-
Λοιπον, ο σκοπος ειναι η αγορα ενος αυτοκινητου πολης το οποιο θα με συντροφευσει για περιπου 3 χρονια, και τοτε θα πουληθει για να αγοραστει κατι πιο ενδιαφερον...
Χρηματικο οριο δεν υπαρχει, μεχρι 14.000 αλλα δεδομενου οτι μιλαμε για κατι που θα ξαναπουληθει σε 3 χρονια, οσο φτηνοτερο τοσο το καλυτερο για να ελαχιστοποιηθουν οι απωλειες. Αυτο βεβαια δε σημαινει οτι θα παω να παρω και κανενα σαλιγκαρι γιατι πρεπει να 'βγουν' και αυτα τα 3 χρονια αξιοπρεπως...γι'αυτο κοιταω για κατι σε 1300 κυβικα περιπου.
Κυριως με ενδιαφερουν τα μοντελα της ψηφοφοριας γιατι τα Grande Punto/207/Clio τα θεωρω πολυ μεγαλα σε μηκος στα 4 μετρα για παρκαρισμα, και αποτι εχω δει ειναι αρκετα βαρια και τα ζητανε τα 1.600 κυβικα...
Αυτο το φοβαμαι και για το νεο Yaris, αλλα τουλαχιστον σε μηκος κρατηθηκε στα 3.75 και λογω καλης αξιας μεταπωλησης (καινουριο μοντελο+toyota 6 χρονια εγγυηση) το εχω συμπεριλαβει.Προσωπικα νομιζω οτι το colt ειναι το καλυτερο συνολικο πακετο αλλα θελω και τη γνωμη σας. Επισης αν μπορειτε να μου λυσετε και 2 αποριες που εχω. Ισχυουν αυτα που διαβαζω οτι το colt βγαζει 108 πραγματικους ιππους? Φαινεται εξωπραγματικο για 1.339cc, αλλα και οι επιδοσεις φαινονται πολυ καλες... Επισης το swift εχω δει οτι το βγαζουν σχετικα αργο σε επιδοσεις, κατι που δεν μου συμβαδιζει με τα 92 (100 πραγματικα αποτι λενε) αλογα του και τα 950 κιλα του...
Για το Yaris αλλου διαβαζω 11.5 δευτερολεπτα το 0-100 που ειναι αποδεκτο, και αλλου 12.9...
Τελος, εχει το Swift ακομα προβλημα με τις παραδοσεις και περιμενεις 4 μηνες? Γιατι αν ειναι ετσι νομιζω θα μας αφησει νωρις απο την ψηφοφορια...Προς το παρον τα + του καθενος οπως τα βλεπω ειναι :
Colt : κινητηρας (=επιδοσεις), στησιμο
Swift : εξωτερικη εμφανηση, οδικη συμπεριφορα, χαμηλη τιμη
Yaris : εσωτερικη εμφανηση, αξια μεταπωλησηςΥΓ: Ενα Swift 1.5 που εχω δει σε κατι διαφημησεις, παραεισαγωγη ειναι? γιατι δεν το βλεπω πουθενα στις λιστες...
-
Λοιπον, ο σκοπος ειναι η αγορα ενος αυτοκινητου πολης το οποιο θα με συντροφευσει για περιπου 3 χρονια, και τοτε θα πουληθει για να αγοραστει κατι πιο ενδιαφερον...
Χρηματικο οριο δεν υπαρχει, μεχρι 14.000 αλλα δεδομενου οτι μιλαμε για κατι που θα ξαναπουληθει σε 3 χρονια, οσο φτηνοτερο τοσο το καλυτερο για να ελαχιστοποιηθουν οι απωλειες. Αυτο βεβαια δε σημαινει οτι θα παω να παρω και κανενα σαλιγκαρι γιατι πρεπει να 'βγουν' και αυτα τα 3 χρονια αξιοπρεπως...γι'αυτο κοιταω για κατι σε 1300 κυβικα περιπου.
Κυριως με ενδιαφερουν τα μοντελα της ψηφοφοριας γιατι τα Grande Punto/207/Clio τα θεωρω πολυ μεγαλα σε μηκος στα 4 μετρα για παρκαρισμα, και αποτι εχω δει ειναι αρκετα βαρια και τα ζητανε τα 1.600 κυβικα...
Αυτο το φοβαμαι και για το νεο Yaris, αλλα τουλαχιστον σε μηκος κρατηθηκε στα 3.75 και λογω καλης αξιας μεταπωλησης (καινουριο μοντελο+toyota 6 χρονια εγγυηση) το εχω συμπεριλαβει.Προσωπικα νομιζω οτι το colt ειναι το καλυτερο συνολικο πακετο αλλα θελω και τη γνωμη σας. Επισης αν μπορειτε να μου λυσετε και 2 αποριες που εχω. Ισχυουν αυτα που διαβαζω οτι το colt βγαζει 108 πραγματικους ιππους? Φαινεται εξωπραγματικο για 1.339cc, αλλα και οι επιδοσεις φαινονται πολυ καλες... Επισης το swift εχω δει οτι το βγαζουν σχετικα αργο σε επιδοσεις, κατι που δεν μου συμβαδιζει με τα 92 (100 πραγματικα αποτι λενε) αλογα του και τα 950 κιλα του...
Για το Yaris αλλου διαβαζω 11.5 δευτερολεπτα το 0-100 που ειναι αποδεκτο, και αλλου 12.9...
Τελος, εχει το Swift ακομα προβλημα με τις παραδοσεις και περιμενεις 4 μηνες? Γιατι αν ειναι ετσι νομιζω θα μας αφησει νωρις απο την ψηφοφορια...Προς το παρον τα + του καθενος οπως τα βλεπω ειναι :
Colt : κινητηρας (=επιδοσεις), στησιμο
Swift : εξωτερικη εμφανηση, οδικη συμπεριφορα, χαμηλη τιμη
Yaris : εσωτερικη εμφανηση, αξια μεταπωλησηςΥΓ: Ενα Swift 1.5 που εχω δει σε κατι διαφημησεις, παραεισαγωγη ειναι? γιατι δεν το βλεπω πουθενα στις λιστες...
-
Λοιπον, ο σκοπος ειναι η αγορα ενος αυτοκινητου πολης το οποιο θα με συντροφευσει για περιπου 3 χρονια, και τοτε θα πουληθει για να αγοραστει κατι πιο ενδιαφερον...
Χρηματικο οριο δεν υπαρχει, μεχρι 14.000 αλλα δεδομενου οτι μιλαμε για κατι που θα ξαναπουληθει σε 3 χρονια, οσο φτηνοτερο τοσο το καλυτερο για να ελαχιστοποιηθουν οι απωλειες. Αυτο βεβαια δε σημαινει οτι θα παω να παρω και κανενα σαλιγκαρι γιατι πρεπει να 'βγουν' και αυτα τα 3 χρονια αξιοπρεπως...γι'αυτο κοιταω για κατι σε 1300 κυβικα περιπου.
Κυριως με ενδιαφερουν τα μοντελα της ψηφοφοριας γιατι τα Grande Punto/207/Clio τα θεωρω πολυ μεγαλα σε μηκος στα 4 μετρα για παρκαρισμα, και αποτι εχω δει ειναι αρκετα βαρια και τα ζητανε τα 1.600 κυβικα...
Αυτο το φοβαμαι και για το νεο Yaris, αλλα τουλαχιστον σε μηκος κρατηθηκε στα 3.75 και λογω καλης αξιας μεταπωλησης (καινουριο μοντελο+toyota 6 χρονια εγγυηση) το εχω συμπεριλαβει.Προσωπικα νομιζω οτι το colt ειναι το καλυτερο συνολικο πακετο αλλα θελω και τη γνωμη σας. Επισης αν μπορειτε να μου λυσετε και 2 αποριες που εχω. Ισχυουν αυτα που διαβαζω οτι το colt βγαζει 108 πραγματικους ιππους? Φαινεται εξωπραγματικο για 1.339cc, αλλα και οι επιδοσεις φαινονται πολυ καλες... Επισης το swift εχω δει οτι το βγαζουν σχετικα αργο σε επιδοσεις, κατι που δεν μου συμβαδιζει με τα 92 (100 πραγματικα αποτι λενε) αλογα του και τα 950 κιλα του...
Για το Yaris αλλου διαβαζω 11.5 δευτερολεπτα το 0-100 που ειναι αποδεκτο, και αλλου 12.9...
Τελος, εχει το Swift ακομα προβλημα με τις παραδοσεις και περιμενεις 4 μηνες? Γιατι αν ειναι ετσι νομιζω θα μας αφησει νωρις απο την ψηφοφορια...Προς το παρον τα + του καθενος οπως τα βλεπω ειναι :
Colt : κινητηρας (=επιδοσεις), στησιμο
Swift : εξωτερικη εμφανηση, οδικη συμπεριφορα, χαμηλη τιμη
Yaris : εσωτερικη εμφανηση, αξια μεταπωλησηςΥΓ: Ενα Swift 1.5 που εχω δει σε κατι διαφημησεις, παραεισαγωγη ειναι? γιατι δεν το βλεπω πουθενα στις λιστες...
-
TO 1.5 ειναι παραεισαγωγη και βγαινει τελικη 15500Ε
-
Αν ισχύει η εγγύηση, τότε θα έδινα κάτι παραπάνω για το Swift 1,5...
Αλλιώς και το 1300άρι ειναι πολύ καλό, όπως και το Γιάρις...
-
Yaris. Θα το χαρείς αρκετά, θα το πάρεις γρηγορότερα στα χέρια σου και θα το πουλήσεις εύκολα και σε σχετικά καλύτερη τιμή.
-
Χωρίς να μπορώ να πω πως κάποιο από τα τρία αυτοκίνητα είναι κακό ή μέτριο, θα έλεγα τα εξής: Το Yaris είναι συνολικά ένα καλό και ποιοτικό αυτοκίνητο που ζητάει ωστόσο σαν 1300 περισσότερα χρήματα από τα άλλα 2. Επιπλέον έχει πιο ασθενικό κινητήρα ειδικά σε σχέση με το Colt, κάτι που αντανακλά και στις επιδόσεις (είναι και βαρύτερο αν θυμάμαι καλά). Το Colt 1.3 5Θ το έχει ο αδερφός μου εδώ κι ένα χρόνο (με σειριακό 6άρι κιβώτιο της Getrag και 22000 χλμ στο κοντέρ). Έχοντας οδηγήσει το αυτοκίνητο μπορώ να πω πως έχει πολύ νεύρο για τα κυβικά του και αρκετά καλά φρένα. Επίσης οι εσωτερικοί χώροι είναι πάρα πολύ καλοί (με εξαίρεση το μικρό χώρο αποσκευών). Για οδική συμπεριφορά δεν μπορώ να πω πολλά γιατί δεν το οδήγησα σε extreme συνθήκες. Πάντως όπως έχει γράψει και το σύνολο του ειδικού τύπου είναι ένα απόλυτα ασφαλές και προβλέψιμο αμάξι. Για το Swift χωρίς να το έχω δει από μέσα ή να το έχω οδηγήσει, φαίνεται ένα πολύ συμπαθητικό αμάξι, που συνολικά αποτελεί μια αξιοπρεπέστατη πρόταση στην κατηγορία με μόνα ίσως εμφανή μειονεκτήματα το σχετικά μακρύ κιβώτιο που πνίγει κάπως τα άλογα και τις επιδόσεις και το χρόνο αναμονής (γύρω στους 3 μήνες νομίζω). Ίσως μειονεκτεί και στους χώρους ελαφρά σε σχέση με τα άλλα 2. Συνοπτικά θα έλεγα πως αν σε ενδιαφέρει να είσαι μουράτος (κι όχι μόνο) θα πάρεις Swift, αν σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις πρώτα (αλλά όχι μόνο) θα πάρεις Colt, και αν σε ενδιαφέρει να πουλήσεις καλά αργότερα το αμάξι (κι όχι μόνο αλλά και χωρίς να μπαίνεις στα ατού των άλλων 2) θα πάρεις Yaris. Σε κάθε περίπτωση τα 3 χρόνια που αναφέρεις πως θα κρατήσεις το αμάξι, δεν είναι τόσο μεγάλος χρόνος για να σκέφτεσαι πρώτα από όλα την αξιοπιστία Toyota (αν και σίγουρα σαν αντιπροσωπεία πλεονεκτεί έναντι Σαρακάκη πχ). Η επιλογή δική σου...
-
lazarefa Γενικά συμφωνώ με αυτά που γράφεις αν και σε τρία χρόνια που σκοπεύει να το πουλήσει κανένα από τα τρία δε θα έχει χάσει και πολύ από την αξία του. Οπότε ας πάρει κάτι που θα το χαρεί κιόλας.
Μια μόνο ένσταση στο τελευταίο που αναφέρεις για τις αντιπροσωπείες και το πλεονέκτημα της Τoyota έναντι του Σαρακάκη.
Ας αλλάξει ζάντες με μεγαλύτερη διάμετρο π.χ. ένας κάτοχος yaris και άν έχει πρόβλημα με την ανάρτηση ας πάει να ζητήσει επισκευή με την εγγυησή του.Έχουν αλλάξει κάποια πράγματα και δεν είναι όπως παλαιότερα. Κι εγώ, όταν αγόρασα mitsu το 99 άκουγα από όλους, 'που μπλέκεις με τον Σαρακάκη'.
Τελικά κανένα μπλέξιμο δεν είχα και ποτέ δεν έμεινα από αυτοκίνητο εξαιτίας του.Να πω προς αποφυγή παρεξηγήσεων δεν έχω κόλημα με το mitsu επειδή έχω αυτή τη μάρκα, κι ότι οι επιλογές μου στο συγκεκριμένο ερώτημα θα ήταν. Πρώτα το swift (ειδικά σε λευκό είναι κουκλί). Δεύτερη επιλογή το colt (με το σειριακό ). Τρίτη επιλογή το yaris (παραμεγάλωσε σε μέγεθος κατά πρώτον και δεύτερο δε θέλω να βάλω πατάκια άλλο χρώμα και να μου κόψουν την εγγύηση. Υπερβολή το τελευταίο αλλά δε κρατήθηκα).
-
Φίλε θα θελα κι εγώ ειλικρινά να συμφωνήσω, αλλά δίνεις αφορμή να πω το εξής: Ο αδερφός μου στις 24 Μαρτίου έπεσε σε καραμπόλα 4 ΙΧ στο πέταλο του Μαλιακού και χτύπησε το μπροστινό μέρος του Colt (καπώ, μάσκα, ψυγείο, κλιματισμός, αερόσακοι άνοιξαν κλπ). Το αμάξι πήγε στον εξουσιοδοτημένο του Σαρακάκη στις 27/03. Από τότε έως σήμερα 10/6, δεν έχει επισκευαστεί (πριν μια βδομάδα ειδοποίησαν τον αδερφό μου πως παρέλαβαν το σύνολο των ανταλλακτικών)...Το θεωρείς λογικό; Επίσης, μεγάλη παραμύθα είχε πέσει προ της παραλαβής. Το αμάξι κλείστηκε περί τα μέσα Φλεβάρη του 05. Αρχικά η παράδοση ήταν σε 1 μήνα..Τελικά παρελήφθη στις 28 Μαίου του 2005. Τι να πω τώρα για το Σαρακάκη;
-
Ignis?
-
παρε γιαρις αμα θες να το πουλησεις μετα πιο ευκολα...
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Φίλε θα θελα κι εγώ ειλικρινά να συμφωνήσω, αλλά δίνεις αφορμή να πω το εξής: Ο αδερφός μου στις 24 Μαρτίου έπεσε σε καραμπόλα 4 ΙΧ στο πέταλο του Μαλιακού και χτύπησε το μπροστινό μέρος του Colt (καπώ, μάσκα, ψυγείο, κλιματισμός, αερόσακοι άνοιξαν κλπ). Το αμάξι πήγε στον εξουσιοδοτημένο του Σαρακάκη στις 27/03. Από τότε έως σήμερα 10/6, δεν έχει επισκευαστεί (πριν μια βδομάδα ειδοποίησαν τον αδερφό μου πως παρέλαβαν το σύνολο των ανταλλακτικών)...Το θεωρείς λογικό; Επίσης, μεγάλη παραμύθα είχε πέσει προ της παραλαβής. Το αμάξι κλείστηκε περί τα μέσα Φλεβάρη του 05. Αρχικά η παράδοση ήταν σε 1 μήνα..Τελικά παρελήφθη στις 28 Μαίου του 2005. Τι να πω τώρα για το Σαρακάκη;Σε καταλαβαίνω έχεις καεί από το χυλό και φυσάς και το γιαούρτι που λέμε.
Λυπάμαι για το ατύχημα ελπίζω να ήταν μόνο υλικές οι ζημιές. -
Sirion;
-
Καταρχην ευχαριστω για τις απαντησεις.
Αποκει και περα, πηγαν σημερα οι γονεις μου μια βολτα απο αντιπροσωπιες, και θα παμε και μια μαζι την δευτερα. Το Swift απορριφθηκε λογω μεγαλου χρονου παραδοσης, αλλα κυριως λογω μεταπωλησης αφου ειναι δεδομενο οτι σε περιπου 3 χρονια θα πουληθει το αυτοκινητο.
Εμεινε το Yaris και το Colt, απο τα οποια οι γονεις μου αποκομισαν καλες εντυπωσεις που τα ειδαν απο κοντα. Το Yaris ειναι περιπου 1500 ευρω ακριβοτερο, εμφανησιακα τα θεωρω εξισου μετρια εξωτερικα, και εξισου ωραια εσωτερικα (λιγο πιο ωραιο το yaris). Το colt πιο γρηγορο, το yaris πιο μεταπουλησιμο.Και μπηκε και σφηνα το Tigra. Το ξερω οτι δεν εχει πολλη σχεση με τα αλλα δυο, αλλα ειδα οτι εχει μια εκπτωση 1.200 ευρω αυτη τη στιγμη που το ριχνει στα 16.500, δηλαδη 2.900 πανω απο το Yaris και το καθιστα δελεαστικο αφου εμφανησιακα μου αρεσει περισσοτερο, και η ιδεα του CC ειναι αρκετα ενδιαφερουσα...Η απουσια πισω θεσεων λιγο μας πειραζει σαν δευτερο αυτοκινητο που θα ειναι, αλλα δεν ξερω απο μεταπωληση τι θα λεει σε 3 χρονια, γιατι ειναι σε πιο περιεργη κατηγορια.
Τη δευτερα θα παω να δω και τα 3 απο κοντα και βλεπουμε....αν εχετε σχολια θετικα/αρνητικα για αυτα τα 3 ειστε ευπροσδεκτοι, αλλα πλεον αφηστε τα υπολοιπα αυτοκινητα γιατι εχει ψιλοξεκαθαρισει η κατασταση σε αυτα...
-
Swift, γιατί συμφέρει
-
OSFP
Αν δεν κάνω λάθος, Toyota δεν έχετε; Πάνε στο Yaris, αφού έχετε και πρότερη εμπειρία, θα ξέρετε αντιπροσωπείες ή συνεργεία κλπ.Ακριβότερο, αλλά θα το εκτιμήσετε αν είστε Toyotaκηδες, όπως θυμάμαι!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
OSFP
Αν δεν κάνω λάθος, Toyota δεν έχετε; Πάνε στο Yaris, αφού έχετε και πρότερη εμπειρία, θα ξέρετε αντιπροσωπείες ή συνεργεία κλπ.Τι να τα κάνει αυτά? Για Τογιότα μιλάμε
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
OSFP
Αν δεν κάνω λάθος, Toyota δεν έχετε; Πάνε στο Yaris, αφού έχετε και πρότερη εμπειρία, θα ξέρετε αντιπροσωπείες ή συνεργεία κλπ.Τι να τα κάνει αυτά? Για Τογιότα μιλάμε
A/c;
Είμαι ένας μικρός εγκάθετος!
Αν είσαι τογιοτάκιας και δεν σε ξενερώνει η εμφάνιση, νομίζω πως το yaris είναι μια καλή επιλογή!
Προσωπικά θα διάλεγα το swift, γιατί το yaris δεν μπορώ να το βλέπω. Αλλά το έχετε απορρίψει, οπότε...
-
Για να σοβαρευτούμε, το Γιάρις μπορεί να μην βλέπεται (ΙΜΗΟ), αλλά είναι εξαιρετική αγορά. Τα λεφτά του, θα τα κάνει απόσβεση και με το παραπάνω, σε συντήρηση, κατανάλωση και μεταπώληση. Έχει μαζεμένο μέγεθος και βάρος και πολύ καλούς χώρους, πλην χώρου αποσκευών.
Και τα άλλα δύο γιαπωνεζάκια είναι πολύ καλά αυτοκίνητα ωστόσο.
-
Καλα θυμασαι....αυτη τη στιγμη το πρωτο αμαξι ειναι ενα Corolla T-Sport. Ωστοσο δε θεωρω τον εαυτο μου 'τογιοτακια', δεν εχω παραπονο μεν απο την τογιοτα, αλλα και τα υπολοιπα αυτοκινητα του θεου ειναι....
Μαχη στα 1.300 : Colt VS Yaris VS Swift VS ?