Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τoyota Prius. Συμφέρει τελικά?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Τoyota Prius. Συμφέρει τελικά?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 6 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    160
    1480
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nick last edited by

      Το θέμα ειναι γιατί να αγοράσεις υβριδικό αυτοκίνητο.

      1. Οικολογική ευαισθησία : για αυτόν που έχει και τα ανάλογα Ευρουλίνια σεβαστή η επιλογή του.
      2. Οικονομία (περισσότερα Ευρώπουλα στο τσεπάκι του) . Εδώ βάζεις την διαφορά τιμής αγοράς από ενα συμβατικό υπολογίζεις πόσα χιλιόμετρα θα κάνεις σε 8 χρόνια με το υβριδικό με Χ κατανάλωση το χιλιομετρο κάνεις την διαφορά απο το συμβατικό και στο τέλος βλέπεις αν εισαι κερδισμένος η χαμένος.
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tiger last edited by

        Παντως δεν καταλαβαινω γιατι επιμενετε να το αποκαλείτε αυτοκινητο πολης.Ενταξει αν βγεις ΕΟ και πας με 150+ προφανως δεν κανει για αυτη την δουλεια γιατι θα καψει κανονικότατα,αλλα σε καθε αλλη περιπτωση ειναι μια χαρα αυτοκινητο για ολες τις δουλειες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          avel last edited by

          Προτεινω ανεπιφυλακτα το South Park της πρηγουμενης εβδομαδας!

          http://www.southparkstudios.com/show/di ... 02&id2=145

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nick last edited by

            Βρήκα αυτό και φαίνεται αρκετά ενδιαφέρων με τον νεο diesel μοτερ στην LAGUNA να τα βάζει με το Prius. ειναι γραμμένο στα Γαλλικά αλλά πάντα υπάρχει ο τρόπος για μετάφραση.

            http://www.argusauto.com/actualite/comparatifs/index.cfm?action=2&IDRub=3&IDART=110623
            http://www.argusauto.com/actualite/comparatifs/index.cfm?action=2&IDRub=3&IDART=110626
            http://www.argusauto.com/actualite/comparatifs/index.cfm?action=2&IDRub=3&IDART=110625

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              techadmin admin last edited by

              Αναμενόμενο το αποτέλεσμα, μέσα στην πόλη το Prius καίει πολύ λιγότερο, εκτός πόλης είναι περίπου στα ίδια επίπεδα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nick last edited by

                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                Αναμενόμενο το αποτέλεσμα, μέσα στην πόλη το Prius καίει πολύ λιγότερο, εκτός πόλης είναι περίπου στα ίδια επίπεδα.

                Μάλλον θα ελεγα στο ότι χάνει η laguna στην πόλη το κερδίζει στον ανοιχτό δρόμο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  To prius καίει 2,3 λίτρα λιγότερο (-35% περίπου) μέσα στη πόλη και 0,6 λίτρα περισσότερο (~10% περίπου) στον αυτοκινητόδρομο, δεν είναι και ακριβως ίδια η διαφορά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nick last edited by

                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                    To prius καίει 2,3 λίτρα λιγότερο (-35% περίπου) μέσα στη πόλη και 0,6 λίτρα περισσότερο (~10% περίπου) στον αυτοκινητόδρομο, δεν είναι και ακριβως ίδια η διαφορά.

                    Ακριβώς ειναι πως θα το χρησιμοποιήσεις τελικά, για την πολη είναι ποιο συμφέρον το Prius ενώ για ταξίδια η Laguna

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Απλώς το 'οτι χάνει η laguna στην πόλη το κερδίζει στο ταξίδι' δεν απεικονίζει την πραγματικότητα.

                      Στην πράξη το prius ειναι πολύ πιο οικονομικό ακόμα και αν κάνεις πολλά ταξίδια, γιατι η διαφορά στην κατανάλωση μέσα στη πόλη (ή γενικότερα όπου υπάρχουν διακυμάνσεις ταχύτητας) είναι τεράστια.

                      Σε μια ορεινή χώρα το prius θα ήταν πολύ οικονομικότερο και στον αυτοκινητόδρομο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        after last edited by

                        Επιτηδες εγραψα τετοιον χαρακτηρισμο, γιατι πολυ απλα αυτο μου βγηκε μετα απο το test που του κανανε 2 χρονια πριν στην εκπομπη TOP GEAR

                        Eχουμε και λεμε λοιπον

                        Ενα πανασχημο αυτοκινητο, πανακριβο για αυτα που προσφερει, που ουσιαστικα ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ λιγοτερο απο ενα αντιστοιχο diesel, για οπου επιτρεπεται

                        Και αυτο ειναι το σημειο που θελω να εστιασετε

                        Για μενα ενα εντελως αποτυχημενο μοντελο, που μονο δυσφημηση κανει στις υπολοιπες ηλεκτρικες προσπαθειες αλλων εταιριων

                        Αμα σου βγει το ονομα(της ηλεκτροκινησης)...

                        edit: Αν εχει ξανασυζητηθει το θεμα, ζητω συγνωμη, δεν βρηκα κατι στο search που εκανα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kostis20 last edited by

                          Συν το οτι για να κατασκευαστει εχουνε δαπανηθει τεραστια ποσα ενεργειας...
                          Το πιο σημαντικο κατα την αποψη μου ειναι αυτο πυ γραφεις για την καταναλωση των diesel.
                          Ποσο CO2 εκπεμπει?? Οσο περιπου ενα clio 1,5 dci...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            christos-dimou last edited by

                            Ο χρήστης oceanborn έγραψε:
                            Μια ακόμα ερώτηση όμως. Επειδή οι μπάτσοι είναι σχετικά άσχετοι πως θα γλυτώσω το πρόστημο του δακτύλιου εάν πέσω σε κάνα άσχετο? Υπάρχει κάποια σχετική άδεια η σήμανση που φέρει το αυτοκίνητο?

                            Γραμμένα τα έχουν τα έγγραφα της Toyota αλλά στην άδεια γράφει στο καταλυτικό τη μαγική λέξη υβριδικό οπότε δεν μπορεί να σου κόψει κλήση.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              after last edited by

                              Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                              Μια ακόμα ερώτηση όμως. Επειδή οι μπάτσοι είναι σχετικά άσχετοι πως θα γλυτώσω το πρόστημο του δακτύλιου εάν πέσω σε κάνα άσχετο? Υπάρχει κάποια σχετική άδεια η σήμανση που φέρει το αυτοκίνητο?

                              Γραμμένα τα έχουν τα έγγραφα της Toyota αλλά στην άδεια γράφει στο καταλυτικό τη μαγική λέξη υβριδικό οπότε δεν μπορεί να σου κόψει κλήση.

                              Μα ο δακτυλιος εγινε για την αποσυμφορηση των αυτοκινητων ή των ρυπων?

                              Δηλαδη μετα απο τοσα χρονια, μαθαινω οτι ο δακτυλιος εγινε για να μειωθει το καυσαεριο στην Αθηνα?

                              Θεε μου, η κοιλια μου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                avel last edited by

                                Ο χρήστης After έγραψε:
                                Μα ο δακτυλιος εγινε για την αποσυμφορηση των αυτοκινητων ή των ρυπων?

                                Δηλαδη μετα απο τοσα χρονια, μαθαινω οτι ο δακτυλιος εγινε για να μειωθει το καυσαεριο στην Αθηνα?

                                Θεε μου, η κοιλια μου

                                Ασχετα απο το σκοπο του δακτυλιου, το ελευθερας στο δακτυλιο για Prius / Civic Hybrid / Lexus ___h δεν ειναι παρα ενα κινητρο για την αγορα αυτοκινητων φιλικοτερων προς το περιβαλλον και διαδοσης εναλλακτικων πηγων ενεργειας.

                                Απο κει και περα, η αποτελεσματικοτητα του μετρου του δακτυλιου αυτη καθ'αυτη ειναι τελειως διαφορετικη συζητηση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  freedomaki last edited by

                                  Ο χρήστης After έγραψε:
                                  Ενα πανασχημο αυτοκινητο, πανακριβο για αυτα που προσφερει, που ουσιαστικα ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ λιγοτερο απο ενα αντιστοιχο diesel, για οπου επιτρεπεται

                                  Για να μην παρεξηγηθώ, ομολογώ ότι δεν έχω καμία σχέση με την τεχνολογία του είδους και προσπαθώ να πληροφορούμαι από όσα διαβάζω. Αλλά... αν μιλάμε για οικονομία, πάω πάσο, ίσως έχετε δίκιο σχετικά με το diesel, αν μιλάμε όμως για 'καθαρότερο' περιβάλλον νομίζω ότι το diesel δεν είναι η καλύτερη λύση...
                                  Να απορρίψουμε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ως ανεπαρκές και να εξετάσουμε κάποιο άλλο υβριδικό μήπως θα ήταν πιο σωστό, από το να μιλάμε για diesel?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    after last edited by

                                    Ο χρήστης freedomaki έγραψε:

                                    Ενα πανασχημο αυτοκινητο, πανακριβο για αυτα που προσφερει, που ουσιαστικα ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ λιγοτερο απο ενα αντιστοιχο diesel, για οπου επιτρεπεται

                                    Για να μην παρεξηγηθώ, ομολογώ ότι δεν έχω καμία σχέση με την τεχνολογία του είδους και προσπαθώ να πληροφορούμαι από όσα διαβάζω. Αλλά... αν μιλάμε για οικονομία, πάω πάσο, ίσως έχετε δίκιο σχετικά με το diesel, αν μιλάμε όμως για 'καθαρότερο' περιβάλλον νομίζω ότι το diesel δεν είναι η καλύτερη λύση...
                                    Να απορρίψουμε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ως ανεπαρκές και να εξετάσουμε κάποιο άλλο υβριδικό μήπως θα ήταν πιο σωστό, από το να μιλάμε για diesel?

                                    Tα diesel ΜΟΛΥΝΟΥΝ

                                    Τα βενζινοκινητα, και το prius, ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ

                                    Εκει ειναι ολη η διαφορα

                                    Εγω ειμαι κατα του diesel σε οτι αφορα fun to drive, αλλα η αληθεια ειναι αληθεια

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostis20 last edited by

                                      Ο χρήστης freedomaki έγραψε:
                                      Αλλά... αν μιλάμε για οικονομία, πάω πάσο, ίσως έχετε δίκιο σχετικά με το diesel, αν μιλάμε όμως για 'καθαρότερο' περιβάλλον νομίζω ότι το diesel δεν είναι η καλύτερη λύση...

                                      Prius:109 gm/km CO2
                                      Clio 1,5 dci:114gm/Km CO2
                                      Δεν εχω βρει στοιχεια για τα οξειδεια του Αζωτου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kostis20 last edited by

                                        http://www.worldcarfans.com/8070724.004 ... -september
                                        Oριστε τα diesel...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          citastak last edited by

                                          Ο χρήστης After έγραψε:

                                          Ενα πανασχημο αυτοκινητο, πανακριβο για αυτα που προσφερει, που ουσιαστικα ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ λιγοτερο απο ενα αντιστοιχο diesel, για οπου επιτρεπεται

                                          Για να μην παρεξηγηθώ, ομολογώ ότι δεν έχω καμία σχέση με την τεχνολογία του είδους και προσπαθώ να πληροφορούμαι από όσα διαβάζω. Αλλά... αν μιλάμε για οικονομία, πάω πάσο, ίσως έχετε δίκιο σχετικά με το diesel, αν μιλάμε όμως για 'καθαρότερο' περιβάλλον νομίζω ότι το diesel δεν είναι η καλύτερη λύση...
                                          Να απορρίψουμε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ως ανεπαρκές και να εξετάσουμε κάποιο άλλο υβριδικό μήπως θα ήταν πιο σωστό, από το να μιλάμε για diesel?

                                          Tα diesel ΜΟΛΥΝΟΥΝ

                                          Τα βενζινοκινητα, και το prius, ΡΥΠΑΙΝΟΥΝ

                                          Εκει ειναι ολη η διαφορα

                                          Εγω ειμαι κατα του diesel σε οτι αφορα fun to drive, αλλα η αληθεια ειναι αληθεια

                                          Μπορεις να εξηγησεις σε παρακαλώ τι εννοείς;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyote last edited by

                                            εγω λέω ΑΛΟΓΑ να είναι και ότι νανε!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 6 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr