-
Επειδή ήμουν στο ψάξιμο πρίν 1 περίπου μήνα, το GTC 1.8 Sport 1.8 βγαίνει στα 21.000
-
Και το civic (το 5θυρο) είναι πολύ καλή επιλογή. Από καύσιμα τί πίνει; Βολεύεται με απλή;
-
Ο χρήστης lazarefa έγραψε:
Φίλε nikos2004dj, προσωπικά είμαι κάτοχος GTC 1.8 Cosmo 125PS με sportswitch, IDS+, κλπ... Θα συμφωνήσω απόλυτα με τα γραφόμενα του μάνου. Αν όντως το GTC 1.6 κοστίζει 22500 σε cosmo και δε μπορείς να δώσεις τα 1000 ευρώ παραπάνω (περίπου) που έχει το 1.8 140PS sport, προτίμησε μάλλον το Golf με 21000... και αν έχεις να δώσεις το ένα χιλιάρικο παραπάνω για να πάρεις το Astra 1.8, δώστο και πάρε Golf GT ή Civic 5d 1.8 να τελειώνει το θέμα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Και το civic (το 5θυρο) είναι πολύ καλή επιλογή. Από καύσιμα τί πίνει; Βολεύεται με απλή;Από καύσιμα καίει τίποτα (μικτή κατασκευαστή 6.6lt/100km) και βολεύεται με 95 οκτάνια.
-
Εγώ προτε'ινω ανάμεσα στα δύο το Οπελάκι.Πρόσφατα οδήγησα το 1600 το Σπορτ για 700 ΚΜ και έμεινα έκπληκτος από το πάτημα και την σταθερότητα του
Πολή καλή ποιότητα στο εσωτερικό και πάρα πολύ όμορφο εξωτερικά και εσωτερικά
Πάρε τον 1800 με τα 140 άλογα
Μπρ'αβο στην Οπελ.Με το αμάξι αυτό κλείνει πολλά στόματα πιστεύω
Δεν είναι το απόλυτο σπορ αυτοκίνητο αλλά σε καλύπτει σε πολούς τομείς
ΟΠΕΛ δαγκωτό αν υπολογίσεις και τα προβλήματα του Γκολφ και την 100 βενζίνη που ζητάει -
Προσθέτω αναφορικά με πιθανή επιλογή του Golf (άσχερα βέβαια από το αμάξι καθεαυτό αλλά δυστυχώς το συμπαρασύρει μοιραία) την πολύ κακή θα τολμούσα να πω και ακραία μαρκετίστικη φιλοσοφία και νοοτροπία των περισσοτέρων εξουσιοδοτημένων της Kosmocar που θεωρούν λιγο πολύ όλους τους εν δυνάμει αγοραστές του αυτοκινήτου κουτόφραγκους που πρέπει να πουν κι ευχαριστώ αγοράζοντας το υπεραυτοκίνητο του Ομίλου, κι όλα αυτά εν έτει 2006, παγκοσμιοποίησης, κοινών υποπρομηθευτών-υποκατασκευαστών των αυτοκινητοβιομηχανιών, μείωση κόστους παραγωγής μέσω μείωσης ποιότητας-αντοχής στο χρόνο μηχανικών τμημάτων κλπ, παραμέτρων δηλαδή που και η VW αποδεδειγμένα ακολουθεί εδώ και χρόνια με τις γνωστές συνέπειες... Σε ποιους απευθύνεστε τελικά κύριοι; Μάλλον στη ματαιοδοξία-ψευτογκλαμουριά του τυπικού νεοέλληνα φοβάμαι...(ξαναλέω για να μη παραξηγηθώ: μιλάω για τη νοοτροπία των dealers και την πολιτική τιμών-after sales, όχι για τα αυτοκίνητα από τεχνικής σκοπιάς-τουλάχιστον κάποια εξαυτών).
-
Ο χρήστης doom1983 έγραψε:
Εγώ προτε'ινω ανάμεσα στα δύο το Οπελάκι.Πρόσφατα οδήγησα το 1600 το Σπορτ για 700 ΚΜ και έμεινα έκπληκτος από το πάτημα και την σταθερότητα του
Πολή καλή ποιότητα στο εσωτερικό και πάρα πολύ όμορφο εξωτερικά και εσωτερικά
Πάρε τον 1800 με τα 140 άλογα
Μπρ'αβο στην Οπελ.Με το αμάξι αυτό κλείνει πολλά στόματα πιστεύω
Δεν είναι το απόλυτο σπορ αυτοκίνητο αλλά σε καλύπτει σε πολούς τομείς
ΟΠΕΛ δαγκωτό αν υπολογίσεις και τα προβλήματα του Γκολφ και την 100 βενζίνη που ζητάειεπειδή μ'ενδιαφέρει το θέμα, έχεις ακούσει κάτι; τι προβλήματα;
για τη βενζίνη μην τα ξαναγράφουμε
-
To Golf GT όπως και το νέο Civic 1.8 5d ακούγονται όντως αρκετά ενδιαφέρουσες προτάσεις. Προσωπικά έτυχε σε έκθεση να δω το Civic. Μου άρεσε αρκετά εξωτερικά, είναι πολύ ενδιαφέρον. Εσωτερικά φουτουριστικό αλλά τολμώ να πω πως η συνολική αίσθηση ποιότητας εξακολουθεί να υπολείπεται κάπως των αντίστοιχων γερμανικών. Σε κάθε περίπτωση αξίζει μια ματιά (τουλάχιστον) το αμάξι. Για το golf GT προσωπικά η μόνη μου ένσταση είναι το κεφάλαιο αξιοπιστία-αντοχή αυτου του μοτέρ. Μην ξεχνάμε και τον εκπληκτικό wankel παιδιά που έχει διάρκεια ζωής γύρω στα 90000χλμ και σε κάθε 2ο γέμισμα βενζίνης πρέπει να τσεκάρουμε τη στάθμη λαδιού...Απλά εννοώ πως το να κατασκευάσεις ένα μοτέρ που με λίγα κυβικά να δίνει πολλά άλογα από μόνο του δεν είναι ίσως και Η Είδηση, αν δεν είναι γνωστό το κεφάλαιο αξιοπιστία/συντήρηση/αντοχή στο χρόνο και τη χρήση. Anyway, εστίασα στα golf και gtc απλά γιατί ο φίλος για αυτά ρώτησε.. Τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο...
-
Εννοείται τίποτε απο τα 2... Αν θές Golf παίρνεις το GT με τα 170 άλογα, αν θες Astra παίρνεις το 1,8 με τα 140 (φυσικά καλύτερο το GT).
-
Civic : Φουτουριστική σχεδιάση (κατ'εμέ το πιο όμορφο στη κατηγορία μετά το GTC), τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Εάν καθήσεις στη θέση οδήγησης, βάλεις το κλειδί και δείς το πίνακα οργάνων θα πάθεις τη πλάκα σου! Χαλαρά ότι πιο εντυπωσιακό στη κατηγορία και πολύ καλοφτιαγμένο. Άπλετοι χώροι, μπρός, πίσω, αποσκευές. Πλήρης εξοπλισμός (από 17άρες και 2 εξατμισεις μέχρι αισθητήρες βροχής και φώτων). Δυνατός κινητήρας (ίσως όχι ότι καλύτερο σε ροπή στις χαμηλές) με κατανάλωση που κοντράρει άνετα πολλά 1.6, να μή πω πως τα ξεπερνά. Αξιοπιστία Honda με 7ετή (μηχανικά+ηλεκτρικά) εγγύηση. Στιβαρό και πάρα πολύ ασφαλές στο δρόμο. Τρομερά φρένα! Ίσως ενοχλήσει ο θόρυβος στη καμπίνα και η σφιχτή ανάρτηση.
GTC : Πολύ όμορφο και σπορτίφ στη σχεδίαση! Χώροι μέτριοι, νιώθεις κλειστοφοβικά τόσο πίσω όσο και μπροστά. Ποιότητα ταμπλό κτλ αρκετά καλή, όμως έχω ακούσει τόσο εδώ όσο και αλλού πολλά μικροπροβλήματα όπως τριγμοί κτλ. Ο 1.8 αποδίδει δυναμομετρημένα 150 (έτσι διάβασα) και σίγουρα είναι δυνατός, αλλά Honda δέν είναι, τουλάχιστον ψηλά. Και αυτό ασφαλές στο δρόμο. 6ετής εγγύηση στα μηχανικά. Αξιοπιστία καλή, όχι πολύ καλή βέβαια. Κατανάλωση στους μέσους όρους της κατηγορίας. 6ετής εγγύηση μόνο στα μηχανικά (αλλα τα πολλά ηλεκτρικά IDS PLUS κτλ με φοβίζει ελαφρώς)
Golf : Συντηρητική σχεδίαση, ίδίως εξωτερικά. Καλοί οι χώροι με πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Αξιοπιστία καλή μεν αλλά όχι όσο νομίζουν οι περισσότεροι ακούγοντας VW. Μεγάλο κόστος τόσο στα service όσο και στη κατανάλωση διότι ζητά 100άρα βενζίνη για να δουλέψει σωστά. Καλός ο κινητήρας, αλλά εάν τον συγκρίνουμε με τα άλλα 2... Δηλαδή ακριβό από πολλές απόψεις.
Εγώ θα έβγαζα έξω το Golf. Απο κεί και πέρα διαλέγεις με βάση τα γούστα σου. Κάνεις και ένα test drive. Πάντως άν δεις τη θέση οδήγησης του Civic...
-
ASTRA:καλυτερη ποιοτητα καμπινας,μοτερ ΠΑΡΑ πολυ αργο(1,6),τιμονι μετριο,αναχρονιστικος ημιακαμπτος αξονας που προκαλει αναπηδησεις στις εγκαρσιες ανωμαλιες,μετριοι χωροι,ομορφο εξωτερικα,καλη σχεση value for money
GOLF:καλυτερη ποιοτητα κυλισης,καλυτερο στησιμο,ιδιο περιπου τιμονι,πιο γρηγορο,καει αρκετα και θελει 100 οκτανια,περισσοτεροι χωροι,ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ στην ποιοτητα-2 κλικ κατω απο το astra,1 κλικ κατω απο focus(βλεπετε το κοστος των πολλαπλων συνδεσμων ειναι δυσβασταχτο)
Οδηγησε τα και τα δυο.σε καθε ανθρωπο δημιουργουνται διαφορετικες εντυπωσεις
-
και εγω θα ηθελα το astra με τον καινουργιο 1,8 140 hp αλλα δεν γινεται
μπορω μεχρι 1,6 για βενζινες τελη κ.τ.λ.γι'αυτο και καταφευγω στο 1,6
απο εκει και περα ο πατερας μου εχει το a3 sportback 1.6 fsi το μονο που εχει βγαλει μεχρι στιγμης ειναι μια αντλια βενζινης και αισθητηρας ΝΟΧ(δεν ξερω τι ειναι αυτος!)
σιγουρα η βενζινη με τα 100oct ειναι πανακριβη και σε καθε γεμισμα το καταλαβαινεις (το διαπιστωνω με το Α3.
απο πλευρας επιδοσεων ομως επειδη ειχα test drive to γτψ 1,6 cosmo +sport button μου φαινεται οτι ειναι αργο σε συγκριση με το Α3,το οποιο καταναλωνει ομως παραπανω βενζινη αν και fsi!
oσο για το κουμπακι sport το καταλαβαινεις σε καθε πατιμα του γκαζιου κυριως και στην καταναλωση.αυτο που με προβληματιζει ειναι το ids+ αν καποια στιγμη ερθει η ωρα να αλλαξω ελατηρια -αμορτισερ θα πρεπει να ειναι της opel μονο?πανοραμικη οροφη δεν θα βαλω και τα 21-22.000 ευρω οιυ θα δοσω θα ειναι ηδη πολλα..
εκεινο που δεν εχω διαπιστωσει ειναι η οδικη συμπεριφορα του golf(μαλλον πρεπει να το παρω ενα test drive)
περιμενω να δω και το twintop αν και το κοβω να εχει πανω απο 23000 εκτος του οτι επειδη ζυγιζει 1500 κιλα θα ειναι αρκετα πιο αργο!
golf gt δεν προκειται να παρω και λογω χρηματων και λογω συντηρησης ουτε και το 1,8 gtc
επισης θα ηθελα και γνωμη για χρωμα..
Gtc ασημι-γαλαζιο(ειναι λιγο παραξενο το χρωμα)
golf ασημι.δεν θελω σκουρο για να μην λερωνει ευκολα.
-
Τα 1800 κυβικά έχουν τα ίδια τέλη με τα 1600. Διαφορά θα έχεις μονο στην ασφάλεια. Άν θα μπορούσες να κάνεις την 'υπέρβαση' με το Civic... αλλιώς θα έπαιρνα το GTC 1.8 χωρίς IDS+. Νομίζω βγαίνει 21000Ε. Αλλιώς δες και το Focus...
-
δεν μου αρεσει ουτε το civic ουτε και το focus!
ειμαι αποκλειστικα αναμεσα σε αυτα τα δυο!η διαφορα θα ειναι στην ασφαλεια στις βενζινες στα service πιθανον.
-
Για μενα το Astra 1.6 αν και καλο αμαξι.... δεν...
Αποκομμενη αισθηση απο τον δρομο, κιβωτιο λιγο περιεργο και σαφως χειροτερο του Golf, απο αναρτηση δεν ηταν τοσο ενδοτικο στην αποροφηση των gap-goup των ελληνικων δρομων (παντα σε σχεση με το Golf εεε), o δε κινητηρας λιγος, να προσθεσω επισης καποια εργονομικα και πρακτικα foul που εχουν κανει στο Astra... ιδιως αυτο το μικρο τιμονακι... πως διαολο το καταφεραν?
Για μενα Golf... κερδιζει στα σημεια, του βαζεις και 2 ακομα χρονια εγγυηση (γιατι δεν ειναι αναμαρτητο) και εισαι κομπλε.
-
Aυτό ακριβώς το post σκεφτόμουν να κάνω και εγώ.
Να συμπληρώσω οτι το Astra δεν τα πάει καλά και σε αποθηκευτικούς χώρους για μικροπράγματα στο εσωτερικό του. -
Αντιγράφω από τον τιμοκατάλογο της Opel : GTC 1.6 sport 19040 euro, GTC 1.8 sport 20640 euro. Δηλαδή 1600 ευρώ παραπάνω το 1.8. Με το κλειδί στο χέρι κ μεταλλικό χρώμα πρέπει να βγαίνει περίπου 800 ευρώ επιπλέον. Άρα για το 1.8 πάμε στα 21500 ευρώ. Σε αυτά θα έβαζα μόνο αυτόματο κλιματισμό κ εργοστασιακό park pilot δηλαδή άλλα 750-800 ευρώ. Τελική τιμή γύρω στα 22300-22500. Νομίζω πως πρέπει να το ξανασκεφτείς αγαπητέ. Για τις 17άρες (+355 ευρώ) το συζητώ αν αξίζει να μπουν (περισσότερο αισθητικά κ λιγότερο ουσίας ίσως), και ειδικά το IDS+ δε νομίζω πως πρέπει να σε προβληματίσει αν δε το βάλεις. Είναι μεγάλη βλακεία φίλε μου να πάρεις το 1.6 105 PS πίστεψέ με. Χάνεις όλη την πολύ καλή αίσθηση αυτού του αυτοκινήτου. Και να σκεφτείς πως έχω διαβάσει σε άλλο forum κανά 2 πιτσιρικάδες που αγοράσανε το GTC 1.4 (χριστέ μου) με 18άρες. Παιδιά πάει καλά ο κόσμος;
-
Εδώ πουλάνε το Punto με 16αρες κ δεν θα βαλουν στο Gtc 18αρες ? Δέν λέω ... είναι υπερβολη για το 1.4 , αλλα πιστευω πως το 1.4 με 16αρες παει μια χαρα ... Το εχω οδηγησει κ σε σχεση με το 1.6 το μονο που καταλαβαινεις ειναι η διαφορα στη ροπη οταν το αμαξι ειναι φορτωμενο κ με κλιματισμο.
Και κατι αλλο που ακουσα για το κιβωτιο του Astra... λοιπον , ειναι σε αισθηση ελαχιστα πιο 'σφιχτο' απο του Golf , αλλα κορυφαιο γενικοτερα.Συγκριτικά τωρα , Gtc VS Golf , πιστευω πως οι διαφορες ειναι ελαχιστες , σε όλους τους τομεις. Είναι κ τα δυο απο τα καλλυτερα αυτοκινητα της κατηγοριας μαζι με το Focus , απλα στο τελος ο καθενας επιλεγει με βαση το γουστο.
Τέλος να πώ οτι κ εγώ βασικά ήμουν αναμεσα στα δυο εδώ κ 7 μηνες κ ακομα δεν εχω αποφασισει γιατι σκεφτομαι κ καποια άλλα... Αναμεσα στα δυο παντως ειναι δυσκολη η επιλογη...
-
Ο χρήστης nikos2004dj έγραψε:
δεν μου αρεσει ουτε το civic ουτε και το focus!
ειμαι αποκλειστικα αναμεσα σε αυτα τα δυο!η διαφορα θα ειναι στην ασφαλεια στις βενζινες στα service πιθανον.
ΟΚ. Golf GT τότε.-
-
Αν πάρεις το golf, μην ξεχάσεις ν' αγοράσεις την επιπλέον εγγύση 2 ετών.
golf 1.6 sportline vs astra gtc 1.6 cosmo + sport button