Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εκκίνηση - Όριο στροφών με κρύο κινητήρα.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Εκκίνηση - Όριο στροφών με κρύο κινητήρα.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    92
    3242
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      nickolas

      ένας φίλος εδώ μέσα με 5άρα Ε60 είπε ότι είναι περίπου στις 5.000 σαλ

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        traveller last edited by

        Eγώ το πάω μέχρι 2000στρ/λεπ μέχρι η θερμοκρασία να ανέβει και να φτάσει στη μέση, όπως είναι πάντα. Καλά είναι;;

        Επίσης μερικά λάδια υποστηρίζουν ότι βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση. Λένε δηλαδή ότι είναι έτσι φτιαγμένα (λίγο κομπογιαννίτικη έκφραση αλλα δεν ξέρω πώς να το διατυπώσω) ώστε να βοηθούν τον κινητήρα , όταν είναι κρύος και εκκινεί.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
          Επίσης μερικά λάδια υποστηρίζουν ότι βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση. Λένε δηλαδή ότι είναι έτσι φτιαγμένα (λίγο κομπογιαννίτικη έκφραση αλλα δεν ξέρω πώς να το διατυπώσω) ώστε να βοηθούν τον κινητήρα , όταν είναι κρύος και εκκινεί.

          Χωρίς να είμαι σίγουρος, αυτό δεν σχετίζεται τόσο με την κρύα λειτουργία, όσο με την κρύα εκκίνηση.

          Δηλαδή αυτά τα λιπαντικά έχουν πρόσθετα υψηλής πίεσης, που δρουν σαν στερεά λιπαντικά πάνω στις μεταλλικές επιφάνειες. Έτσι στην εκκίνηση (κυρίως κρύα), που το λάδι δεν έχει προλάβει να διοχετευτεί εκεί που πρέπει, τα στερεά αυτά λιπαντικά, που προϋπάρχουν από προηγούμενη χρήση, μειώνουν την συντελεστή τριβής και κατά συνέπεια τις φθορές και τις απώλειες ισχύος.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            traveller last edited by

            Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:

            Επίσης μερικά λάδια υποστηρίζουν ότι βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση. Λένε δηλαδή ότι είναι έτσι φτιαγμένα (λίγο κομπογιαννίτικη έκφραση αλλα δεν ξέρω πώς να το διατυπώσω) ώστε να βοηθούν τον κινητήρα , όταν είναι κρύος και εκκινεί.

            Χωρίς να είμαι σίγουρος, αυτό δεν σχετίζεται τόσο με την κρύα λειτουργία, όσο με την κρύα εκκίνηση.

            Δηλαδή αυτά τα λιπαντικά έχουν πρόσθετα υψηλής πίεσης, που δρουν σαν στερεά λιπαντικά πάνω στις μεταλλικές επιφάνειες. Έτσι στην εκκίνηση (κυρίως κρύα), που το λάδι δεν έχει προλάβει να διοχετευτεί εκεί που πρέπει, τα στερεά αυτά λιπαντικά, που προϋπάρχουν από προηγούμενη χρήση, μειώνουν την συντελεστή τριβής και κατά συνέπεια τις φθορές και τις απώλειες ισχύος.

            α μάλιστα. Δηλαδή όντως στέκει και δεν κάποια μαρκετιγκ-ιστικη βλακειούλα.?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
              α μάλιστα. Δηλαδή όντως στέκει και δεν κάποια μαρκετιγκ-ιστικη βλακειούλα.?

              Τέτοια εντύπωση έχω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • J
                jim-theo last edited by

                Ολα τα λαδια με εστερικη βαση λογω των ηλεκτροστατικων ιδιοτητων των εστερων εχουν το χαρακτηριστικο να παραμενει αρκετη ποσοτητα τους προσκολημενη στα τοιχωματα του κινητηρα ακομη κι αν εχει να παρει μπρος ερκετες μερες με ενα εκ των αποτελεσματων κι αυτο που αναφερεις, οτι βοηθουν δηλαδη στο κρυο ξεκινημα αναλογα βεβαια και του ιξωδους τους για να μην μπερδευομαστε ετσι!
                Ποια εχουν τωρα εστερικη βαση, νομιζω ειναι γνωστα αλλα θα αναφερω μερικα οπως Amsoil, Motul, Redline, Mobil1 κλπ και ειναι ο λογος που συχνα καποιοι που χρησιμοποιουσαν εστερικης βασης στο αυτοκινητο τους ανοιγοντας πχ κεφαλαρια λενε πως το μοτερ εχει ενα χαρακτηριστικο χρωμα και δεν ειναι τοσο 'καθαρο' σαν καινουριο οπως ειναι πχ με ενα αλλο λαδι που με αυτο το 'αξιοπιστο' οπτικο τεστ δειχνει πιο υγειες (σε θεμα με αναφορα στα λαδια καποιος ισχυριστηκε οτι με τα Mobil1 οταν ανοιξε το μοτερ ηταν πεντακαθαρο ενω με τα V300 που ειχε παλια ειχε αυτο το χρωμα ) που να΄ξεραν βεβαια πως συμβαινει ακριβως το αντιθετο, τελος παντων επανερχομαι σε παλιες συζητησεις και δεν πρεπει...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  miltellas last edited by

                  Από τα προαναφερθέντα λιπαντικά Group IV/V οι περιεχόμενοι εστέρες (Group V) είναι σε διαφορετικές αναλογίες και ποσότητες. Είναι και διαφορετικών ειδών ειδικά όταν πρόκειται για τα MOTUL ή RED LINE που είναι κατ'εξοχήν εστερικά λιπαντικά. Δυστυχώς, οι παρασκευαστές δεν αναφέρουν τις αναλογίες πολυαλφαολεφινών-εστέρων δηλ. πόσο Group IV και πόσο Group V είναι τα λιπαντικά τους.
                  Ο χρωματισμός του κινητήρα από τα MOTUL οφείλεται σε κάποιου είδους εστέρες (ονόματα δεν ξέρω - πατέντα είναι μάλλον) που δεν περιέχονται στο πακέτο των Mobil 1 και πιστεύω ούτε και στα AMSOIL (που απλώς γνωρίζω ότι τα τελευταία έχουν σύνθεση πολυαλφαολεφινών και διαφόρων εστέρων διβασικού οξέως με ασυναγώνιστο αποτέλεσμα). Η διαφορά στις αναλογίες τονίζεται και από την MOTUL που διαφημίζει τα 300V σαν εστερικά, το ίδιο κάνει και η RED LINE, όπως και η Silkolene στα PRO S. Αντίθετα ούτε τα AMSOIL ούτε και τα Mobil 1 προωθούνται ως εστερικά.
                  Συνήθως τα εστερικά προορίζονται για καθαρά εξειδικευμένη χρήση, πχ αγωνιστική όπου ζητείται μεγιστοποίηση της απόδοσης και της βραχυχρόνιας αξιοπιστίας σε υπερυψηλές θερμοκρασίες και μεγιστοποιημένες καταπονήσεις συνεχόμενης διάρκειας (απαιτήσεις ενός κανονικού αγώνα πρωταθλήματος), αλλά που αποδεικνύονται ανεπαρκή και πανάκριβα για μικτή χρήση λόγω μειωμένης αντοχής στο χρόνο-χρήση, προφανώς επειδή οι 'αγωνιστικοί' εστέρες έχουν αντικαταστήσει κάποια άλλα χρήσιμα πρόσθετα ή εστέρες όπως τα 'καθαριστικά', 'αντιοξειδωτικά', ή άλλους που βοηθούν στην εύκολη κρύα εκκίνηση και λειτουργία με συχνά σταμάτα-ξεκίνα κλπ που απαιτούνται σε πιο καθημερινά λιπαντικά. Για παράδειγμα το χαμηλό Pour Point είναι φυσική ιδιότητα των πολυαλφαολεφινών και τα 300V δεν χαρακτηρίζονται και τόσο από τα χαμηλά τους Pour Point, κάτι που ίσως να οφείλεται στην αυξημένη ποσότητα εστέρων και στην μειωμένη πολυαλφαολεφινών, ή γενικότερα στο μειωμένο πακέτο πρόσθετων ή εστέρων 'καθημερινής χρήσης' που αντικαταστάθηκε με το ανάλογο πακέτο 'υπερυψηλής απόδοσης' by MOTUL (και που οδηγεί στο φαινόμενο 'βαφής μετάλλων' των 300V).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    miltellas last edited by

                    Oυπς... πάλι στα λιπαντικά το γυρίσαμε!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
                      Κάθε σύστημα λίπανσης έχει, εκτός από την βαλβίδα by-pass που παρακάμπτει το φίλτρο λαδιού σε περίπτωση που το τελευτάιο έχει βουλώσει, την βαλβίδα ανακούφισης.

                      Όταν το λάδι είναι κρύο και οι στροφές ψηλές (πάνω από 3-4.000 σαλ) το λάδι δεν φιλτράρεται, περνάει σχεδόν όλο από τη βαλβίδα by-pass που βρίσκεται μέσα στο φίλτρο (αλλιώς το φίλτρο θα σκάσει). Ο κινητήρας δεν καλοπερνάει όταν είναι κρύος (πολύ κακή λίπανση) άσχετα με την καλή αίσθηση που έχει στην οδήγηση λόγω δυνατού συστήματος ανάφλεξης και ψεκασμού καυσίμου.

                      Το αυτοκίνητο όταν έχει πολύ κρύο μπορεί να κάνει 10-30 δευτερόλεπτα μέχρι να κυκλοφορήσει το λάδι. Μετά ξεκινάς κανονικά αλλά με χαμηλές στροφές και λίγο φορτίο. Ζεσταίνεται πιο γρήγορα και παράλληλα ζεσταίνεται και το κιβώτιο. Με λεπτά λάδια (συνθετικά) η λίπανση είναι πολύ καλύτερη όταν είναι κρύο.

                      Λάδια: Οι εστέρες στα λάδια με βάση ΡΑΟ μπαίνουν για να φουσκώνουν (καλύτερα να συντηρούνται) οι φλάντζες και να μην έχουν διαρροές.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        enginekiller last edited by

                        Ο χρήστης elteo έγραψε:
                        enginekiller

                        ανοίγεις και το καπό; ...είσαι άρρωστος Αντρέα...

                        Το κανω κυριως επειδη μετα απο παρκαρισμα στο σπιτι, βαζω κουκουλα στο αυτοκινητο οποτε και πρεπει να το ανοιξω λιγο γιατι αλλιως θα εγκλωβιστει μεσα και θα μετατραπει σε υγρασια...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          argyrismm last edited by

                          fgvb

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lefteris25 last edited by

                            Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                            Εγω προσεχω οταν φτασει το νερο στη σωστη θερμοκρασια(κανα 5λεπτο δηλαδη) περιμενω μετα κανα 10λεπτο και παραπανω για να αρχισω να το σκιζω. Οταν παω να σβησω το αφηνω να δουλεψει στο ρελαντι μερικα λεπτα και δεν το ταλαιπωρω τοσο πριν φτασω στο σπιτι. Ασε που ανοιγω παντα το καπω κανα 5λεπτο να φυγει η πολυ ζεστη... Αυτο που δεν ξερω ειναι αν σβησω και ξαναβαλω μπροστα μετα απο 20 λεπτα πχ τι γινεται; Ποσο εχει κρυωσει και ποσο κρυωνει ανα ωρα πχ;

                            με τρομααααααζεις!
                            no offence ομως μηπος του κανεις αλλαγη λαδιων και μετα απο καθε βολτα?

                            αν ειναι να χαλασει ετσι...αστο να χαλασει το μπουρδ$%#$%

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              silencer51 last edited by

                              Ήρεμα βρε enginekiller! Είπαμε σεβασμός και φροντίδα στα αμαξάκια μας αλλα όχι κι έτσι...

                              Εγώ περιμένω μέχρι ο δείκτης θερμοκρασίας να φτάσει στο 1/4 και μετα αρχίζω το σκίσιμο. Μέχρι τότε το πολύ 3000 στροφές.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                leonp last edited by

                                Όταν τα λάδια είναι παγωμένα - εκτός του ότι δεν λιπαίνουν καλά - η πίεση μετά την αντλία λαδιού είναι μέγιστη (μάλιστα το περισσότερο λάδι δεν φιλτράρεται) και μετά την αντλία η πίεση του λαδιού πέφτει πολύ γρήγορα ενώ η ροή του λαδιού είναι ελάχιστη. Ο κινητήρας λειτουργεί με ελάχιστη λίπανση.

                                Διαβάζοντας τα γυμνάσια που κάνετε στα αυτοκίνητα με τα λάδια κρύα καταλαβαίνω γιατί οι κατασκευαστές προτιμούν ένα πολύ λεπτό λάδι που δεν προστατεύει καλά το κινητήρα ζεστό αλλά προστατεύει πολύ καλύτερα όταν είναι κρύο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  jim-theo last edited by

                                  Επισης κανεις δεν ειπε για την εγκλωβισμενη υγρασια η οποια ειδικα για οσους δεν ζεσταινουν καλα το αυτοκινητο και κανουν συχνα μικρες διαδρομες εντος πολεως σχεδον ποτε δεν φευγει!
                                  Οσο για τη θερμοκρασια νερου κανεις δεν ειπε πως ειναι μεγαλυτερη απο αυτη του λαδιου αλλα οτι φτανει στο σημειο λειτουργιας συντομοτερα εκτος βεβαια απο καταστασεις σκισιματος οπου εκει φυσιολογικα ανεβαινει πολυ περισσοτερο η θερμοκρασια λαδιου!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    enginekiller last edited by

                                    Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
                                    Επισης κανεις δεν ειπε για την εγκλωβισμενη υγρασια η οποια ειδικα για οσους δεν ζεσταινουν καλα το αυτοκινητο και κανουν συχνα μικρες διαδρομες εντος πολεως σχεδον ποτε δεν φευγει!

                                    Για την υγρασια το ειπα εγω πιο πριν και γιαυτο ανοιγω και το καπω:iconcool: Βεβαια εννοεις αλλου εσυ(καταλυτης κτλ) αλλα ανεφερα για την υγρασια!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Η υγρασία του JIM THEO νομίζω είναι αυτή που υπάρχει/δημιουργείται στο θάλαμο καύσης κατά την κρύα εκκίνηση και κρύα καύση και που κυλάει γύρω από τα πιστόνια προς το κάρτερ 'μολύνοντας' το λάδι. Πρόκειται για όξινη υγρασία που διαβρώνει τα μέταλλα και καταστρέφει το λάδι. Με το ζέσταμα του κινητήρα αυτή η υγρασία γίνεται ατμός και φεύγει αλλιώς σε μικρές διαδρομές που δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί ο κινητήρας αυτή παραμένει....
                                      Καμία σχέση με την υγρασία που υπάρχει στον αέρα και επιλέγει να εγκλωβιστεί κάτω από την κουκούλα σου....
                                      Προφανώς έχεις πάρα πολύ ελεύθερο χρόνο.... Πόσο συχνά αλλάζεις ντίζα ανοίγματος καπώ? Όπως καταλαβαίνεις και εγώ θεωρώ υπερβολικά τα μέτρα που λαμβάνεις καθώς όπως ειπώθηκε ελάχιστο ποσοστό θερμότητας αποβάλλεται έτσι. Βέβαια είναι επιλογή σου και το δέχομαι απλά ελπίζω να μην αμελείς άλλα πιο σημαντικά πράματα στη ζωή σου για να κάνεις αυτό....
                                      Συμφωνώ όμως στο ότι καλό είναι να φτάνουν τα λάδια τους 70 βαθμούς που όντως σημαίνει αρκετή ώρα.... Και δεν αισθάνομαι ότι πρέπει να αποδειχτεί κάτι σχετικά με το αν το ψυκτικό είναι πιο ζεστό από το λάδι.... οι ενδείξεις των θερμομέτρων εμένα μου φτάνουν... σε άλλους πάλι όχι.... Αναγνωρίζω όμως ότι είναι πολύπλοκο το θέμα και δύσκολη η πλήρης απάντηση και ότι δεν καλύπτεται με ένα θερμόμετρο.... ενώ δεν ισχύουν τα ίδια για όλα τα αυτοκίνητα....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        enginekiller last edited by

                                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                        Η υγρασία του JIM THEO νομίζω είναι αυτή που υπάρχει/δημιουργείται στο θάλαμο καύσης κατά την κρύα εκκίνηση και κρύα καύση και που κυλάει γύρω από τα πιστόνια προς το κάρτερ 'μολύνοντας' το λάδι. Πρόκειται για όξινη υγρασία που διαβρώνει τα μέταλλα και καταστρέφει το λάδι. Με το ζέσταμα του κινητήρα αυτή η υγρασία γίνεται ατμός και φεύγει αλλιώς σε μικρές διαδρομές που δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί ο κινητήρας αυτή παραμένει....
                                        Καμία σχέση με την υγρασία που υπάρχει στον αέρα και επιλέγει να εγκλωβιστεί κάτω από την κουκούλα σου....

                                        Ενταξει ειπα οτι λεμε για διαφορετικο πραγμα για πλακα ανεφερα κι εγω οτι ειπα για την υγρασια.

                                        Προφανώς έχεις πάρα πολύ ελεύθερο χρόνο....

                                        Καθολου αλλα τι ειναι να ανοιγω το καπω για 5 λεπτα αφου παρκαρω, οσο κανω δηλαδη να ξεσκονισω το αυτοκινητο για να βαλω μετα την κουκουλα;

                                        Πόσο συχνά αλλάζεις ντίζα ανοίγματος καπώ?

                                        Δεν εχει χρειαστει μεχρι στιγμης...

                                        Όπως καταλαβαίνεις και εγώ θεωρώ υπερβολικά τα μέτρα που λαμβάνεις καθώς όπως ειπώθηκε ελάχιστο ποσοστό θερμότητας αποβάλλεται έτσι.

                                        Με το να ανοιγω το καπω; Πιστευω οτι ειναι αρκετο το ποσο που αποβαλεται με 5 λεπτα ανοικτο το καπω...

                                        Ενα θεμα που με απασχολει ειναι το κατα ποσο δειχνουν σωστα τα θερμομετρα. Πχ στο c4 το νερο για να φτασει στους 90 μου κανει κανα δεκαλεπτο αντιθετα με το corolla μου που σε 3 λεπτα δειχνει 90... Δε μιλαω για θερμοκρασια λαδιου γιατι δεν εχω θερμομετρο για αυτα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                                          αλλα τι ειναι να ανοιγω το καπω για 5 λεπτα αφου παρκαρω, οσο κανω δηλαδη να ξεσκονισω το αυτοκινητο για να βαλω μετα την κουκουλα;

                                          Όταν θέλεις να το πουλήσεις να με ειδοποιήσεις.

                                          ΘΕΡΜΟΜΕΤΡΑ: Κοίταξε στα βιβλιαράκια των αυτοκινήτων τις χωρητικότητες (λίτρα) του συστήματος ψύξης και θα δεις γιατί αργεί περισσότερο το σιτροέν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jim-theo last edited by

                                            Η υγρασία του JIM THEO νομίζω είναι αυτή που υπάρχει/δημιουργείται στο θάλαμο καύσης κατά την κρύα εκκίνηση και κρύα καύση και που κυλάει γύρω από τα πιστόνια προς το κάρτερ 'μολύνοντας' το λάδι. Πρόκειται για όξινη υγρασία που διαβρώνει τα μέταλλα και καταστρέφει το λάδι. Με το ζέσταμα του κινητήρα αυτή η υγρασία γίνεται ατμός και φεύγει αλλιώς σε μικρές διαδρομές που δεν προλαβαίνει να ζεσταθεί ο κινητήρας αυτή παραμένει....

                                            Μαγος εισαι!
                                            Οσο για την αλλη υγρασια εφοσον το σκεπαζει ο ανθρωπος ορθως κανει αφου μπορει κι ανοιγει το καπο για να φυγει.
                                            Απλα δεν ειναι εφικτο απο ολους και μπραβο του που το κανει, παλια που ειχα ενα Impreza GT το εκανα τωρα απλα το σκεπαζω μετα απο καμια ωρα για να μην ανοιγω καπο!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr