Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Golf TSi (122, 140, 160, 170 ...και ότι άλλο βρέξει η VW)
    • 1
    • 2
    • 68
    • 69
    • 70
    • 71
    • 72
    • 315
    • 316
    • 70 / 316
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    412
    6315
    50709
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      koralli last edited by

      Ο χρήστης Asimov έγραψε:
      Ξερουμε πότε θα έρθει το 1.4/140;

      Γυρω στον Οκτωβριο μου ειπαν απο μια εκθεση που ρωτησα. Αν ξερει καποιος Ikar ...εεε καποιος αλλος ηθελα να πω κατι περισσοτερο ας μας πει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sonath last edited by

        @ lkar

        ισχύει το 1.8Τ (163) για το Sportbak;

        @ meco

        από έγκυρη πηγή αυτό;

        Είμαι και εγώ ένας από εκείνους που περιμένει εναγωνίως τον TSI στο Sportback.
        Και βουρ για την παραγγελία...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros last edited by

          Ο χρήστης sonath έγραψε:
          @ lkar

          ισχύει το 1.8Τ (163) για το Sportbak;

          @ meco

          από έγκυρη πηγή αυτό;

          Είμαι και εγώ ένας από εκείνους που περιμένει εναγωνίως τον TSI στο Sportback.
          Και βουρ για την παραγγελία...

          νομιζω οτι θα μπει ο TSI στο Α3, διαφορετικα θα τους κλεψει παρα πολλες πωλησεις το golf, οχι οτι δεν το εχει κανει ηδη!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης sonath έγραψε:
            @ lkar

            ισχύει το 1.8Τ (163) για το Sportbak;

            @ meco

            από έγκυρη πηγή αυτό;

            Είμαι και εγώ ένας από εκείνους που περιμένει εναγωνίως τον TSI στο Sportback.
            Και βουρ για την παραγγελία...

              κοίτα πιο πάνω
            

            1.8 TFSI εγώ λέω ότι ισχύει, άλλοι λένε όχι

            από τη στιγμή που θα μπει αυτός ο κινητήρας, χλωμό για τον TSI σε Audi premium με 1.400;

            Ακόμα και αν μπει, θα είναι 1.400/125 (μην ρωτάτε το γιατί )

            (εκτός κι αν προτιμάτε 1.6 8v 102 )

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              wannabe last edited by

              αυτό που δεν έχω καταλάβει με την VAG είναι γιατί δεν μπορεί να βάλει το 1.6 και TSI στην ίδια πρόταση

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jdl last edited by

                Γεια σε όλους στο Forum, είμαι και εγω ένας ευτυχής κάτοχος Golf GT, το εχω 10 μέρες και μπορώ να καταθέσω την άποψη μου.
                Το προηγούμενο αυτοκίνητο μου ήταν το Megane II 1600 ενα κατά γενική ομολογία οικονομικό αυτοκίνητο.
                Θα σας αναφέρω λοιπόν δυο πραγματικά περιστατικά με το Megane.
                1). Ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα συνολική απόσταση περίπου 1000 Κm, βάζω 50 Ευρώ βενζίνη στον Σείριο (με 50 ευρώ πριν ενα χρόνο φούλαρα το ντεπόζιτο, το Megane είχε 60 λίτρα έναντι 55 του GT).
                Ξεκίνησα λοιπόν για το αυθημερόν ταξίδι και κάλυψα ΟΛΗ την διαδρομή με ακριβώς 120 χιλιόμετρα την ωρα (3200 στροφές με πέμπτη ταχύτητα).
                Αποτέλεσμα : Ξαναέβαλα βενζίνη στον Σείριο στην Αθήνα, με 50 Ευρώ δηλαδή πήγα και ήρθα.
                2). Ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα συνολική απόσταση περίπου 1000 Κm, μετά απο μια εβδομάδα ακριβώς, ίδια κατάσταση βάζω 50 Ευρώ στον Σείριο και ξεκινώ με την διαφορά οτι βιαζόμουν ΠΟΛΥ.
                Με το γκάζι πατημένο στο πάτωμα για ΟΛΗ την διαδρομή (6000-6500 στροφές ανέξαρτήτου σχέσεως στο κιβώτιο).
                Αποτέλεσμα : Ξαναέβαλα βενζίνη στην Κατερίνη 100 χιλιόμετρα περίπου πριν την Θεσσαλονίκη.
                Στην πρώτη περίπτωση με 50 Ευρώ κάλυψα μια απόσταση σχεδόν 1000 χιλιομέτρων, ενω στην δεύτερη κάλυψα μια απόσταση 400 χιλιομέτρων.
                Στο GT τώρα εχω κάνει μόνο 500 χιλιόμετρα και θεωρώ οτι είναι νωρίς για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων, εχω όμως την αίσθηση οτι σε γενικές γραμμές καίει σαν 1600 κυβικά, απο εκεί και πέρα είναι καθαρά στο χέρι (η μάλλον στο πόδι για να μην πω στο μυαλό) του κάθε οδηγού.
                Χθές για παράδειγμα πήγα και ήρθα στο Λουτράκι (160 Κm συνολικής απόστασης) για το 95% της διαδρομής πήγαινα με έκτη στις 3200 στροφές δηλαδη περίπου 130 χιλιόμετρα ταχύτητα και όταν επέστρεψα Αθήνα μου έδειξε μέση κατανάλωση 6,8 lt/Km.
                Eλπίζω να ξεκαθάρισα κάπως το τοπίο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spiros last edited by

                  καλοριζικο!

                  κρατα μας ενημερους για την καταναλωση και οτι ειδους προβληματα (φτου φτου!) σου παρουσιασει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosk last edited by

                    JDL
                    καλοτάξιδο. Ρίξε μια ματιά εδώ για το στρώσιμο νέου αυτοκινήτου. Τα μεγάλα ταξίδια με 5η-6η δεν είναι ιδανικά για αυτή τη δουλειά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jdl last edited by

                      Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ,θα σας κρατώ ενήμερους. Πάντως για καλό και κακό έδωσα και τα 310 Ευρώ ώστε να επεκταθεί στα 4 χρόνια η εργοστασιακή εγγύηση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        adis4gr last edited by

                        Ο χρήστης JDL έγραψε:
                        Παιδιά σας ευχαριστώ πολύ,θα σας κρατώ ενήμερους. Πάντως για καλό και κακό έδωσα και τα 310 Ευρώ ώστε να επεκταθεί στα 4 χρόνια η εργοστασιακή εγγύηση.

                        καλοριζικο και καλα εκανες με την εγγυηση..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jdl last edited by

                          manosk
                          Πολύ ενδιαφέρον το topic που μου υπέδειξες για το στώσιμο του κινητήρα, η αλήθεια είναι οτι υπάρχουν πολλές θεωρίες για το τι είναι σωστό.
                          Το ξέρω οτι αυτό που θα γράψω είναι off topic αλλά θα σου μεταφέρω τις συμβουλές ενός Γάλλου φίλου που είναι δοκιμαστής στην Renault και συγκεκριμένα τον σωστό τρόπο στρωσίματος του Megane RS 225 ο οποίος ενδείκνυται όμως για ολα τα αυτοκίνητα.
                          Αντιλαμβάνομαι ότι είναι σχετικά ανέφικτος αλλά έχει ως εξής :
                          To αυτοκίνητο πρέπει να στρωθεί σε ΑΚΡΙΒΩΣ 3 ΜΕΡΕΣ.
                          ΜΕΡΑ ΠΡΩΤΗ : Ξεκινάς απο το σπίτι σου και βρίσκεις εναν προορισμό που έχει απόσταση 250 χιλιόμετρα (οπότε με τ'επιστροφής να καλύψεις 500 χιλιόμετρα) ο δρόμος να είναι εθνική και να μην ξεπεράσεις τις 4000 στροφές ανεξαρτήτου σχέσης. Όταν φτάσεις στον προορισμό σου θα αφήσεις το αυτοκίνητο να κρυώσει για περίπου 20 με 30 λεπτά, στην συνέχεια θα επιστρέψεις με την ίδια οδηγική συμπεριφορά δηλαδή να μην ξεπεράσεις τις 4000 στροφές.
                          ΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΗ : Επαναλαμβάνεις την ΜΕΡΑ ΠΡΩΤΗ.
                          ΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗ : Τώρα που το αυτοκίνητο έχει 1000 χιλιόμετρα ξαναβγαίνεις στην Εθνική και μετά απο 15 λεπτά ήρεμης οδήγησης μπαίνεις στα κόκκινα για δέκα λεπτά, ακολουθούν 15 λεπτά ηρέμης οδήγησης και τέλος.
                          Στον παραπάνω τρόπο δεν συμπεριλαμβάνοναι τα φρένα οπότε για 20 περίπου μέρες θέλει προσοχή.
                          Το σημαντικό είναι πάντως να οδηγείς normal τα πρώτα 1000 χιλιόμετρα χωρίς να ξεπερνάς όμως τις 4000 στροφές και αμέσως μετά να το ζορίζεις στα όρια για μικρό χρονικό διάστημα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kostis20 last edited by

                            JDL καλοριζικο το οχημα!!Κρατα μας ενημερους!!Καλα χιλιομετρα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              meco last edited by

                              Ο χρήστης JDL έγραψε:
                              Γεια σε όλους στο Forum, είμαι και εγω ένας ευτυχής κάτοχος Golf GT, το εχω 10 μέρες και μπορώ να καταθέσω την άποψη μου.
                              Το προηγούμενο αυτοκίνητο μου ήταν το Megane II 1600 ενα κατά γενική ομολογία οικονομικό αυτοκίνητο.
                              Θα σας αναφέρω λοιπόν δυο πραγματικά περιστατικά με το Megane.
                              1). Ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα συνολική απόσταση περίπου 1000 Κm, βάζω 50 Ευρώ βενζίνη στον Σείριο (με 50 ευρώ πριν ενα χρόνο φούλαρα το ντεπόζιτο, το Megane είχε 60 λίτρα έναντι 55 του GT).
                              Ξεκίνησα λοιπόν για το αυθημερόν ταξίδι και κάλυψα ΟΛΗ την διαδρομή με ακριβώς 120 χιλιόμετρα την ωρα (3200 στροφές με πέμπτη ταχύτητα).
                              Αποτέλεσμα : Ξαναέβαλα βενζίνη στον Σείριο στην Αθήνα, με 50 Ευρώ δηλαδή πήγα και ήρθα.
                              2). Ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα συνολική απόσταση περίπου 1000 Κm, μετά απο μια εβδομάδα ακριβώς, ίδια κατάσταση βάζω 50 Ευρώ στον Σείριο και ξεκινώ με την διαφορά οτι βιαζόμουν ΠΟΛΥ.
                              Με το γκάζι πατημένο στο πάτωμα για ΟΛΗ την διαδρομή (6000-6500 στροφές ανέξαρτήτου σχέσεως στο κιβώτιο).
                              Αποτέλεσμα : Ξαναέβαλα βενζίνη στην Κατερίνη 100 χιλιόμετρα περίπου πριν την Θεσσαλονίκη.
                              Στην πρώτη περίπτωση με 50 Ευρώ κάλυψα μια απόσταση σχεδόν 1000 χιλιομέτρων, ενω στην δεύτερη κάλυψα μια απόσταση 400 χιλιομέτρων.
                              Στο GT τώρα εχω κάνει μόνο 500 χιλιόμετρα και θεωρώ οτι είναι νωρίς για εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων, εχω όμως την αίσθηση οτι σε γενικές γραμμές καίει σαν 1600 κυβικά, απο εκεί και πέρα είναι καθαρά στο χέρι (η μάλλον στο πόδι για να μην πω στο μυαλό) του κάθε οδηγού.
                              Χθές για παράδειγμα πήγα και ήρθα στο Λουτράκι (160 Κm συνολικής απόστασης) για το 95% της διαδρομής πήγαινα με έκτη στις 3200 στροφές δηλαδη περίπου 130 χιλιόμετρα ταχύτητα και όταν επέστρεψα Αθήνα μου έδειξε μέση κατανάλωση 6,8 lt/Km.
                              Eλπίζω να ξεκαθάρισα κάπως το τοπίο.

                              Καλοτάξιδο και καλορίζικο!!! Με το πόδι στο πάτωμα η κατανάλωση ήταν αναμενόμενα υψηλή. Μη σε παραξενεύει αυτό.
                              Όμως!!!!!! Να λάβεις το παρακάτω σοβαρά υπόψη σου!!!!!!!!

                              JDL
                              εδώ για το στρώσιμο νέου αυτοκινήτου. Τα μεγάλα ταξίδια με 5η-6η δεν είναι ιδανικά για αυτή τη δουλειά.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                meco
                                η υψηλη καταναλωση αφορουσε το Μεγκαν αν καταλαβα καλα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jdl last edited by

                                  H υψηλή κατανάλωση αφορούσε το Megane και δεν το ανέφερα επειδή με παραξένεψε αλλά για να τονίσω οτι η κατανάλωση είναι σε άμεση σχέση με τον τρόπο οδήγησης.
                                  Καθόλου δεν θα με παραξενέψει αν για 3 ώρες βάλω το GT στα κόκκινα και ρουφήξει ολο το ντεπόζιτο, είναι όμως καλό να ξέρεις οτι σε νορμάλ οδήγηση το GT είναι πολύ οικονομικό.
                                  Α και κάτι ακόμα απο την αντιπροσωπεία μου είπαν οτι το GT θέλει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ SUPER ΑΜΟΛΥΒΔΗ απο 98 οκτάνια και πάνω.
                                  Ευχαριστώ πολύ για τα καλορίζικα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    mezzanine last edited by

                                    Το GT στην νορμάλ οδήγηση είναι πολυ οικονομικό αλλα μόλις αρχίσεις να το πατάς θα σου κάνει εντύπωση ποσο οικονομικό είναι και στην γρήγορη οδήγηση - σε σχέση με τον 1.8T με τα 180ps για παράδειγμα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos67 last edited by

                                      Geia sou Spiro,

                                      Me lene Nikos kai endiaferomai
                                      na matho plirofories gia to
                                      seat leaon tsi 140hp pou eipes.

                                      Pou to emathes?
                                      Poios sou to eipe?
                                      Apo seat antiprosopia? Kai pia?

                                      Anameno...information..

                                      Steile apandisi sto: tserotas03@yahoo.com

                                      Tks
                                      Nikos

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        meco last edited by

                                        Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                        meco
                                        η υψηλη καταναλωση αφορουσε το Μεγκαν αν καταλαβα καλα...

                                        Πάντως οι οδηγίες για το στρώσιμο παραμένουν. Όχι σταθερές στροφές ή σταθερή ταχύτητα για πολύ ώρα!!!!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Ο χρήστης Nikos67 έγραψε:
                                          Geia sou Spiro,

                                          Me lene Nikos kai endiaferomai
                                          na matho plirofories gia to
                                          seat leaon tsi 140hp pou eipes.

                                          Pou to emathes?
                                          Poios sou to eipe?
                                          Apo seat antiprosopia? Kai pia?

                                          Anameno...information..

                                          Steile apandisi sto: tserotas03@yahoo.com

                                          Tks
                                          Nikos

                                          Αυτα που ειπα για το Λεον 140 δεν μου τα ειπαν σε καποια αντιπ/πια. Το πιο πιθανο ειναι να μην το γνωριζουν οι περισσοτεροι!

                                          Η 'πηγη' που μου το ειπε εχει αποδειχθει αξιοπιστη μεχρι σημερα, οποτε και την εμπιστευομαι. Καταλαβαινεις οτι δεν μπορω να πω περισσοτερα.

                                          Σε λιγο καιρο θα ξερουμε περισσοτερα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • kubiak
                                            kubiak last edited by

                                            §

                                            Μου φαίνεται πολύ λογικό ο 1.4 TSi να μπει παντού και σε διαφορετικές εκδόσεις απόδοσης (όπως ακριβώς έγινε και με τον 1.8T).

                                            To είχαμε συζητήσει πάλι μου φαίνεται...

                                            §

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 70 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr