-
ρε παιδιά το diesel ειναι πολυ καλύτερο για off road
ρωτηστε και κανεναν που εχει μαγαζί... (δεν εννοω εμένα)
εννοω του ατταρκ, http://www.tetrakinisi.gr κλπ.... -
Δεν νομίζω να έχει καλύτερους χώρους το cherokee, μάλλον το ανάποδο.
Ποιό diesel είναι καλύτερο για off road και απο ποιό βενζινοκίνητο είναι καλύτερο? Μην αναπαράγετε μύθους.
-
Αναπαράγω τις βόλτες που εχω κάνει
Το τράβηγμα είναι καλύτερο λόγω ροπής -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Αναπαράγω τις βόλτες που εχω κάνει
Το τράβηγμα είναι καλύτερο λόγω ροπήςOXOYOY!!! TO NTIZEL EINAI KALYTERO APO THN BENZINA!!
-
Για το πόσο κακό αυτοκίνητο είναι το cherokee έχω τοποθετηθεί πολλές φορές στο παρελθόν. Καταρχήν είσαστε σίγουροι ότι η 2.8CRD έκδοση έχει τόσο???
Μήπως τόσο στοιχίζει η 2,4 diesel???
Αν είναι έτσι πάντως έχω να πω τα εξής:
Πέρα απο τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος το cherokee 2.8 έχει και πίσω lsd διαφορικό. Μαζί με λεβιέ για επιλογή της μετάδοσης ανάμεσα
σε 2WD
4WD με ελεύθερο το κεντρικό διαφορικό
4WD με κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό
και 4WD κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό και κοντές σχέσεις.
Οπότε εδώ υπερτερεί σε σχέση με το GV.
(Aν έχουμε να κάνουμε με το 2.4 diesel τότε δεν υπάρχει κεντρικό διαφορικό και έχουμε τις επιλογές που είχαμε και στο προηγούμενο GV.)Με άλλα λόγια αν κάποιος ενδιαφέρεται για σοβαρό off-road και όχι απλά για χωματόδρομους και χιόνια ας το πάρει το cherokee. Αν είναι να το πάρει για το κινεί στην άσφαλτο, ε τότε ας κάνει μια μεγάλη χάρη στον εαυτό του και ας πάρει το GV.
Η μεγαλύτερη ροπή χρειάζεται εκτός δρόμου, αλλά εδώ μιλάμε για μεταδόσεις με αυτόματα κιβώτια και κοντές σχέσεις, οπότε δεν κάνει και τόσο μεγάλη διαφορά, το γεγονός ότι το cherokee είναι diesel...
-
To GV2.0 είναι πολύ καλύτερο εντός δρόμου, με παρόμοιες δυνατότητες εκτός, έχει παρόμοιες επιδόσεις και καίει λιγότερο απο το cherokee 2.8crd. Γλυτώνεις και απο το μπλέξιμο του ντίζελ, ενώ είναι και φθηνότερο σε ασφάλεια/τέλη.
Ε όχι και παρόμοιες εκτός!!!!!!!
Άμα σε ακούσουν οι Cherokάδες........
Όσο για εντός δρόμου μπορεί το GV να είναι πιο άνετο και πιο σταθερό στις μεγάλες ταχύτητες αλλά η αίσθηση της ροπής του 2.8CRD δεν συγκρίνεται με τίποτα.
Γενικά είναι εντελώς άλλη κατηγορία και δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.
Εγώ προσωπικά αν μου το επέτρεπαν τα οικονομικά μου δεν θα έπαιρνα το Pinin αλλά το Cherokee το diesel.
Ή θα έβαζα μερικά λεφτά ακόμα να πάρω το Pajero το 3.2Di-D που δεν παίζεται ούτε εκτός ούτε εντός!! -
Oπως λέει και ο meco το Cherokee είναι λίγο ψηλότερο, έχει (?) lsd πίσω και ίσως έχει μεγαλύτερες διαδρομές στην πίσω ανάρτηση αλαλ ζυγίζει 400+ κιλά περισσότερο. Στην πράξη οι δυνατότητές τους εκτός είναι παρόμοιες.
Αυτα μεταξύ μας, μη με ακούσουν οι ΤΣΕΡΟΚΑΔΕΣ
-
Δεν είναι ψηλότερο, στα 200mm είναι και τα δύο.
Εκεί που έχουν μεγάλη διαφορά είναι στις γωνίες εισόδου, φυγής και ράμπας (για μένα ένα απ' τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα του καινούριου GV, ειδικά σε σχέση με το παλιό) που δίνει στο Cherokee πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου.
Και ναι η διαδρομή της ανάρτησης είναι πολύ μεγαλύτερη, έχει και διπλάσια ροπή (και ως diesel σε πολύ χαμηλές στροφές), έχει και 6τάχυτο κιβώτιο (αν και εδώ μιλάμε για τ' αυτόματα), έχει και LSD πίσω, έχει και άκαμπτο άξονα. Όσο για το βάρος, δεν αναρωτήθηκες ποτέ γιατί είναι 400 κιλά βαρύτερο τη στιγμή που πάνω κάτω έχουν τις ίδιες διαστάσεις???
Μα για να είναι πιο στιβαρό και ανθεκτικό εκτός δρόμου.... -
Α μαλιστα
-
Ο χρήστης iperodigos έγραψε:
Αναπαράγω τις βόλτες που εχω κάνει
Το τράβηγμα είναι καλύτερο λόγω ροπήςOXOYOY!!! TO NTIZEL EINAI KALYTERO APO THN BENZINA!!
αυτό λέω
-
Ο χρήστης pajerinho έγραψε:
Δεν είναι ψηλότερο, στα 200mm είναι και τα δύο.
Εκεί που έχουν μεγάλη διαφορά είναι στις γωνίες εισόδου, φυγής και ράμπας (για μένα ένα απ' τα μεγαλύτερα μειονεκτήματα του καινούριου GV, ειδικά σε σχέση με το παλιό) που δίνει στο Cherokee πολύ μεγαλύτερες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου.
Και ναι η διαδρομή της ανάρτησης είναι πολύ μεγαλύτερη, έχει και διπλάσια ροπή (και ως diesel σε πολύ χαμηλές στροφές), έχει και 6τάχυτο κιβώτιο (αν και εδώ μιλάμε για τ' αυτόματα), έχει και LSD πίσω, έχει και άκαμπτο άξονα. Όσο για το βάρος, δεν αναρωτήθηκες ποτέ γιατί είναι 400 κιλά βαρύτερο τη στιγμή που πάνω κάτω έχουν τις ίδιες διαστάσεις???
Μα για να είναι πιο στιβαρό και ανθεκτικό εκτός δρόμου....Eεε στα 220 ή 210 δεν είναι το cherokee...
Στις γωνίες συμφωνώ.
Είναι βαρύτερο γιατί είναι μεγαλύτερο και γιατί όντως έχει πλαίσιο που αντέχει καλύτερα τις καταπονήσεις εκτός δρόμου.
Aλλά πες μου πόσοι θα τις εκμεταλευτούν αυτές τις παραπάνω δυνατότητες??? -
Eεε στα 220 ή 210 δεν είναι το cherokee...
Μπα όχι, στα 200mm είναι. Μάλιστα στο site της ελληνικής αντιπροσωπίας λέει 216 μπροστά, 198 πίσω (χαμηλότερο σημείο το πίσω διαφορικό υποθέτω).
Είναι βαρύτερο γιατί είναι μεγαλύτερο και γιατί όντως έχει πλαίσιο που αντέχει καλύτερα τις καταπονήσεις εκτός δρόμου.
Aλλά πες μου πόσοι θα τις εκμεταλευτούν αυτές τις παραπάνω δυνατότητες???Πιστεύω ότι απ' όλους αυτούς που έχουν πάρει Cherokee (και έχει γεμίσει η Ελλάδα) ούτε το 5% δεν τις χρησιμοποιεί
Προσωπικά το θεωρώ εντελώς χαζό να πληρώνεις για κάτι που δεν θα το χρησιμοποιήσεις ποτέ και γι' αυτό πιστεύω ότι για το υπόλοιπο 95% θα έκανε πολύ καλύτερη επιλογή αν έπαιρνε ένα SUV, για να μην πω ένα Audi quattro.
Εγώ το ανέφερα μόνο και μόνο γιατί νομίζω ότι οι off road δυνατότητες του Cherokee (ειδικά του 2.8CRD) δεν πρέπει ν' αμφισβητούνται. -
Γνωριζει καποιος περισσοτερες πληροφοριες για το Opel Antara που θα παρουσιαστει το Σεπτεμβρη στο Παρισι? Σε εκδοση πετρελαιου φαινεται καλη προταση.... (αν και η τιμη ειναι λογικη)
-
Ο χρήστης Troll έγραψε:
Γνωριζει καποιος περισσοτερες πληροφοριες για το Opel Antara που θα παρουσιαστει το Σεπτεμβρη στο Παρισι? Σε εκδοση πετρελαιου φαινεται καλη προταση.... (αν και η τιμη ειναι λογικη)Πιστεύω ότι θα είναι πιο ακριβό. Προς Χ3 τιμή το κόβω. (40,000+)
-
Aπο αρθρο των 4Τ...
'Οι τιμές θα ξεκινούν περίπου από τις 27.000 ευρώ και η επίσημη παρουσίαση του Antara αναμένεται στο προσεχές σαλόνι στο Παρίσι στις 30 Σεπτεμβρίου.''
Βρε λες?
-
Μακάρι!
Απλώς το πρωτότυπο ήταν πολύ χλιδή μέσα-έξω για να έχει μόνο τόσα. Αν και η τετρακίνηση του είναι πραγματική και όχι αυτόματες βλακείες φτηνά δεν είναι?
Αν ισχύει πάντως και ξεκινάει από εκεί (27 ή και 28,000) πάντως θα κλείσει πολλά σπίτια! (βλέπε κάτι κορεάτικα)
-
http://www.in.gr/auto/news/article.asp? ... tyID=47631
τιμή του 2,4 στη Γερμανία 27.000 ευρώ.
Άρα στην Ελλάδα με όλους τους φόρους....
Ειδικά το ντίζελ το κόβω στα επίπεδα του RAV-Diesel (από 34.000)υ.γ. Σχετικά με το νέο Honda H-RV υπάρχει τίποτα νεότερο ?
-
απο autotriti...
'Το Opel Antara θα παρουσιαστεί επίσημα στο κοινό στη διεθνή έκθεση στο Παρίσι (30 Σεπτεμβρίου με 15 Οκτωβρίου 2006). Η τιμή της έκδοσης βενζίνης των 2,4 λίτρων, ορίστηκε στη Γερμανία στα 26.850€. Στην Ελλάδα το Opel Antara αναμένεται στα τέλη του χρόνου (Νοέμβριο-Δεκέμβριο). Πριν όμως από εκείνη την περίοδο, θα έχουμε την ευκαιρία να… φιλοξενήσουμε στη χώρα μας αρκετά Antara, καθώς η πανευρωπαϊκή δημοσιογραφική παρουσίαση (και οδήγηση) του νέο SUV, έχει ήδη αποφασιστεί να πραγματοποιηθεί στη χώρα μας τον Οκτώβριο… '
Δηλαδη εδω ποσο θα κοστιζει?
Βαλε δασμους κλπ.... καλα 40 ?!!!Βασικα ψαχνω και εγω για ενα suv... αλλα ομολογω οτι εχω μπερδευτει...
θελω να πατα σταθερα στην ασφαλτο, ανετο εως χλιδατο στο εσωτερικο του (μιας και θα προοριζεται για ταξιδια και μονο), γρηγορο (~150 αλογα) αλλα οικονομικο, με υψηλα στανταρ ασφαλειας (απο 6 αεροσακους και πανω) και με ικανοποιητικους χωρους για αποσκευες. Οσο για τις εκτος δρομου δυνατοτητες... να διαθετει μονιμη τετρακινηση ή εστω επιλογη αυτης (πχ. νεο Rav4 ή X-rail). Δεν με ενδιαφερουν τοσο οι extreme off-road καταστασεις (για αυτη την περιπτωση εχω το Jimny με 30αρια λαστιχα), οσο το να μπορω να παω μια οικογενειακη εκδρομη και σε ενα σχετικα βατο χωματοδρομο και να μην κολλησω στην πρωτη λασπουρια.
Ημουν κατοχος ενος Rav4 MK2 facelift και ημουν ευχαριστημενος συνολικα αλλα το πουλησα για να παρω το Jimny (τοτε δεν ειχα οικογενεια ακομα). Tωρα, με 2 παιδια τα δεδομενα αλλαξαν.
Μεσα στις επιλογες μου ηταν...
παλι το Rav4 MK2 facelift (το καινουριο μου φαινεται πολυ ακριβο)
το G.Vitara 5θ
και το ....νεο Terios.
Δυστυχως το Τεριος το απεκλεισα λογω ποιοτητας κατασκευης και κακης σχεσης τιμης/αποδοσης.
Βλεπωντας ομως τα αρθρα περι επελευθερωσης του πετρελαιου στην Αθηνα, αποφασησα να περιμενω μεχρι τελος του χρονου για να 'χτυπησω' ενα πετρελαιοκινητο.
Το θεμα ειναι ποιο? -
Ο χρήστης Troll έγραψε:
**Βασικα ψαχνω και εγω για ενα suv... **αλλα ομολογω οτι εχω μπερδευτει...
Στο ψάξιμο είμαι κι εγώ. Μέχρι στιγμής, δεν έχω βρει κάποιο που να αξίζει τα λεφτά του περισσότερο από αυτό.
βέβαια, είναι στα crossover αλλά 20εκ εδαφική ανοχή, έχουν τα πιο πολλά SUV.
Me 43.300 -
Δηλαδή η υπόθεση πετρελαιοκίνητο SUV με τιμή κάτω από 30.000 είναι χαμένη από χέρι,με τα μέχρι στιγμής δεδομένα...
Με εξαίρεση το Tuscon, το οποίο βγαίνει στα 29.000 ευρώ τελική τιμή στην απλή έκδοση με μεταλλικό χρώμα.
Α,και τα πετρελαιοκίνητα sedici-sx4 που στην Ιταλία έμαθα ότι κοστίζουν γύρω στα 23.000. Έλα όμως που δε με καλύτπουν αισθητικά...
Τελικά μάλλον ζητάω πολλά...
Αγορά SUV!