-
Ο χρήστης Asimov έγραψε:
Ξερουμε πότε θα έρθει το 1.4/140;Γυρω στον Οκτωβριο μου ειπαν απο μια εκθεση που ρωτησα. Αν ξερει καποιος Ikar ...εεε καποιος αλλος ηθελα να πω κατι περισσοτερο ας μας πει.
-
@ lkar
ισχύει το 1.8Τ (163) για το Sportbak;
@ meco
από έγκυρη πηγή αυτό;
Είμαι και εγώ ένας από εκείνους που περιμένει εναγωνίως τον TSI στο Sportback.
Και βουρ για την παραγγελία... -
Ο χρήστης sonath έγραψε:
@ lkarισχύει το 1.8Τ (163) για το Sportbak;
@ meco
από έγκυρη πηγή αυτό;
Είμαι και εγώ ένας από εκείνους που περιμένει εναγωνίως τον TSI στο Sportback.
Και βουρ για την παραγγελία...νομιζω οτι θα μπει ο TSI στο Α3, διαφορετικα θα τους κλεψει παρα πολλες πωλησεις το golf, οχι οτι δεν το εχει κανει ηδη!
-
Ο χρήστης sonath έγραψε:
@ lkarισχύει το 1.8Τ (163) για το Sportbak;
@ meco
από έγκυρη πηγή αυτό;
Είμαι και εγώ ένας από εκείνους που περιμένει εναγωνίως τον TSI στο Sportback.
Και βουρ για την παραγγελία...κοίτα πιο πάνω
1.8 TFSI εγώ λέω ότι ισχύει, άλλοι λένε όχι
από τη στιγμή που θα μπει αυτός ο κινητήρας, χλωμό για τον TSI σε Audi premium με 1.400;
Ακόμα και αν μπει, θα είναι 1.400/125 (μην ρωτάτε το γιατί )
(εκτός κι αν προτιμάτε 1.6 8v 102 )
-
αυτό που δεν έχω καταλάβει με την VAG είναι γιατί δεν μπορεί να βάλει το 1.6 και TSI στην ίδια πρόταση
-
Γεια σε όλους στο Forum, είμαι και εγω ένας ευτυχής κάτοχος Golf GT, το εχω 10 μέρες και μπορώ να καταθέσω την άποψη μου.
Το προηγούμενο αυτοκίνητο μου ήταν το Megane II 1600 ενα κατά γενική ομολογία οικονομικό αυτοκίνητο.
Θα σας αναφέρω λοιπόν δυο πραγματικά περιστατικά με το Megane.
1). Ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα συνολική απόσταση περίπου 1000 Κm, βάζω 50 Ευρώ βενζίνη στον Σείριο (με 50 ευρώ πριν ενα χρόνο φούλαρα το ντεπόζιτο, το Megane είχε 60 λίτρα έναντι 55 του GT).
Ξεκίνησα λοιπόν για το αυθημερόν ταξίδι και κάλυψα ΟΛΗ την διαδρομή με ακριβώς 120 χιλιόμετρα την ωρα (3200 στροφές με πέμπτη ταχύτητα).
Αποτέλεσμα : Ξαναέβαλα βενζίνη στον Σείριο στην Αθήνα, με 50 Ευρώ δηλαδή πήγα και ήρθα.
2). Ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα συνολική απόσταση περίπου 1000 Κm, μετά απο μια εβδομάδα ακριβώς, ίδια κατάσταση βάζω 50 Ευρώ στον Σείριο και ξεκινώ με την διαφορά οτι βιαζόμουν ΠΟΛΥ.
Με το γκάζι πατημένο στο πάτωμα για ΟΛΗ την διαδρομή (6000-6500 στροφές ανέξαρτήτου σχέσεως στο κιβώτιο).
Αποτέλεσμα : Ξαναέβαλα βενζίνη στην Κατερίνη 100 χιλιόμετρα περίπου πριν την Θεσσαλονίκη.
Στην πρώτη περίπτωση με 50 Ευρώ κάλυψα μια απόσταση σχεδόν 1000 χιλιομέτρων, ενω στην δεύτερη κάλυψα μια απόσταση 400 χιλιομέτρων.
Στο GT τώρα εχω κάνει μόνο 500 χιλιόμετρα και θεωρώ οτι είναι νωρίς για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων, εχω όμως την αίσθηση οτι σε γενικές γραμμές καίει σαν 1600 κυβικά, απο εκεί και πέρα είναι καθαρά στο χέρι (η μάλλον στο πόδι για να μην πω στο μυαλό) του κάθε οδηγού.
Χθές για παράδειγμα πήγα και ήρθα στο Λουτράκι (160 Κm συνολικής απόστασης) για το 95% της διαδρομής πήγαινα με έκτη στις 3200 στροφές δηλαδη περίπου 130 χιλιόμετρα ταχύτητα και όταν επέστρεψα Αθήνα μου έδειξε μέση κατανάλωση 6,8 lt/Km.
Eλπίζω να ξεκαθάρισα κάπως το τοπίο. -
καλοριζικο!
κρατα μας ενημερους για την καταναλωση και οτι ειδους προβληματα (φτου φτου!) σου παρουσιασει
-
JDL
καλοτάξιδο. Ρίξε μια ματιά εδώ για το στρώσιμο νέου αυτοκινήτου. Τα μεγάλα ταξίδια με 5η-6η δεν είναι ιδανικά για αυτή τη δουλειά. -
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ,θα σας κρατώ ενήμερους. Πάντως για καλό και κακό έδωσα και τα 310 Ευρώ ώστε να επεκταθεί στα 4 χρόνια η εργοστασιακή εγγύηση.
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ,θα σας κρατώ ενήμερους. Πάντως για καλό και κακό έδωσα και τα 310 Ευρώ ώστε να επεκταθεί στα 4 χρόνια η εργοστασιακή εγγύηση.καλοριζικο και καλα εκανες με την εγγυηση..
-
manosk
Πολύ ενδιαφέρον το topic που μου υπέδειξες για το στώσιμο του κινητήρα, η αλήθεια είναι οτι υπάρχουν πολλές θεωρίες για το τι είναι σωστό.
Το ξέρω οτι αυτό που θα γράψω είναι off topic αλλά θα σου μεταφέρω τις συμβουλές ενός Γάλλου φίλου που είναι δοκιμαστής στην Renault και συγκεκριμένα τον σωστό τρόπο στρωσίματος του Megane RS 225 ο οποίος ενδείκνυται όμως για ολα τα αυτοκίνητα.
Αντιλαμβάνομαι ότι είναι σχετικά ανέφικτος αλλά έχει ως εξής :
To αυτοκίνητο πρέπει να στρωθεί σε ΑΚΡΙΒΩΣ 3 ΜΕΡΕΣ.
ΜΕΡΑ ΠΡΩΤΗ : Ξεκινάς απο το σπίτι σου και βρίσκεις εναν προορισμό που έχει απόσταση 250 χιλιόμετρα (οπότε με τ'επιστροφής να καλύψεις 500 χιλιόμετρα) ο δρόμος να είναι εθνική και να μην ξεπεράσεις τις 4000 στροφές ανεξαρτήτου σχέσης. Όταν φτάσεις στον προορισμό σου θα αφήσεις το αυτοκίνητο να κρυώσει για περίπου 20 με 30 λεπτά, στην συνέχεια θα επιστρέψεις με την ίδια οδηγική συμπεριφορά δηλαδή να μην ξεπεράσεις τις 4000 στροφές.
ΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΗ : Επαναλαμβάνεις την ΜΕΡΑ ΠΡΩΤΗ.
ΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗ : Τώρα που το αυτοκίνητο έχει 1000 χιλιόμετρα ξαναβγαίνεις στην Εθνική και μετά απο 15 λεπτά ήρεμης οδήγησης μπαίνεις στα κόκκινα για δέκα λεπτά, ακολουθούν 15 λεπτά ηρέμης οδήγησης και τέλος.
Στον παραπάνω τρόπο δεν συμπεριλαμβάνοναι τα φρένα οπότε για 20 περίπου μέρες θέλει προσοχή.
Το σημαντικό είναι πάντως να οδηγείς normal τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα χωρίς να ξεπερνάς όμως τις 4000 στροφές και αμέσως μετά να το ζορίζεις στα όρια για μικρό χρονικό διάστημα. -
JDL καλοριζικο το οχημα!!Κρατα μας ενημερους!!Καλα χιλιομετρα!
-
Ο χρήστης JDL έγραψε:
Γεια σε όλους στο Forum, είμαι και εγω ένας ευτυχής κάτοχος Golf GT, το εχω 10 μέρες και μπορώ να καταθέσω την άποψη μου.
Το προηγούμενο αυτοκίνητο μου ήταν το Megane II 1600 ενα κατά γενική ομολογία οικονομικό αυτοκίνητο.
Θα σας αναφέρω λοιπόν δυο πραγματικά περιστατικά με το Megane.
1). Ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα συνολική απόσταση περίπου 1000 Κm, βάζω 50 Ευρώ βενζίνη στον Σείριο (με 50 ευρώ πριν ενα χρόνο φούλαρα το ντεπόζιτο, το Megane είχε 60 λίτρα έναντι 55 του GT).
Ξεκίνησα λοιπόν για το αυθημερόν ταξίδι και κάλυψα ΟΛΗ την διαδρομή με ακριβώς 120 χιλιόμετρα την ωρα (3200 στροφές με πέμπτη ταχύτητα).
Αποτέλεσμα : Ξαναέβαλα βενζίνη στον Σείριο στην Αθήνα, με 50 Ευρώ δηλαδή πήγα και ήρθα.
2). Ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα συνολική απόσταση περίπου 1000 Κm, μετά απο μια εβδομάδα ακριβώς, ίδια κατάσταση βάζω 50 Ευρώ στον Σείριο και ξεκινώ με την διαφορά οτι βιαζόμουν ΠΟΛΥ.
Με το γκάζι πατημένο στο πάτωμα για ΟΛΗ την διαδρομή (6000-6500 στροφές ανέξαρτήτου σχέσεως στο κιβώτιο).
Αποτέλεσμα : Ξαναέβαλα βενζίνη στην Κατερίνη 100 χιλιόμετρα περίπου πριν την Θεσσαλονίκη.
Στην πρώτη περίπτωση με 50 Ευρώ κάλυψα μια απόσταση σχεδόν 1000 χιλιομέτρων, ενω στην δεύτερη κάλυψα μια απόσταση 400 χιλιομέτρων.
Στο GT τώρα εχω κάνει μόνο 500 χιλιόμετρα και θεωρώ οτι είναι νωρίς για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων, εχω όμως την αίσθηση οτι σε γενικές γραμμές καίει σαν 1600 κυβικά, απο εκεί και πέρα είναι καθαρά στο χέρι (η μάλλον στο πόδι για να μην πω στο μυαλό) του κάθε οδηγού.
Χθές για παράδειγμα πήγα και ήρθα στο Λουτράκι (160 Κm συνολικής απόστασης) για το 95% της διαδρομής πήγαινα με έκτη στις 3200 στροφές δηλαδη περίπου 130 χιλιόμετρα ταχύτητα και όταν επέστρεψα Αθήνα μου έδειξε μέση κατανάλωση 6,8 lt/Km.
Eλπίζω να ξεκαθάρισα κάπως το τοπίο.Καλοτάξιδο και καλορίζικο!!! Με το πόδι στο πάτωμα η κατανάλωση ήταν αναμενόμενα υψηλή. Μη σε παραξενεύει αυτό.
Όμως!!!!!! Να λάβεις το παρακάτω σοβαρά υπόψη σου!!!!!!!!JDL
εδώ για το στρώσιμο νέου αυτοκινήτου. Τα μεγάλα ταξίδια με 5η-6η δεν είναι ιδανικά για αυτή τη δουλειά. -
meco
η υψηλη καταναλωση αφορουσε το Μεγκαν αν καταλαβα καλα... -
H υψηλή κατανάλωση αφορούσε το Megane και δεν το ανέφερα επειδή με παραξένεψε αλλά για να τονίσω οτι η κατανάλωση είναι σε άμεση σχέση με τον τρόπο οδήγησης.
Καθόλου δεν θα με παραξενέψει αν για 3 ώρες βάλω το GT στα κόκκινα και ρουφήξει ολο το ντεπόζιτο, είναι όμως καλό να ξέρεις οτι σε νορμάλ οδήγηση το GT είναι πολύ οικονομικό.
Α και κάτι ακόμα απο την αντιπροσωπεία μου είπαν οτι το GT θέλει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ SUPER ΑΜΟΛΥΒΔΗ απο 98 οκτάνια και πάνω.
Ευχαριστώ πολύ για τα καλορίζικα. -
Το GT στην νορμάλ οδήγηση είναι πολυ οικονομικό αλλα μόλις αρχίσεις να το πατάς θα σου κάνει εντύπωση ποσο οικονομικό είναι και στην γρήγορη οδήγηση - σε σχέση με τον 1.8T με τα 180ps για παράδειγμα.
-
Geia sou Spiro,
Me lene Nikos kai endiaferomai
na matho plirofories gia to
seat leaon tsi 140hp pou eipes.Pou to emathes?
Poios sou to eipe?
Apo seat antiprosopia? Kai pia?Anameno...information..
Steile apandisi sto: tserotas03@yahoo.com
Tks
Nikos -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
meco
η υψηλη καταναλωση αφορουσε το Μεγκαν αν καταλαβα καλα...Πάντως οι οδηγίες για το στρώσιμο παραμένουν. Όχι σταθερές στροφές ή σταθερή ταχύτητα για πολύ ώρα!!!!!!
-
Ο χρήστης Nikos67 έγραψε:
Geia sou Spiro,Me lene Nikos kai endiaferomai
na matho plirofories gia to
seat leaon tsi 140hp pou eipes.Pou to emathes?
Poios sou to eipe?
Apo seat antiprosopia? Kai pia?Anameno...information..
Steile apandisi sto: tserotas03@yahoo.com
Tks
NikosΑυτα που ειπα για το Λεον 140 δεν μου τα ειπαν σε καποια αντιπ/πια. Το πιο πιθανο ειναι να μην το γνωριζουν οι περισσοτεροι!
Η 'πηγη' που μου το ειπε εχει αποδειχθει αξιοπιστη μεχρι σημερα, οποτε και την εμπιστευομαι. Καταλαβαινεις οτι δεν μπορω να πω περισσοτερα.
Σε λιγο καιρο θα ξερουμε περισσοτερα.
-
§
Μου φαίνεται πολύ λογικό ο 1.4 TSi να μπει παντού και σε διαφορετικές εκδόσεις απόδοσης (όπως ακριβώς έγινε και με τον 1.8T).
To είχαμε συζητήσει πάλι μου φαίνεται...
§
Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)