíá ãéá ðïëõ îõëï...
ôï áìáîé óôñéâåé ìå áðéóôåõôá ÷ëì êáé ðáôáåé ðáñá ðïëõ êáëá óôï äñïìï. óôç äå åèíéêç áðëá äå êïâåéò ðïõèåíá. íïìéæù ïôé êáðïõ ðåôõ÷á óå åíá ôåëåõôáéï 4ô ôåóô ìå ôç clk áëëá äå èõìáìáé ôé åãñáöå.
ôï áìáîé äåí åéíáé óðïñ . ôï ôéìïíé ôïõ åéíáé áäéáöïñï áëëá ï÷é ðçäáëéï ïðùò ðáëéá. êáé ãåíéêá ôï áìáîé äå ðáó÷åé ðïõèåíá.ÈÝëïõìå îýëï äåí åßðå êáíåßò üôé ôá áõôïêßíçôá áõôÜ äåí óôñßâïõí ,áðëÜ äåí óôñßâïõí üðùò ïñßæåé ï êÜèåíáò ðïõ èÝëåé ôï ôéìüíé ñïõöéÜíï ,ôçí áíÜñôçóç ÁñôÝìç ÌÜôóá êáé ôï ðëáßóéï óõíåñãÜôç ôùí Åò Åò.
ÍÁÉ óôá ðïëëÜ èá äïõëÝøåé ç ÌÁÌÁÔÇ áåñïäõíáìéêÞ ôïõò ðïõ èá éóïññïðÞóåé ôï áìÜîùìá êñáôþíôáò ôï êÜôù ìå ôï ëéãüôåñï èüñõâï ÷ùñßò öôåñïýãåò êáé éäáßôåñåò èõóßåò óôçí Üíåóç ,ôï ñÜèõìï ôéìüíé èá ðñïóöÝñåé ôçí ÁÐÏÕÓÉÁ ÍÅÕÑÉÊÏÔÇÔÁÓ óôéò ìéêñïäéïñèþóåéò ôùí ðïëëþí ÷éëéïìÝôñùí êáé ç êáëÞ ç÷ïìüíùóç óå óõíäõáóìü ìå ôá êáëÜ õëéêÜ èá åßíáé åõ÷Üñéóôá ãéá ôïõò óõíåðéâáßíïíôåò ,áðåõèõíüìåíï óôïí ïäçãü ðïõ èÝëåé íá êéíçèåß ÷áëáñÜ áðïëáìâÜíïíôáò ôçí âüëôá áëá ÃåñìáíéêÜ êáé ÓôïõãêáñäÝéêá ÍÁÉ ãéá áõôÜ áîßæåé ç ÌÝñôóá
Ãéá ôïí êÜèå âåíæéíïêÝöáëï ðïõ óôïí ýðíï ôïõ ïíåéñÝõåôáé ÖåññÜñé ÓôñáíôÜëå êáé Ðïñóå RS Gt3 Cup êáé óôï îýðíéï ÅëéæÝ , Ñáëëý êáé Åâï ü÷é äåí åßíáé áõôïêßíçôá
-
η amg δεν επεμβαινει καθολου στο κινητηρα.αυτο το κανει η brabus kai i carlsson.επεμβαινει οπτικα,στο χαμηλωμα,στα ζαντολαστιχα,εξατμιση,τιμονι,σποιλερ και προφυλακτηρες,πατακια,και σπορ αναρτησεις-στησιμο.για αυτο και μπορεις να κανεις σε ενα 200αρι πακετο amg το οποιο να στριβει σαν διαολι.τα πιο ακριβα μερη ειναι οι ζαντες,450 με 1000 ευρω η μια.
-
Η AMG δε φτιάχνει η ίδια τους κινητήρες της; Και μάλιστα ένας μηχανικός όλον τον κινητήρα;
-
στα μοντελα εργοστασιου,οπως clk63,slk55,sl63,s65,clkdtm και και και.τοτε το παιρνεις μανισιο απο το εργοστασιο της amg.οι τιμες ως γνωστο ξεφευγουν πολυ αγρια.
και μετα υπαρχει και το πακετο amg για τους μικροτερους κινητηρες,οπου η μετατροπη ειναι κυριως οπτικη.ειναι ολοιδια με τα μανισια με μονη διαφορα στο κινητηρα. -
A μιλάς για μετά την αγορά...
Sorry δεν το κατάλαβα. -
Ο χρήστης kasel έγραψε:
ναι βρε παληκαρι μου.το ξερω οτι εδω ειναι ελλαντα.δηλαδη η ποιοτητα κυλισης και γενικα πως κινειτε το αμαξι δεν ειναι οδικη συμπεριφορα;τα amg δεν ειναι μερσεντες;
και εγω κοιταω πρωτα απο ολα τη τιμη σε ενα αμαξι.αλλα αν ειναι να δωσω 43 χιλιαρικα για ενα πεζω,δινω 43.000 εξω και αλλα 7 με 8 χιλιαρικα τελωνειο και παιρνω ενα πολυ καλυτερο αμαξι.43.000ευρω για πεζω ειναι παρα πολλα.βεβαια αυτο ειναι και θεμα προσωπικου γουστου.ναι αλλα ςσυ εχεις το μαιντανο ενω οι περισσοτεροι απο μας παιρνουμε δεκα δανεια για να φθασουμε τα 43χιλ.ενω εσυ ανετος δινεις 43+7+κλπ..δε ελω να σε θιξω αλλα δεν ειμαστε γιοι του Αγγελοπουλου..Εγω δουλευω απο 16 ετων για να μαζεψω καποια χρηματα και τωρα που δεν υπαρχουν τεκμηρια να πραγματοποιησω το ονειρο μου..Επισης ΑΛΛΟΣ ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΠΕΖΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΞΗΓΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ,,ΕΝΩ Η ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΣΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΝΑ 1500ΑΡΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΕΧΕΙΣ...ΒΛ.ΤΟ ΦΙΛΟ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΤΣΕΡΟΚΙ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ 900Ε ΣΕ ΣΕΡΒΙΣ..Η ΠΕΖΩ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΛΑΔΙΑ ΣΤΑ 30 000ΧΜ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΟΝΟ 90Ε(ΧΩΡΙΣ ΦΠΑ)ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΗ ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΡΙΛΙΤΡΟ....
-
ειπα ΑΝ ειχα τα 43 χιλιαρικα.συγκρισεις κανουμε.δηλαδη επειδη δεν μπορουμε να παρουμε αμαξια του στυλ πορσε,φεραρι δεν μπορουμε να μιλαμε για αυτα;
και random1 δηλωσεις τυπου:δεν ειμαι γιος του αγγελοπουλου και δουλευω απο 16 χρονων,αστες καλυτερα,γιατι δεν ξερεις ο αλλος απο ποσο χρονων δουλευει,ποσο χρονων ειναι και ποσο εργαστηκε για να απολαμβανει καποια πραγματα.
στο clk που εχω αλλαζω λαδια καθε 30.000χλμ.τακακια αλλαξα πρωτη φορα στα 120.000χλμ.βλεπω τυπους με πολυ πιο οικονομικα υποτιθεται αμαξια και πληρωνουν στα σερβις πολυ παραπανω.αλλα τα γδερνουν.τα γκαζωνουν,τα λιωνουν στη ταχυτυτα για να τους προσπερναν ολους στην εθνικη,πατανε φρενο αβερτα λογω κακης οδηγησης και αλλαζουν λαστιχα καθε λιγο και λιγακι.μη νομιζεις οτι ενα ΝΟΡΜΑΛ σερβις στη μερσεντες ειναι ακριβοτερο απο αλλες εταιρειες.
απορω απο που εβγαλες τιμη σερβις 1500 ευρω.φανταζομαι πως οδηγουσε ο τυπος. -
Έχω δει τρελές χρεώσεις, πάντως, από Mercedes, ΒΜW και γενικά από εταιρείες που είναι premium (ακόμη και της VW είναι αρκετά τσιμπημένα σε σχέση με αντίστοιχα γαλλικά-ιαπωνικά). Και όχι από οδηγούς που τα σκίζουν...
Τεσπα, έχουμε ξεφύγει από το κυρίως θέμα...Babis, δεν κατάλαβα τι εννοείς...
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Επειδη εχω οδηγησει τη τελευταια clk-sport edition με 163 αλογα οποιος λεει οτι δε στριβει ενα για πολυ ξυλο...
το αμαξι στριβει με απιστευτα χλμ και παταει παρα πολυ καλα στο δρομο. στη δε εθνικη απλα δε κοβεις πουθενα. νομιζω οτι καπου πετυχα σε ενα τελευταιο 4τ τεστ με τη clk αλλα δε θυμαμαι τι εγραφε.
το αμαξι δεν ειναι σπορ . το τιμονι του ειναι αδιαφορο αλλα οχι πηδαλιο οπως παλια. και γενικα το αμαξι δε πασχει πουθενα.Θέλουμε ξύλο δεν είπε κανείς ότι τα αυτοκίνητα αυτά δεν στρίβουν ,απλά δεν στρίβουν όπως ορίζει ο κάθενας που θέλει το τιμόνι ρουφιάνο ,την ανάρτηση Αρτέμη Μάτσα και το πλαίσιο συνεργάτη των Ες Ες.
ΝΑΙ στα πολλά θα δουλέψει η ΜΑΜΑΤΗ αεροδυναμική τους που θα ισορροπήσει το αμάξωμα κρατώντας το κάτω με το λιγότερο θόρυβο χωρίς φτερούγες και ιδαίτερες θυσίες στην άνεση ,το ράθυμο τιμόνι θα προσφέρει την ΑΠΟΥΣΙΑ ΝΕΥΡΙΚΟΤΗΤΑΣ στις μικροδιορθώσεις των πολλών χιλιομέτρων και η καλή ηχομόνωση σε συνδυασμό με τα καλά υλικά θα είναι ευχάριστα για τους συνεπιβαίνοντες ,απευθυνόμενο στον οδηγό που θέλει να κινηθεί χαλαρά απολαμβάνοντας την βόλτα αλα Γερμανικά και Στουγκαρδέικα ΝΑΙ για αυτά αξίζει η Μέρτσα
Για τον κάθε βενζινοκέφαλο που στον ύπνο του ονειρέυεται Φερράρι Στραντάλε και Πορσε RS Gt3 Cup και στο ξύπνιο Ελιζέ , Ραλλύ και Εβο όχι δεν είναι αυτοκίνητα
αυτα τα ονειρα σου θα στα καλυψει ενα 407 ενω η μερσεντες οχι???
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Θέλουμε ξύλο δεν είπε κανείς ότι τα αυτοκίνητα αυτά δεν στρίβουν ,απλά δεν στρίβουν όπως ορίζει ο κάθενας που θέλει το τιμόνι ρουφιάνο ,την ανάρτηση Αρτέμη Μάτσα και το πλαίσιο συνεργάτη των Ες Ες.
Εφυγες για τα funniest...
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
Åðåéäç å÷ù ïäçãçóåé ôç ôåëåõôáéá clk-sport edition ìå 163 áëïãá ïðïéïò ëååé ïôé äå óôñéâåé åíá ãéá ðïëõ îõëï...
ôï áìáîé óôñéâåé ìå áðéóôåõôá ÷ëì êáé ðáôáåé ðáñá ðïëõ êáëá óôï äñïìï. óôç äå åèíéêç áðëá äå êïâåéò ðïõèåíá. íïìéæù ïôé êáðïõ ðåôõ÷á óå åíá ôåëåõôáéï 4ô ôåóô ìå ôç clk áëëá äå èõìáìáé ôé åãñáöå.
ôï áìáîé äåí åéíáé óðïñ . ôï ôéìïíé ôïõ åéíáé áäéáöïñï áëëá ï÷é ðçäáëéï ïðùò ðáëéá. êáé ãåíéêá ôï áìáîé äå ðáó÷åé ðïõèåíá.ÈÝëïõìå îýëï äåí åßðå êáíåßò üôé ôá áõôïêßíçôá áõôÜ äåí óôñßâïõí ,áðëÜ äåí óôñßâïõí üðùò ïñßæåé ï êÜèåíáò ðïõ èÝëåé ôï ôéìüíé ñïõöéÜíï ,ôçí áíÜñôçóç ÁñôÝìç ÌÜôóá êáé ôï ðëáßóéï óõíåñãÜôç ôùí Åò Åò.
ÍÁÉ óôá ðïëëÜ èá äïõëÝøåé ç ÌÁÌÁÔÇ áåñïäõíáìéêÞ ôïõò ðïõ èá éóïññïðÞóåé ôï áìÜîùìá êñáôþíôáò ôï êÜôù ìå ôï ëéãüôåñï èüñõâï ÷ùñßò öôåñïýãåò êáé éäáßôåñåò èõóßåò óôçí Üíåóç ,ôï ñÜèõìï ôéìüíé èá ðñïóöÝñåé ôçí ÁÐÏÕÓÉÁ ÍÅÕÑÉÊÏÔÇÔÁÓ óôéò ìéêñïäéïñèþóåéò ôùí ðïëëþí ÷éëéïìÝôñùí êáé ç êáëÞ ç÷ïìüíùóç óå óõíäõáóìü ìå ôá êáëÜ õëéêÜ èá åßíáé åõ÷Üñéóôá ãéá ôïõò óõíåðéâáßíïíôåò ,áðåõèõíüìåíï óôïí ïäçãü ðïõ èÝëåé íá êéíçèåß ÷áëáñÜ áðïëáìâÜíïíôáò ôçí âüëôá áëá ÃåñìáíéêÜ êáé ÓôïõãêáñäÝéêá ÍÁÉ ãéá áõôÜ áîßæåé ç ÌÝñôóá
Ãéá ôïí êÜèå âåíæéíïêÝöáëï ðïõ óôïí ýðíï ôïõ ïíåéñÝõåôáé ÖåññÜñé ÓôñáíôÜëå êáé Ðïñóå RS Gt3 Cup êáé óôï îýðíéï ÅëéæÝ , Ñáëëý êáé Åâï ü÷é äåí åßíáé áõôïêßíçôá
áõôá ôá ïíåéñá óïõ èá óôá êáëõøåé åíá 407 åíù ç ìåñóåíôåò ï÷é???
O÷é ãéáôß ðïëý áðëÜ åßíáé óôçí ßäéá êáôçãïñßá ìå ôçí ÌÝñôò áðëÜ ðéï öèçíü
-
gskarmou
ΝΑΙ στα πολλά θα δουλέψει η ΜΑΜΑΤΗ αεροδυναμική τους που θα ισορροπήσει το αμάξωμα κρατώντας το κάτω με το λιγότερο θόρυβο χωρίς φτερούγες και ιδαίτερες θυσίες στην άνεση ,το ράθυμο τιμόνι θα προσφέρει την ΑΠΟΥΣΙΑ ΝΕΥΡΙΚΟΤΗΤΑΣ στις μικροδιορθώσεις των πολλών χιλιομέτρων και η καλή ηχομόνωση σε συνδυασμό με τα καλά υλικά θα είναι ευχάριστα για τους συνεπιβαίνοντες ,απευθυνόμενο στον οδηγό που θέλει να κινηθεί χαλαρά απολαμβάνοντας την βόλτα αλα Γερμανικά και Στουγκαρδέικα ΝΑΙ για αυτά αξίζει η Μέρτσα
Προσεχε τι λες και το Τσουφενχαουζεν στη Στουτγκαρδη ειναι...
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
2] Oi Mercedes είναι όπως προείπανε προσανατολισμένες στην ποιότητα κύλισης και στην άνεση χωρίς αυτό να σημαίνει οτι δεν στρίβουν. Απλα δεν στρίβουν όπως μια αντίστοιχης κατηγορίας BMW/ΑUDI.Σε δοκιμή που είχα διαβάσει στο drive -αν θυμάμαι καλά- μεταξύ Α6 και E-class, το 'αστέρι' πήγαινε καλύτερα στο βουνό..
Peugeot 407 Coupe 3.0