-
Ôï GS450h îÝñåé êáíåßò åÜí îåêßíçóå íá ðùëåßôáé óôçí ÅëëÜäá; Åß÷áí ðåß ãéá ôïí ÌÜéï. ÄÝí âñßóêù êáìéÜ ðëçñïöïñßá óôá ÅëëçíéêÜ (ìçäåíéêü åíäéáöÝñïí; ) ó÷åôéêÜ ì áõôü.
-
-
NM Limited-Edition 2007 Lexus GS 450h
Groundbreaking and simply amazing, the Lexus
GS 450h is the world's first luxury hybrid performance sedan.
• Designed with a new hybrid powertrain that merges a 3.5-liter direct-injection V6 engine with high-output electric motor rear-wheel drive, the combined power is expected to be in excess of 300HP—and will deliver superior fuel economy and an EPA emissions certification that is expected to meet Super Ultra Low-Emission standards.
• Paired with these environmentally friendly accolades is the unsurpassed luxury Lexus is known for. The amenities, the exquisite craftsmanship, the attention to detail—it's all here.
• Neiman Marcus is pleased to offer this revolutionary car. Only 75 Neiman Marcus Editions will be made. Each will feature the NM
exclusive exterior color, Crystalline Ice, a sophisticated four-coat color with a lustrous clear coat highlighting its prismatic richness and highlighting the fluid, sculpted lines of the GS. The five-spoke, triple-channel wheels are the finishing exterior touch.
• Inside, you will find supple leather and rich wood appointments, including a wood and leather-trim three-spoke steering wheel and shift knob; sequential lighting system, illuminating in sync with the driver's entry process; Mark Levinson
Surround Sound, designed by the premier designer of high-end audio components to specifically match the GS interior's acoustics; voice-activated DVD Navigation System with Bluetooth
technology; back-up camera with wide-angle color image display; and the all-new power meter, replacing the tachometer.
• Your package also includes a coordinating car cover and two sets of floor mats with the Neiman Marcus logo. Delivery is scheduled for Spring 2006.
• To place your order, please call 1.888.747.4504 beginning promptly at noon EDT on October 19, 2005. Each vehicle will be sequentially numbered. Vehicle 01 will be donated for a charity opportunity drawing at the 'Driven to Find a Cure' gala event benefiting cancer research at Cedars-Sinai
Medical Center's Samuel Oschin Comprehensive Cancer Institute.The drawing will occur in California on Wednesday, November 16, 2005, at the Peterson Automotive Museum in Los Angeles. Only California residents are eligible to participate. For charity opportunity drawing details, please contact Cedars-Sinai Medical Center Board of Governors Center for Cancer Research at the Samuel Oschin Comprehensive Cancer Institute at 1.310.423.7471.
To learn more about the performance, technology and history of the Lexus GS 450h, please visit http://www.lexus.com.
Price excludes taxes, title, license, and registration fees. Neiman Marcus is acting as the advertiser for this product. Lexus policy dictates the following: All sales will be conducted solely by participating authorized Lexus dealers located in the USA. Limit of one vehicle per household. No dealer purchases permitted. Employees of a new or used automotive dealership are not eligible to purchase. Lexus purchase certificate must be made out to an individual, not a company or a corporation, and vehicle must be titled in the name of the person on the Lexus purchase certificate. Purchase certificate is non-transferable. Delivery date subject to change.
Item
NM Limited-Edition 2007 Lexus GS 450h
Price $65,000.00Source: Lexus
-
fhvbncjnh
-
Πολύ ενδιαφέρον, η ανακοίνωση λέει πως είναι πισοκίνητο μόνο και βλέπω στη φωτογραφία πως διατηρεί τις επιλογές του αυτόματου κιβωτίου.
Ισως είναι κάτι πιο κοντά στη φιλοσοφία του ΙΜΑ της Honda χωρίς να έχει power split όπως το Prius/RX.
Ισως πάλι απλώς να έχει κάποιες προεπιλεγμένες 'ταχύτητες' στο σύστημα ελέγχου του power split.
Το πιθανότερο είναι μιας και βλέπω έχει σύστημα άμμεσου ψεκασμού ο κινητήρας να λειτουργεί με τον κανονικό θερμοδυναμικό κύκλο όπως και στο RX, ίσως όλα τα μοντέλα της Lexus που έχουν σαν προτεραιότητα την απόδοση και όχι τόσο την οικονομία να είναι έτσι.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το πιθανότερο είναι μιας και βλέπω έχει σύστημα άμμεσου ψεκασμού ο κινητήρας να λειτουργεί με τον κανονικό θερμοδυναμικό κύκλο όπως και στο RX,Τι εννοεις με αυτο? Κανονικο θερμοδυναμικο κυκλο.
-
bmnbmhjbn
-
bnndxgdf
-
Ασε την ορθογραφια, μια χαρα ειναι.
Ε να μην ειμαι ο μονος σουπερ ανορθογραφος στο φορουμ
-
http://www.automotopress.gr/images/Lexus_GS_1.jpg
Lexus: Κορυφαίες αξιολογήσεις για το GS στις πλευρικές δοκιμές
Τις κορυφαίες αξιολογήσεις έλαβε στις πρόσφατες δοκιμές πλευρικής σύγκρουσης του Ασφαλιστικού Ινστιτούτου Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων Αμερικής (IIHS), το νέο Lexus GS, το οποίο διαθέτει στο βασικό εξοπλισμό και αερόσακους τύπου κουρτίνας. Το πολυτελές όχημα της ιαπωνικής κατασκευάστριας έλαβε αρκετά καλά αποτελέσματα και στις δοκιμές μετωπικής σύγκρουσης, ενώ αντίθετα, οριακές ήταν οι αξιολογήσεις για την προστασία του κεφαλιού των επιβατών σε περίπτωσης οπίσθιας πρόσκρουσης. Χάρη στην προσθήκη των πλευρικών αερόσακων, τα επίπεδα τραυματισμών που καταγράφηκαν στα ανθρώπινα ομοιώματα, τόσο στις μπροστά, όσο και στις πίσω θέσεις, ήταν ιδιαίτερα χαμηλά σε κάθε κατηγορία.
Η γενική αξιολόγηση ενός αυτοκινήτου βασίζεται στην απόδοση που θα έχει έπειτα από μια πλευρική σύγκρουση, με το μπροστινό τμήμα ενός αυτοκινήτου της κατηγορίας SUV ή μικρού φορτηγού. Αρχικά καταγράφονται τα επίπεδα τραυματισμών όλων των επιβατών, ενώ στη συνέχεια αξιολογούνται οι πιθανοί τραυματισμοί στο κεφάλι και η απόδοση του οχήματος κατά τη διάρκεια της δοκιμής.
-
Ôï GS450h îÝñåé êáíåßò åÜí îåêßíçóå íá ðùëåßôáé óôçí ÅëëÜäá; Åß÷áí ðåß ãéá ôïí ÌÜéï. ÄÝí âñßóêù êáìéÜ ðëçñïöïñßá óôá ÅëëçíéêÜ (ìçäåíéêü åíäéáöÝñïí; ) ó÷åôéêÜ ì áõôü.
-
Ôï GS450h îÝñåé êáíåßò åÜí îåêßíçóå íá ðùëåßôáé óôçí ÅëëÜäá; Åß÷áí ðåß ãéá ôïí ÌÜéï. ÄÝí âñßóêù êáìéÜ ðëçñïöïñßá óôá ÅëëçíéêÜ (ìçäåíéêü åíäéáöÝñïí; ) ó÷åôéêÜ ì áõôü.
-
Ειναι δυσκολο να μαθεις πραγματα για αμαξια που δεν βλεπεις συχνα στο δρομο!
-
Εχει ξεκινήσει....Ασύλληπτο αμαξι που αποφασισα να μην το παρω ομως παρ'οτι περιμενα σαν τρελλος την ελευση του εδω, για τον ΜΟΝΟ λογο οτι ο χωρος αποσκευων ΔΕΝ ενδεικνυται για οικογενειαρχες, αλλα μονο για οσους εχουν 'ξεμπερδεψει' απο αυτον τον 'νταλκα' των αποσκευων...
Ειδαλλως ηταν instant buy για μενα...
-
Ãëéôþíåéò ôï ôÝëïò ôáîéíüìçóçò 18 ÷éëéÜäåò åõñþ!!! Ìá èá åßíáé öèçíüôåñï áð ôá ìéêñüôåñá GS!!! Ôþñá êáôáëáâáßíù ãéáôß Ýðñåðå íá åßíáé ìéêñüò ï ÷þñïò áðïóêåõþí...
ÂñÞêá ôå÷íéêÜ óôïé÷åßá ðáñáêÜôù:
http://www.in.gr/auto/expositions/exposition.asp?lngEntityID=47750Ðëáíçôéêü óýóôçìá PSD + Ýîé åéêïíéêÝò ó÷Ýóåéò,
DIRECT + PORT INJECTION, DUAL VVT-i, 345 HP óõíäõáóìÝíá, (çëåêôñïêéíçôÞñáò 200 HP) ìåñéêÜ áð ôá óôïé÷åßá. Êáé öõóéêÜ ïé åðéäüóåéò: 186 g CO2 + ó÷åäüí ìçäåíéêïýò ñýðïõò NOx,HC ãéá êÜèå ÷éëéüìåôñï ðïõ ãßíåôáé ìå âåíæßíç.
Åããýçóç HSD áíôßóôïé÷ç ôïõ RX400h; Áêïõóá êÜôé ãéá åöüñïõ æùÞò... -
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=188&page_id=3845
Και έπεται συνέχεια -
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Γλιτώνεις το τέλος ταξινόμησης 18 χιλιάδες ευρώ!!! Μα θα είναι φθηνότερο απ τα μικρότερα GS!!! Τώρα καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να είναι μικρός ο χώρος αποσκευών...Βρήκα τεχνικά στοιχεία παρακάτω:
http://www.in.gr/auto/expositions/exposition.asp?lngEntityID=47750Πλανητικό σύστημα PSD + έξι εικονικές σχέσεις,
DIRECT + PORT INJECTION, DUAL VVT-i, 345 HP συνδυασμένα, (ηλεκτροκινητήρας 200 HP) μερικά απ τα στοιχεία. Και φυσικά οι επιδόσεις: 186 g CO2 + σχεδόν μηδενικούς ρύπους NOx,HC για κάθε χιλιόμετρο που γίνεται με βενζίνη.
Εγγύηση HSD αντίστοιχη του RX400h; Ακουσα κάτι για εφόρου ζωής...Όπως έγραψα και παραπάνω όμως λόγω του εξαιρετικά μειωμένου χώρου αποσκευών (καθώς οι μπαταρίες είναι πίσω από τις πλάτες των επβατών) που φτάνει **μόλις **τα **280 λίτρα **έναντι των λογικών-ικανοποιητικών **430 λίτρων **που έχει η βενζινοκίνητη έκδοση, το αυτοκίνητο ΔΕΝ μπορεί ν'απευθύνεται σε οικογενειάρχες παρά μόνο σ'όσους έχουν 'ξεμπλέξει' από την (κατά τ'άλλα) ευτυχή κατάσταση της ανατροφής και μεταφοράς όλης της 'φαμίλιας', και πλέον το μόνο που έχουν να μεταφέρουν είναι ένα μεγάλο golf bag, αποσκευή την οποία και βολεύει εξαιρετικά στα 280 λίτρα του πορτ-παγκάζ του 450h...
Δυστυχώς για μένα, μιας και όπως σου ανέφερα και παραπάνω, ήμουν περισσότερο από έτοιμος να πάρω αυτό το αμάξι ως οικογενειακό, αλλά αυτό ΚΑΙ μόνο αυτό το μειονέκτημα είναι καταλυτικό για να μην το επιλέξω, έναντι της βαυαρικής 'προπέλας' με 10 πτερύγια στην οποία κατέληξα...
Ίσως στο μέλλον να με κερδίσει στο επόμενο αστρόπλοιο (mothership είναι αυτό μάλλον! ), το LS600h...
PS Krus, εσύ που είσαι και της ψυχαγωγικής ναυτιλίας παιδί , κυκλοφορεί τέτοια 'προπέλα' στο εμπόριο;;;;
-
μια αναλυτικη παρουσιαση υπαρχει εδω:
http://www.worldcarfans.com/news.cfm/co ... h-in-depthσε προδιαγραφες δειχνει πολυ μπροστα απο τον ανταγωνισμο, και σε σουπερ για την κατηγορια του τιμη...
-
το αυτοκινητο ειναι αλλου......
-
Μακαρι να δουμε και αντισοιχες προσπαθειες και στη μεσαια κατηγορια με 'αντιστοιχα' χαρακτηριστικα και καλη τιμη!
Lexus GS

