Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορά SUV!
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Αγορά SUV!
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 23 / 26
    Εκτός Δρόμου
    73
    501
    1163
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      medst98 last edited by

      Διάβασα στο περιοδικό CAR (Απριλίου ή Μαίου) για το 3θυρο GV:
      απόσταση φρεναρίσματος 100-0 45,5m
      κατανάλωση 14,5λ/100χλμ μέγιστη - 13.2λ/100χλμ μέση.
      Αλλά θα μου πείτε, πότε υπήρξαν κοινά αποτελέσματα μετρήσεων στον Τύπο ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        afonic last edited by

        Άστο αυτό, άμα το πιάσουμε το θέμα με τα αποτελέσματα...

        Πάντως να πω ότι στην παρουσίαση των GV 1.6 και 2.0 στους 4Τροχούς, το 1.6 περιέργως έκανε 1.5 μέτρο παραπάνω στο 120-0. Παίζουν ρόλο και οι συνθήκες δοκιμής πάντως, ειδικά η κατάσταση του οδοστρώματος.

        Όπως είπα δεν θέλω να δείξω ότι το Vitara είναι το καλύτερο όλων, άλλωστε δεν υπάρχει κάτι τέτοιο αντικειμενικά αλλά εξαρτάται από τις ανάγκες του καθενός. Απλώς επισημαίνω ότι τα πίσω ταμπούρα δεν είναι και τόσο σημαντικός λόγος ώστε να προβληματίζεται κάποιος για την αγορά του ή όχι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          stormold last edited by

          Πάντως ένα σύστημα δισκοφρένων πίσω ανεβάζει την τιμή περίπου στα 1000euro. Τουλάχιστον τόσο κόστισαν στο Astra που τα έβαλα εξτρά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            medst98 last edited by

            Παρατήρησες διαφορά στο φρενάρισμα;

            υ.γ.υπάρχει αντίστοιχη δυνατότητα για το GV?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              afonic last edited by

              Ο χρήστης Storm έγραψε:
              Πάντως ένα σύστημα δισκοφρένων πίσω ανεβάζει την τιμή περίπου στα 1000euro. Τουλάχιστον τόσο κόστισαν στο Astra που τα έβαλα εξτρά...

              Πολλά λες. Δεν έχει σχέση η τιμή σαν έξτρα (περιελάμβανε και εγκατάσταση τουλάχιστον?) με κόστος σαν πρώτη ύλη και κατασκευή από το εργοστάσιο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stormold last edited by

                Ο χρήστης afonic έγραψε:

                Πάντως ένα σύστημα δισκοφρένων πίσω ανεβάζει την τιμή περίπου στα 1000euro. Τουλάχιστον τόσο κόστισαν στο Astra που τα έβαλα εξτρά...

                Πολλά λες. Δεν έχει σχέση η τιμή σαν έξτρα (περιελάμβανε και εγκατάσταση τουλάχιστον?) με κόστος σαν πρώτη ύλη και κατασκευή από το εργοστάσιο.

                Πολλά λέω? Νομίζεις! Μετά από κονέ κατάφερα και μου μείωσαν την τιμή στα 700euro μαζί με την τοποθέτηση.
                Και ξέρεις γιατί είναι ακριβά? Γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν στην Ελλάδα και τα φέρνουν με ειδική παραγγελία από εξωτερικό. Το κιτ εκτός των άλλων περιλαμβάνει και το ειδικό συρματόσχοινο καθώς και κάποια καλώδια για το ABS.

                Προς medst98
                Περίμενα το ΚΙΤ περίπου 3 μήνες από Γερμανία, τελικά ήρθε με την περέμβαση τρίτου και το έβαλα σε ειδικό συνεργείο της Opel γιατί το εξουσιοδοτημένο που πήγαινα δεν το εμπιστευόμουνα ιδιαίτερα...

                Με ταμπούρα απλά καταλάβαινα ότι το κύριο φρενάρισμα έπεφτε στους μπροστινούς τροχούς το οποίο σε μεγάλες ταχύτητες γινόταν αισθητό στους επιβάτες. Το φρένο είχε σπογγώδη αίσθηση ενώ το ABS έμπαινε πολύ συχνά σε ξαφνικό φρενάρισμα. Τέλος η χρήση του φρένου ήταν περισσότερο συχνή.

                Με τους δίσκους πίσω τα παραπάνω χάθηκαν εντελώς και το ABS μπαίνει μονο όταν πρέπει. Φυσικά το αυτοκίνητο απέκτησε σφυρίγματα, τρίξιμο κατά την εκκίνηση με όπισθεν σε χαμηλές θερμοκρασίες, αύξηση κόστους συντήρησης (τακάκια-δίσκοι, μπρος-πίσω).

                Επίσης το αυτοκίνητο απέκτησε περισσότερο απόλυτο φρενάρισμα το οποίο σε ακαριαίο φρενάρισμα με μέτρια ελαστικά προκαλεί στιγμιαίο μπλοκάρισμα τροχών, έναρξη ABS, απεμπλοκή και δυστυχώς πιθανότητα τρακαρίσματος με μπροστινό αυτοκίνητο. Ειδικά με ελαφρύ πάγο κάτω, το αυτοκίνητο σε απαλό φρενάρισμα γλυστράει με το ABS να παίζει αρνητικό ρόλο αφού κατά την απεμπλοκή δεν αφήνει το αυτοκίνητο να σταματήσει.

                Από την δική μου εμπειρία, πιστεύω πλέον ότι για αυτοκίνητα στα 1400/1600cc, με ιπποδυνάμεις μέχρι 110 άλογα η λύση δίσκοι-ταμπούρα ίσως να είναι καλύτερη λύση για Ελληνικούς δρόμους και ταχύτητες μέχρι 160-170χαω. Την αντίθετη άποψη είχα στην Γερμανία όπου οι δρόμοι έχουν πορώδη υφή και το ελαστικό αποκτά καλύτερη πρόσφυση και τριβή στο οδόστρωμα οπότε το ακαριαίο φρενάρισμα έχει την μορφή τριβής και όχι γλυστρίματος.

                Πολλά λέω ε? Σόρυ ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  afonic last edited by

                  Ο χρήστης Storm έγραψε:

                  Πάντως ένα σύστημα δισκοφρένων πίσω ανεβάζει την τιμή περίπου στα 1000euro. Τουλάχιστον τόσο κόστισαν στο Astra που τα έβαλα εξτρά...

                  Πολλά λες. Δεν έχει σχέση η τιμή σαν έξτρα (περιελάμβανε και εγκατάσταση τουλάχιστον?) με κόστος σαν πρώτη ύλη και κατασκευή από το εργοστάσιο.

                  Πολλά λέω? Νομίζεις! Μετά από κονέ κατάφερα και μου μείωσαν την τιμή στα 700euro μαζί με την τοποθέτηση.
                  Και ξέρεις γιατί είναι ακριβά? Γιατί πολύ απλά δεν υπάρχουν στην Ελλάδα και τα φέρνουν με ειδική παραγγελία από εξωτερικό. Το κιτ εκτός των άλλων περιλαμβάνει και το ειδικό συρματόσχοινο καθώς και κάποια καλώδια για το ABS.

                  Εννοώ ότι λες υπερβολικά πολλά άμα νομίζεις ότι θα ήταν τέτοιου μεγέθους το κόστος που θα είχε παραπάνω ανά αυτοκίνητο η Suzuki αν ερχόντουσαν με δίσκους πίσω. Ούτε το ένα δέκατο δεν είναι. Δεν αμφισβητώ πόσα πλήρωσες για να βάλεις δισκόφρενα στο Όπελ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stormold last edited by

                    Ο χρήστης afonic έγραψε:
                    Εννοώ ότι λες υπερβολικά πολλά άμα νομίζεις ότι θα ήταν τέτοιου μεγέθους το κόστος που θα είχε παραπάνω ανά αυτοκίνητο η Suzuki αν ερχόντουσαν με δίσκους πίσω. Ούτε το ένα δέκατο δεν είναι. Δεν αμφισβητώ πόσα πλήρωσες για να βάλεις δισκόφρενα στο Όπελ.

                    ουπς! σημειώσατε λάθος!....
                    σίγουρα αν ήταν στο βασικό εξοπλισμό δεν θα είχαν 1000euro ούτε 700, ούτε 500 αλλα κάπου γύρω στα 300.
                    Aπό την άλλη ένας φίλος που δουλεύει σε κεντρική αντιπροσωπεία μου είπε ότι υπάρχει τεράστιο παγκόσμιο στοκ σε ταμπούρα οπότε οι εταιρείες θα συνεχίζουν να βάζουν μέχρι να εξαντληθεί. Τουλάχιστον για 10 χρόνια ακόμα τα ταμπούρα θα μπαίνουν όπου βρουν ευκαιρία αφού υπάρχουν βιομηχανίες που φτιάχνουν ταμπούρα και έχουν υπογράψει μακροχρόνια συμβόλαια κατασκευής.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Δεν φταίνε μόνο οι πίσω δίσκοι για τυχόν αλλαγή στο φρενάρισμα. Η συμμετοχή των πίσω φρένων στο συνολικό φρενάρισμα εξαρτάται και από τη ρύθμιση του κατανομέα πίεσης που συχνά είναι ρυθμισμένος έτσι ώστε να μην πιάνουν πολύ τα πίσω φρένα (για αποφυγή τυχόν τετακέ αν κάποιος φρενάρει σε στροφή με βρεγμένο οδόστρωμα). Με αλλαγή ρύθμισης (που θα έπρεπε να γίνεται και όποτε κάποιος αλλάζει ελατήρια/αμορτισέρ !!) τα πράγματα βελτιώνονται αισθητά ακόμα και με ταμπούρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fokion_sportage last edited by

                        Ο χρήστης afonic έγραψε:
                        Ποιο είναι σχετικό περιοδικό? Μήπως το 4x4 Magazine? Aχαχαχα!

                        και οχι μονο axaxaxaxaxa

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • sprsk
                          sprsk last edited by

                          Γεία σας και απο εμένα . Επειδή μετά απο πολλά τελικά επέλεξα και εγώ να προβώ στην αγορά SUV μήπως γνωρίζει κανείς τι παίζει με το Diesel . Είμαι κάτοικος Αθήνας αλλά δεν με ενδιαφέρει η κίνηση εντος πόλης.
                          Μπορώ να αγοράσω ?
                          Ποίες επιλογές θεωρείτε αξιόλογες στην κατηγορία αυτή ?
                          Κόστος αγοράς έως 36.000€ με κριτήρια : Α)την ποιότητα κατασκευής , Β)την συναρμογή , Γ)την κίνηση εντός εκτός 'χωρίς ακρότητες Δ):) ' την καλή οδηγηκή συμεριφορά στην άσφαλτο (προορισμός ---> το ταξίδι !!!) και Ε)την καλή ποιότητα κύλησης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fokion_sportage last edited by

                            Για το θεμα Αθηνα και diesel το μονο που γνωριζω ειναι οτι αν εχεις εξοχικο σε καποιο περιφεριακο δημο. ( Σπατα π.χ. Σουνιο κ.λ.π. ) μπορεις να παρεις με την - ανεφαρμοστη μεχρη στιγμης πρακτικα- απαγορευση του να μπεις στην αθηνα....

                            εχω ακουσει καλες γνωμες απο ανθρωπους που εχουν το sorento... αλλα μεχρι εκει... εγω δεν εχω προσωπικη πειρα...

                            Πολλοι θα προτεινουν πολλα. Ταπεινη μου γνωμη αν για οποιοδηποτε λογο το κυκλοφωρεις οπως πρεπει καλο ειναι να εχεις κοντα και αχρειαστα να ειναι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              afonic last edited by

                              To νέο RAV4 και το GV είναι κορυφαία για τη χρήση που θες κατά τη γνώμη μου. Από κοντά και το νέο Santa Fe.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasdaris last edited by

                                Επειδή το θέμα είναι ενδιαφέρον, να κάνουμε ένα νέο θέμα με τίτλο 'Αγορά SUV! #2' ώστε να συζητούνται τα νέα μοντέλα? Καλό είναι το υπάρχων να κλειδωθεί....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  afonic last edited by

                                  Γιατί αυτό τι έχει?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pajerinho last edited by

                                    Κόστος αγοράς έως 36.000€ με κριτήρια : Α)την ποιότητα κατασκευής , Β)την συναρμογή , Γ)την κίνηση εντός εκτός 'χωρίς ακρότητες Δ) ' την καλή οδηγηκή συμεριφορά στην άσφαλτο (προορισμός ---> το ταξίδι !!!) και Ε)την καλή ποιότητα κύλησης.

                                    Πάρε την Alfa Crosswagon 1.9jtd να ευχαριστιέσαι ταξίδι και να έχεις χαμηλή κατανάλωση και επιδώσεις και οδική συμπεριφορά και να μην ανέβεις πάνω απ' τα 2.0λιτρα και να έχεις και 4κίνηση να πηγαίνεις σε κανά χωματόδρομο. Τιμή δεν ξέρω, αλλά κάπου στα λεφτά που ψάχνεις πρέπει να παίζει.
                                    Άποψή μου φυσικά, καθώς καταλαβαίνω ότι δεν πολύ ενδιαφέρεσαι για off road διαδρομές

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      bebes last edited by

                                      Σχετικά με τα ταμπούρα και την υγρασία έχω να πω οτι, όταν το ταμπούρο πάρει λίγο υγρασία χάνει μέρος της αποτελεσματικότητας του.
                                      Οταν ήταν να περάσω ΚΤΕΟ μετησα τα φρένα και είχα ενα μικροπροβληματάκι πίσω. Ο μηχανικός μου είπε 'μη τυχόν και το πλύνω πρίν πάω στο ΚΤΕΟ, γιατί αν κρατήσει υγρασία το ταμπούρο θα έχω ανομοιόμορφο φρενάρισμα'.
                                      Οχι οτι δεν πιάνει, αλλά...
                                      Σχετικά με τους δίσκους έχουν πρόβλημα στο νερό όταν μπουν ζεστοί (καυτοί)
                                      και το κόστος τους πρέπει να είναι πολύ χαμηλό. Ο αδερφός μου που πήρε το Αστρα 1,6 τα πλήρωσε επιπλέον 200

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stormold last edited by

                                        [quote='bebes']Ο αδερφός μου που πήρε το Αστρα 1,6 τα πλήρωσε επιπλέον 200

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • sprsk
                                          sprsk last edited by

                                          Πάρε την Alfa Crosswagon 1.9jtd να ευχαριστιέσαι ταξίδι και να έχεις χαμηλή κατανάλωση και επιδώσεις και οδική συμπεριφορά και να μην ανέβεις πάνω απ' τα 2.0λιτρα και να έχεις και 4κίνηση να πηγαίνεις σε κανά χωματόδρομο. Τιμή δεν ξέρω, αλλά κάπου στα λεφτά που ψάχνεις πρέπει να παίζει.
                                          Άποψή μου φυσικά, καθώς καταλαβαίνω ότι δεν πολύ ενδιαφέρεσαι για off road διαδρομές

                                          Δεν εχεις άδικο δεν με ενδιαφέρει να έχει of road επιδόσεις κορυφής , απλά να έναι αξιοπρεπές, μου αρέσει όμως το στύλ των SUV και όχι των station

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • sprsk
                                            sprsk last edited by

                                            Το θέμα είναι τι παίζει με τα Diesel και πώς μπορώ να το αγοράσω .
                                            Εχω μόνιμη κατοικία Αθήνα μεν αλλά το θέλω για 2ο αυτοκίνητο (εκδρομές και επαρχία )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 23 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr