-
εγώ θα το έβαζα το DSG πάντως εάν το έπαιρνα ...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
εγώ θα το έβαζα το DSG πάντως εάν το έπαιρνα ...+1
-
Με το DSG όμως πλησιάζει πολύ στα επίπεδα του χειροκίνητου GTI σε τιμή, οπότε μπαίνουν άλλες σκέψεις
-
μα και το GTI με το DSG θα το επαιρνα!
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
NickNTναι αλλά το συγκεκριμένο μοτέρ έχει γράψει 200,000 χλμ δοκιμών...δεν βγήκε έτσι!
Δε διαφωνώ κατά βάση, απλά υποθέτω πως οι εργαστηριακές συνθήκες δε μπορούν να προσομοιώσουν απόλυτα τις πραγματικές συνθήκες χρήσης ενός αυτοκινήτου, καθώς και τη σωρευτική επίδραση του χρόνου- ειδάλλως δεν θα είχαμε τόσα αναπάντεχα προβλήματα αξιοπιστίας από μεγάλους κατασκευαστές.
Πιο πάνω αναφέρθηκε, σωστά κατά τη γνώμη μου, και η παράμετρος 'ελληνικό καλοκαίρι'- όχι ότι είναι σίγουρο πως διαδραματίζει κάποιο ρόλο, αλλά αντίστοιχα υπάρχουν πολλοί παράγοντες που ενδεχομένως επηρεάζουν την αξιοπιστία ενός μοτέρ και, επαναλαμβάνομαι, δε μπορούν να αναπαραχθούν μέσα στα περιορισμένα χρονικά πλαίσια κατά τα οποία οι κατασκευαστές δοκιμάζουν τα μοντέλα τους.
Αν και, προσωπικά, πιστεύω πως το TSI θα δουλέψει μια χαρά- απλά ανέφερα το παράδειγμα του G- ladder για ακαδημαϊκούς λόγους!
-
NickNT
200,000 χλμ έγιναν με αυτοκίνητο μουλάρι σε όλα τα κλίματα της γης...όπως και κάθε νέο μοντέλο που σέβεται τον εαυτό του. Δεν μιλάω για πάγκους...
-
Διάβασα πως το δοκίμασαν και σε έρημο, χωρίς να αποκαλύψουν τοποθεσία...
-
΄΄
-
http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?act=ST&f=108&t=8407
Είναι η ιστοσελίδα με την αναφορά στο πρόβλημα της υπερπλήρωσης που παρουσιασθηκε σε κάποιο Golf GT.
ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΟ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ:
''''Για ακουστε και αυτο και πεστε μου τη γνωμη σας:
Παρελαβα το GT την προηγουμρνη Δευτερα 3/4 και την Παρασκευη ενω ειχα κανει μολις 280 χλμ, ημουν στην Αττικη οδο και πηγαινα με 120 χλμ/ω, ακουω ενα παφ και ξαφνικα το αυτοκινητο μετατραπηκε σε 1400 ατμοσφαιρικο - και λιγο πιο αδυναμο!!Αφου πηρα ενα τηλ. στην Karenta, μου ειπαν οτι καποιος σωληνας στους συμπιεστες θα εφυγε και πρεπει να τους το παω τη Δευτερα να το δουν....
Αντε τωρα εγω να περιμενω ολο το Σ/Κ, χωρις να στρωνω το αυτοκινητο!!!
Με τα πολλα, ανοιγοντας με ενα φιλο το καπω, ανακαλυψα οτι ενας σωληνας που εφευγε απο τον συμπιεστη και πηγαινε δεν ξερω που, ειχε φυγει τελειων απο την θεση του! Με τα χιλια ζορια τον ξαναβαλαμε, σφιξαμε το κολλαρο και ολα καλα!!
Σημερα που το ειδαν στη Karenta επιβεβαιωσαν οτι ολα ειναι στη θεση τους, αλλα επειδη ειχα παρασφιξει το κολλαρο ειχε 'τραυματιστει' ο σωληνας, μου ειπαν οτι παρηγγειλαν ενα αλλο στη Γερμανια και μολις ερθει θα μου τον τοποθετησουν.
Μεχρι εδω καλα, αλλα βρε παιδια ειναι δυνατον σε καινουργιο αυτοκινητο - νομιζω οτι ειμαι ο πρωτος που το αγορασε στη Ελλαδα - να μην εχει σφιχτει σωστα το κολλαρο στο σωληνα της συμπιεσης, οπου υποτιθεται η πιεση ειναι τεραστια και να πετιεται τοσο ευκολα ο σωληνας;;;;'''
[/code][/quote] -
Ωραία τότε! Απλά με προβληματίζει το ότι προκύπτουν προβλήματα μετά από κάποιο χρόνο κυκλοφορίας κάθε καινούριου μοντέλου, ιδίως της πρώτης γενιάς (νεότητας δεν αποκαλούνται;), τα οποία θα μπορούσαν θεωρητικά να είχαν προβλεφθεί από τις δοκιμές!
Ας πούμε, όταν η renault δοκίμαζε τα K4, δεν φάνηκε το πρόβλημα με τις αντλίες νερού; Μετά όμως από 3-4 χρόνια αρκετά μοντέλα παρουσίασαν το πρόβλημα. Αντίστοιχα, τα πρώτα Ecotec δεν είχαν ένα πρόβλημα με τη φλάντζα κοντά στα 100000 χλμ; Ακόμη, τα πρώτα C4 δεν είχαν κοπάνημα στα πίσω αμορτισέρ; Και ο κατάλογος συνεχίζεται φαντάζομαι...
Δεν έχω κάποια αποκρυσταλλωμένη άποψη επί του θέματος, άλλωστε δεν είμαι μηχανολόγος, απλά έχω την εντύπωση πως διαφέρει το να κάνεις 100000 χλμ μέσα σε ένα χρόνο από το να τα κάνεις σε 4 χρόνια (και δη σε καμιά Αθήνα)... δεν ξέρω, απλά σκέφτομαι το RX-7 και το G-ladder που είχαν εγγενή κατασκευαστικά 'προβλήματα', τα οποία δεν ήταν και πολύ φθηνά στην αντιμετώπιση τους.
Επαναλαμβάνω πως κατά βάση συμφωνώ μαζί σου πως το TSI είναι προφανώς δοκιμασμένο, απλά θέτω έναν προβληματισμό- ο οποίος κάλλιστα μπορεί να είναι άκυρος!
Φυσικά και θα το αγοράζα πάντως- ό,τι και να τύχει, μέσα στο παιχνίδι είναι- η τιμή άλλωστε είναι ιδανική...
-
Ρε παιδιά πείτε μου σας παρακαλώ τι βενζίνη συνιστά ο κατασκευαστής; Αν βάλουμε απλή αμόλυβδη τι επιπτώσεις έχει στο αυτοκίνητο μελλοντικά;
-
Ο κατασκευαστής συνιστα 98 και πάνω.
Δηλαδή για την Ελλάδα 100 οκτανίων, αφού 98 δεν νομίζω να υπάρχει πουθενα.
Οι βραχυπρόθεσμες επιπτώσεις είναι: μικρή πτώση των επιδόσεων και ενδεχομένως μικρή αύξηση της κατανάλωσης.
Τις μακροπρόθεσμες δεν τις έχω βρεί διατυπωμένες με σαφήνεια, για τον σγκεκριμμένο κινητήρα, πουθενα μεχρι τώρα.
Πάντως οι dealers της VW λένε ότι μπορείς να βάλεις και 95αρα, σε περίπτωση που δεν βρίσκεις 100αρα, αλλά όχι συστηματικά. -
Ο χρήστης Gasman έγραψε:
Μεχρι εδω καλα, αλλα βρε παιδια ειναι δυνατον σε καινουργιο αυτοκινητο - νομιζω οτι ειμαι ο πρωτος που το αγορασε στη Ελλαδα - να μην εχει σφιχτει σωστα το κολλαρο στο σωληνα της συμπιεσης, οπου υποτιθεται η πιεση ειναι τεραστια και να πετιεται τοσο ευκολα ο σωληνας;;;;Αυτά συμβαίνουν μόνο σε καινούρια αυτοκίνητα (ή μετά από επισκευή).
Αν συμβεί κάτι τέτοιο σε αυτοκίνητο με τούρμπο, να γράφετε το περιστατικό στο βιβλιαράκι της συντήρησης του αυτοκινήτου γιατί η πανάλαφρη τουρμπίνα περιστρέφεται με τρελούς ρυθμούς όταν δεν έχει φορτίο στην εισαγωγή (διαρροή υπερπίεσης) και μπορεί να βγάλει βλάβη αργότερα.
-
ok
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
ρε παιδια υπαρχη κανενας λογος που δεν εχει το οργανακι μεσα, ενας λογος που δεν θελω να πιστευω οτι ηταν για οικονομια γιατι ειναι κριμα για ενα τετοιο αμαξακι
Ναι δεν μπορώ να καταλάβω τι σκεφτόντουσαν όταν καταργήσαν την ένδειξη θερμοκρασίας και βάλανε στην θέση της την άχρηστη ένδειξη boost. Και τέλως πάντων εάν θέλανε να έχει κάτι διαφορετικό μέσα σε σχέση με τα απλά sportline ας βρίσκανε κάτι άλλο..
Δεν τίθεται θέμα να υπερθεμανθεί ο κινητήρας και να μήν το πάρεις χαμπάρι ( αν και συνήθως όταν ανάψει το λαμπάκι έχεις ήδη κάψει φλάτζες) αλλα το ζήτημα είναι πότε το αυτοκίνητο έχει πιάσει σωστή θερμοκρασία για να μπορείς να το πατήσεις ελεύθερα.
Πάντως είναι πολύ καλό αυτοκίνητο.
Δεν εχει καμια λυχνια που αναβει οταν ειναι κρυο και σβηνει οταν ζεσταθει ή κατι τετοιο? (οπως πχ στα yaris).
Και κατι αλλο. Ενας γνωστος μου που το πηρε μου ειπε οτι εχει καποιο ειδος αισθητηρα οταν η βενζινη ειναι κακης ποιοτητας (αναβει λαμπακι).
Εχεις δει κατι τετοιο mezzanine?Αυτόν τον αισθητήρα τον έχουν όλα τα αυτοκίνητα απλά στο group ανάβει τόσο συχνά και μόνο στο group τους λένε ότι βάλανε νοθευμένη βενζίνη τόσο συχνά!!!
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Δεν εχει καμια λυχνια που αναβει οταν ειναι κρυο και σβηνει οταν ζεσταθει ή κατι τετοιο? (οπως πχ στα yaris).
Και κατι αλλο. Ενας γνωστος μου που το πηρε μου ειπε οτι εχει καποιο ειδος αισθητηρα οταν η βενζινη ειναι κακης ποιοτητας (αναβει λαμπακι).
Εχεις δει κατι τετοιο mezzanine?Αυτόν τον αισθητήρα τον έχουν όλα τα αυτοκίνητα απλά στο group ανάβει τόσο συχνά και μόνο στο group τους λένε ότι βάλανε νοθευμένη βενζίνη τόσο συχνά!!!
Παντως εγω απο αυτα που ειχα και απο αυτοκινητα φιλων (στα οποια συμπεριλαμβανονται και VAG) δεν το εχω συναντησει ποτε αυτο.
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Αυτόν τον αισθητήρα τον έχουν όλα τα αυτοκίνητα απλά στο group ανάβει τόσο συχνά και μόνο στο group τους λένε ότι βάλανε νοθευμένη βενζίνη τόσο συχνά!!!
πόσο συχνά;
τελικά θα μας πεις πόσο κοστίζει το GT;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αυτόν τον αισθητήρα τον έχουν όλα τα αυτοκίνητα απλά στο group ανάβει τόσο συχνά και μόνο στο group τους λένε ότι βάλανε νοθευμένη βενζίνη τόσο συχνά!!!
πόσο συχνά;
τελικά θα μας πεις πόσο κοστίζει το GT;
Για πες μας εσυ που εχεις αυτοκινητο του group ποσο συχνα σου εχει αναψει?
-
Ο χρήστης Gasman έγραψε:
http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?act=ST&f=108&t=8407
Είναι η ιστοσελίδα με την αναφορά στο πρόβλημα της υπερπλήρωσης που παρουσιασθηκε σε κάποιο Golf GT.
ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΤΟ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ:
''''Για ακουστε και αυτο και πεστε μου τη γνωμη σας:
Παρελαβα το GT την προηγουμρνη Δευτερα 3/4 και την Παρασκευη ενω ειχα κανει μολις 280 χλμ, ημουν στην Αττικη οδο και πηγαινα με 120 χλμ/ω, ακουω ενα παφ και ξαφνικα το αυτοκινητο μετατραπηκε σε 1400 ατμοσφαιρικο - και λιγο πιο αδυναμο!!Αφου πηρα ενα τηλ. στην Karenta, μου ειπαν οτι καποιος σωληνας στους συμπιεστες θα εφυγε και πρεπει να τους το παω τη Δευτερα να το δουν....
Αντε τωρα εγω να περιμενω ολο το Σ/Κ, χωρις να στρωνω το αυτοκινητο!!!
Με τα πολλα, ανοιγοντας με ενα φιλο το καπω, ανακαλυψα οτι ενας σωληνας που εφευγε απο τον συμπιεστη και πηγαινε δεν ξερω που, ειχε φυγει τελειων απο την θεση του! Με τα χιλια ζορια τον ξαναβαλαμε, σφιξαμε το κολλαρο και ολα καλα!!
Σημερα που το ειδαν στη Karenta επιβεβαιωσαν οτι ολα ειναι στη θεση τους, αλλα επειδη ειχα παρασφιξει το κολλαρο ειχε 'τραυματιστει' ο σωληνας, μου ειπαν οτι παρηγγειλαν ενα αλλο στη Γερμανια και μολις ερθει θα μου τον τοποθετησουν.
Μεχρι εδω καλα, αλλα βρε παιδια ειναι δυνατον σε καινουργιο αυτοκινητο - νομιζω οτι ειμαι ο πρωτος που το αγορασε στη Ελλαδα - να μην εχει σφιχτει σωστα το κολλαρο στο σωληνα της συμπιεσης, οπου υποτιθεται η πιεση ειναι τεραστια και να πετιεται τοσο ευκολα ο σωληνας;;;;'''
[/code][/quote]
Για να σου το είπαν τηλεφωνικός σημαίνει ότι δεν το άκουσαν πρώτη φορά. Πάντως δεν είναι πρόβλημα νεότητας το βίδωμα ενός σφικτήρα και δεν δικαιολογείτε κάτι τέτοιο κατά την γνώμη μου.
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Δεν εχει καμια λυχνια που αναβει οταν ειναι κρυο και σβηνει οταν ζεσταθει ή κατι τετοιο? (οπως πχ στα yaris).
Και κατι αλλο. Ενας γνωστος μου που το πηρε μου ειπε οτι εχει καποιο ειδος αισθητηρα οταν η βενζινη ειναι κακης ποιοτητας (αναβει λαμπακι).
Εχεις δει κατι τετοιο mezzanine?Αυτόν τον αισθητήρα τον έχουν όλα τα αυτοκίνητα απλά στο group ανάβει τόσο συχνά και μόνο στο group τους λένε ότι βάλανε νοθευμένη βενζίνη τόσο συχνά!!!
Παντως εγω απο αυτα που ειχα και απο αυτοκινητα φιλων (στα οποια συμπεριλαμβανονται και VAG) δεν το εχω συναντησει ποτε αυτο.
τέτοιον αισθητήρα σαν του Yaris τα γαλλικά που ξέρω δεν έχουν.
lkar...σε τρώει ο κ...λος σου...
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)