-
α)Να ζήσει ο παίκτης με την Κίτρινη ferrari
β)Πέρνεις και απο το θεωρείται μέχρι το είναι η απόσταση είναι τεράστια
γ)Οι γυναίκες πολλές φορές όταν λένε όχι ενοούν ΝΑΙ
δ)Το είπα ότι είναι Value for money car και επικρότησα την αγορά
ε)Προσωπικά θα είχα δήλημα με το Passat και το Mazda
ζ)Η καλύτερη επιλογή που δεν υπάρχει θα ήταν το V50 αν είχε τον 2.0litro moter του s60 με τα 180hp
η)Μοιραία λοιπόν ψηφίζω το 6 (ήταν είναι και θα είναι : όμορφο ,αξιόπιστο, ευρήχωρο και ψιλοpremium με τον 2.0λιτρο κινητήρα φυσικά -
manasta έχεις μήπως καμιά συγγένια με τον ectel ?!?
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
To θέμα μου είναι ότι τώρα θέλω να πάρω ένα αυτοκίνητο που να είναι ποιό value for money...Προσπαθώ να βρώ έναν συνδυασμό/συμβιβασμό που θα μου δίνει όλα όσα ανέφερα αρχικά άσχετα από μάρκες ή άλλα συναφή.
Ευχαριστώ θερμά όσους έχουν εκφράσει την άποψη τους μέχρι τώρα.
Τελικά σε 'φωτίσαμε' καθόλου ή σε μπερδέψαμε χειρότερα;
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
manasta έχεις μήπως καμιά συγγένια με τον ectel ?!?Ποιός είναι αυτός????
-
Άσε,ένας παλιός αγαπημένος του forum.Ποιός ξέρει τελικά,την πήρε την 316;
-
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Άσε,ένας παλιός αγαπημένος του forum.Ποιός ξέρει τελικά,την πήρε την 316;Περιμένει την έκδοση 314i
-
με δερμάτινα καθίσματα και συναγερμό!Αφού ως γνωστό δεν τρέχουμε στους δρόμους ,άρα τα 1.4 είναι αρκετα για τα ταξίδια μας.
-
Ο χρήστης dimman έγραψε:
Τελικά σε 'φωτίσαμε' καθόλου ή σε μπερδέψαμε χειρότερα;Δεν περίμενα κάτι διαφορετικό να σου πώ την αλήθεια από την πορεία των αποτελεσμάτων μέχρι τώρα...
Δηλαδή ΠΡΩΤΟ με διαφορά το SKODA και μετά το PASSAT...Περίεργο μου φαίνεται λίγο που το Volvo πάτωσε σε σχέση με τα υπόλοιπα αν και πραγματικά είναι πάρα πολύ καλά εξοπλισμένο στην μεσαία έκδοση του, έχει και σχετικά δυνατό κινητήρα και το προτιμούν πολλοί από ότι είδα...
Για το 6άρι επίσης αν και πολλοί είπαν ότι είναι θορυβώδες είναι αρκετά ψηλά στην κατάταξη...
Το SAAB δεν έχω καταλάβει ακόμα, αφού κανένας δεν αναφέρθηκε υπέρ του πώς έφτασε εκεί. (θέμα μάρκας μάλλον ??? )
-
Laguna, είχαν προσφορά την Τούρμπο, έχει και μοτέρ, και κράτημα, και χώρους και μπιχλιμπίδια, και στύλ, και 6άρι κιβώτιο.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Laguna, είχαν προσφορά την Τούρμπο, έχει και μοτέρ, και κράτημα, και χώρους και μπιχλιμπίδια, και στύλ, και 6άρι κιβώτιο.Παναγιώτη , τώρα δεν έχει προσφορά αλλά είναι μόνιμα σε τιμή προσφοράς Η δικιά μου τώρα έχει βασική τιμή 25000€ +400€ μετ.χρώμα + τελ.κυκλ.+πινακίδες = 26000€
Η Sport Tourer έχει +2000€Στον βασικό εξοπλισμό έχει:
-Ημιμπάκετ καθίσματα
-Ημιδερμάτινο σαλόνι
-Δυζωνικό αυτόματο κλίμα
-ESP
-Ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες
-Cruise control
-8 αερόσακους
-ABS με EBD
-R/CD με χειρηστήρια στο τιμόνι
-Ηλεκτρικό αυτόματο χειρόφρενο
-Αισθητήρα φώτων
-Αισθητήρα βροχής -
Δημήτρη γύρισες ? Εγώ θα την προτιμούσα ακόμα και απο το 4κίνητο Skoda
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Laguna, είχαν προσφορά την Τούρμπο, έχει και μοτέρ, και κράτημα, και χώρους και μπιχλιμπίδια, και στύλ, και 6άρι κιβώτιο.Κι εγω αυτήν θα ψηφιζα με κλειστα ματια αν υπηρχε στις επιλογες του υποψηφιου αγοραστη.
-
Από τ' αυτοκίνητα της λίστας έχω επαφή με το 6άρι (που οδηγώ κάθε μέρα), με το V50 και με το 9-3.
Θα σου έλεγα λοιπόν, πως καταρχήν ακόμα κι εγώ που έχω το προ f/l μοντέλο με την υποδεέστερη ηχομόνωση και το 5άρι κιβώτιο δεν θεωρώ πως ο θόρυβος είναι σε ενοχλητικό επίπεδο, ίσα ίσα που μ' αρέσει. . Κατά τα άλλα, γνωστές οι αρετές του μοντέλου όπως το ακριβές και γρήγορο τιμόνι, η ρυθμίσιμη οδ. συμπεριφορά με την πολύ καλή ανάρτηση (διπλά ψαλίδια μπροστά, πολ. σύνδεσμοι πίσω), οι αχανείς χώροι, η αξιοπιστία (μετά από 40000 km ούτε 'τσικ' και συνεχίζουμε), οι πολύ λογικές τιμές στα σέρβις και η όμορφη εμφάνιση. ξανά
Το V50 που ανήκει στον θείο μου και του 'βάζω χέρι' που και που, σίγουρα έχει πιο ποιοτικά υλικά στο εσωτερικό και ελάχιστα καλύτερη ηχομόνωση, αλλά: Οδηγικά δεν έχει την αμεσότητα του Mazda, οι χώροι και οι θέσεις για μικροαντικείμενα δεν έχουν καμία σχέση κι η Volvo έχει αρχίσει να την βλέπει premium στην εξυπηρέτηση και τις τιμές.
To 9-3 (σε έκδοση convertible) ανήκει σε πολύ καλό μου φίλο.
Έχει τρομερή ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση, αλλά: Το τιμόνι είναι αργό και αναίσθητο, το εσωτερικό του ήδη μετά από δύο χρόνια χρήσης έχει φθαρεί υπερβολικά πολύ, του έχει εμφανίσει διάφορα συνεχή μικροπροβληματάκια (όχι κάτι σοβαρό) αλλά πηγαίνει συχνά-πυκνά στο (εξυπηρετικότατο) συνεργείο του οποίου οι τιμές 'καίνε'.Εγώ στη θέση σου θα κοιτούσα κάτι μεταξύ Skoda, Subaru και (φυσικά) Mazda. Απλά, όταν το πήρα, τα δύο πρηγούμενα δεν υπήρχαν.
-
Προχθές είδα από κοντά ΚΑΙ το Subaru Impreza 2.0 Sportwagon χωρίς τέστ drive όμως.
Οικονομικά είναι μέσα στα πλαίσια που έχω θέσει και όσο νάναι έχει ένα όνομα και μια παράδοση βαριά στην πλάτη του.Παρατηρήσεις:
Από άποψη χώρων μάλλον έρχεται τελευταίο σε σχέση με τα υπόλοιπα ή έτσι δείχνει μάλλον, δεν μου γέμισε το μάτι.
Ειδικά το πορτμπαγκάζ ελέω τετρακίνησης είναι πολύ ρηχό.Για το εσωτερικό ΔΕΝ το συζητάμε, δυστυχώς σαν το αμάξι του θείου Βρασίδα από το χωριό είναι αν και δεν είναι φτηνιάρικα τα υλικά.
Από άποψη εξοπλισμού τώρα άστα να πάνε...
Παρόλο που η μία και μόνη έκδοση είναι σχετικά καλή σε ότι έχει επάνω ΑΝ ζητήσεις οτιδήποτε άλλο σου λένε παράδοση σε 5 με 6 μήνεςΈκανα το λάθος και ρώτησα για ηλιοροφή...
Αφού με κοιτάξανε με μισό μάτι μου λένε δεν διατίθεται...
Εκείνη την ώρα κοίταζα το φυλλάδιο με τα αξεσουάρ...
Βλέπω λοιπόν κανονικά ηλιοροφή και για το σεντάν και για το sportwagon.
Τους το δείχνω.Απάντηση: Ναί, ξέρετε επειδή έχει υψηλούς φόρους γιατί θεωρείτε είδος πολυτελείας είναι ακριβή και δεν το φέρνουμε έτσι.
Και αν το παραγγείλω πόσο θα κοστίσει δηλαδή;;; ρωτάω εγώ.
Έέέέ, περίπου 2 με 2500 χιλιάδες ευρώ....
Μά η AUDI την χρεώνει 1700 ευρώ την ηλιοροφή απαντάω, τί 2500 χιλιάδες μου λέτε...
Αάάά, μπορεί και να κάνω λάθος στο ποσό ξέρετε....Θα το κοιτάξω...
Πάντως η παράδοση θέλει 5 με 6 μήνες....Τί άλλο να πώ;;;;
Έφυγα σχετικά απογητευμένος... -
Νομίζω ότι το V50 είναι ότι θες ...τελικά!
-
Ο χρήστης koralli έγραψε:
Laguna, είχαν προσφορά την Τούρμπο, έχει και μοτέρ, και κράτημα, και χώρους και μπιχλιμπίδια, και στύλ, και 6άρι κιβώτιο.
Κι εγω αυτήν θα ψηφιζα με κλειστα ματια αν υπηρχε στις επιλογες του υποψηφιου αγοραστη.
+1
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Νομίζω ότι το V50 είναι ότι θες ...τελικά!και το V50 μικρούς χώρους έχει, Focus είναι
-
τεστ ντραιβ οκταβια και λαγκουνα...ακομα εδω εισαι?
-
Πριν απο 1 μήνα περίπου είχα ζητήσει μια OCTAVIA5 4x4 για τεστ απο τον Παζαρόπουλο στην Αλεξάνδρας κι ακόμη περιμένω απάντηση.
Μετα έμαθα απο αλλού οτι δε δινουν αμαξι χωρις το πωλητη μεσα.
-
@ dpolal:
Μην σου φαίνεται περίεργο με την ηλιοροφή στο Subaru! Είναι κι αυτό ένα από τα άξιοπερίεργα της φορολογικής μεταχείρησης των αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
Ο εξοπλισμός φορολογείται βάσει των κυβικών του κινητήρα Κουφό ε;
Μάλιστα για του λόγου το αληθές όταν έψαχνα για αυτοκίνητο και κοίταγα το Focus , η Ford χρέωνε 260€ το Sony R/CD με MP3 στο 1.6 και... 305 στο 2.0.Μιλάμε για το ίδιο ακριβώς ηχοσύστημα!!!
Nα το δώσω το ρολόι;;;; Και να πάρω κομπολόι;;;;;