-
http://megasquirt.sourceforge.net/
DO IT YOURSELF
-
http://megasquirt.sourceforge.net/
DO IT YOURSELF
-
http://megasquirt.sourceforge.net/
DO IT YOURSELF
-
Πολύ ενδιαφέρον
Το είχα δει και παλαιότερα.
Εμπειρίες κανένας εδώ Ελλάδα? -
Ενδιαφέρον ναι, αν αξίζει ΟΧΙ.
Από την ιστοσελίδα τους:
Q. Where can I find the set-up parameters for my particular engine?
Αυτές οι πληροφορίες έχουν στοιχίσει στις αυτοκινητοβιομηχανίες πολλά εκατομμύρια και τις φυλάσσουν όσο το δυνατό καλύτερα. Δεν πρόκειται να βρεις ελεύθερα παραμέτρους που να αξίζουν, σαβούρες για φοιτητές μόνο που είναι ΠΟΛΥ χειρότερες από εργοστασιακές παραμέτρους. -
Η αλήθεια είναι οτι είμαι πολύ κοντά στο να δοκιμάσω ένα, τότε θα μπορέσω να εκφέρω άποψη για το αν αξίζει η όχι. Είδα ενδιαφέροντα project που δούλευαν άψογα.
Οι αλγόριθμοι έχουν στοιχίσει στις αυτοκινητοβιομηχανίες, όχι οι παράμετροι. ΟΚ, μπορεί ο αλγόριθμος του megasquirt να μην είναι το τελειότερος δυνατός αλλά έχει κάνει μεγάλα άλματα όντας open source, κάτι που τα r+d των εταιρειών επουδενί δεν μπορούν να πλησιάσουν(δες LinuxVsWindows τα τελευταία 10 χρόνια).
αντιγράφω:
There are descriptions of a number of the parameters in MegaTune here: http://www.megasquirt.info/megatune.htmHowever there are a couple of ways to get 'head starts' on things like VE table, etc. One is to use the VE table generator built into MegaTune. There's more on this here: http://www.megasquirt.info/megatune.htm#a.
The other method is to copy the setting from someone who has a similar combination of parts. You can look for similar vehicles in the 'Success story' forums here: http://www.msefi.com/viewforum.php?f=63, and 'private message' the person using the button at the bottom of the post.
However, please be aware that you will have to tune the parameters, even if you are using settings from an apparently identical set-up.
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Η αλήθεια είναι οτι είμαι πολύ κοντά στο να δοκιμάσω ένα, τότε θα μπορέσω να εκφέρω άποψη για το αν αξίζει η όχι. Είδα ενδιαφέροντα project που δούλευαν άψογα.Οι αλγόριθμοι έχουν στοιχίσει στις αυτοκινητοβιομηχανίες, όχι οι παράμετροι. ΟΚ, μπορεί ο αλγόριθμος του megasquirt να μην είναι το τελειότερος δυνατός αλλά έχει κάνει μεγάλα άλματα όντας open source, κάτι που τα r+d των εταιρειών επουδενί δεν μπορούν να πλησιάσουν(δες LinuxVsWindows τα τελευταία 10 χρόνια).
αντιγράφω:
There are descriptions of a number of the parameters in MegaTune here: http://www.megasquirt.info/megatune.htmHowever there are a couple of ways to get 'head starts' on things like VE table, etc. One is to use the VE table generator built into MegaTune. There's more on this here: http://www.megasquirt.info/megatune.htm#a.
The other method is to copy the setting from someone who has a similar combination of parts. You can look for similar vehicles in the 'Success story' forums here: http://www.msefi.com/viewforum.php?f=63, and 'private message' the person using the button at the bottom of the post.
However, please be aware that you will have to tune the parameters, even if you are using settings from an apparently identical set-up.
σε τι αυτοκίνητο θα δοκιμάσεις?
Γιατί και εγώ ψήνομαι -
Σε ένα ΤΟΥΟΤΑ 4Α-GE που προορίζεται για ένα project...είδωμεν!
αν θέλεις πληροφορίες για το πως και το που το αγοράζεις πμ me.
Βασικά ψάχνω κάποιον που να έχει εμπειρία απο pcb και συγκολήσεις να το συναρμολογήσει να το μάθω και καλύτερα. Έχεις κανέναν υπ'όψιν σου; -
αυτον τον εγκεφαλο μπορουμε να το χρησιμοποιησουμε και σε μηχανη και επισης που μπορουμε να τον βρουμε?
-
NAI KANEI KAI ΓIA MHXANH
-
το θέμα Megasquirt το έχει μελετήσει πάρα πολύ για το golf mk2 μου, προκειμένου να πετάξω σύντομα τον μηχανικό ψεκασμό. Προφανώς το κόστος είναι αρκετά παραπάνω από 250ε, γιατί αισθητήρα λ, μπεκ, μπεκιέρες, πεταλούδες και γενικότερα ότι χρειάζεται για να λειτουργήσει αποτελεσματικά το αγοράζεις ο ίδιος. Εμένα μου φτάνει περίπου στα 600ε που και πάλι είναι πολύ φθηνότερα από οποιονδήποτε άγραφο της αγοράς. Χρειάζεται όμως πολύ διάβασμα και παίδεμα με το laptop στο δρόμο για να το ρυθμίσεις. Εγώ μέχρι τώρα ελλάδα ξέρω έναν που το έχει βάλει και μερικές δεκάδες από αμερικάνικα forum (αναφέρομαι μόνο για το αμάξι μου). Έχεις την δυνατότητα να το πάρεις σε κομμάτια και με το κολλητήρι να το φτιάξεις μόνος, να φτιάξεις και το κουτί και έτσι βγαίνει σε αρκετά χαμηλή τιμή. Ύστερα πρέπει να έχεις ιδέα από ηλεκτρολογικά αυτοκινήτου. Μόλις το συνδέσεις πάνω στο αυτοκίνητο μένει μόνο η παραμετροποίηση για να ρυθμίσεις τα μίγματα και ενδεχομένως και την ανάφλεξη (σε περίπτωση που έχεις αγοράσει το πάκετο που είναι και για ανάφλεξη). Αυτά για τους αλγόριθμους είναι κοινώς μλκιες...το MS δουλεύει πολύ καλά και λόγω πολύ γρήγορων chip επεξεργασίας ίσως να δουλεύει και καλύτερα από τα εργοστασιακά. Ο ψεκασμός σε όλα τα αυτοκίνητα βασίζεται πάνω στις ίδιες αρχές. Μη τσιμπάτε άρα...
Όποιος έχει όρεξη και μεράκι το καταφέρνει. Αλλά σίγουρα δεν είναι εύκολο project. -
Εγώ ψήνομαι α) για να δουλέψω επάνω στο μοτέρ του 205 ραλί μου
β) για να δουλέψω επάνω σε μοτέρ PSA 1.6 16V χρησιμοποιώντας όμως και την επιπλέον μονάδα για έλεγχο ανάφλεξης.Εκεί είναι και που με προβληματίζει, στην περίπτωση β γιατί είναι και η πιο ενδιαφέρουσα, μιας και ενδιαφέρομαι να αλλάξω το μοτέρ στο 205 (είναι αγωνιστικό και σκέφτομαι να το κάνω 1600).
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Σε ένα ΤΟΥΟΤΑ 4Α-GE που προορίζεται για ένα project...είδωμεν!
αν θέλεις πληροφορίες για το πως και το που το αγοράζεις πμ me.
Βασικά ψάχνω κάποιον που να έχει εμπειρία απο pcb και συγκολήσεις να το συναρμολογήσει να το μάθω και καλύτερα. Έχεις κανέναν υπ'όψιν σου;Εμένα
Αλλά εδώ ψάχνω χρόνο για ... εμένα. Αλλά αν θες τα λέμε περισσότερο -
Ο χρήστης Dark_Angel έγραψε:
αυτον τον εγκεφαλο μπορουμε να το χρησιμοποιησουμε και σε μηχανη και επισης που μπορουμε να τον βρουμε?Τί να το κάνεις? Με τα ίδια χρήματα περίπου παιρνεις ενα Dynojet Power Commander για το οποίο υπάρχουν έτοιμοι χάρτες για κάθε μηχανή.
-
βασικα θελουμε να μπει σε μια yamaha tt 600 που εχει τοποθετηθει turbo και θελουμε να κανουμε να δουλευει με ψεκασμο και οχι καρμπυρατερ και επισης να λειτουργησει η τουρμπινα
-
σε ατμοσφαιρικά μπορείς να παίξεις γιατί δύσκολα κάνεις ζημιά. Αλλά σε turbo εφαρμογές κινδυνεύεις να τα λιώσεις όλα αν δε προσέξεις.
-
το ερωτημα ειναι οτι αυτος ο εγκεφαλος μπορει να κανει αυτη τη δουλεια απο εκει και περα θα βρουμε την ακρη
-
bit μάλλον το δικό σου project θέλει τόσα γιατί μιλάς για ολόκληρη μετατροπή αλλά μάλλον αν πρόκειται για ανθρώπους που έχουν μικρόβιο τότε μάλλον αποτελεί την ιδανική λύση αφού είναι φτιαγμενο απο άρρωστους(το embedded του ΜS-I είναι assembly!!!)
σε τι μοτέρ είναι αυτό που ξέρεις στην Ελλάδα;kpsig τι βαθμό δυσκολίας θα έδινες στην συναρμολογησή του;
+-ώρες κατασκευής; -
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
bit μάλλον το δικό σου project θέλει τόσα γιατί μιλάς για ολόκληρη μετατροπή αλλά μάλλον αν πρόκειται για ανθρώπους που έχουν μικρόβιο τότε μάλλον αποτελεί την ιδανική λύση αφού είναι φτιαγμενο απο άρρωστους(το embedded του ΜS-I είναι assembly!!!)
σε τι μοτέρ είναι αυτό που ξέρεις στην Ελλάδα;kpsig τι βαθμό δυσκολίας θα έδινες στην συναρμολογησή του;
+-ώρες κατασκευής;Οπωσδήποτε όχι για αρχάριους.
Χρόνος συναρμολόγησης με έλεγχο, ε κανένα 4 ωρο. -
σε ένα seat toledo 2λτ. Πράγματι είναι γραμμένο σε ASM. Είναι και ένας από τους λόγους που είναι ταχύτατο. Έχω διαβάσει για το MS ότι τύπος που το έφτιαξε είναι από τα απλούστερα project του!
Η συναρμολόγηση μου έχουν πει είναι το ευκολότερο της υπόθεσης. Η παραμετροποίηση είναι το αγγούρι.
Άγραφος Εγκέφαλος με 250e!