-
Ο χρήστης FiatCoupe20V έγραψε:
... αλλά δε μπορώ να καταλάβω τι ισχυρισμός είναι αυτός που λέει ότι επειδή ενα αμάξι είναι τουρμπάτο δεν είναι Hi tech λύση, Ε και ;;;;
Εγώ ξέρω πως το αποτέλεσμα μετράει Μπορεί ο κινητήρας να μου δίνει ροπή από χαμηλά, μπορεί να μου δίνει ιπποδύναμη; Φυσικά με αξιοπιστία και διάρκεια ζωής!! Αν όλα αυτά μου τα προσφέρει ο κινητήρας μου δε με ενδιαφέρει αν έχει κόκκινα στα 5.000 rpm, όπως δε θα είχα πρόβλημα αν έχει κόκκινα στα 12.000 αρκεί να μη με έπαιρνε ο ύπνος (που λέει ο λόγος ) μέχρι να φτάσει στα 9.000.Αντε πέστα εσύ τώρα όλα αυτά και περίμενε να σε καταλάβουν ορισμένοι που δεν εννοούν να δεχτούν οποιονδήποτε άλλο κινητήρα εκτός από τον VTEC .
Εγώ συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...
Γειά χαρά
-
[list:1iovci7i]Δυστιχως αυτο που δεν μπορουν να καταλαβουν οι λατρεις των VTEC και λοιπων γκατζετ ειναι οτι τα συγκεκριμενα μοτερ ειναι 'ατμοσφαιτικα πουσαρισμενα' κοινως.............τουμπανιασμενα Ας σταματησει λοιπον η καραμελα περι 'ατοφιων' ατμοσφαιρικων ιπων!![/list:u:1iovci7i][list:1iovci7i]Τα πραγματα ειναι απλα[/list:u:1iovci7i][list:1iovci7i]Αγριεψαμε εκεντροφορους και προγραμα, ανεβασαμε την ιποδυναμη μεχρι εκει που δεν παει αλλο(να ψαρωσουμε ντε και τους πιτσιρικαδες, χρημα ειναι αυτο, αλογα πουλαμε) αλλα ξεχναμε την βασικη επιπτηση των νομων της φυσικης.................[/list:u:1iovci7i][list:1iovci7i]Κερδισαμε ψηλα αλλα μεχρι τις 5000rpm σερνομαστε και με μια τιμη ροπης που για τον κυβισμο και την ιποδυναμη αντιστοιχει σε σε 1400αρι [/list:u:1iovci7i][list:1iovci7i]Κυριοι θαυματα δεν γινονται.Καπου κερδιζεις και καπου χανεις Η τουρμπινα(μετρα καμποσες δεκαετιες, ετσι?) ειναι το μοναδικο εξαρτημα που αυξανει τουλαχιστον κατα 50% την ιποδυναμη αλλα και την ΡΟΠΗ ταυτοχρονα σε ολο το φασμα στροφων Κι αν μιλαμε για μοτερ του γκρουπ VAG εκει τα πραγματα γινονται ακομα ποιο ζορικα για τους αντιπαλους.Οποτε καποιοι πρεπει να καταλαβεται οτι η εξελιξη ναι μεν ειναι καλη αλλα υπαρχουν πολλα πραγματα και κυριως τεχνικες οι οποιες δεν αντικαθιστανται και παρεχουν ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ!![/list:u:1iovci7i][list:1iovci7i]Οπερ σημαινει οτι ο Γερμανος κοιταει την ουσια και ο ιαπωνας πως θα σε βαλει τρικλοποδια με τα διαφορα VVTI-16V-turbo-ρουλα σ αγαπω-εχω και αεροσακο κλπ κλπ!! [/list:u:1iovci7i]
-
Φίλε G60 νομίζω πως για να δουλέψει το τούρμπο πρέπει να κατέβει η συμπίεση του κινητήρα,οπότε στις χαμηλές στροφές που το τούρμπο δεν λειτουργεί,δεν είναι αναμενόμενο, ο κινητήρας να σέρνεται,αλλά να δημιουργείται και πρόβλημα ομαλής αύξησης της ισχύς;[όπως λέγανε και οι παλιοί, να προσέχουμε να μην τουρμπίσει πάνω στη στροφή;].Βέβαια η σύγχρονη τεχνολογία έχει αμβλύνει σημαντικά,πιστεύω,αυτό το εν γένει πρόβλημα του τούρμπο καυσαερίων.
Από την άλλη είναι άδικο να λέμε ότι ο κινητήρας του χόντα δεν αποδίδει χαμηλά:''εδώ μιλάμε για ένα εκπληκτικά ομοιογενές σύνολο,με περίσσεια δύναμης στα ανώτερα κλιμάκια του στροφομέτρου και εκπληκτική ευστροφία από τις 2000 στροφές μέχρι τον ηλεκτρονικό κόφτη των 8300+σ.α.λ,χαρακτηριστικά που κατ'αναλογία μας θύμισαν πολύ τα αντίστοιχα των διαμαντιών της BMW με το σήμα Μ..' 4ΤΡΟΧΟΙ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2001 για το RΠρος θεού πιστεύω πως κανείς μας δεν απορρίπτει οτιδήποτε δεν είναι HONDA VTEC,απλά πρέπει να παραδεχτούμε όλοι μας πιστεύω πως την μελέτη της χόντα στα κινητήρια σύνολα της,από την στιγμή ίδρυσης της, δεν την έχει κάνει καμιά άλλη εταιρία,.Ο σοϊχίρο χόντα ο οποίος ήταν ο ιδρυτής της...χόντα(σιγά μην ήταν της νισσάν ),όταν του είχαν βρει σε αγγλικό αεροδρόμιο υπέρβαρες τις βαλίτσες του,πέταξε όλα τα ρούχα τόυ,για να μην αναγκαστεί να αφήσει τα μηχανολογικά εξαρτήματα που ήθελε να πάρει μαζί του στην ιαπωνία.
Εν τέλει,πως να το κάνουμε,τα άλογα βγαίνουν πιο εύκολα(και καλά κάνουν,προσωπικά μου αρέσει η έννοια της υπερτροφοδότησης) με το τούρμπο,να μην το πούμε,για να μην θεωρηθούμε δογματικοί::: -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Φίλε G60 νομίζω πως για να δουλέψει το τούρμπο πρέπει να κατέβει η συμπίεση του κινητήρα,οπότε στις χαμηλές στροφές που το τούρμπο δεν λειτουργεί,δεν είναι αναμενόμενο, ο κινητήρας να σέρνεται,αλλά να δημιουργείται και πρόβλημα ομαλής αύξησης της ισχύς;[όπως λέγανε και οι παλιοί, να προσέχουμε να μην τουρμπίσει πάνω στη στροφή;].Βέβαια η σύγχρονη τεχνολογία έχει αμβλύνει σημαντικά,πιστεύω,αυτό το εν γένει πρόβλημα του τούρμπο καυσαερίων.
Από την άλλη είναι άδικο να λέμε ότι ο κινητήρας του χόντα δεν αποδίδει χαμηλά:''εδώ μιλάμε για ένα εκπληκτικά ομοιογενές σύνολο,με περίσσεια δύναμης στα ανώτερα κλιμάκια του στροφομέτρου και εκπληκτική ευστροφία από τις 2000 στροφές μέχρι τον ηλεκτρονικό κόφτη των 8300+σ.α.λ,χαρακτηριστικά που κατ'αναλογία μας θύμισαν πολύ τα αντίστοιχα των διαμαντιών της BMW με το σήμα Μ..' 4ΤΡΟΧΟΙ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2001 για το REίναι γεγονός ότι ένας κινητήρας με τούρμπο θα έχει μικρότερη σχέση γεωμετρικού λόγου συμπίεσης από το ατμοσφαιρικό αντίστοιχό του. Αυτό ήταν και το μεγάλο πρόβλημα των τούρμπο τη δεκαετία του '80, δηλαδή με συμπιέσεις της τάξης 7.0-7.5 τα μοτέρ ήταν στην κυριολεξία 'δεινόσαυροι' χαμηλά (μέχρι 3500-4000rpm) μέχρι να ανοίξει η τουρμπίνα. Αυτό όμως βελτιώθηκε σημαντικά αργότερα με τη χρήση πιό ενισχυμένων μπιελών και εμβόλων, αλλά και θαλάμων καύσης. Επίσης οι εισαγωγές και φλάντζες αυτών των κινητήρων ενισχύθηκαν ανάλογα. Ετσι η συμπίεση σ' αυτούς τους κινητήρες ανέβηκε και εξαλήφθηκε σε μεγάλο βαθμό το turbo lag. Eπίσης σχεδιάσθηκαν τουρμπίνες οι οποίες στροφάρουν γρηγορότερα (με μικρότερες φτερωτές εξαγωγής και κελύφη-cartridges) με αποτέλεσμα να μπαίνουν στο παιχνίδι γρηγορότερα. Ενά τέτοιο παράδειγμα κινητήρα τούρμπο είναι και ο 1.8Τ του VAG, που στη βασική του έκδοση (150/180hp) έχει σχεδόν 'ατμοσφαιρικό' λόγο συμπίεσης 9.5:1!!!, επίσης η μέγιστη ροπή (>22-24 kgm) είναι διαθέσιμη από τις 1800/2000-4500 rpm!!! Και το turbo lag σε αυτό το παράδειγμα είναι πρακτικά ανύπαρκτο.
Ο λόγος τώρα που ο VTEC βγάζει χαμηλά ποσά ροπής σε αντιστοιχία με τον κυβισμό του είναι ότι η λειτουργία του βασίζεται στο πολύ γρήγορο στροφάρισμα, το οποίο γιά να επιτευχθεί και να δουλέψει το σύστημα VTEC, είναι μάλλον μονόδρομος να επιλεγούν πολύ ελαφρωμένα έμβολα (και ανθεκτικά συννάμα γιά να αντεπεξέλθουν στις μεγάλες τριβές και όχι φορτία). Επειδή όμως η ροπή ενός κινητήρα είναι το άθροισμα των επί μέρους ροπών που θα αποδωθούν από κάθε κύλινδρο, και αυτή θα είναι ίση με: Torque = F * L, όπου F=δύναμη και L=μετατόπιση/απόσταση (εξαρτώμενη από τη γεωμετρία των μπιελών), η μάζα τών μπιελών σ' αυτούς τους κινητήρες, εξ' ου και η μικρή ροπή. Αντίθετα ιπποδύναμη που βγάζουν είναι μεγάλη γιατί εχουν τη δυνατότητα να περιστρέφονται πολύ ψηλότερα από άλλους τούρμπο, συμβατικούς ατμοσφαιρικούς κλπ. Είναι 2 διαφορετικές φιλοσοφίες και σχολέσ σχεδίασης.
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Ο λόγος τώρα που ο VTEC βγάζει χαμηλά ποσά ροπής σε αντιστοιχία με τον κυβισμό του είναι ότι η λειτουργία του βασίζεται στο πολύ γρήγορο στροφάρισμα, το οποίο γιά να επιτευχθεί και να δουλέψει το σύστημα VTEC, είναι μάλλον μονόδρομος να επιλεγούν πολύ ελαφρωμένα έμβολα (και ανθεκτικά συννάμα γιά να αντεπεξέλθουν στις μεγάλες τριβές και όχι φορτία). Επειδή όμως η ροπή ενός κινητήρα είναι το άθροισμα των επί μέρους ροπών που θα αποδωθούν από κάθε κύλινδρο, και αυτή θα είναι ίση με: Torque = M * L, όπου Μ=μάζα και L=μετατόπιση/απόσταση (εξαρτώμενη από τη γεωμετρία των μπιελών), το Μ είναι μικρό σ' αυτούς τους κινητήρες, εξ' ου και η μικρή ροπή. Αντίθετα ιπποδύναμη που βγάζουν είναι μεγάλη γιατί εχουν τη δυνατότητα να περιστρέφονται πολύ ψηλότερα από άλλους τούρμπο, συμβατικούς ατμοσφαιρικούς κλπ. Είναι 2 διαφορετικές φιλοσοφίες και σχολέσ σχεδίασης.
δεν ειμαστε στα τεχνικα αλλα αυτο που λες ειναι εντελως λαθος
και σαν νοημα και σαν ουσια
η ροπη και η μαζα δεν εχουν καμια απολυτως σχεση ουτε στις μηχανες ουτε γενικοτερα -
άσχετο λίγο! το type-r mugen το χετε δει? μου θύμησε cannonball με τους γιαπωνέζους οδηγούς....το χοντα έχει σκαλοπατι έτσι δεν είναι?κάπου στις 5500 χιλιάδες τρελαινεται μέχρι τις 8000+....είμαι φαν τι να κάνω???
-
Παιδιά ειρήνη υμίν!
Και τα δύο αυτοκίνητα για τα οποία γίνεται λόγος είναι πολύ καλά για την κατηγορία τους και σφαίρες στην πίστα.Και λέω για την κατηγορία τους διότι απλούστατα ανήκουν σε διαφορετική κατηγορία οπότε οποιαδήποτε σύγκριση είναι άτοπη!
Το Focus RS είναι ένα αυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής με πολλά επιμέρους εξαρτήματα από γνωστές εταιρίες από τους αγώνες.
Το Honda Civic Type R είναι ένα καθόλα εργοστασιακό GTi το οποίο βγαίνει σε πολύ μεγαλύτερο αριθμό μονάδων!Πράγματι το RS βγήκε καλύτερο στην πίστα από το Type R!Και τι έγινε;Αν έβγαζε ένα Type R περιορισμένης παραγωγής η Honda με διάφορα εξωτικά επιμέρους εξαρτήματα όπως το RS τότε θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για την απόλυτη κόντρα ανάμεσα σε 'τούρμπο' και 'ατμόσφαιρα'!
Εγώ είμαι οπαδός του καλού αυτοκινήτου από όπου κι αν προέρχεται (το έχω ξανατονίσει σε άλλο τόπικ) και θα εκτιμήσω εξίσου έναν καλό ατμοσφαιρικό και έναν καλό υπερτροφοδοτούμενο.
Αυτή τη στιγμή το RS είναι καλύτερο αλλά αυτό σε τίποτα δε μειώνει το Honda ούτε δείχνει ότι η Honda δεν μπορεί να βγάλει ένα καλύτερο ακόμα αυτοκίνητο,απλά είναι θέμα μάρκετινγκ και στρατηγικής.
Και ναι μεν το Focus RS είναι καλύτερο,εγώ όμως θα έπαιρνα το Type-R αν ήταν να διαλέξω από αυτά τα δύο γιατί απλούστατα δε θα μπορούσα να πάρω το RS!Και ειλικρινά,δε θα ήμουνα καθόλου δυσαρεστημένος με την επιλογή μου! -
Makinen,
την επόμενη φορά που θα έχεις τόσο ανοιχτόμυαλη, σφαιρική και συνεπώς αντικειμενική άποψη για θέματα αυτοκίνησης να απαντάς γρηγορότερα έτσι ώστε να γλυτώνουμε από ανούσιες αντιπαραθέσεις που δεν έχουν κανένα νόημα. Προς θεού, δεν κατηγορώ κανέναν - απλά έχοντας διαβάσει τόσες σελίδες με απαντήσεις συνειδητοποιώ ότι αν έχουμε τα αυτοκινητικά μας μάτια ανοιχτά θα βλέπουμε την πραγματική ουσία των πραγμάτων κι όχι αποσπασματικές όψεις της πραγματικότητας.
Θέλει δηλαδή πολύ σκέψη για να καταλάβει κανείς αυτό που λέει ο Makinen ότι σύγκριση με τη στενή έννοια της λέξης δεν υφίσταται εφόσον μιλάμε για αυτοκίνητα διαφορετικής κατηγορίας; Ή μήπως σωστό δεν είναι ότι πρέπει να εκτιμάμε το καλό αυτοκίνητο από όπου κι αν προέρχεται και οποιεσδήποτε λύσεις κι αν υιοθετεί, εφόσον δικαιώνεται από το αποτέλεσμα;
Στο κάτω-κάτω βλέποντας την αυτοκίνηση χωρίς προκαταλήψεις την χαιρόμαστε περισσότερο, έτσι δεν είναι;
Jacob - Hunting High and Low
-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
Makinen,την επόμενη φορά που θα έχεις τόσο ανοιχτόμυαλη, σφαιρική και συνεπώς αντικειμενική άποψη για θέματα αυτοκίνησης να απαντάς γρηγορότερα έτσι ώστε να γλυτώνουμε από ανούσιες αντιπαραθέσεις που δεν έχουν κανένα νόημα. Προς θεού, δεν κατηγορώ κανέναν - απλά έχοντας διαβάσει τόσες σελίδες με απαντήσεις συνειδητοποιώ ότι αν έχουμε τα αυτοκινητικά μας μάτια ανοιχτά θα βλέπουμε την πραγματική ουσία των πραγμάτων κι όχι αποσπασματικές όψεις της πραγματικότητας.
Θέλει δηλαδή πολύ σκέψη για να καταλάβει κανείς αυτό που λέει ο Makinen ότι σύγκριση με τη στενή έννοια της λέξης δεν υφίσταται εφόσον μιλάμε για αυτοκίνητα διαφορετικής κατηγορίας; Ή μήπως σωστό δεν είναι ότι πρέπει να εκτιμάμε το καλό αυτοκίνητο από όπου κι αν προέρχεται και οποιεσδήποτε λύσεις κι αν υιοθετεί, εφόσον δικαιώνεται από το αποτέλεσμα;
Στο κάτω-κάτω βλέποντας την αυτοκίνηση χωρίς προκαταλήψεις την χαιρόμαστε περισσότερο, έτσι δεν είναι;
Jacob - Hunting High and Low
Με λίγα λόγια ισοπαλία. Σε τελική ανάλυση οποιοδήποτε από τα δύο και να μας χαρίζανε δεν θα το πετούσαμε ή δεν θα το πουλούσαμε για να πάρουμε το άλλο.
-
Jacob,πέρνα από το λογιστήριο για την αμοιβή διαφήμισης που λέγαμε...
-
Σσσ.. σιγά μη μας ακούσουν όλοι...
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
δεν ειμαστε στα τεχνικα αλλα αυτο που λες ειναι εντελως λαθος
και σαν νοημα και σαν ουσια
η ροπη και η μαζα δεν εχουν καμια απολυτως σχεση ουτε στις μηχανες ουτε γενικοτεραMάλλον εσύ τελείς εν συγχύσει φίλε predator. Eάν η ΡΟΠΗ και η ΜΑΖΑ δεν έχουν καμμία σχέση μεταξύ τους καλύτερα είναι να ξανακοιτάξεις τα βιβλία Φυσικής της Α' Λυκείου
Ροπή = Δύναμη (F) X Aπόσταση (l), όπου F=m.γ (m=μάζα & γ=επιτάχυνση).
[Eπίσης στο στερεό σώμα η ροπή Μ = Θ Χ ω (όπου Θ = ροπή αδρανείας που συναρτάται άμεσα από τη μάζα του σώματος και την κατανομή αυτής)]
Εξ' άλλου η μονάδα μέτρησης της ροπής είναι Kg.m (Χιλιογραμμό-μετρο, όπου Κg = Kp/g, όπου g=επιτάχυνση βαρύτητας) ή Νt.m (Νιουτό-μετρο).
Καλό είναι να μην είμαστε τόσο κατηγορηματικοί και απόλυτοι όταν δεν είμαστε σίγουροι γιά κάτι.
-
Mάλλον εσύ τελείς εν συγχύσει φίλε predator. Eάν η ΡΟΠΗ και η ΜΑΖΑ δεν έχουν καμμία σχέση μεταξύ τους καλύτερα είναι να ξανακοιτάξεις τα βιβλία Φυσικής της Α' Λυκείου
Ροπή = Δύναμη (F) X Aπόσταση (l), όπου F=m.γ (m=μάζα & γ=επιτάχυνση).
[Eπίσης στο στερεό σώμα η ροπή Μ = Θ Χ ω (όπου Θ = ροπή αδρανείας που συναρτάται άμεσα από τη μάζα του σώματος)]
Εξ' άλλου η μονάδα μέτρησης της ροπής είναι Kg.m (Χιλιογραμμό-μετρο, όπου Κg = Kp/g, όπου g=επιτάχυνση βαρύτητας) ή Νt.m (Νιουτό-μετρο).
Καλό είναι να μην είμαστε τόσο κατηγορηματικοί και απόλυτοι όταν δεν είμαστε σίγουροι γιά κάτι.
[list:3m42k7f6]Σωστος [/list:u:3m42k7f6][list:3m42k7f6]Αλλα μηπως βρε συ κανεις ενα λαθος?Μηπως δηλ οι νομοι της φυσικης δεν ισχυουν για τα honda? [/list:u:3m42k7f6]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Σωστος [/list][list:3k9elds2]Αλλα μηπως βρε συ κανεις ενα λαθος?Μηπως δηλ οι νομοι της φυσικης δεν ισχυουν για τα honda? [/list:u:3k9elds2]Μάλλον έχεις δίκιο φίλε G60. Η Ηonda είναι υπεράνω νόμων Φυσικής...!!! . Και μετά έχουν το θράσσος να αφήνουν υπαινιγμούς γιά εμπάθειες και άλλες τέτοιες αηδίες .
Συμβουλή προς την κερκίδα... του Civic Type-R: Γιά να έχετε μόνο θετικά και διθυραμβικά σχόλια ανοίξτε θέμα με τίτλο:
' ΥΜΝΟΣ ΣΤΟ HONDA CIVIC TYPE-R '
Ετσι γιά να μήν σας ενοχλεί κανένας και να μην κινδυνεύετε να σας ξεπερνούν 'κιτς πεζοδρομιοκυνηγοί' όπως το Focus RS.
Aντε γειά!!!
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
δεν ειμαστε στα τεχνικα αλλα αυτο που λες ειναι εντελως λαθος
και σαν νοημα και σαν ουσια
η ροπη και η μαζα δεν εχουν καμια απολυτως σχεση ουτε στις μηχανες ουτε γενικοτεραMάλλον εσύ τελείς εν συγχύσει φίλε predator. Eάν η ΡΟΠΗ και η ΜΑΖΑ δεν έχουν καμμία σχέση μεταξύ τους καλύτερα είναι να ξανακοιτάξεις τα βιβλία Φυσικής της Α' Λυκείου
Ροπή = Δύναμη (F) X Aπόσταση (l), όπου F=m.γ (m=μάζα & γ=επιτάχυνση).
[Eπίσης στο στερεό σώμα η ροπή Μ = Θ Χ ω (όπου Θ = ροπή αδρανείας που συναρτάται άμεσα από τη μάζα του σώματος)]
Εξ' άλλου η μονάδα μέτρησης της ροπής είναι Kg.m (Χιλιογραμμό-μετρο, όπου Κg = Kp/g, όπου g=επιτάχυνση βαρύτητας) ή Νt.m (Νιουτό-μετρο).
Καλό είναι να μην είμαστε τόσο κατηγορηματικοί και απόλυτοι όταν δεν είμαστε σίγουροι γιά κάτι.
ckosm, μερικές φορές καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς
Σαφώς και η ροπή δεν έχει καμία σχέση με τη μάζα. Η ροπή είναι δύναμη Χ απόσταση και η μάζα ενός σώματος δεν έχει καμία σχέση με το πόση δύναμη θα του ΑΣΚΗΣΕΙΣ. Σκέψου το λίγο καλύτερα. Είναι σαν να μου λες ότι κάποιος που σπρώχνει ένα κιβώτιο με μάζα 10Kg με δύναμη 1000 Newton και κάποιος ο οποίος σπρώχνει ένα κιβώτιο με μάζα 100 Kg με δύναμη πάλι 1000 Newton δε χρησιμοποιούν την ίδια δύναμη διότι τα δύο κιβώτια έχουν διαφορετική μάζα. Αυτό είναι προφανώς άτοπο, αφού είπαμε από την αρχή ότι και οι 2 σπρώχνουν το κιβώτιο με την ίδια δύναμη.Νομίζω καλύτερα να ξαναδιαβάσεις αυτό που έγραψες εσύ ο ίδιος:
Καλό είναι να μην είμαστε τόσο κατηγορηματικοί και απόλυτοι όταν δεν είμαστε σίγουροι γιά κάτι.
-
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
το φόκους βγαίνει σε περιορισμένο αριθμό κομματιών οπότε κάπου εκεί λήγει η συζήτηση..΄τώρα πως βγαίνει το type-r των 200 ίππων άπό ατμοσφαιρικό, ντίζελ σε σχέση με το rs και κουβάς δε μπορώ να το καταλάβω. η θέση οδήγησης μου φαινεται σαφώς καλύτερη στο Χοντα.
Μπορείς να μου λύσεις μία απλή απορία? Εδώ και 1-1,5 χρόνο που έχει κυκλοφορήσει το Type-R και αναζητώ την παρουσία του στο δρόμο (δόξα τω θεώ κάνω 50-70.000km την ημέρα στη Αθήνα) έχω συναντήσει μόνο 2 Type-R . Το ένα μάλιστα ήταν αταξινόμητο και το κυκλοφορούσε αντιπρόσωπος σε επαρχιακή πόλη. Και το αντίστοιχο διάστημα έχω δεί πάμπολλα άλλα σύγχρονα ή μετάχρονα του Type-R 'GTi' τα οποία είναι μάλιστα και ακριβότερα (π.χ. βλέπε Leon Cupra-R, Focus ST, MG ZR 160, κλπ...)
Πρέπει να κάνεις λάθος στα χιλιόμετρα φίλε ckosm γιατί αν έκανες καθημερινά 50-70 χιλιάδες χλμ. στην Αθήνα, μάλλον θα έχανες τα λογικά σου από ότι θα συναντούσες μπροστά σου. Αντίθετα εγώ που δεν κυκλοφορώ τόσο πολύ έχω δει αρκετά Type-R. Υπολογίζω ότι έχω πετύχει καμιά δεκαριά τουλάχιστον. Μόνο 2 έχω δει χρώματος μαύρου. Νομίζω ότι το Focus ST και το MG ZR160 είναι κάπως φθηνότερα (ειδικά το MG) από το Hondaki.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Φίλε G60 νομίζω πως για να δουλέψει το τούρμπο πρέπει να κατέβει η συμπίεση του κινητήρα,οπότε στις χαμηλές στροφές που το τούρμπο δεν λειτουργεί,δεν είναι αναμενόμενο, ο κινητήρας να σέρνεται,αλλά να δημιουργείται και πρόβλημα ομαλής αύξησης της ισχύς;[όπως λέγανε και οι παλιοί, να προσέχουμε να μην τουρμπίσει πάνω στη στροφή;].Βέβαια η σύγχρονη τεχνολογία έχει αμβλύνει σημαντικά,πιστεύω,αυτό το εν γένει πρόβλημα του τούρμπο καυσαερίων.
Από την άλλη είναι άδικο να λέμε ότι ο κινητήρας του χόντα δεν αποδίδει χαμηλά:''εδώ μιλάμε για ένα εκπληκτικά ομοιογενές σύνολο,με περίσσεια δύναμης στα ανώτερα κλιμάκια του στροφομέτρου και εκπληκτική ευστροφία από τις 2000 στροφές μέχρι τον ηλεκτρονικό κόφτη των 8300+σ.α.λ,χαρακτηριστικά που κατ'αναλογία μας θύμισαν πολύ τα αντίστοιχα των διαμαντιών της BMW με το σήμα Μ..' 4ΤΡΟΧΟΙ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2001 για το RΣωστά. Να προσθέσω πως από τα 20 Kgm ροπής του iVtec, τα 18,3 αν θυμάμαι καλά είναι από τις 3000rpm.
-
Ο χρήστης Mark έγραψε:
Πρέπει να κάνεις λάθος στα χιλιόμετρα φίλε ckosm γιατί αν έκανες καθημερινά 50-70 χιλιάδες χλμ. στην Αθήνα, μάλλον θα έχανες τα λογικά σου από ότι θα συναντούσες μπροστά σου. Αντίθετα εγώ που δεν κυκλοφορώ τόσο πολύ έχω δει αρκετά Type-R. Υπολογίζω ότι έχω πετύχει καμιά δεκαριά τουλάχιστον. Μόνο 2 έχω δει χρώματος μαύρου. Νομίζω ότι το Focus ST και το MG ZR160 είναι κάπως φθηνότερα (ειδικά το MG) από το Hondaki.Kατ' αρχήν ψυχραιμία...!!! Το πήγαινε-έλα στη δουλειά μου και μόνο είναι 40Km την ημέρα. Και μη μου πείς ότι είναι λίγοι αυτοί που κάνουν τόσα και πολύ περισσότερα καθημερινά. Τώρα αν σε αυτά προσθέσεις και τις βόλτες και εκδρομές Σ-Κ, αυτά που έγραψα σαν μέσο όρο την ημέρα μάλλον είναι λίγα. Ειλικρινά πες μου τι προσπαθείς να μου αποδείξεις? Θέλεις να σου πώ και ότι δεν βλέπω ή να με κάνεις να βλέπω ντε και καλά Type-R γιά να σε ευχαριστήσω?
Αφού έχεις δει καμμιά δεκαριά Type-R, εκ των οποίων τα 2 μαύρα μπράβο σου και φαντάζομαι να σε ευγνωμωνούν κάποιοι εδώ απ' το thread γιά τη μαρτυρία σου
-
Για να πω τη γνώμη μου πάντως, έχω την εντύπωση πως ακόμα και αν το συγκεκριμένο topic έχει άλλο τίτλο, βρισκόμαστε στο θέμα Ευρωπαϊκά vs Ιαπωνικά αυτοκίνητα. Οι περισσότεροι από εμάς δεν θα οδηγήσουμε/αποκτήσουμε ποτέ κάποιο από τα 2 μοντέλα που αναφέρονται(το Honda εννοώ περισσότερο, γιατί για το Focus ούτε κουβέντα...). Οπότε υπάρχει μια διαμάχη που είναι εντελώς λάθος, καθώς δεν πρέπει κανείς να τείθεται υπέρ ή κατά του ενός ή του άλλου αφού δεν έχει οδηγήσει κανένα. Και όσο για τη διαμάχη για την τεχνολογία, μπορεί να είναι χρυσό και άγιο για κάποιους το turbo, αλλά το να λες ότι τα ατμοσφαιρικά μοτέρ της Χόντα είναι για πέταμα είναι ιεροσυλία... Ακόμα και αν δεν έχει τη ροπή του turbo το type-R, δε νομιζω να πηγαίνει άσχημα. Από γνωστό που το έχει έχω ακούσει ότι πάει φορτωμένο με 3 άτομα, και από τις 3000 rpm το πατάει και τους κολάει όλους στο κάθισμα. Τώρα για το ποιο από τα 2 είναι καλύτερο, δε θα πω καθώς δεν ξέρω. Όμως το γεγονός και μόνο ότι για να συγκριθεί κάποιο αυτοκίνητο με το Χόντα πρέπει να έχει τουλάχιστον 20-25 ίππους παραπάνω και ή τετρακίνηση ή ηλεκτρονικά βοηθήματα και εξελιγμένα διαφορικά θα έπρεπε να σας προβληματίσει...
-
Μάλλον, φίλε ckosm, τώρα που το σκέφτομαι έχεις δίκαιο. Επίσης, σύμφωνα με τον τρόπο σκέψης σου (με τον οποίο συμφωνεί και ο G60POWER ), όσο πιο βαρύ είναι ένα αυτοκίνητο τόσο μεγαλύτερη ισχύ θα έχει, αφού ισχύς= δύναμη(F) Χ ταχύτητα και F=m.γ (m=μάζα ).
Άρα από αύριο θα φορτώνω το αυτοκίνητό μου με μπάζα για να κερδίζω σε ιπποδύναμη .
Ευτυχώς που το συνειδητοποίησα για να σταματήσω να ψάχνω για άλλους τρόπους αύξησης της ισχύος του αυτοκινήτου μου. Θα βγάλω τα πισινά καθίσματα και θα το γεμίσω όλο με σίδερο που είναι και φτηνό. Αν υπολογίσεις ότι τώρα είναι 950 κιλά και βγάζει 122 άλογα, αν καταφέρω να το κάνω 2850 κιλά θα βγάζει λογικά 366 άλογα έτσι; Ωραία. Αυτό το πράγμα τόσο καιρό γιατί δεν το σκέφτηκαν οι βελτιωτές και ασχολούνται όλοι με εκκεντροφόρους, turbo κλπ; Νομίζω δεν τους συμφέρει διότι έτσι δε θα μας έπαιρναν τα λεφτά μας. Και όλα αυτά με τη Φυσική της πρώτης Λυκείου!!!
Ford Focus RS Vs Honda Civic Type-R (Ιδού η απορία)