-
Η ΣΤΑΚΟΡ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟ FOCUS ME ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΠΙΣΩ ΜΕΙΟΝ 950 €.
ΑΞΙΖΟΥΝ 950 € ΓΙΑ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ?
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΑΞΙΖEI NA ΔΩΣΩ 1100 € ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΤΑNIUM ΑΝΤΙ ΤΗΣ GHIA.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. -
Η ΣΤΑΚΟΡ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟ FOCUS ME ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΠΙΣΩ ΜΕΙΟΝ 950 €.
ΑΞΙΖΟΥΝ 950 € ΓΙΑ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ?
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΑΞΙΖEI NA ΔΩΣΩ 1100 € ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΤΑNIUM ΑΝΤΙ ΤΗΣ GHIA.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. -
Η ΣΤΑΚΟΡ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟ FOCUS ME ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΠΙΣΩ ΜΕΙΟΝ 950 €.
ΑΞΙΖΟΥΝ 950 € ΓΙΑ ΠΙΣΩ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ?
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΑΞΙΖEI NA ΔΩΣΩ 1100 € ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΙΤΑNIUM ΑΝΤΙ ΤΗΣ GHIA.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. -
Νομίζω τα πίσω δισκόφρενα πάνε πακέτο με το ESP.
Αν ναι, τότε μάλλον αξίζει.
-
ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΠΑΚΕΤΟ.
ΑΠΛΩΣ Η ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΦΟΥΡΝΙΑ ΕΧΕΙ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ ΧΩΡΙΣ ESP ΜΕ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ 150 €.
Η ΣΤΑΚΟΡ ΚΑΝΕΙ 800 € ΕΚΠΤΩΣΗ=950 € -
Νομίζω πως όλα τα νέα Focus, είτε έχουν ESP είτε όχι, είναι με στάνταρ τα πίσω δισκόφρενα. Η έκπτωση είναι καλή. Από τα ελάχιστα που γνωρίζω τα δισκόφρενα έχουν πολύ καλύτερη διάρκεια στο φρενάρισμα (δε κουράζονται εύκολα). Σαν δύναμη φρεναρίσματος υστερούν.
-
Ο χρήστης nickval έγραψε:
Από τα ελάχιστα που γνωρίζω τα δισκόφρενα έχουν πολύ καλύτερη διάρκεια στο φρενάρισμα
(δε κουράζονται εύκολα). Σαν δύναμη φρεναρίσματος υστερούν.Για τα ταμπούρα
Αν κατεβαίνεις το βουνό φρενάροντας συνεχώς, τα ταμπούρα (αφού κατέβεις) θα έχουν
χάσει μπορεί και το μισό της ικανότητας πέδησης μέχρι να κρυώσουν.Για την τιμή
Αν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά τιμής πάρε το με ταμπούρα Σε εμένα (το παρήγγειλα
με δισκόφρενα) η διαφορά που έδιναν ήταν πολύ μικρότερη. Με παραξενεύει έκπτωση 950€,
μήπως είναι κάτι που έχει 'ξεμείνει'?
Πχ εμένα μου έδιναν ένα με ηλεκτρικους καθρέφτες και ηλιοροφή στην ίδια τιμή
τoυ GHIA, αρκεί να έπαιρνα αυτό που είχαν (δεν είχε κάνει χιλιόμετρα, ήταν
στην έκθεση, είχε και ... ταμπούρα).Τα δισκόφρενα τα ζήτησα λόγω... prestige. Δεν μπορεί το picanto της γυναίκας μου
να έχει δισκόφρενα μπρός-πίσω και εγώ ... ταμπούρα! -
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Από τα ελάχιστα που γνωρίζω τα δισκόφρενα έχουν πολύ καλύτερη διάρκεια στο φρενάρισμα
(δε κουράζονται εύκολα). Σαν δύναμη φρεναρίσματος υστερούν.Για τα ταμπούρα
Αν κατεβαίνεις το βουνό φρενάροντας συνεχώς, τα ταμπούρα (αφού κατέβεις) θα έχουν
χάσει μπορεί και το μισό της ικανότητας πέδησης μέχρι να κρυώσουν.
!Αυτό είπα και εγώ, με άλλα λόγια
-
Ο χρήστης zardoz έγραψε:
Τα δισκόφρενα τα ζήτησα λόγω... prestige. Δεν μπορεί το picanto της γυναίκας μου να έχει δισκόφρενα μπρός-πίσω και εγώ ... ταμπούρα!...ξεφτιλίστικαν τα πίσω δισκόφρενα OXI ΑΛΛΑ ΤΑΜΠΟΥΡΑ λοιπόν!!!
-
Αν είναι τόσο μεγάλη η διαφορά τιμής πάρε το με ταμπούρα Σε εμένα (το παρήγγειλα
με δισκόφρενα) η διαφορά που έδιναν ήταν πολύ μικρότερη. Με παραξενεύει έκπτωση 950€,
μήπως είναι κάτι που έχει 'ξεμείνει'?
Πχ εμένα μου έδιναν ένα με ηλεκτρικους καθρέφτες και ηλιοροφή στην ίδια τιμή
τoυ GHIA, αρκεί να έπαιρνα αυτό που είχαν (δεν είχε κάνει χιλιόμετρα, ήταν
στην έκθεση, είχε και ... ταμπούρα).Τα δισκόφρενα τα ζήτησα λόγω... prestige. Δεν μπορεί το picanto της γυναίκας μου
να έχει δισκόφρενα μπρός-πίσω και εγώ ... ταμπούρα![/quote]Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΣΤΑΚΟΡ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΤΩΣΗ 800 € ΓΙΑ FOCUS ΜΕ ΤΑΜΠΟΥΡΑ Η ΔΕΡΜ. ΣΑΛΟΝΙ. ΣΥΝΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 150 € ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΑ FOCUS ΜΕ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΤΑ 950 €. ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΚ ΤΗΣ ΣΤΑΚΟΡ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΦΟΥΡΝΙΑ (ΙΑΝ. -ΑΠΡ.) ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΩΞΕΙ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ TITANIUM ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΩΝ 1100 € ΑΠΟ ΤΗΝ GHIA ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣOY? -
χαμήλωμα με Eibach ελατήρια φαρδια .. μπρος πίσω ??? αγορασμένα απο την ίδια την ford ?
-
Τα ταμπούρα είναι πιο οικονομικά σε συντήρηση γιατί αντέχουν πολύ περισσότερο και δεν βγάζουν βλάβες από σκουριές ακόμα και μετά από πάρα πολλά χρόνια. Τα πίσω δισκόφρενα λόγω θέσης βγάζουν αρκετές ζημιές αν τα παραμελείς.
Στο φρενάρισμα πανικού το πίσω μέρος είναι πολύ ελαφρύ και τα πίσω φρένα ελάχιστα συνεισφέρουν στην ακινητοποίηση, εκτός αν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο. Για την αντοχή τα έχουν γράψει παραπάνω. Αν τα ταμπούρα είναι καλά θα έχει καλύτερο φρενάρισμα, αν τα πίσω δισκόφρενα είναι καλά τότε αυτό θα φρενάρει καλύτερα - τι αποστάσεις ακινητοποίησης δίνουν τα τεστ; Το μεγαλύτερο πλεονέκτημα των δισκόφρενων είναι ότι συνεργάζονται καλά με το ABS - τα ταμπούρα όχι. Ενώ πιάνουν ελαφρά, απότομα πιάνουν δυνατά και είναι αδύνατον να κάνεις οριακό φρενάρισμα με ταμπούρα, εκεί πάντα υπερέχουν τα δισκόφρενα.
Η επιλογή είναι θέμα τιμής (κυριολεκτικά και μεταφορικά - zardoz) και χρήσης που θα έχει το αυτοκίνητο. Στα μικρά αυτοκίνητα τα ταμπούρα είναι καλή και οικονομική επιλογή.
-
Φυσικα με δισκοφρενα!
Και μονο οτι σου δινουν καλυτερο φρεναρισμα ειδικα στις υψηλες ταχυτητες, και ενδεχομενως να σε σωσουν σε μια κακια στιγμη, αξιζει πιστευω μονο για λογους ασφαλειας να προτιμησεις τα δισκοφρενα.
Οι αλλοι λογοι για μενα ειναι ασημαντοι.PS. +1 στον leonp.
-
Ο χρήστης nasos/sti έγραψε:
χαμήλωμα με Eibach ελατήρια φαρδια .. μπρος πίσω ??? αγορασμένα απο την ίδια την ford ?
εε?γνωριζομαστε?
Naso ..δεν ξέρω αν γνωριζόμαστε ... αλλά κι εγώ ψάχνομαι για την αγορά focus 1.6 ή 2.0
Λες να γνωριζόμαστε απο κάπου... από την Apple ??
ένα φεγγαρι δούλευα εκει !!! -
Με normal χρήση δε νομίζω ότι σε μια κατάβαση θα έχεις πρόβλημα με τα ταμπούρα.
Ακόμα κ σε γρήγορη κατάβαση αν δν είναι μέσα στο αυτοκίνητο όλη η οικογένεια κ μπαγκάζια δε νομίζω να δεις μέγααλη διαφορά.
Εκτός αν η κατάβαση είναι πολύ μεγάλη.
Άσε που τα ταμπούρα έχουν μεγλύτερη αντοχή στα χειρόφρενα -
BTW: Εγώ το έχω 2 ημέρες τώρα, 5 πορτο TI-VCT 115 άλογα
με δισκόφρενα πίσω. Σχόλια για το πώς μου φαίνεται δύο ημέρες
τώρα μπορείς να βρείς εδώ:http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 704#603704
ΑΓΟΡΑ FOCUS (ME ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΑ Η ΤΑΜΠΟΥΡΑ?)