Αν δεν θελει καποιος να φτασει στα ξηλωματα του κ.Δημητρη απο πανω ουσιαστικα καταστερεφωντας το καθισμα εχει και την λυση του μικροτερου τιμονιου για να μην βρισκουν τα ποδια του (αν το προβλημα ειναι τα ποδια), βεβαια το κοστος δεν ειναι και ευκαταφρονητο.
Εγω στα 1,90 με 94 κιλα απλα χωραω, ανετο δεν με λες παντως, απο την αλλη το να με αφησεις μεσα στο ΜΧ με κλειστη κουκουλα για πανω απο 2 ωρες δεν ειναι και το καλυτερο μου, ξεκιναει ενας περιεργος πονος στον αυχενα. Να αναφερω πως δεν βρισκω στον ουρανο αλλα και παλι αν δεν σκυψω λιγο τον αυχενα μου δεν εχω καλη ορατοτητα, με ανοιχτη οροφη τα προβληματα ορατοτητας περιοριζονται.
Latest posts made by jeanskyline
-
RE: Mazda MX-5
-
RE: Nissan 370Ζ
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Αν δε με απατά η μνήμη μου, ο VQ35DE αντικαταστάθηκε από τον VQ35HR ο οποίος ήταν εντελώς νέος και τοποθετήθηκε στις ανανεωμένες εκδόσεις του 350Ζ (αυτές που στρόφαραν περισσότερο). Η διαφορά του VQ37HR και από τα δύο αυτά σύνολα είναι οτι διαθέτει VVEL (Variable Valve Event and Lift) και πιθανολογώ πως βασίζεται στον VQ35HR.Aπλα ολοσωστος στα γραφόμενα σου
-
RE: Car Plate Spotting [#2]
Eγω ενα πραγμα δεν εχω καταλαβει πως γινεται τα μισα 350Ζ που βλεπω στο δρομο να εχουν το γραμμα Ζ μεσα στην πινακιδα και ο αριθμος να ειναι 3500 η 3535
-
RE: NISSAN FORUM
Αυτοκολλητο ειναι σιγουρα...και απο οσο θυμαμαι φαινεται και πολυ ψευτικο να σε ενημερωσω επισης οτι βλεπωντας τωρα τον καταλογο αξεσουαρ για το Ν15 παρατηρω οτι υπαρχουν και χρυσα λογοτυπα (τελειως κιτς!!! )
-
RE: Almera Challenge Techna 1.8
Ο χρήστης nickval έγραψε:
Το Αstra δε νομίζω να απέχει πολύ από τη τιμή του Almera. Αναλόγως τον εξοπλισμό βέβαια, αλλά άν θυμάμαι καλά πρέπει να ξεκινάει γύρω στα 19500.Κοιτα αν και δεν με ενδιαφερει να στηριξω το Almera ουτε εγω το θεωρω την καλυτερη λυση θα στο ξαναπω ειναι best value for money εχει κυριως οικονομικα πλεονεκτηματα και το ουσιαστικο του μειωνεκτημα ειναι η ηλικια του...Το astra ειναι αρκετα ακριβοτερο...
-
RE: Νissan Qashqai J10 (2007-2013)
Παιδια ολοι ελπιζουμε οτι το ευρωπαικο Almera θα μοιαζει περισσοτερο στο Sport Concept.Mην ξεχνατε πως η Nissan παρουσιαζει τελειως ξεχωριστα αμαξια σε καθε ηπειρο.
π.χ το Qashqai θα ειναι ενα καθαρα ευρωπαικο αμαξι και θα πωληθει μονο στην γηραια ηπειρο -
RE: Almera Challenge Techna 1.8
Μαλλον τωρα ξεχασαμε και την τιμη...Δεν αμφιβαλλω οτι υπαρχουν αλλα 1.8 με σαφως καλυτερες επιδοσεις απο το αργο almera απλα δεν κανουν 18χιλ.
Αν μιλουσαμε ανεξαρτητα απο χρηματα Civic δαγκωτο το αμαξι ειναι πολυ μπροστα...Μηπως ξεχναω καποιο 1.8 με πληρη εξοπλισμο 130 αλογα στα 18χιλ. τωρα ποσο καλο ειναι σε συγκριση με τον ανταγωνισμο (λογο και της ηλικιας του) δεν μπορω να το κρινω, παντως value for money ειναι οπως επισης και πολυ αξιοπιστο...Το μονο αμαξι που ηταν αμεσα συγκρισιμο μαζι του ηταν το προηγουμενο focus 1.8
-
RE: Almera Challenge Techna 1.8
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και επειδή δν υπάρχουν στα 1800 κυβικά, τι; Τα κυβικά κάνουν το αμάξι; Δλδ τα 307, φόκους, γκολφ, μεγκαν, C4, κτλ κτλ είναι μικρότερης κατηγορίας;Οχι, μαλλον δεν το εθεσα σωστα...Αναλογα κυβικα και ιπποδυναμη, δεν νομιζω κανενα αλλο περαν του αρκετα ακριβοτερου golf να εχει 130 αλογα...επισης καποια απο αυτα που ανεφερες εχουν το ιδιο προβλημα με το almera αδιαφορο η βαρετο σχημα...
-
RE: MP3 player σε Primera P12
Κανε και καμια ερωτηση στο http://www.nismoclub.gr