-
Θα πάρω τηλέφωνο μόλις φτάσω!
Ο καινούριος 1.6αρης με τα 115 τι ρόλο θα παίζει; Οι τουρμπάτοι πότε θα εμφανιστούν τελικά;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ο καινούριος 1.6αρης με τα 115 τι ρόλο θα παίζει;
Μεταβλητοί χρονισμοί εκεντροφόρων ,μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων απουσία πεταλούδας κτλ κτλ
-
Απουσία πεταλούδας;;;;!!! Από την BMW να φανταστώ ή κάποιο Pezoσύστημα;
-
einai σινεργασια με τη bmw . θα το φοραει και το νεο μινι αυτο το μοτερ οπως και τη τουρμπο εκδοση.
το 207 gt με το τουρμπο-150αλογα λενε οτι σεπτεμβρη θα εχει ερθει.
βεβαια πολυ φοβαμαι οτι μεχρι τα 120-140 θα πηγαινει μαζι με το 206 1.6...
συν οτι θα εχει 21000+ -
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
το 207 gt με το τουρμπο-150αλογα λενε οτι σεπτεμβρη θα εχει ερθει.
βεβαια πολυ φοβαμαι οτι μεχρι τα 120-140 θα πηγαινει μαζι με το 206 1.6...
συν οτι θα εχει 21000+οι αναλογίες ίππων/κιλών είναι πολύ κοντά δυστυχώς...ε ρε και να μπαινε στο 206...ή το 207 να είχε τα κιλά του 206...
206 ΧS 1.6//110hp//1025kg : 9,32kg/hp
207 1.6T//150hp//(1230 το απλό...1300 εκτίμηση με τον Τ) : 8,66kg/hp(μιλάμε εννοείται για 3θυρα)
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
το 207 gt με το τουρμπο-150αλογα λενε οτι σεπτεμβρη θα εχει ερθει.
βεβαια πολυ φοβαμαι οτι μεχρι τα 120-140 θα πηγαινει μαζι με το 206 1.6...
συν οτι θα εχει 21000+οι αναλογίες ίππων/κιλών είναι πολύ κοντά δυστυχώς...ε ρε και να μπαινε στο 206...ή το 207 να είχε τα κιλά του 206...
206 ΧS 1.6//110hp//1025kg : 9,32kg/hp
207 1.6T//150hp//(1230 το απλό...1300 εκτίμηση με τον Τ) : 8,66kg/hp(μιλάμε εννοείται για 3θυρα)
Ειναι πραγματικα τραγικο....
-
Πολύ ενδιαφέρουσες οι απόψεις που καταγράφονται για τα σουπερμίνι.
Να υπενθυμίσω μόνο ότι στη σημερινή εποχή για να 'έχεις δικαίωμα' να πουλήσεις αυτοκίνητο στην Ευρώπη πρέπει πρώτον να καλύπτεις τις προδιαγραφές ρύπων οι οποίες επιβάλλονται από την νομοθεσία και δεύτερον να περνάς με άνεση τα crash tests τύπου Euro N-cap (σχεδόν έμμεση νομοθεσία). Για αυτό εν ολίγοις ξεχάστε τα ελαφριά αυτοκίνητα (θα έπρεπε να χρησιμοποιηθούν υλικά και διαδικασίες παραγωής που θα ανέβαζαν τρελλά το κόστος) και τις υστερικές αποκρίσεις στο γκάζι (τύπου διπλό βέμπερ). Πάλι καλά που η κατανάλωση κρατιέται στα υπάρχοντα επίπεδα.Σχετικά με το καινούργιο μοτέρ BMW-PSA, η πρώτη έκδοση για το 207 GT (ή κάτι τέτοιο) θα είναι 150 hp με εντυπωσιακή ροπή (μέγιστη τιμή 240Nm στις 1400-1500σαλ τα οποία τα κρατάει μέχρι τις 3500σαλ), η δεύτερη έκδοση (κάπου στο 2007) για το 207 RC 180hp. Πάντως οι τεχνικές λύσεις που έχουν εφαρμοστεί ειδικά στο πάνω μέρος του κινητήρα είναι εντυπωσιακές για κινητήρα αυτής της κατηγορίας (DI, intercooler με δικό του βεντιλατέρ, απενεργοποιούμενη αντλία νερού...).
-
Ο χρήστης birdienumnum έγραψε:
Να υπενθυμίσω μόνο ότι στη σημερινή εποχή για να 'έχεις δικαίωμα' να πουλήσεις αυτοκίνητο στην Ευρώπη πρέπει πρώτον να καλύπτεις τις προδιαγραφές ρύπων οι οποίες επιβάλλονται από την νομοθεσία και δεύτερον να περνάς με άνεση τα crash tests τύπου Euro N-cap (σχεδόν έμμεση νομοθεσία). Για αυτό εν ολίγοις ξεχάστε τα ελαφριά αυτοκίνητα (θα έπρεπε να χρησιμοποιηθούν υλικά και διαδικασίες παραγωής που θα ανέβαζαν τρελλά το κόστος) και τις υστερικές αποκρίσεις στο γκάζι (τύπου διπλό βέμπερ). Πάλι καλά που η κατανάλωση κρατιέται στα υπάρχοντα επίπεδα.Πολύ ενδιαφέρουσες οι απόψεις που καταγράφεις για τα σουπερμίνι.
Το ζήτημα είναι: φαντάσου τι καταναλώσεις θα επιτυγχάνονταν αν κρατιόταν το βάρος χαμηλά...Θέλουμε οικονομία ή ασφάλεια; Μπορούν να πετύχουν ασφάλεια με καλύτερο σχεδιασμό και όχι πιο βαριά μέταλλα; Ο μόνος δρόμος για τα 5 αστέρια στο Clio III (από τα 4 του Clio II) ήταν το να το κάνουν πιο βουβάλι ή υπάρχουν πιο έξυπνοι τρόποι που δεν ανεβάζουν τόσο το κόστος;
-
Σιγα σιγα παμε στα Αμερικανικα προτυπα, οπου τα 'μικρα' ειναι 2.000 κυβικα...
Και θεωρουν μικρο αμαξι το beetle -
Σκεψου ομως ποσο κοστιζει το λιτρο της βενζινης στην αμερικη και ποσο εδω
και φυσικα θεωρειται μικρο το beetle εχεις δει με τι κυκλοφορουν εκει??
Παντως αμερικη δεν θα γινουμε γιατι πολυ απλα εχουμε Ευρωπαικη κουλτουρα, τοσο βαθεια οσο φτανει το χερι στην τσεπη μας οταν πληρωνουμε βενζινη και τοσο βαρεια οσα τα extra κιλα για την ασφαλειαΕχουμε τρελαθει στα 5 αστερια στο euroncap. ε και? μας προστατευουν τα αστερια απο το aqua-planning η τις λακουβες ενος μετρου που βλεπουμε καθε μερα στους δρομους μας???
ε
-
Βρε παιδια κανεις δεν το εχει παρει τελικα για να μας γραψει πρωτες εντυπωσεις???
Τουλαχιστον το εχει οδηγησει κανεις με το 1600αρι να μας πει πως παει απο αισθηση??? -
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Τουλαχιστον το εχει οδηγησει κανεις με το 1600αρι να μας πει πως παει απο αισθηση???Nαι. Τα έχω γράψει πιο πάνω
-
Παρολο που ο Kruse ειναι εγγυηση και καμμια αλλη γνωμη δεν θα εβλαπτε να ακουγα
Θα μου πεις βεβαια 'και γιατι δεν πας μονος σου να το οδηγησεις ρε μεγαλε και να μην μας τα ζαλιζεις?? '
Απολυτα σωστο αλλα......ντρεπομαι ρε παιδιαδεν ξερω πως να το χειριστω το θεμα!!!!
-
307 δεν έχεις; Σήμερα είδα ένα facelift και δεν μπορούσα να καταλάβω ποιο ήταν...207 ή 307...roll the dice!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
307 δεν έχεις; Σήμερα είδα ένα facelift και δεν μπορούσα να καταλάβω ποιο ήταν...207 ή 307...roll the dice!το καταλαβαίνεις εν κινήσει, το 307 είναι πιο γρήγορο
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
307 δεν έχεις; Σήμερα είδα ένα facelift και δεν μπορούσα να καταλάβω ποιο ήταν...207 ή 307...roll the dice!+1
tip: κοίτα τα πίσω φώτα...
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
Ðáñïëï ðïõ ï Kruse åéíáé åããõçóç êáé êáììéá áëëç ãíùìç äåí èá åâëáðôå íá áêïõãá
Èá ìïõ ðåéò âåâáéá 'êáé ãéáôé äåí ðáò ìïíïò óïõ íá ôï ïäçãçóåéò ñå ìåãáëå êáé íá ìçí ìáò ôá æáëéæåéò?? '
Áðïëõôá óùóôï áëëá......íôñåðïìáé ñå ðáéäéáäåí îåñù ðùò íá ôï ÷åéñéóôù ôï èåìá!!!!
Íá ìçí ôï ÷åéñéóôåßò áðëÜ ðÞãáéíå
Ãéá ëßãï ðïõ åßäá Ýíá
...ôï åóùôåñéêü åßíáé ìáêñÜí áðï ôï 206 óå ëåéôïõñãéêüôçôá
ôá öþôá ôá åìðñüò áí ôá äåßò üóï åßóáé äßðëá óôçí ðüñôá áíôéëáìâÜíåóáé üôé óôçí ïõóßá îåêéíÜåé ôï öôåñü áðï áõôÜ (óáí ôï 307 )
Ôï áõôïêßíçôï ìïéÜæåé óáí Ýíá åëáöñþò ôåôñáãùíéóìÝíï 206 2,0GT -ôï ðåñéïñéóìÝíçò ðáñáãùãÞò ãéá ôçí ðéóôïðïßçóç ôïõ WRC- êáé ôïõëÜ÷éóôïí ôï ðßóù ìÝñïò èÝëåé áåñïôïìÞ ãéá íá åßíáé ëßãï ðéï éóïñïððçìÝíï áéóèçôéêÜ .
Óå ìÜõñï Þ ãåíéêüôåñá óêïýñï ÷ñþìá ìåéþíåôáé ç áíôßèåóç ðïõ ðñïêáëåß ôï ìÜõñï ðëáóôéêü ôïõ åìðñüò ðñïöõëáêôÞñá .
Áðï ôï ðëÜé ÷ñåéÜæåôáé óßãïõñá 16áñåò ãéá íá ìçí äßíåé ôçí åíôýðùóç üôé ïé ôñï÷ïß äåí åßíáé áðï êáñïôóÜêé óïõðåñ ìáñêåôÔþñá ðïõ ôï êáëïóêÝöôïìáé ëÝù íá êëåßóù test drive
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
307 δεν έχεις; Σήμερα είδα ένα facelift και δεν μπορούσα να καταλάβω ποιο ήταν...207 ή 307...roll the dice!
το καταλαβαίνεις εν κινήσει, το 307 είναι πιο γρήγορο
Λες; Δεν έχω πετύχει κανένα... για δοκιμή...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
dice!το καταλαβαίνεις εν κινήσει, το 307 είναι πιο γρήγορο [/quote]
Αυτο φοβαμαι και γω ρε παιδια.
Στο 307 εχεις παντα την αισθηση οτι το αυτοκινητο τσουλαει, αυτο το πραγμα που του δωσαν 12,5 0-100 μαλλον πρεπει να σουρνεται.
Και το θελω ρε γαμωτο πολυ!!!!
θα περιμενω ομως αυτο με τα 115 να δουμε αν ειναι πιο σβελτο και αν το τουρμπατο βγει με καμμια ανθρωπινη τιμη τοτε μαλλον θα κανω την υπερβαση και θα το παρω πηγαινοντας κοντρα στις αρχες μου(ποτε τουρμπο!!!)
και κατι αλλο .....οσοι το οδηγησατε ετυχε να πεσετε σε καμμια λακουβα να ακουσετε αν κοπαναει ο πισω αξονας???Υποψην οτι το εχω δει με 17αρες και ειναι ποιημα!!!! αλλο αυτοκινητο!!
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
θα περιμενω ομως αυτο με τα 115 να δουμε αν ειναι πιο σβελτο και αν το τουρμπατο βγει με καμμια ανθρωπινη τιμη τοτε μαλλον θα κανω την υπερβαση και θα το παρω πηγαινοντας κοντρα στις αρχες μου(ποτε τουρμπο!!!)Μιχάλη, λογικά δε θα πρέπει να υπερβαίνει τις 20-21 χιλιάδες, γιατί διαφορετικά θα κοντράρεται με το golf gt στην τιμή. Άλλωστε, η τιμή του 1.6 είναι αντικειμενικά πολύ λογική. Το περιμένω κι εγώ πώς και πώς το τούρμπο, και δε θέλω πολλά άλογα, 140 μια χαρά είναι.
Το τραγικό πάντως είναι ότι σε αυτό το αυτοκίνητο θα φορέσουν ΚΑΙ τον 1.4 8v.
Peugeot 207 2006