-
Ο χρήστης Da Silva έγραψε:
Απο το γερμανικο autoscout24:SPEEDSTER με 1000 χλμ του 2005 και 200 αλογα είτε ELISE 1 & ELISE 2 του 2004 αλλά με 122 αλογα και του 2002 με 160 αλογα αντιστοιχα;
Οι τιμες ειναι ιδιες περιπου και στα 3.
Ειναι ευκολο να μην παρεκτρεπεστε απο το θεμα;
'Καλυτερα' (υποκειμενικα δηλαδη) μια elise με τα 122 του 2004 ή ενα speedster turbo του 2005; ειτε μια elise με τα 160, αλλά να εχει στις πλατες τις σχεδον 5 χρονια; μιας και εχουν την ιδια τιμη.
-
ManosK dystyxos exeis grapsei polles anakribies kai gia tin Elise kai to Speedster.
Auta kanei to pathos gia tin OpelAnyway en syntomia:
To sasi tou Speedster einai kati apo S1 Elise kai H S2 einai ekseliksi tou.
To piso ipoplesio einai pio bary apo ton Rover Elise kai idio me tis Toyota Elise.
Ftiaxtike gia na dwsei sport image stin Opel kai oxi gia na bgalei megalo kerdos h Opel.
Eixe ypografei minimum symbolaio gia paragogi kai auto egine.
Dystyxos to amaksi den poulise kala, alla H Lotus parigage to minimum noumero opos elege to symbolaio.To Turbo einai safos pio grigoro se eutheia apo oles tis atmosferikes Elise, pera apo tin Sport 190 (740 kila 190 aloga K-series).
Epeidi einai stin ousia idia amaksia einai kai sxedon idia ston dromo.
Aplos ta Opel ftiaxtikan san ena click pio aneta apo tin Lotus pou kratise ton apolyto xaraktira gia ta amaksia tis.
Ekserite to VXR (aggliki ekdosi me 220 aloga kai stisimo gia pista).
Gia na piaso to paradeigma tou 007, me ton Armani:
An einai na rapsei 2 sakakia o Armani kai sto ena na balei tin etiketa tou kai sto allo kapiou allou, PIO les na kanei kalytero?Oso gia to epixeirima tou Manou oti to Speedster tha ginei klassiko, des apla ti aksia exoun kratisei san metaxirismena oi Elise kai ti to Speedster
Oles oi S2 apo ta mesa tou 2002 kai meta mporoun na paroun AC (exo kai egw kai o Theo111r kai o Blacktan) kai den xreiazete na pairneis taxi to mesimeri opos me to Opel.
Episis to kalorifer einai safos anotero, apo to entelos basiko kai adynamo tou Speedster.DaSilva, Eirtha kai egw sto idio dilima otan agorasa tin Elise mou.
Oi logos pou pira 111s kai oxi Speedster Turbo eitan:
Emfanisi (brisko tin Elise koukla eno to Speedster oxi)
Esoteriko opou h Elise einai pali poli pio omorfi gia emena.
Eleipsi ABS kai ypoboithisis sta frena stin Elise, kati pou tis dinei akoma perisotero feedback kai aisthisi cart.
Megali diafora barous (+ 100 kila to speedster, diladi pano apo +12%)Twra oso gia to sima na min se niazei, giati kai to Speedster Lotus einainkai oxi Opel.
An se ftiaxnei to sxedio tou Speedster, parapano H kai oso tis Elise, parto.
Amaksara einai kai tha xaroume na se doume sto http://www.lotusclub.gr/forum -
Ωραία όλα αυτά, αλλά ποια ανακρίβεια έγραψα εγώ; Εξακολουθώ να θεωρώ το speedster πιο κλασικό μοντέλο, όπως είναι όλα τα μοναδικά που βγήκαν και μετά σταμάτησε η παραγωγή τους. Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία πόσο κοστίζει τώρα (άλλωστε μέχρι προχθές που λέει ο λόγος πουλιόταν στις αντιπροσωπείες), ούτε αν θα κοστίζει λιγότερο από άλλα στο μέλλον. Τέλος, δεν με πειράζει το σήμα ούτε υποστήριξα ότι είναι opel. Άλλος υπονόησε ότι με το σήμα αυτό το αυτοκίνητο χάνει.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
nickolas
ούτε η Elise έχει κλιματισμό. Είναι αλήθεια πως τα δύο αυτά αυτοκίνητα προορίζονται για βόρειες χώρες. Έτσι και κάνεις πως βγαίνεις μεσημεράκι ελληνικού μεσημεριού για καφέ, καλύτερα να επιστρέψεις με ταξί.Auti h anakribia sou kanei?
-
Μα δεν έχουν κλιματισμό. [Edit: εκτός αν τα στοιχεία των 4Τ είναι λανθασμένα]
Αν εννοείς ότι κάποιος μπορεί να πάει για μεσημεριανή βόλτα στην Ελλάδα, ν' αφήσει το αμάξι 2-3 ώρες στον ήλιο και μετά να φύγει σαν κύριος χωρίς κλιματισμό, τότε πάσο. Εγώ δεν θα μπορούσα (το ίδιο λένε και όσοι καμμένοι -κυριολεκτικά - έχουν miata χωρίς A/C). -
Mano
Ase ta stoixeia ton 4tf kai akou emena.
Exo AC sto amaksi mou...
Pata EDW gia detailsDen einai toso dynato oso enos kanonikou autokinitou, alla tin douleia tou tin kanei
Anyway milame gia dyo flavour tou idiou sxedon autokinitou.
-
OK.
-
Ti κριμα που θα υπαρχουν πιο πολλα elise για πιο πολλα χρονια Παιδια δεν πειραζει παρ τε ενα συλλεκτικο οπελ εσεις και θα παρω εγω το λιζακι,
Χαλαλι που καινε φλατζα και σταματημενα -
αρχίσαμε πάλι τις ...(μα που είναι το εμότικον με το χεράκι που πηγαινοέρχεται?)
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
αρχίσαμε πάλι τις ...(μα που είναι το εμότικον με το χεράκι που πηγαινοέρχεται?)Κάνε κλίκ στο 'περισσότερα emoticons' και θα το βρείς
-
Τελικά στο Speedster δεν υπάρχει απολύτως κανένας τρόπος να μπει κλιματιστικό?
-
Elise 1 /2
εγω Exige και κανα χιλιαριακι με ac /mp3 player για τα υπόλοιπα
-
Πού φτάσαμε... κουβέντα για Elise και Speedster και μιλάμε για κλιματισμούς...
-
Γιατί όχι; Αν θες να το χρησιμοποιείς σε καθημερινή βάση, δεν είναι τρομερό μειονέκτημα το ότι το Speedster δεν έχει AC; Κάποιος τρομερά γνωστός μου θα αγόραζε S2000 κι όχι Speedster μόνο για αυτό το λόγο (αφού η τσέπη του δε θα μπορεί να φτάσει τις Elise).
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Γιατί όχι; Αν θες να το χρησιμοποιείς σε καθημερινή βάση, δεν είναι τρομερό μειονέκτημα το ότι το Speedster δεν έχει AC; Κάποιος τρομερά γνωστός μου θα αγόραζε S2000 κι όχι Speedster μόνο για αυτό το λόγο (αφού η τσέπη του δε θα μπορεί να φτάσει τις Elise).Πόσο τρομερά γνωστός σου δηλαδή;
Νομίζω πως το a/c σε ένα τέτοιο αυτοκίνητο (κινητήρας στην πλάτη σου, χαμηλό ύψος=μέσα στις εξατμίσεις των φορτηγών κλπ) καταντά θέμα επιβίωσης και όχι πουλυτέλειας.
-
Ακριβώς αυτό. Είναι θέμα ενεργητικής ασφάλειας.
(ΥΓ. Μα τρομερά γνωστός μου σου λέω. Κάθε πρωί βλέπω τη φάτσα του στον καθρέπτη )!
-
Τις τιμες απο το site της εβαλα γιατι ειμαι στη φαση να αγορασω αμαξι και θα ηθελα να παρω ενα απο τα 2.
Δεν ειχα δηλαδη 'φιλοσοφικες' ανησυχιες μοναχα.
Βεβαια αυτο με το a/c δεν το ηξερα. ακομα δεν εχω ξεκινησει να κανω σοβαρη ερευνα, απλα ηθελα μια πρωτη γευση απο σας.
-
Οπως και να το κάνουμε αλλο βάρος έχει το σήμα της Lotus και άλλο του opel. Η λίζα είναι μια εξειδικευμένη εξωτική κατασκευη με βαρύ όνομα και ιστορία.Το όλο project της λίζας ακολουθεί πιστά τις αρχές του ιδρυτή της lotus Κολιν Τσαπμαν ενώ το speedster ήταν μια κίνηση των Γερμανών για να αποβάλλουν τη φήμη του πιο βαρέτου κατασκευαστη ...Οι διαφορές αν και μικρες ειναι ορατές με κυριότερη το ενοχλητικο abs του speedster και τις αυξημένες υπερστροφικές τασεις (turbo). Σε τελικη ανάλυση από τη στιγμή που παίζουν στα ίδια χρήματα πρέπει να εχέις τρελο κόλλημα για να επιλέξεις το γερμάνο...
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ακριβώς αυτό. Είναι θέμα ενεργητικής ασφάλειας.(ΥΓ. Μα τρομερά γνωστός μου σου λέω. Κάθε πρωί βλέπω τη φάτσα του στον καθρέπτη )!
Ωραία η lotus και με βαρύ όνομα αλλά ρώτα και εναν φίλο μου που αράζει την κόκκινη του στην Σκουφά τι κάνει και πόσο περιμένει να βρεί ανταλλακτικά απο το εξωτερικό κάθε φορά που του βγάζει μια ζημιά!!!
Σημαντικότατο αυτό για όποιον είναι πρίν την αγορά και όχι στην σ΄κεψη της αγοράς
-
Το 2.2 εχεις ή το τουρμπο;
Με τα ανταλλακτικα πως τα παει το speedster; (για αναμονες λεω)
Speedster vs Elise