-
Ο χρήστης tsardaklis έγραψε:
Ρε παιδια που πηγε η alfa απο τη Θεσ/νικη; Στη Μοναστηριου μου ειπε ο κολητος μου οτι εκλεισε, στην Εθν. Αντιστασης εγινε Daihatsu ψαχνουμε να βρουμε για testdrive την sportwagon και δεν ξερουμε που να παμε.Νομίζω πως ειναι στο δρόμο για Χαλκιδική, αμέσως μετά τη mazda. Δεν ξερω αν έχουν ανοίξει ακόμα.
-
Aπο το review του Clarkson στο Lexus IS 250
Then there’s the stereo, which has (a lot) more power than the engine, and the price. Take into account the list of standard goodies and this car costs not hundreds but thousands of pounds less than a BMW 3-series. It’s better looking than a 3-series too. In fact it’s better looking than a Mercedes C-class, an Audi A4 and a Jaguar X-type. Obviously, in this sector of the market,**I’d take the Alfa Romeo 159 because that has a soul that the Lexus is missing.**But if you don’t want to be plagued with breakdowns, the IS 250 does appear to be a good bet.
Buy a Lexus and you are demonstrating two things. First that you are a man, and second that you are not interested in a car’s power or handling. This, it seems, is not something women find attractive.
Think about this, before you say no to that Alfa. -
190 σελίδες, αδύνατον να τις ανοίξω όλες. Zαλίστηκα τόσο πολύ που πήγα και ...την παράγγειλα: 2.2 distinctive σε γκρι.
-
Καλά της έκανες!!!
-
Ο χρήστης angel rabbit έγραψε:
190 σελίδες, αδύνατον να τις ανοίξω όλες. Zαλίστηκα τόσο πολύ που πήγα και ...την παράγγειλα: 2.2 distinctive σε γκρι.Μπράβο!!
Καλορίζικη κ καλοτάξιδη η κούκλα σου, με πολλά, ασφαλή κ γεμάτα ηδονή χιλιόμετρα! -
Εσωτερικό τι χρώμα διάλεξες ;
-
Ο χρήστης JohnnyWalker έγραψε:
190 σελίδες, αδύνατον να τις ανοίξω όλες. Zαλίστηκα τόσο πολύ που πήγα και ...την παράγγειλα: 2.2 distinctive σε γκρι.
Μπράβο!!
Καλορίζικη κ καλοτάξιδη η κούκλα σου, με πολλά, ασφαλή κ γεμάτα ηδονή χιλιόμετρα!Σε ευχαριστώ!
Στην υγειά σου Johnny -
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
:yahoo:Εσωτερικό τι χρώμα διάλεξες ;
Mαύρο/Mπεζ Alfatex (150)
Tο εξωτερικό είναι το Γκρι Vessuvio (566) -
Ο χρήστης angel rabbit έγραψε:
:yahoo:
Εσωτερικό τι χρώμα διάλεξες ;
Mαύρο/Mπεζ **Alfatex **(150)
Τέλειο υλικό, καλύτερο κι από δέρμα (για μένα)
Της 159 ήταν πολύ καλό.
-
Alfa 159 SW - DVD/Media
http://www.alfa-news.ch/index.cfm?call= ... der&id=157
http://alfisti.net/alfa-galerie/albums/ ... /seite.jpgRing
http://img438.imageshack.us/img438/7610/159013oy.jpg
http://img79.imageshack.us/img79/8066/159023dg.jpg -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Aπο το review του Clarkson στο Lexus IS 250Then there’s the stereo, which has (a lot) more power than the engine, and the price. Take into account the list of standard goodies and this car costs not hundreds but thousands of pounds less than a BMW 3-series. It’s better looking than a 3-series too. In fact it’s better looking than a Mercedes C-class, an Audi A4 and a Jaguar X-type. Obviously, in this sector of the market,I’d take the Alfa Romeo 159 because that has a soul that the Lexus is missing.But if you don’t want to be plagued with breakdowns, the IS 250 does appear to be a good bet.
Buy a Lexus and you are demonstrating two things. First that you are a man, and second that you are not interested in a car’s power or handling. This, it seems, is not something women find attractive.
Think about this, before you say no to that Alfa.Plague δεν ειναι η πανουκλα?
-
Ναι. Ως ρήμα χρησιμοποιείται στο άρθρο για να υποδηλώσει ουσιαστικά 'να φας στη μάπα'.
(Sorry, ειναι νωρίς, δεν μου έρχεται καταλληλότερη φράση στο μυαλό... )
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Aπο το review του Clarkson στο Lexus IS 250
Then there’s the stereo, which has (a lot) more power than the engine, and the price. Take into account the list of standard goodies and this car costs not hundreds but thousands of pounds less than a BMW 3-series. It’s better looking than a 3-series too. In fact it’s better looking than a Mercedes C-class, an Audi A4 and a Jaguar X-type. Obviously, in this sector of the market,I’d take the Alfa Romeo 159 because that has a soul that the Lexus is missing.But if you don’t want to be plagued with breakdowns, the IS 250 does appear to be a good bet.
Buy a Lexus and you are demonstrating two things. First that you are a man, and second that you are not interested in a car’s power or handling. This, it seems, is not something women find attractive.
Think about this, before you say no to that Alfa.Plague δεν ειναι η πανουκλα?
to plague: μαστίζω
IΣΩΣ είμαι λοιπόν μαζοχιστής, αλλά διάλεξα την 159 για να μαστίζομαι τα επόμενα χρόνια από breakdowns... ό γολγοθάς μου αρχίζει σε λίγες μέρες που θα την παραλάβω.
Λέω IΣΩΣ, γιατί στην 30χρονη οδηγική ζωή μου ο τυχαίος παράγοντας ήταν τόσο καθοριστικός, που έχω σταματήσει να πιστεύω στην απόλυτη αξιολόγηση αξιοπιστίας και στα κλισέ που επικρατούν:Tο πιο φτηνό (πρώτο μου) Iταλικό πουλήθηκε μετά από γολγοθά 80k χλμ σε άσφαλτο και χώμα πάντα στην τσίτα. Σε 2 χρόνια δεν έμεινε ποτέ, δεν σκούριασε και δεν ζήτησε ούτε ένα ανταλλακτικό πέραν των σέρβις.
Tο πρώτο γιαπωνέζικο της γυναίκας μου είχε τα μύρια προβλήματα, έλλειψη ανταλακτικών και πουλήθηκε σε 12 μήνες.
Tο πιο ακριβό Iταλικό που αγόρασα ποτέ απέκτησε (επώνυμο) συναγερμό και μαζί 1000 ηλεκτρικά προβλήματα που με ανάγκασαν να το πουλήσω γρήγορα.
Tο Γερμανικό που διάλεξε πριν λίγους μήνες 20χρονη φίλη μας σαν πρώτο της αυτοκίνητο έχει μείνει στα συνεργεία 10 εργάσιμες με προβλήματα σε καταλύτη και εγκέφαλο πριν συμπληρώσει 1500 χλμ.
Aν πάω και στους αγώνες, εκεί μπερδεύτηκα ανεπανόρθωτα.
Tο έτος 2000 με ένα μεταχειρισμένο Iταλικό 1100, κάναμε 1300 χλμ χωμάτινων ειδικών σε μια χρονιά με 6/6 τερματισμούς.
Tην επόμενη χρονιά το αλλάξαμε με ένα πιο 'ξεκούραστο' Γιαπωνέζικο 1600, τερμάτισε 1/7, μένοντας 2 φορές στο πρώτο μισό της πρώτης ειδικής.
Tο πρώτο και τελευταίο N4 που νοικιάσαμε έμεινε από μετάδοση πριν τον αγώνα, σε ένα χωράφι μετά από 100 μέτρα δοκιμών, επισκευάστηκε και τερμάτισε 3ήμερο αγώνα μετά από μύρια προβλήματαMετά από αυτά και άλλα πολλά, έχω σοβαρό πρόβλημα να κατανοήσω τα κλισέ που επικρατούν και διαλέγω για μένα και την οικογένεια μοντέλα από Eυρώπη και Iαπωνία με την καρδιά, αφήνοντας τη θεά τύχη (και τους πολυεθνικούς προμηθευτές εξαρτημάτων) να αποφασίσουν για την εξέλιξη της πανούκλας την οποία μπορεί και να κολήσω.
-
Ο χρήστης angel rabbit έγραψε:
Mετά από αυτά και άλλα πολλά, έχω σοβαρό πρόβλημα να κατανοήσω τα κλισέ που επικρατούν και διαλέγω για μένα και την οικογένεια μοντέλα από Eυρώπη και Iαπωνία με την καρδιά, αφήνοντας τη θεά τύχη (και τους πολυεθνικούς προμηθευτές εξαρτημάτων) να αποφασίσουν για την εξέλιξη της πανούκλας την οποία μπορεί και να κολήσω.
Mάλιστα τα μεγαλύτερα κλισέ και τις πιο κολλημένες αντιλήψεις
τις ακούς εδώ μέσα που υποτίθεται οτι
ως αυτοκινητόφιλοι έχουμε μια καλύτερη γνώση της αγοράς και του τί συμβάινει. -
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Χθες την πηρα για μια βολτα.
Το εσωτερικο πολυ ομορφο και καλοφτιαγμενο.
Η θεση οδηγησης καλη αν και θα την ηθελα λιγο πιο χαμηλη.
Το χειροφρενο σε τελειως αβολη θεση (πολυ δεξια).
Ξεκιναμε και...θελει αρκετο γκαζι για να ξεκινησει...ο συμπλεκτης ελαφρυς και προοδευτικος, το πενταλ του γκαζιου με πολυ μικρη διαδρομη ως το τερμα -ισως και επιτηδες για να μπορεις να επιταχυνεις γρηγορα καθως το αρκετο βαρος δεν κρυβεται.
Ο μοχλος με μικρες και σαφεις διαδρομες αλλα αρκετα σφιχτος και λιγο σκαλωνε απο 1η σε 2α και 3η.
Οι στροφες ανεβαινουν με καλο εως πολυ καλο ρυθμο αλλα μαζι παραγεται και ενα οχι ακριβως ενοχλητικο αλλα περιεργο σφυριγμα.
Οταν αφηνεις το γκαζι αργουν να κατεβουν (λες και εχει πολυ βαρυ σφονδυλο) και σε γρηγορη αλλαγη απο 1η σε 2α παρουσιαζεται κλωτσημα.
Οι αναρτησεις σε καλο εως μετριο οδοστρωμα ειναι ενδοτικες και αθορυβες, σε κακο οδοστρωμα (κατεβασμα την Μαρινου Αντυπα - ο δρομος απο το Πρακτικερ για το Φοινικα) κανουν θορυβο και σε μερικα σημεια (με μολις 40 χλμ/ωρα) τερματιζουν οι μπροστα.
Το τιμονι αμεσο και γρηγορο αλλα η αισθηση του λιγο αποκομμενη (καμμια αντιδραση στον παραπανω δρομο).
Το κρατημα αρκετα εως πολυ καλο αλλα σχεδον καμμια ρυθμισιμοτητα (στη στροφη αν αφησεις το γκαζι μαζευει μονο τη μουρη ενω ο κωλος μενει στην τροχια του).
Συνολικα μπορω να πω πως μου αρεσει, αν ηταν δικο μου θα αλλαζα τα ελατηρια με σκληροτερα και θα εκανα κατι για τα καθισματα καθως πασχουν λιγο στην πλευρικη στηριξη.Οπως βλεπετε δεν ειμαι απο τους κολλημενους αντι-οτιδηποτε, απλα σχολιασα την περιγραφη του Clarkson...
Συμφωνω για το θεμα τυχης 99%.
Το δικο μου Focus (2/2001) δεν εβγαλε τιποτε, το ιδιο και του πεθερου μου (5/2002) που το εδωσε στο Χατζη και πηρε το Mondeo (6/2005) και παλι δεν του εχει βγαλει τιποτε.
Κολλητου που εχει το Focus (11/2001) του εχει βγαλει διαφορα μικρα αλλα οχι και τοσο φτηνα προβληματα και δεν ειναι ευχαριστημενος.
Οποτε ο παραγοντας τυχη παιζει μεγαλο ρολο. -
Ο χρήστης angel rabbit έγραψε:
190 σελίδες, αδύνατον να τις ανοίξω όλες. Zαλίστηκα τόσο πολύ που πήγα και ...την παράγγειλα: 2.2 distinctive σε γκρι.Καλορίζικη κι απο μένα. Εβαλες τίποτα έξτρα; (π.χ xenon) και πόσο πήγε το μαλλί ;Αν επιτρέπεται βέβαια αλλιώς ξέχνα το.
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
190 σελίδες, αδύνατον να τις ανοίξω όλες. Zαλίστηκα τόσο πολύ που πήγα και ...την παράγγειλα: 2.2 distinctive σε γκρι.
Καλορίζικη κι απο μένα. Εβαλες τίποτα έξτρα; (π.χ xenon) και πόσο πήγε το μαλλί ;Αν επιτρέπεται βέβαια αλλιώς ξέχνα το.
Eυχαριστώ
Mαλλί 35 k, οι τιμές δημοσιεύονται παντού.
Eξτρα το μεταλλικό χρώμα μόνο
Έδωσα 20k και το ...(ε, να μην πω τι) που αγάπησα πολύ για 5 1/2 χρόνια -
Ο χρήστης angel rabbit έγραψε:
190 σελίδες, αδύνατον να τις ανοίξω όλες. Zαλίστηκα τόσο πολύ που πήγα και ...την παράγγειλα: 2.2 distinctive σε γκρι.
Καλορίζικη κι απο μένα. Εβαλες τίποτα έξτρα; (π.χ xenon) και πόσο πήγε το μαλλί ;Αν επιτρέπεται βέβαια αλλιώς ξέχνα το.
Eυχαριστώ
Mαλλί 35 k, οι τιμές δημοσιεύονται παντού.
Eξτρα το μεταλλικό χρώμα μόνο
Έδωσα 20k και το ...(ε, να μην πω τι) που αγάπησα πολύ για 5 1/2 χρόνιαευχαριστώ
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
190 σελίδες, αδύνατον να τις ανοίξω όλες. Zαλίστηκα τόσο πολύ που πήγα και ...την παράγγειλα: 2.2 distinctive σε γκρι.
Καλορίζικη κι απο μένα. Εβαλες τίποτα έξτρα; (π.χ xenon) και πόσο πήγε το μαλλί ;Αν επιτρέπεται βέβαια αλλιώς ξέχνα το.
Eυχαριστώ
Mαλλί 35 k, οι τιμές δημοσιεύονται παντού.
Eξτρα το μεταλλικό χρώμα μόνο
Έδωσα 20k και το ...(ε, να μην πω τι) που αγάπησα πολύ για 5 1/2 χρόνιαευχαριστώ
καλορίζικη φίλε! να είσαι σίγουρος ότι θα την ερωτευτείς όπως ολές τις alfa romeo. Εκανα test drive την 1,9 και έχω τα καλύτερα να λέω
-
Ελπιζω να εβαλες και δερματινα καθισματα μεσα
Περιττο να πω οτι η μυρωδια τους τσακιζει κοκκαλα
Σε ζηλευουμε φιλε. καλοταξιδη η κουκλα!
Alfa Romeo 159 & 159TBi